Home
فرق پنجره دوجداره با معمولی

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

هزینه دوجداره کردن پنجره‌های قدیمی: گفتن اینکه پنجره دوجداره چقدر هزینه داره ، پاسخ ساده‌ای نیست زیرا هزینه پنجره‌های جدید به عوامل زیادی مانند سبک و متریال بستگی داره. بسیاری از وب سایت‌ها لیستی از قیمت پنجره‌های دو جداره خود رو ارائه میدن ، اما این هزینه‌ها معمولاً هزینه یک پنجره اصلی خارج از قفسه و اغلب بدون هزینه نصب هست. برای یک مشاوره‌ی رایگان و عوض کردن پنجره‌های قدیمی خود پیشنهاد ما به شما اینه که با ما در ارتباط باش .

حرفه‌ای عمل کن

به خاطر داشته باش که وقتی میانگین قیمت شیشه‌های دو‌جداره رو به صورت آنلاین مقایسه می‌کنی ، ممکنه قیمت‌های ذکر شده شامل گزینه‌های سفارشی مورد نیاز شما نباشه، بعلاوه ممکنه شیشه‌های دوجداره با کیفیت پایین‌تر باشه که خرید اون از نظر اقتصادی کاذبه. ما نمی‌تونیم به اندازه کافی بر مشکلات خرید شیشه دوجداره ارزان قیمت تأکید کنیم و امیدواریم که پس از خواندن این صفحه بتونی قضاوت بهتری در مورد آنچه باید و نباید خریداری کنی، داشته باشی.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

آیا خریدن پنجره دوجداره ارزش داره (هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی)

پنجره‌های دو جداره محبوب‌ترین انتخاب پنجره‌ها برای صاحبان خانه هستن و مزایای اون به خوبی ثابت شده:

  • شیشه‌های دوجداره می‌تونن محیط خونه‌های ما رو سالم‌تر کنن زیرا تجمع چگالی روی پنجره‌ها و رشد کپک سیاه رو کاهش می‌ده.
  • اگر در منطقه‌ای پر سر و صدا زندگی می‌کنی ، شیشه دوجداره می‌تونه به طور قابل توجهی صدای پس زمینه رو کاهش داده و به شما کمک کنه تا شب بهتر بخوابین. با افزایش آلودگی صوتی و تأثیر اون بر سلامت روان ، این به تنهایی باعث می‌شه که شیشه دوجداره ارزش اونو داشته باشه.
  • آنچه واقعاً ارزش شیشه دوجداره رو افزایش می‌ده ، افزایش ارزش ملک مورد انتظار شما و بازپرداخت طولانی مدت هزینه‌های نگهداری اس.
  • و راستش رو بخوای ، پنجره‌های دوجداره با کیفیت خوب باعث می‌شه خونه عالی به نظر برسه و باعث می‌شه به خونه خود افتخار کنین.
هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

هزینه دوجداره شدن پنجره چقدر است

همانطور که در بالا گفتیم ، گفتن اینکه چقدر شیشه دوجداره هزینه داره وقتی متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود داشته باشه ، پاسخ ساده ای نیست.

تنها راهی که می‌تونی بدونی هزینه دوجداره پنجره چقدر هست اینه که از یک نصب کننده شیشه دوجداره نظر بگیری که می‌تونه در نصب پنجره‌های شما هرگونه مشکل رو در نظر بگیره و در مورد بهترین سبک پنجره برای ملک شما مشاوره بده.

به عنوان یک راهنمای تقریبی برای پاسخ به این سوال که هزینه شیشه دوجداره چقدر هست ، ما طیف وسیعی از قیمت‌ها رو به عنوان راهنمای زیر تنظیم کردیم. اما ، باید به خاطر داشته باشی که این‌ها میانگین هستن و هزینه دوجداره خونه شما می‌تونه بطور قابل توجهی متفاوت باشه. 

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

سبک پنجره‌ها چگونه بر هزینه متوسط ​​شیشه دوجداره تأثیر می‌ذاره

پنجره‌های معمولی

این سبک استاندارد پنجره‌ای که صدها سال هست در مکان‌های مختلف نصب شده . پنجره‌های قفسه در یک لولا جانبی باز می‌شن که یکی از اونا یا یک جفت باز می‌شه.

پنجره‌های ارسی

یک پنجره زیبا از نظر زیبایی که می‌تونه ارزش قابل توجهی به خونه اضافه کنه. یک ارسی دارای دو صفحه قابه که روی هم بالا و پایین میره.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

پنجره ها رو کج کرده و بچرخونین

شیب و چرخش به یک سبک بسیار محبوب برای پنجره‌های uPVC و آلومینیوم تبدیل شده ، زیرا می‌توان اونا رو با کج کردن به داخل و در حالی که کاملاً قفل هستن به طور ایمن برای تهویه باز گذاشت.

پنجره های خلیج

پنجره‌های خلیج از اتاق بیرون میان و به همین دلیل ، به جای یک پنجره ، به سه پنجره نیاز دارین.برای ورود نور زیاد و دادن فضای اضافی در فضای زندگی به پنجره خلیج بسیار عالی اس . منظره‌ای پانوراما از خونه به شما می‌ده.

مصالح استفاده شده چگونه بر هزینه متوسط ​​شیشه دوجداره تأثیر می‌ذاره

جدا از سبک پنجره ، مصالح قاب مورد استفاده نیز بر هزینه متوسط ​​شیشه دوجداره تأثیر میذاره:

پنجره‌های uPVC

پلی وینیل کلرید بدون پلاستیک ، که به uPVC معروفه . یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای پنجره‌های دوجداره از دهه هشتاد بوده . شیشه دوجداره uPVC از نظر حرارتی کارآمد ، تعمیر و نگهداری کم و ایمن هست. همچنین مقرون به صرفه‌ترین ماده برای پنجره‌هاست.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

پنجره های آلومینیومی در هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

یکی دیگر از انتخاب آسان قاب پنجره که به دلیل ظاهر باریک آن بسیار محبوبه.

آلومینیوم از نظر حرارتی به اندازه uPVC کارآمد نیست. اما ظاهری مدرن ارائه می‌ده. بیشتر در ویژگی‌های مدرن استفاده می‌شه.

پنجره های چوبی (هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی)

هیچ چیز مانند ظاهر پنجره‌های چوبی خوب نگهداری شده نیست. یک پنجره چوبی با کیفیت یک سرمایه‌گذاری خوب برای یک خونه اس . می‌تواند ارزش قابل توجهی به ویژه در املاک دوره‌ای اضافه کنه.

قدیمی ترین انتخاب متریال پنجره ها ، قاب های چوبی اگر به خوبی مورد مراقبت قرار بگیرن . می‌تونن سالها دوام بیارن . اما از نگهداری بالایی برخوردارن و نیاز به توجه زیادی دارن.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

گزینه‌های دیگری که بر هزینه شیشه دوجداره تأثیر میذاره

به غیر از سبک و جنس پنجره دوجداره ، عوامل دیگری نیز بر هزینه پنجره های دوجداره جدید تأثیر میذاره.

اندازه

ممکنه واضح به نظر برسه . اما هزینه یک پنجره بزرگ اتاق نشیمن بسیار بیشتر از یک پنجره توالت کوچک هست.این دلیل اصلی اینه که پاسخ به این سوال که هزینه شیشه دوجداره چقدر میشه ، بسیار دشوار هست.

رتبه انرژی/کیفیت شیشه

شیشه ممکنه یکسان به نظر برسه ، اما تفاوت زیادی بین کیفیت عملکرد بهره وری انرژی وجود داره.هنگام خرید شیشه های دو جداره جدید به بازدهی حرارتی ، بهره خورشیدی و مقادیر نشتی هوا توجه کنین. پنجره دارای درجه A ++ بالاترین رتبه در تمام موارد بالاست . باید همون چیزی باشه که شما انتخاب می‌کنین تا سرمایه گذاری در شیشه دوجداره ارزش اونو داشته باشه.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

مبلمان و تزئینات

دستگیره درها ، قفل ها ، تعداد پنجره های بازکننده ، رنگ و جلوه های دانه ای همه باید در هزینه شیشه دوجداره لحاظ بشه.

پنجره های ارزان قیمت ممکه شامل موارد اضافی نباشند . برای به دست آوردن دسته یا قفل های مورد نظر خود ، باید هزینه بیشتری برای ارتقاء هزینه کنین. این نکته رو دست کم نگیرین که لمس نهایی چقدر می‌تونه به قیمت پایه اضافه کنه.

هزینه شیشه دوجداره برای خانه 3 تخته چقدر هست (هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی)

هنگام تعیین هزینه شیشه دوجداره برای یک خانه 3 تخته ، به قیمت پنجره های موجود نیاز خواهید داشت.یک خونه نیمه مستقل 3 تخته متوسط ​​دارای 3-4 پنجره در جلو و عقب = 8 پنجره است.به طور متوسط ​​یک خونه مستقل کوچک دارای 4 پنجره جلو و عقب و 2 پنجره در کناره = 10 پنجره هست.

هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

شیشه دوجداره یا شیشه سه جداره

درست زمانی که به خرید پنجره های دو جداره عادت کردین . پنجره سه جداره نیز آمد تا گزینه دیگری رو وارد معادله کنین.

مزایای شیشه سه جداره عبارتند از:

  • بازده حرارتی – یک شیشه اضافی با گاز آرگون بیشتر بین درجه A+ به A ++ و بالاترین رتبه ای که یک پنجره می‌تونه داشته باشه ، اضافه میشه. نتیجه کاهش قبوض انرژی و خانه گرمتر هست.
  • عایق صدا – شیشه های صوتی می‌تونن صدا رو تا 40 دسی بل کاهش بدن و جاده رو چهار برابر دورتر جلوه بدن.
  • امنیت – یک شیشه دیگر برای عبور ، پنجره ای با مقاومت جدی ایجاد می‌کنه

صندوق صرفه جویی در انرژی شیشه سه جداره رو تأیید می‌کنه اما آیا ارزشش رو داره؟ همانطور که در بالا پاسخ دادیم ، آیا شیشه دوجداره ارزش داره ، ارتقاء به شیشه سه جداره چقدر بهتر هست؟

هزینه شیشه دوجداره ثانویه چقدر است

به عنوان جایگزینی برای شیشه های دو جداره ، شیشه های ثانویه ممکنه گزینه اقتصادی تری باشه که باید در نظر گرفته بشه به جای جایگزینی پنجره کامل ، شیشه های فرعی به صورت داخلی روی فرورفتگی پنجره شما قرار می‌گیرن تا لایه دوم عایق روی پنجره ایجاد بشه

چرا ترجیح میدین شیشه های فرعی رو بر روی شیشه های دوجداره انتخاب کنین

  • اگر در ملک دوره ای زندگی می‌کنین یا در اجاره نامه ای شرط دارین که مانع تعویض پنجره های تک شیشه ای (معمولاً ارسی) شما میشه.
  • شما می‌خواید سبک پنجره های اصلی خود رو حفظ کنین
  • شما می‌خواید پیش نویس ها رو بدون هزینه پنجره های جدید حذف کنین.
  • اگر در کنار جاده شلوغ زندگی می‌کنین ، می خواید سر و صدا رو کاهش بدین.
  • لعاب ثانویه برای آکوستیک عالیه و می‌تونه آلودگی صوتی خارجی رو تا 80 درصد کاهش بده.

چه زمانی باید شیشه دوجداره خود رو تعویض کنم (هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی)

جایگزینی یک خونه کامل از 10 پنجره دوجداره یک سرمایه گذاری هست که چندین هزار پوند هزینه خواهد داشت . برای اکثر مردم تصمیم بزرگی هست.ما هرگز به شما توصیه نمی‌کنیم که پنجره هایی رو که در وضعیت مطلوبی هستن بدون هیچ مشکلی تعویض کنین. با این حال ، زمانی به نقطه‌ای می‌رسیم که پنجره های شما ملک رو رها می‌کنن . شما بهتر هست سرمایه گذاری رو انجام بدین

پنجره دوجداره چقدر دوام می‌آورد

دوجداره حدود 20 سال دوام میاره اما بسته به کیفیت واحدهای پنجره و کیفیت نصب متفاوته.

تولیدکنندگان و نصب کننده‌های شیشه دوجداره معتبر ضمانت نامه ارائه می‌دن (ما ضمانت نامه استاندارد یک ساله در تمام پنجره‌ها و ضمانت‌های مادام العمر در برابر تراکم و تغییر رنگ داخلی*) رو ارائه می‌دیم.البته ، پنجره‌ها می‌تونن بسیار بیشتر از عمر پیش بینی شده خود دوام بیارن. بسیاری از خونه‌ها دارای پنجره‌هایی هستن که بیش از سی سال عمر می‌کنن البته اگر به خوبی نگهداری شده باشن.

اولین قسمت پنجره دوجداره که احتمال خرابی داره مهر و مومه و دوم لولا. هم‌چنین بستگی به محل قرارگیری پنجره ها در یک ویژگی داره. به عنوان مثال ، یک پنجره رو به جنوب که آفتاب و گرمای زیادی دریافت می‌کنه بیشتر در معرض تغییر رنگ یا خشک شدن مهر و موم هست.

آیا پنجره دوجداره ارزش ملک رو افزایش می‌ده

خریداران خانه هنگام جستجوی خونه جدید شیشه دوجداره و گرمایش مرکزی رو در بالای لیست خود قرار می‌دن.درصورتی که پنجره‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار باشن و سبک و رنگ آنها مطابق با ویژگی باشه ، پنجره دوجداره می‌تونه ارزش ملک را تا 10 درصد افزایش بده . بنابراین ، اگر به فروش فکر می‌کنین ، سرمایه گذاری در پنجره‌های جدید می‌تونه بازپرداخت بشه.

با این حال ، مراقب باشین ، پنجره‌ها باید با ویژگی مطابقت داشته باشن و اگر با این اشتباه برخورد کردین . می‌تونین به جای افزایش ، ارزش اونو کاهش بدین. به عنوان مثال ، ویژگی‌های دوره مناسب فریم‌های چوبی و پنجره‌های سنتی است. اگر پنجره‌های قدیمی رو بردارین و شیشه‌های دوجداره uPVC رو جایگزین کنین . می‌توانید خونه رو بی‌ارزش کنین.

پنجره‌های دوجداره ارزان یا پنجره دوجداره باکیفیت

هرگز فریب این فکر رو نخورین که شیشه دوجداره ارزان قیمت بهتر از پرداخت هزینه بیشتر برای نصب پنجره‌های باکیفیت هست.

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، نصب uPVC در یک ویژگی دوره‌ای به جای چوب می‌تونه ارزش دارایی رو کاهش داده و خریداران روا خاموش کنه.

شیشه دوجداره با کیفیت پایین می‌تونه مشکلات زیادی رو به همراه داشته باشه . همچنین ممکنه متوجه بشین که یک تامین کننده ارزان قیمت دارای ضمانت ارزان یا ناموجود هست. مهم‌تر از همه ، تنها شرکت‌های معتبر و معتبر می‌تونن با اطمینان از اینکه در بیست سال آینده در آنجا مشکلی وجود داره . ضمانت مادام‌العمر ارائه بدن.به احتمال زیاد شرکت‌های پنجره ارزان قیمت در صورت نیاز به ضمانت نامه‌ها احترام نمذارن.

برای هر سرمایه گذاری که در خونه خود انجام می‌دین کیفیت همیشه باید بر قیمت اولویت داشته باشه. تلاش برای انجام هر کاری ارزان ، همیشه در بلندمدت گرون‌تر تمام می‌شه.

راه های ارتباطی فرکو در ارتباط با هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

راه های ارتباطی فرکو بسیار گسترده اس و شما می‌تونین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره گرفتن با کارشناسان فروش و مشاوران ما تماس (02188068352) بگیرید. از لحظه ای که سفارش شما ثبت می‌شه طی 48 ساعت آماده و ارسال می‌شه.برای دیدن نمونه کارهای بیشتر می‌تونین پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین . هر هفته مسابقات هیجان انگیزی داخل پیج برگزار می‌شه که به قید قرعه جوایز میلیونی تقدیم حضورتون می‌شه .

پپییج اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو