Home
هزینه دوجداره کردن پنجره های قدیمی

پنجره دوجداره رنگی

وقتی نوبت به انتخاب رنگ پنجره‌های دوجداره می‌رسه. بسیاری از ما به طور خودکار به رنگ سفید فکر می‌کنیم. اما برای برخی دیگر این کار رو نمی‌کنن. با بازی با رنگ‌های مختلف می‌توان سلیقه و شخصیت هر فردی رو مشاهده کرد. علاوه بر اون باعث زیبایی محیط پیرامون و در نتیجه زندگی شادی خواهد شد. بنابراین رنگی مناسب برای هر ویژگی وجود داره. پنجره‌های کمپانی فرکو اعم از دوجداره ، uPVC ، چوب یا آلومینیوم ، در رنگ‌های مختلف موجود هستن که بنا بر سلیقه‌ی خود می‌تونین با واحد مشاوره با شماره‌های 02188068352 تماس حاصل کنین. تا یک پنجره مناسب و لاکچری با مشاوره رایگان تحویل بگیرین.متخصصین فرکو به شما کمک خواهند کرد تا بهترین کیفیت پنجره دوجداره خود رو با ارزون‌ترین قیمت خریداری کنین.

پنجره آلومینیومی تک جداره

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری ما یک گزینه دو رنگ با یک رنگ در خارج مطابق با ویژگی خانه‌ی شما و سفید در داخل ارائه می‌دیم. یعنی شما برای زیبایی بیرون از خانه و حیاط یا کوچه‌ی خود می‌تونی فریم رنگی انتخاب کنی و از داخل برای یک دست شدن و شلوغ نشون داده نشدن فریم رو سفید انتخاب کنی. تا از درگیری و شلوغ شدن با دکوراسیون داخلی شما نیز جلوگیری بشه. با پنجره‌های فرکو، نیازی به نگرانی در مورد محو شدن ، لایه‌برداری یا پوسته شدن نیست. زیرا رنگ‌های ما با یک پوشش بسیار بادوام برای ظاهری غنی برای سال‌های طولانی استفاده می‌شه.

پنجره دوجداره رنگیی
پنجره دوجداره سفید

راهنمای کامل رنگ آمیزی پنجره دوجداره

تعویض پنجره‌ها در خانه شما نه تنها می‌تواند سطوح عایق کاری و بازده انرژی شما رو بهبود بخشه. بلکه می‌تونه ظاهر خونه شما رو تغییر بده. هنگام تعویض پنجره‌ها می‌تونی مصالحی از جمله دوجداره ، uPVC ، آلومینیوم ، چوب و کامپوزیت رو انتخاب کنی. اما آیا می‌دونستی که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده می‌تونن قاب پنجره‌های رنگی رو نیز ارائه بده؟پنجره‌های دوجداره ما رنگی محبوب‌ترین هستن. به همین دلیل ما این راهنما رو گردآوری کردیم تا به شما کمک کنه انتخاب درستی برای خونه خود داشته باشین.

پنجره دوجداره رنگیی
پنجره دوجداره کرم رنگ

بیشتر بخوانید : پنجره دوجداره

چگونه پنجره‌های دوجداره رنگی خود رو انتخاب کنین

برای بسیاری از مردم ، فهمیدن اینکه می‌تونن رنگ قاب پنجره خود رو شخصی کنن ، یک شمشیر دو لبه اس. بله ، فضای زیادی برای خلاقیت فراهم می‌کنه. اما هم‌چنین به معنای تصمیم‌گیری دشوار هست: کدوم رنگ رو انتخاب کنین! برخی از مردم به دنبال سایه‌ای ظریف هستن که معماری موجود رو تکمیل کنه، و با خونه اطراف هماهنگ باشه. در حالی که دیگران ترجیح میدن کمی بیشتر اظهار نظر کنن. و می‌خوان بین خونه‌های دیگر تک باشن و بیشتر جلوه کنن.

پنجره آهننی
پنجره دوجداره طرح چوب

در حالی که قاب‌های پنجره رنگی یک راه عالی برای بیان شخصیت شما هستن. به خونه شما یک سبک منحصر‌بفرد می‌بخشن ، حتی ارزش اونو داره که به آینده فکر کنین. اگر برای فروش ملک خود در آینده بیایید. رنگ‌های خاص ممکنه ملک شما رو کمتر برای مردم جذاب کنه. در حالی که سایه‌های خنثی می‌تونه گزینه ایمن‌تری باشه.

پنجره دوجداره رنگیی

بیشتر بخوانید: پنجره دوجداره طرح چوب

نمودار رنگ‌های مختلف برای پنجره دوجداره

نمودار رنگ‌های مختلف برای لاک ، پوشش پودری و پلاستیک‌ها که عمدتا در معماری ، ساختمان ، صنعت و ایمنی جاده‌ها استفاده می‌شه ، نمودار RAL نامیده می‌شه. هنگامی که سفارش خود رو برای قاب‌های پنجره‌رنگی دوجداره ثبت می‌کنین ، به احتمال زیاد یکی از سایه‌های این نمودار خواهد بود. اگرچه ممکنه انتخاب شما بسته به تامین کننده‌ای که استفاده می‌کنین محدود باشه.

در اینجا ما چند نمونه از رنگ‌های رایج رو قرار دادیم تا بتونین تنوع موجود رو برای خود مشاهده کنین. یا می‌تونین نمودار رنگ کامل برای پنجره ها رو مشاهده کنین.

پنجره دوجداره رنگیی

بیشتر بخوانید: پنجره دوجداره ریلی

پنجره های دوجداره رنگ روشن

اگر قصد خرید پنجره‌های رنگی دوجداره دارین ، چرا به دنبال آن نیستین؟ پنجره‌ها قسمتی هستن که مردم هنگام عبور از مقابل آن می‌بینن. استفاده از رنگ روشن برای قاب پنجره شما واقعاً می‌تونه خونه رو زنده کنه.

درب و پنجره سازی

پنجره‌های دوجداره رنگی خنثی

بسیاری از مردم رویکرد کم اهمیت‌تری به زیبایی خونه خود دارن. سایه‌های خنثی و کلاسیک رو رعایت می‌کنن. اگر قصد دارین خونه خود رو در آینده بفروشین. این یک رویکرد بسیار هوشمندانه اس. زیرا ممکنه برای خریداران بالقوه جذاب‌تر باشه. پنجره‌های صورتی باربی ممکنه برای شما فوق‌العاده باشه ، اما می‌تونه بدترین کابوس دیگران باشه. چراکه که سلایق افراد باهم متفاوت هست .

بیشتر بخوانید: پنجره دوجداره ثابت

پنجره‌های دوجداره رنگ تیره

رنگ‌های تیره و غنی برای بسیاری از صاحب‌خانه‌ها یک انتخاب محبوبه. به خصوص اگر اونا به دنبال یک ظاهر سنتی هستن.

پنجره های دوجداره رنگی پاستلی

پنجره‌های رنگی پاستلی در خونه‌های مدرن و سبک ایده آل هستن. می‌تونن یک کارت پستال واقعی رو ایجاد کنن که همسایگان شما به اون حسادت خواهند‌کرد.

بیشتر بخوانید: پنجره آلومینیومی مدرن

سایر مواد پنجره دوجداره رنگی که باید در نظر بگیرین

البته پنجره دوجداره رنگی تنها گزینه نیست. بنابراین اگر تمایل خود رو بر روی مواد دیگری برای قاب‌های خود قرار دادین ، باید بتونین رنگ رو به شیوه‌ای مشابه تنظیم کنین. برخی از تامین‌کنندگان حتی می‌تونن خدمات مطابقت رنگ رو ارائه بدن. تا بتونین سایه‌ای مناسب برای خونه خود داشته باشین. اما هر تأمین‌کننده طیف متفاوتی خواهد داشت.

پنجره های چوبی رنگی

قاب پنجره‌های چوبی را می‌توان در هر رنگی که دوست دارین رنگ آمیزی کرد. اگر می‌خواید دانه طبیعی چوب رو حفظ کنین ، می‌تونین از لکه یا لاک‌های رنگی استفاده کنین. این رنگ آمیزی یا لاک زدن ممکنه به مرور زمان به روز بشه تا ظاهری تازه داشته باشه.

بیشتر بخوانید: کارخانه پنجره دوجداره

پنجره‌های آلومینیومی رنگی

از روکش پودری می‌توان برای رنگ آمیزی پنجره‌های آلومینیومی استفاده کرد که جلوه‌ای با دوام می‌ده. به این معنی اس که اغلب می‌تونین از نمودار رنگ RAL کامل انتخاب کنین.

پنجره‌های کامپوزیت رنگی

پنجره‌های کامپوزیت می‌تونن از نظر طیف رنگی ارائه شده محدودتر باشن. اما اگر سازنده مناسب رو پیدا کنین. می‌تونن با شما همکاری کنن تا رنگی مناسب خونه شما ایجاد کنن.و رنگی زیبا و دلچسب رو برای محیط خانه‌ی خود و اطراف اون ایجاد کنین.

بیشتر بخوانید: توری پنجره

آیا پنجره دوجداره رنگی گران‌تر از سفید هست

برخی معتقدند که پنجره‌های دو‌جداره فقط از پلاستیک سفید معمولی استفاده می‌کنن ، اما این روزها دیگر اینطور نیست. در واقع ، شما می‌تونین پنجره‌های دوجداره رو در طیف وسیعی از رنگ‌ها متناسب با هر سلیقه‌ای پیدا کنین.

سلیقه و خواسته‌های صاحب‌خانه‌ها روز به روز پیچیده‌تر می‌شه و این باعث شده که تولیدکنندگان تلاش زیادی برای توسعه طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای محصولات پنجره خود انجام بدن. در حال حاضر ، شما نه تنها می‌تونین طیفی از رنگ‌ها رو برای قاب پنجره خود انتخاب کنین ، بلکه حتی می‌تونین از طیف وسیعی از رنگ‌ها برای نتیجه سفارشی‌تر انتخاب کنیند. این بدان معناست که شما می‌تونین زیبایی ایده‌آل رو برای ملک خود ایجاد کنین، چه این خونه شهری مدرن باشه یا کلبه دوره‌ای.

بیشتر بخوانید: نمایندگی پنجره دوجداره

اهمیت رنگ

رنگ نقشی کلیدی در زندگی همه داره و وقتی به خونه شما می‌آید اهمیت بیشتری داره. این به شما کمک می‌کنه تا خلاقیت و سبک شخصی خود رو بیان کنین. پنجره‌های دو جداره رنگی به خونه شما تا حد امکان کمک می‌کنه و جلوه بیشتری به اون می‌بخشه. در حالی که پنجره‌های دوجداره در یک زمان همیشه قاب سفید داشتن. اکنون می‌تونه انتخاب‌های زیادی رو برای شما به ارمغان بیاره. خواه بخواهید از رنگین کمان رنگ‌ها انتخاب کنین و خواه می‌خواهید دکوراسیون کلاسیک چوبی داشته باشین ، پنجره‌های رنگی پیدا خواهید کرد که زیبایی ملک شما رو افزایش میدن.

بیشتر بخوانید: پنجره دو جداره ساختمان

طیف وسیعی از رنگها

اگر به انتخاب پنجره‌های رنگی علاقه دارین ، می‌تونین یکی از ده نوع پنجره استاندارد چوبی رو انتخاب کنین و همچنین نخ صاف رو که همه در برابر خراش ، تعمیر و نگهداری کم و دوام بالا مقاوم هستن انتخاب کنین. رنگ‌های محبوب این محدوده شامل دانه‌های سفید ، بلوط طبیعی ، خاکستری عقیق ، خاکستری زیتونی و کرم هست که ظاهر شیک رو به هر پنجره‌ای می‌بخشه.

نه تنها می‌تونین مجموعه‌ای از چوب کلاسیک رو انتخاب کنین ، بلکه می‌تونین از خدمات مطابقت رنگ نیز استفاده کنین. هر رنگی رو که می‌خواید تکرار کنین ، می‌توان اونو با رنگ مطابقت داد تا پنجره‌ای کاملاً منحصر به فرد در خونه شما ایجاد بشه.

بیش از 200 رنگ برای انتخاب وجود داره و همه پنجره‌های سفارشی رنگ آمیزی شده دارای جزئیات اصلی چوب هستن ، بنابراین احساس می‌کنن شبیه چوب واقعی هستن. این رنگ هم‌چنین دارای روکش سختی اس که دارای 30 سال طول عمر و هم‌چنین 10 سال ضمانت آرامش خاطر شماست.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره دوجداره

در مورد هزینه چطور

البته ، برای صاحبان خونه طبیعی هست که فکر کنن ممکنه برای چنین سرویس پنجره رنگی سفارشی هزینه اضافی بپردازن. هنگامی که پنجره‌ها یا درهایی رو انتخاب می‌کنین ، می‌تونین مطمئن باشین که صرف نظر از رنگی که انتخاب می‌کنین ، دقیقاً یکسان پرداخت خواهید کرد. اکثر تأمین کنندگان دیگر مبلغ بیشتری رو برای قاب‌های پنجره غیر سفید هزینه می‌کنن ، زیرا برای افزودن رنگ به تلاش بیشتری نیاز هست ، با این حال ما معتقدیم که همه می‌تونن با خیال راحت از نمای بیرونی رنگارنگ و زیبا در خانه لذت ببرن ، حتی اگر مقرون به صرفه باشن! برای اطلاع از طیف وسیعی از رنگ‌هایی که می‌تونیم به شما پیشنهاد بدیم تا جذابیت ملک رو افزایش بده ، امروز با نصب کننده‌های مورد تایید فرکو تماس بگیر.

راه‌های ارتباطی فرکو

راه‌های ارتباطی فرکو بسیار گسترده هس و شما می‌تونین برای اطلاعات بیشتر و مشاوره گرفتن با کارشناسان فروش و مشاوران فرکو تماس (02188068352) بگیرین. از لحظه‌ای که سفارش شما ثبت می‌شه طی 48 ساعت آماده و ارسال می‌شه.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر می‌تونین پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین. هر هفته مسابقات هیجان‌انگیزی داخل پیج برگزار می‌شه که به قید قرعه جوایز میلیونی تقدیم حضورتون می‌شه.

آیا پنجره دوجداره رنگی گرونتر از سفید هست؟

برخی معتقدند که پنجره ‌دو جداره فقط از پلاستیک سفید معمولی استفاده می‌کنن ، اما این روزها دیگر اینطور نیست. در واقع ، شما می‌تونین پنجره‌های دوجداره رو در طیف وسیعی از ……

چگونه پنجره‌های دوجداره رنگی خود رو انتخاب کنین

فهمیدن اینکه می‌توان رنگ قاب پنجره خود رو شخصی کرد ، یک شمشیر دو لبه اس. بله ، فضای زیادی برای خلاقیت فراهم می‌کنه. اما همچنین….. برای خواندن ادامه مطالب کلیک کن

پنجره دوجداره رنگیی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو