Home
پنجره دوجداره

نمایندگی پنجره دوجداره

استفاده از پنجره های دوجداره برای ساختمون‌ها یکی از مهم ترین تمهیداتی هست که می‌بایست در نظر گرفته بشه. کمک به حفظ انرژی یکی از مهم ترین دلایلیه که می‌بایست از پنجره های دوجداره در خونه‌ی خود استفاده کنین. اگر در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنین. و آلودگی صوتی ناشی از ترافیک و جمعیت آرامش شما رو به هم زده ، استفاده از پنجره دوجداره کمک شایانی به برگردوندن آرامش به خونه شما می‌کنه. مزایای فوق‌العاده پنجره دوجداره موجب شده که فرکو ، نمایندگی پنجره دوجداره به تولید با کیفیت ترین انواع پنجره دوجداره بپردازه. با ما همراه باشین تا در این مقاله به معرفی پنجره دوجداره و مزیت‌های اون بپردازیم.

پنجره دو جداره ساختمان چیست و چه مزایای داره

پنجره دوجداره چیه

پنجره دوجداره

یک پنجره دو جداره دارای دو صفحه شیشه ای هست که درون یک قاب قرار گرفته اس. و یک ساندویچ شیشه با لایه ای از هوا ایجاد می‌کنه، تا اتاق بهتر عایق بندی بشه. گاهی از اون به عنوان پنجره دو جداره یا واحد شیشه عایق (IGU) یاد می‌شه. یک پنجره تک جداره با یک صفحه شیشه یک سبک قدیمی اس که از اون زمان با پنجره دو جداره محبوب تر و کم مصرف جایگزین شده اس. اگرچه پنجره های دو جداره در دهه 1950 به صورت تجاری معرفی شدن. اما در خونه‌ها در حدود دهه 1970 رایج شد. پنجره های دو جداره اکنون هم برای پنجره های جدید و هم برای پنجره های جایگزین استاندارد هستن. پنجره های سه جداره گاهی اوقات در محیط هایی با آب و هوای سخت برای حداکثر عایق بندی توصیه می‌شن.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بر روی این متن کلیک کنین

مزایای پنجره دوجداره

پنجره دوجداره

از کسی پوشیده نیست که پنجره ها و درها عنصر اساسی طراحی خونه هستن. اونا ارتباطی با جهان خارج ایجاد می‌کنن . نور طبیعی و جریان هوا رو معرفی می‌کنن. و به زیبایی کلی خونه شما کمک می‌کنن. این روزها کالاهای پنجره و درب برای انتخاب کم نیستن. اما متأسفانه بسیاری از صاحبان خونه‌ها گزینه ارزون قیمت و پنجره های تک جداره استاندارد رو انتخاب می‌کنن. کمپانی فرکو نمایندگی پنجره دوجداره سعی داره 5 مزیت انتخاب شیشه دوجداره برای پنجره ها و درها رو بررسی کنه . باما همراه باشین

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی دستشویی بر روی این متن کلیک کنین

پنجره دوجداره

پنجره ها و درهای دو جداره دارای دو صفحه شیشه ای هستن که توسط یک فاصله دهنده به یکدیگر متصل شدن. شیشه ها با شکاف بین 6 میلی‌متر تا 20 میلی‌متر از هم جدا می‌شن. این شکاف به طور نسبی مهر و موم شده و با آرگون پر می‌شه. تا یک لایه عایق اضافه ایجاد بشه.

در حالت ایده آل ، پنجره ها و درهای دو جداره برای بهبود عملکرد خود باید از شیشه های رنگی یا رفلکس استفاده کنن. از نظر ساختاری ، فاصله بین این شیشه های جدا شده تفاوت اساسی بین پنجره ها و درهای دوجداره و تک جداره هست. با این حال ، تفاوت اصلی در مزایای منحصر به فرد شیشه دو جداره هست.

پنجره دوجداره

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کنین

مناسب برای آب و هوای گرم و سرد

پنجره ها و درهای دو جداره در آب و هوای سردتر بسیار محبوب هستن. هنوز هم ، بسیاری از مردم نمی‌دونن که اونا یک راه حل فوق‌العاده کم مصرف هستن. در حالی که برخی از محصولات با مصرف انرژی تنها می‌تونن از دست دادن یا افزایش حرارت – یا هر دو – رو به طور ناکارآمد کاهش بدن . پنجره دوجداره با کیفیت متفاوت هست.

خاصیت عایق بندی منحصر به فرد اون باعث می‌شه تا با کاهش جریان هوای گرم یا سرد بین دو شیشه ، خونه در تابستون خنک تر و در زمستون گرمتر باشه. این نه تنها باعث راحتی خونه در طول سال می‌شه. بلکه به گرم شدن و سرمایش مصنوعی نیز کمک می‌کنه.

پنجره دوجداره

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کنین

در نمایندگی پنجره دوجداره از راحتی در طول سال لذت ببرین

پنجره ها و درهای شیشه ای نقشی اساسی در بهره وری انرژی خونه شما دارن. تخمین زده شده اس که تقریبا نیمی از کل از دست دادن گرما در زمستون و تقریباً 90٪ از افزایش گرما در تابستون می‌تونه از پنجره ها و درها باشه. طراحی منحصر به فرد محصولات دو جداره عایق بندی در برابر گرما و سرما تا چهار برابر موثرتر از پنجره ها و درهای تک جداره هست.

فضای بین دو صفحه شیشه ای به عنوان یک مانع حرارتی بین خونه شما و محیط بیرون عمل می‌کنه. از خروج هوای گرم یا خنک جلوگیری می‌کنه ، دمای ثابت‌تری رو حفظ می‌کنه و شما رو از اثرات شرایط اقلیمی عایق می‌کنه.

پنجره دوجداره

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کنین

کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف انرژی

هزینه‌های انرژی در دهه گذشته در ایران بیش از 50 درصد افزایش یافته اس. با نیمی از انرژی مورد استفاده در خانه‌های ایران که به وسایل گرمایشی و سرمایشی نیرو می‌دن ، خنک نگه داشتن در تابستون و گرم در زمستون بیش از هر زمان دیگری مقرون به صرفه نیست.

خبر خوب اینه که نصب پنجره ها و درهای دو جداره یکی از موثرترین راه ها برای صرفه جویی در مصرف انرژی در خونه اس. نگاه دوتایی چنان عایق موثری اس که می‌تونه نیاز شما رو به کنترل دمای برق کاهش بده. این ویژگی طراحی می‌تونه در مقایسه با پنجره های تک جداره ، بیش از 20٪ قبض های برق شما رو کاهش بده. و در عین حال به محیط زیست نیز کمک می‌کنه.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کنین

کاهش آلودگی صوتی

پنجره های دوجداره می‌تونن سر و صدای بیرون رو از طریق صدا ، حیوانات ، وسایل نقلیه ، هواپیماها ، قطارها و سایر منابع . در مقایسه با شیشه های منفرد تا 60٪ کاهش بدن. سازمان بهداشت جهانی دریافته‌اس که قرار گرفتن در معرض سر و صدای طولانی مدت می‌تونه به استرس ، خواب و مشکلات شناختی و شرایط سلامتی مانند بیماری های قلبی عروقی کمک کنه. محصولات پنجره دوجداره به دلیل وجود فاصله بین شیشه های شیشه ، انرژی صوتی بیشتری نسبت به محصولات استاندارد تک جداره جذب می‌کنن. افزودن شیشه صوتی اثر دو جداره رو افزایش می‌ده.

نمایندگی پنجره دوجداره یا تک جداره ؟

همانطور که مشاهده می‌کنین ، انتخاب پنجره و درب های دو جداره برای خانه مزایای مختلفی داره. آیا هزینه پنجره های دو جداره ارزش اونو داره؟ اگر کمترین هزینه قبض برق ، راحتی در طول سال و کاهش سر و صدا مورد نظر شماست . پنجره دوجداره یک سرمایه گذاری عاقلانه هست.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی شیشه خور بر روی این لینک کلیک کنین.

خرید از نمایندگی پنجره دوجداره فرکو

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن hosseinnajafi-callbanner.jpg است

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نمایندگی پنجره دوجداره مشاوران فرکو تماس بگیرین . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع مدل پنجره دوجداره و خدمات پس از فروش هست . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین .

می‌تونین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید. و در مسابقات جذاب فرکو شرکت کنین . ناگفته نمونه داخل پیج اینستاگرام فرکو هر هفته مسابقه هیجان انگیزی برگزار میشه . که جوایز میلیونی نیز تقدیم شرکت کنندگان میشه .

پنجره دوجداره چیه؟

پنجره ها و درهای دو جداره دارای دو صفحه شیشه ای هستن که توسط یک فاصله دهنده به یکدیگر متصل شده . شیشه ها با شکاف بین 6 میلی‌متر تا 20 میلی‌متر از هم جدا می‌شن. این شکاف به طور …….

مزایای پنجره دوجداره چیه

از کسی پوشیده نیست که پنجره ها و درها عنصر اساسی طراحی خانه هستن. اونا ارتباطی با جهان خارج ایجاد می‌کنن . نور طبیعی و جریان هوا رو معرفی می‌کنن و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو