Home
آینه گرد پنج تایی

آینه گرد پنج تایی

امروزه به دلیل اهمیت بالای آینه ها در زندگی روزمره و دکوراسیون داخلی، این محصول تنوع بسیاری پیدا کرده. تنوع در موارد مختلفی وجود داره اعم از نوع آینه، شکل آینه، ابعاد و… . اما در میان انواع بسیار مختلف آینه ، آینه گرد از زیبایی و ویژگی های خاصی برخوردار هست.و در نوع خود دارای تنوع بالایی هست. یکی از انواع آینه گرد، آینه گرد پنج تایی هست.

آینه ها جزو ابزاری هستن که ، مورد استفاده روزانه افراد قرار می‌گیرن و در طراحی و دکوراسیون داخلی نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردارن. و از ویژگی های عمومی اونا جلوه دادن به دکوراسیون منازل و محل‌های کاری هست.

که اگه این آینه تاچ و نوری هم باشه که دیگه واویلاست. میتونی آینه‌ گرد خودتو تو اتاق خواب یا سالن آرایشیت لمسی با نورپردازی رنگی انتخاب کنی که جنبه تزئینی داشته باشه یا از نورهای آفتابی و مهتابی برای تقویت روشنایی جهت میکاپ و آرایشت بهره ببری.

در هر حال باید بدونی که این مدل آینه رو میشه اسپیکردار هم ثبت سفارش کرد که هنگام کار باهاش از وجودش لذت بیشتری ببری 🙂

آینه گرد پنج تایی

لازم به ذکر است که آینه گرد پنج تایی خود نیز دارای تنوع بالایی می باشد. به این گونه که می توان 5 تکه آینه را به شکل های مختلفی نصب کرد. نوع آینه ای که برای آینه گرد پنج تایی مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند انواع مختلفی باشد. از نظر ابعاد نیز می تواند متفاوت باشد. حتی در صورت دلخواه می توان هر کدام از تکه ها به گونه ی دیگری باشد. به عنوان مثال می توان از چند نوع آینه استفاده نمود و یا ابعاد آینه ها با یکدیگر تفاوت کند. حالت دیگر به این صورت است که بتوان برش های مختلفی را می توان برای آینه به کار برد.

آینه گرد پنج تایی

انواع مختلف آینه گرد پنج تایی

در ساخت آینه گرد پنج تایی از آینه های مختلفی می توان استفاده کرد. معرفی کوتاهی از انواع آینه در زیر انجام می شود.

آینه ساده

آینه های معمول و ساده که از رایج ترین نوع آینه ها می باشد. این نوع آینه ها که از گذشته های دور همیشه مورد استفاده قرار می گرفته و اکنون نیز به وفور به کار می رود. که این نوع آینه برای آینه گرد پنج تایی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این آینه ها از زیبایی و درخشندگی خاصی در عین سادگی برخوردارند. برای تمامی فضاها و با هر سبک دکوراسیونی خود را تطابق می دهند و به زیبایی فضای خود نیز می افزایند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن triple-round-mirror-1.jpg است

آینه بک لایت

آینه بک لایت از آینه های مدرنی می باشد که خارج از نورپردازی که دارد، دارای قابلیت های منحصر به فرد دیگری می تواند باشد.

آینه بک لایت یکی دیگر از انواع آینه ها می باشد که برای ساخت آینه گرد پنج تایی قابلیت استفاده را دارد. آینه بک لایت آینه ای می باشد که در پشت آن از چراغ های LED استفاده می گردد. ضخامت این چراغ ها به گونه ای نازک می باشد که از نمای رو به روی آینه مشخص نمی باشد. اما نورپردازی که توسط این چراغ ها ایجاد می شود، بسیار طبیعی و دلنشین خواهد بود.

. پخش موسیقی و ویدیو از طریق آینه می تواند انجام شود. این امکان با اتصال به تلفن همراه و یا وای فای فراهم می شود که یک امکان فوق العاده برای آینه محسوب می گردد.

. ضد بخار بودن نیز از دیگر قابلیت های آینه بک لایت است. این امکان به گونه ای عمل خواهد کرد که در صورت قرارگیری در معرض بخار آب، اجازه تشکیل بخار روی آینه داده نمی شود. برای آینه هایی که در فضاهایی مثل حمام و استخر و … قرار می گیرند، ضد بخار بودن فاکتور مهمی است.

آینه گرد پنج تایی طرح دار

آینه طرح دار نیز از دیگر آینه هایی است که می تواند به صورت آینه گرد پنج تایی نیز ساخته شود. این آینه ها تنوع بالایی دارند و امکان اجرای هر طرحی روی آینه ها به بهترین شکل در صنایع فرکو وجود دارد. طرح های مختلف روی آینه جلوه بسیار خاصی را به آینه می بخشند. و زیبایی آینه مورد نظر را صد چندان می نمایند.

آینه گرد پنج تایی لمسی

آینه گرد پنج تایی لمسی به این صورت است که امکان بهره مندی از آینه و امکانات آن از طریق لمس قسمت مربوطه میسر می شود. این امکان جدید موجب شده تا بسیار مورد توجه قرار بگیرند و طرفداران زیادی را دارا باشند. که برای ساخت آینه گرد پنج تایی نیز می توان از آینه های لمسی استفاده نمود.

آینه گرد پنج تایی ریموتی

ریموتی نیز حالت دیگری است که آینه ها از جمله آینه گرد پنج تایی می توانند به آن صورت باشند. ریموت در واقع اجازه کنترل از راه دور را به آینه می دهد و می توان با فاصله از آینه و از طریق ریموت از امکانات آینه بهره مند شد. این ها امکانات جدیدی هستند که به آینه ها افزوده شده اند و موجب معرفی نسل این اعداد به صورت جدیدی از آینه ها به دنیای امروزی شده اند.

آینه گرد پنج تایی تایمری

در این حالت از آینه ها نیز نمایش زمان و روی آینه صورت می گیرد. اعداد نمایش داده شده روی صفحه آینه می تواند به صورت اعداد انگلیسی و فارسی باشد.

آینه گرد پنج تایی دماسنج دار

این نوع محصول مانند آینه های گرد تایمری است ولی به جای درج ساعت در آینه، یک دما سنج قرار داده شده است. تا بتوان از آن طریق دمای فضای خود را مطلع شد.

آینه پنج تایی رنگی

آینه رنگی یکی از انواع مختلف آینه می باشد که می توان از آن در ساخت آینه گرد پنج تایی نیز استفاده کرد. استفاده از این نوع آینه ها موجب می شود تا از این طریق بتوان رنگ را به فضای خود آورد. چرا که رنگ ها تاثیر بسیار خوبی بر روحیه و نشاط افراد می گذارد. تمامی رنگ ها برای آینه رنگی موجود می باشد و رنگ ها می توانند بر اساس علاقه و دکوراسیون خود انتخاب گردند.

دیگر تولیدات مجموعه فرکو

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی 

درب آلومینیومی دستشویی 

پنجره دوجداره ترمال بریک 

درب آلومینیومی کشویی

 پنجره دو جداره طرح چوب 

پنجره دو جداره کشویی

 درب آلومینیومی سفید 

درب توالت

 پنجره دوجداره ثابت

همچنین به عنوان نمایندگی درب آلومینیوم و بازار درب آلومینیومی و کارخانه پنجره دوجداره نیز شناخته می شود.

ثبت سفارش

انواع آینه از جمله آینه گرد در صنایع شیشه و آینه فرکو با کیفیت فوق‌العاده و قیمتی مناسب تولید می گردد. تمامی سفارش‌ها با کیفیتی تضمینی و در زمان کمی تولید می گردد. در این مجموعه امکاناتی نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید خریدی آسوده داشته باشید. از جمله این که پس از خرید محصول خود در صورت نداشتن رضایت از سفارش خود، می توانید محصول سفارشی را مرجوع نمایید.

راه های ارتباطی با ما و ثبت سفارش از طریق شماره گیری ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ می باشد. برای مراجعه حضوری نیز آدرس به شرح تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن می باشد.

مدل های مختلفی از آینه گرد را می توانید در این سایت ملاحظه فرمایید. که امکان ساخت به صورت آینه گرد پنج تایی نیز برای آن ها فراهم می باشد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن triple-round-mirror-6.jpg است
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن triple-round-mirror-7.jpg است
این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن triple-round-mirror-2.jpg است
آینه گرد پنج تایی
آینه گرد پنج تایی دارای 13 مدل و چه آپشن هایی می باشد؟

آینه گرد پنج تایی دارای تنوع بالایی در مدل و اندازه و حتی آپشن های بسیاری می باشد.1-ضدبخار2-بک لایت3-الی دی دار4-موزیکال5-و..آینه گرد پنج تایی

آینه گرد پنج تایی چه فوایدی برای ما دارد؟

باعث زیباسازی فضای ما می شود.همچنین در بزرگنمایی منزل به ما کمک می کند. ومی توان در دکوری برای منزل هم استفاده کردو…

از آینه ضدبخار در جه مکان هایی استفاده می شود؟

1-حمام
2-سرویس های بهداشتی
4-استخرها و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو