Home
قیمت شیشه بین کابینتی جدید

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

قیمت شیشه بین کابینتی

قیمت شیشه بین کابینتی به عوامل مختلفی بستگی داره که در ادامه به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌گیره.شیشه های لاکوبل که برای بین کابینتی استفاده میشه تنوع زیادی دارن.تنوع اونا در ضخامت شیشه ،رنگ شیشه بین کابینتی و طرح های مختلف اونه.قیمت شیشه ی لاکوبلی که برای کابینت استفاده میشه قیمت‌های متفاوتی نیز داره.که تغیرات قیمت بستگی به اندازه شیشه و ضخامت و طرح و رنگ بالا پایین میشه.برای اطلاعات دقیق درباره این شیشه با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

شیشه بین کابینتی

می‌تونین برای آشپزخونه منزل خود از شیشه بین کابینتی از نوع لعابی استفاده و نصب کنین.

شیشه های لاکوبلی که برای بین کابینتی استفاده میشه از شیشه های لاکوبل ایرانی گرون‌تر هست .اما شیشه های لاکوبل مجموعه فرکو از بهترین شیشه ها و بالاترین کیفیت شیشه موجود در ایران استفاده میکنه.که کیفیت شیشه های استفاده شده برای ساخت از همه نظر با شیشه خارجی برابری میکنه و قیمت مناسب‌تری نسبت به شیشه لاکوبل خارجی داره.

شیشه های سکوریت شده که مقاوم تر هستن از شیشه های معمولی گرون‌تر هستن.ولی این به نفع شماست.به دلیل اینکه شیشه ها عمر طولانی تری نست به شیشه های معمولی دارن.تمامی شیشه های تولید شده در شرکت فرکو سکوریت و لمینت شده هستن که کیفیت اونا عالی و درجه یک هست.

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

شیشه لاکوبل چیست؟

شيشه های لاكوبل رو طی يك فراينددر كوره هاي سكوريت ودر دماي ٤٠٠تا٧٠٠درجه سانتي گراد قرار داده وذوب مي‌كنن.و پس از اون خنک ميشه و به شيشه سكوريت تبديل مي‌شه. طي اين فرايند اين محصول كاملا مقاوم شده و در برابر ضربه و حرارت هيچ اتفاقي براش نميوفته.

برای اینکه از این شیشه ها بتونین در مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده کنین می‌تونین به صورت لمینت و سکوریت شده شیشه های رو سفارش بدین تا به راحتی در ادارات و فروشگاه ها استفاده کنین.
قیمت شیشه های لمینت شده و سکوریت شده از شیشه های معمولی بیشتر هست.

چرا در فضای کوچک و بسته از شیشه لاکوبل استفاده میشه؟

مواد و تکنولوژی که برای ساخت این شیشه استفاده شده اس ، باعث می‌شه زمانی که نور به اون می‌تابه باعث تشدید نور بشه و فضا رو روشن‌تر و بزرگ نماتر کنه. به طوری که دیگر نیازی به استفاده از چندین لامپ نباشه.و وجود این نوع شیشه در تمامی فضاهای مورد نظر ما باعث هزینه کمتر در مصرف برق نیز می‌شه.

چرا شیشه لاکوبل بهترین گزینه برای آشپزخونه هست؟

همه ما می‌دونیم که بزرگترین مشکل و پردردسرترین مکان در خانه‌های ما وجود آشپزخانه های کوچک هست.
شرکت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با ساخت بهترین کیفیت این شیشه تمام مشکلات رو حل کرده اس. زیرا لاکوبل نه تنها باعث بازتاب نور بلکه مقاومت در برابر ضربه و زیبایی فضای داخلی ما می‌شه. این شیشه در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالایی داره. به همین دلیل برای فضای بین کابینت بهترین گزینه‌اس.

شیشه بین کابینتی مشکی

رنگ های شیشه های لاکوبل بسیار تنوع داره.و بسیاری از مردم از این نوع شیشه که بسیار خاص و مدرن هست استقبال می‌کنن.وطرفداران زیادی رو به خود جذب کرده اس.رنگ های پر طرفدار شیشه لاکوبل عبارتند از مشکی،سفید،آبی و قرمز و…

از رنگ‌های گرم این شیشه می‌توان در غذاخوری‌ها استفاده نمود که باعث بیشتر شدن اشتهای افراد میشه.

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

از نظر روانشناسی رنگ‌ها می‌تونیم از رنگ قرمز در آشپزخونه استفاده کنیم. که باعث تقویت اشتها می‌شه و همینطور رنگ سفید می‌تونه در سالن‌های پذیرایی فضا رو بزرگ‌تر جلوه بده رنگ‌های صورتی و یاسی در اتاق خواب بکار می‌ره .

.چون باعث آرامش و خواب راحت‌تری می‌شه. در مطلب بعدی باهم می‌تونیم روانشناسی رنگ‌ها رو از نظر زیست محیطی بررسی کنیم:

شیشه بین کابینتی رنگ سیاه:

در يونان باستان رنگ سياه معناي زندگي رو مي‌داد ولي بعد از قرن شانزدهم رنگ سياه رو در عزاداري استفاده مي‌كردن از طرفي به رنگ سياه از نظر رمز و راز و سكوت مي‌توان اشاره كرد.قیمت شیشه بین کابینتی جدید رو می‌توان با یک تماس ساده با دادن ابعاد فضای موردنظر مطلع شد.

شیشه بین کابینتی

رنگ قرمز:

اين رنگ اغلب نماد خطر داره.
اما این قاعده‌ی کلی نیس ، زیرا حتی بعضي از كشورهاي آسيايي رنگ لباس عروسشون قرمز هست چون عقيده دارن شيطان بااين كار از اونا دور ميشه.

علاوه بر اون قرمز رنگ شادی و نشاط هست.از رنگ قرمز برای شیشه های بین کابینت بسیار زیاد استفاده میشه.و بسیار پر کاربرد هست.

رنگ آبی:

اين رنگ نماد آرامش و آسايش و اميد هست.به همين دليل سال‌هاي زيادي مردان طرف اين رنگ بوده و هستن.

شیشه لاکوبل

رنگ زرد:

در فرهنگ‌هاي متفاوت اين رنگ داراي معاني و نمادهاي متفاوتي اس.به عنوان مثال چينی‌ها رنگ زرد رو بسيار مقدس مي‌دونن .و همينطور مصريان هم رنگ زرد رو نماد قدرت و سلابت مي‌نامیدن.

مسیحیان به دلیل اینکه طلا هم رنگ زرد بود طلایی و زرد رو یک رنگ تحقیرامیز می‌دونستن.ولی رنگ زرد یک رنگ بسیار پر انرژی و شاد و گرمه.

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

شیشه رنگی دکوراتیو چیست؟

شيشه دكوراتيو رنگی درفضاسازی و دكوراسيون .محيط تاثير به سزايي داره اين شيشه ها انواع مختلفی داره كه

شامل :شیشه دکوراتیو دوجداره،شیشه رنگی لاکوبل،شیشه رنگی لمینت،شیشه رنگی طرح شکسته،شیشه رنگی سند بلاست،شیشه رنگی مات،شیشه .رنگی فتو لمینت،شیشه رنگی چاپ دار مي‌شه.

حتما شما شیشه های زیبای رنگی و جدید و مدرن رو در جاهای مختلف مخصوصا کافه ها دیدین.که رنگ زیبا و براقیت این شیشه شما رو مجذوب کرده و نظر شما رو جلب کرده‌اس.

برای درست کردن این شیشه ها از یک روش خاص استفاده می‌شه.با کمک لمینت می‌توان از رنگی که روی شیشه لاکوبل قرار دارد محافظت کرد.و لمینت کردن باعث میشه تا وقتی شیشه ضربه می‌بینه و می‌شکنه قطعات اون فرو نریزه.

ضخامت شیشه شما هرچقدر زیادتر باشه مقاومت شیشه شما بیشتر می‌شه.تمامی شیشه های موجود در شرکت فرکو به صورت سکوریت تحویل مشتری داده می‌شه.که این سکوریت کردن یک تحول عظیم در صنعت شیشه و آینه‌اس..

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

آيا شيشه لاكوبل در مقابل ضربه مقاومه؟

شيشه های لاكوبل به خاطر تبديل شدن به شيشه سكوريت يا نشكن شدن قابل اجرا در محل هاي پر تدد هست .که فقط ضربه های محکم بتونه این شیشه ها رو بشکنه.و وقتی می‌شکنن قطعات شکسته شده شیشه درشت نیست و به صورت قطعات ریز ریز هست که از خطرات بزرگ جلوگیری میشه.

از لاكوبل ها مي‌تونین در لابی،سالن هاي كنفرانس،فست فودها و دفاتر اداري و تجاري استفاده كنين.

با سکوریت کردن شیشه مقاومت اون 7برابر یک شیشه معمولی میشه.دلیل این مقاومت هم اینه که در دمای 750 درجه در کوره سکوریت می‌شن و مقاوم میشن.

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

انواع شیشه های بین کابینت

شیشه بین کابینتی به دو صورت تولید می‌شه در روش اول شیشه توسط پیسوله رنگ شده اما در روش دوم از دستگاه چاپ برای ایجاد تصاویر رنگی روی شیشه استفاده می‌شه.

در ابتدا شیشه فلوت یا کریستال در ابعاد مورد نظر توسط دستگاه CNC برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره قرار داده می‌شه در نهایت توسط پیسوله به رنگ مورد نظر تبدیل میشه.

1– شیشه بین کابینت رنگی
۲- شیشه بین کابینت طرح دار
۳- شیشه بین کابینت سکوریت
۴- شیشه بین کابینتی سندبلاست
۵- شیشه بین کابینت کریستال
۶- شیشه بین کابینت چاپی

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

خاص ترین و پرطرفدارترین شیشه بین کابینتی:

در بین طراحان دکوراسیون داخلی شیشه های لاکوبل به دلیل داشتن رنگ های جذاب و زیبا جایگاه خاصی پیداکرده اس.و در بین مردم هم بسیار شیشه های محبوب هستن.این شیشه ها در شرکت‌ها و کارگاه‌ها به صورت تکیه‌های بزرگ و قواره برش داده می‌شن.

با کمک یک دستگاه به نام دیاموند می‌توان لبه‌های تیز شیشه ها رو از بین برد.و جای پریز و برش های لازم رو با این دستگاه در میارن.

شیشه بین کابینتی طرح دار :

شیشه های لاکوبل قابلیت چاپ تصاویر رنگی رو روی خود دارن از همین رو می توان با دستگاه چاپ تصاویر مورد نظر خود رو روی شیشه لاکوبل داشته باشین ، قیمت شیشه بین کابینتی چاپی با رنگی ساده تفاوت داره.

در طراحی‌های جدید می‌توان از تصاویر سه بعدی هم برای چاپ روی شیشه بین کابینتی استفاده کرد.

به طوری که نمای سه بعدی روی شیشه یک طراحی متفاوت و بسیار جالب توجه رو به ارمغان میاره البته با استفاده از شیشه کریستال تصاویر با شفافیت بسیار بیشتری روی شیشه مشاهده می‌شن.

شیشه های فلوت از کیفیت کمتری برخوردار هستن که شفاف نیستن و حالت سبز رنگ دارن.بهترین نوع شیشه مدل سوپر کلیر یا کریستال هست.

با استفاده از دستگاه چاپ می توان تصاویر مختلف سه بعدی رو روی شیشه به صورت رنگی ایجاد کرد با اجرای شیشه های لاکوبل سه بعدی می‌توان طراحی دکوراسیون آشپزخونه رو به میزان قابل توجهی ارتقا داد در صورتی که طرح سه بعدی خاصی رو جهت تولید شیشه بین کابینتی در نظر دارین برای اجرا می‌تونین از طریق کارشناسان فرکو برای تولید و اجرا اقدام کنین.

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

برای خرید و اطلاع از قیمت شیشه بین کابینتی جدید می‌تونین با مشاورین و کارشناسان مجرب فرکو تماس حاصل فرمایید.

شرکت فرکو برای زیبا و لاکچری شدن محیط منزل و اداره شما نهایت تلاش خود رو می‌کنه.

tell:02188068352

قیمت شیشه بین کابینتی جدید

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو