Home
شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی

شیشه بین کابینتی رنگی یکی از زیباترین ابزار برای دکوراسیون آشپزخونه محسوب میشه.

شیشه بین کابینت شیشه های رنگی هستن که روی دیوار یعنی فواصل بین کابینت ها برای پوشش مورد استفاده قرار می‌گیره که این شیشه های بین کابینتی دارای رنگ های بسیار متعدد هست. و متناسب با رنگ کابینت و سبک کابینت ها انتخاب میشه.

شیشه بین کابینتی رنگی

ایده ای بی نظیر جهت زیبایی خیره کننده در آشپزخانه های لوکس


استفاده از آینه کاری بین کابینت های آشپزخانه


در ذیل توضیحات مشروحی پیرامون آینه کاری بین کابینی ارائه میشه.
با توجه به اینکه آشپزخانه کانون خونه و خانواده محسوب میشه و تمام اعضای خانواده به آنجا تردد دارن ، لزوم زیباسازی آنجا در جهت بهبود روحیه اعضای خانواده بیشتر بچشم میخوره و بیش از هر جای دیگر منزل دارای اهمیت هست. برای این منظور می‌توان از تایل آینه ای استفاده کرد.

شیشه لاکوبل


جهت انتخاب بهتر تایل آینه ای توجه به نکات زیر ضروریه:

  • اگر فضای آشپزخانه کوچک باشه بهتر هست از تایل هایی با قطعات کوچکتر و ظریف تر استفاده بشه.
  • اگر فضای آشپزخانه بزرگ باشه استفاده از تایل هایی با قطعات بزرگ‌تر و درشت تر مناسبه.
  • در صورتی که رنگ آشپزخانه روشن یا سفید هست ، بهتر هست از کاشی های آینه ای با رنگ های ترکیبی از تیره و روشن یا فقط تیره رنگ استفاده کرد.
شیشه بین کابینتی رنگی

استفاده از تایل آینه ای دارای ویژگی های زیر هست

  • با استفاده از چسب به راحتی نصب میشه.
  • آنها را روی تمامی سطوح میتوان نصب و اجرا نمود.
  • موجب بازتاب نور و در نتیجه روشن‌تر شدن محیط آشپزخانه میشه.
  • به راحتی و فقط با استفاده یک دستمال نم دار تمییز و درخشان میشه.
شیشه بین کابینتی رنگی

ویژگی های شیشه بین کابینتی رنگی


زیبایی چشمگیر شیشه بین کابینتی


مهمترین ویژگی شیشه بین کابینتی رنگی بی شک زیبایی بی نظیر اونه. امروزه تمام فضاهای موجود در خونه با طراحی داخلی هماهنگ و هم سو هستن. آشپزخانه که قلب هر خونه اییست ، که همیشه برای طراحان داخلی دارای اهمیت زیادی بوده . از این رو شیشه بین کابینتی رنگی برای جذابیت هر چه بیشتر در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیره. همچنین شیشه های رنگی قابلیت انعکاس زیاد نور رو داشته و سبب می‌شه تا آشپزخونه دلبازتر وبزرگتر به نظر برسه.

شیشه لاکوبل


 ضد رطوبت بودن شیشه بین کابینتی

فواصل بین کابینت به خاطر پخت و پز و حرارت و بخار آب معمولا رطوبت زیادی دارن. پس باید برای پوشش این بین متریالی استفاده بشه که ، ضد رطوبت باشه. شیشه یکی از انتخاب های مناسب این کار هست. به این دلیل که ساختار شیشه به نحوی ایست که ضد رطوبت و حرارته. اگر تجربه استفاده از کاشی و سرامیک رو در فضای بین کابینت داشتین به خوبی می‌دونین که بعد از مدتی دچار تورم می شدن. آب و رطوبت به آنها نفوذ می کردن و سبب خرابی می شدن. پس با خیال راحت شیشه رو انتخاب کنین و نگران این معضل نباشین.

شیشه لاکوبل


ضد خش بودن شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی رنگی اگر از متریال با کیفیت ساخته شده باشه. خاصیت ضد خش بودن بالایی داره. البته این فاصله بین کابینت ها ، فضایی نیست که امکان خش دار شدن رو داشته باشه. اما این ویژگی می‌تونه بر طول عمر دوچندان آن اضافه کنه.

شیشه لاکوبل


ضد باکتری بودن شیشه بین کابینتی


شیشه ها طوری طراحی شده اند که مایعات و هیچ باکتری به داخل آن نفوذ نکنه. پس شیشه میتونه بهترین انتخاب و گزینه برای استفاده هر روزه برای داشتن آشپزخونه ایی همیشه تمیز باشه.

شیشه لاکوبل


روشنایی شیشه بین کابینتی

گفتیم که شیشه ها اجسامی هستن که نور رو از خود عبور میدن. پس موجب انعکاس هر چه بیشتر نور میشه. انتخاب شیشه برای فضای بین کابینتی سبب میشه تا فضا روشن‌تر از آن چه که هست به نظر بیاد. البته انعکاس نور به بزرگتر شدن فضا نیز کمک می‌کنه. آشپزخونه ها معمولا فضای کوچکتری نسبت به سایر اتاق های خونه دارن. با این انتخاب می‌تونین این فضا روا بزرگتر کنین و از بودن در این فضا لذت ببرین.

شیشه لاکوبل


سکوریت بودن شیشه بین کابینتی


سکوریت بودن شیشه بین کابینتی یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع شیشه هست که قابلیت سکوریت شدن رو دارن. سکوریت به معنی لغوی نشکن معنی میشه . یکی از نگرانی‌هایی که در انتخاب شیشه بین کابینت برای مشتریان وجود داره شکنندگی اونه. که با وجود نشکن شدن شیشه بین کابینتی دیگر این نگرانی برای انتخاب شیشه از بین میره.

شیشه بین کابینتی رنگی


مقاومت بالا شیشه بین کابینتی در برابر حرارت


اجاق گاز درست در فاصله بین کابینت ها قرار داره که ، این فضا به خاطر پخت غذا به‌طور دائم گرم و داغه. پس لازمه بدونین این شیشه ها طوری باحساسیت ساخته شدن که در برابر حرارت بالا ، مقاومت بالایی داشته باشن. شیشه ها حتی حرارت شعله مستقیم رو تحمل می‌کنن.

شیشه بین کابینتی رنگی


نظافت آسان شیشه بین کابینتی


شیشه ها بدلیل صیقلی بودن سطح آن به راحتی قابل نظافت هستن. کافیه با دستمالی مرطوب سطح اونو تمیز کنین. از آن جایی که سطح شیشه صاف و صیقلیه. ومثل کاشی و سرامیک فضای خالی نداره که ، با ملات پر بشه و بالطبع نظافت آن بسیار آسون و راحت خواهد بود. در گذشته یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌های خونه‌دار نظافت و تمیزی پشت گاز بود .که با آمدن شیشه های بین کابینت به بازار و عرضه آن این دغدغه کاملا از بین رفت.

شیشه بین کابینتی رنگی

صنایع تولیدی فرکو تلاش می‌کنه تا اطلاعات دقیقی رو ارائه بده . نیاز هست که شما همیشه با یک فروشگاه شیشه ای دارای مجوز ، بیمه و معتبر کار کنین که ، بتونه نیازهای خاص شما رو ارزیابی کرده و خدمات حرفه ای رو ارائه بده.

برای اطلاع از قیمت انواع آینه ها و شیشه های رنگی و سفارش آن می‌تونین با شماره های ۰۲۱۸۸068352-۰90101767773 تماس حاصل نمایید.

شیشه لاکوبل

تیم فرکو موارد ذيل رو در سفارش‌های آنلاين ارائه مي‌كنه

  • نصب، تعویض و برش انواع شیشه رومیزی سفید
  • برش و نصب شیشه آینه، میز شیشه ای در اندازه دلخواه و در شکل های مختلف
  • برش، تعویض و نصب شیشه رومیزی میز عسلی میز ناهار خوری میز کنفرانس
  • نصب شیشه های دو جداره و معمولی در و پنجره
  • تعویض شیشه های در و پنجره دوجداره، شیشه سکوریت در ویترین مغازه ها
  • تعویض و یا نصب شیشه‌های درب و پنجره‌ها، لمینت، آینه کاری و شیشه‌های رومیزی و شیشه‌های دکوراتیو
  • اندازه گیری دقیق و تهیه ی شیشه ها برای میز عسلی، میز ناهار خوری، میز کار در اداره ها، کتابخانه ها و سایر انواع میز ها…
شیشه لاکوبل

مزايای استفاده از خدمات اينترنتی جهت سفارش :


رفتن به مرکز شیشه بری و ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های طولانی به‌خصوص با توجه به شرايط فعلی جامعه، راه حل مناسبی برای دریافت خدمات شیشه بری نیست. بنابراين عاقلانه ترين وبهترین گزینه، دریافت خدمت از مرکز شیشه بری آنلاین هست که همه خدمات مورد نیاز شما رو در محل با سرعت و بهترين كيفيت و قيمت بسيار مناسب تامين ميكنه.
شغل شیشه بری به دلیل سر و کار داشتن با شیشه، خیلی حساس هست و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کنه باید فردی با تجربه باشد و در حین کار آرامش داشته باشه. پس در انتخاب شركت ارائه دهنده ي شیشه دقت فراوان به خرج دهید.

جالبه بدونین با افزایش استقبال از خدمات شیشه بری این روزها درخواست‌ها در كليه مناطق رو به افزایش هست.

چگونه از فرکو ثبت سفارش کنیم

می‌تونی برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشی تا بتونی سفارش خود رو ثبت کنی.

تمام محصولات دارای گارانتی بی‌قید و شرط یکساله هستن و کیفیت شیشه بین‌کابینتی تا دوازده ماه ساپورت رایگان میشه.

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو