Home

اپن شیشه ای


انتخاب بهترین نوع کابینت همیشه دغدغه افراد برای داشتن دکوراسیون آشپزخانه ایده آل است. شاید مهمتر از ظاهر و جنس کابینت، سطح روی کابینت و اپن آشپزخانه باشد. این سطوح هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و چه خوب است که بهترین متریال برای انها انتخاب شوند مثل اپن شیشه ای و جابجایی ظروف و وسایل روی آنها، باعث کارایی بیشترشان می شود. شیشه از متریالی است که این روزها برای صفحه کابینت و همچنین میز اپن آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. و سبک جدیدی را در دکوراسیون آشپزخانه به وجود آورده است.

یکی از نکاتی که باید در انتخاب کابینت در نظر گرفت. صفحه کابینت و میز اپن آشپزخانه است. برای استفاده از شیشه در کابینت آشپزخانه می توانید بدنه را از هر متریال مورد نظر خود داشته باشید و صفحه رویی را از جنس شیشه کار کنید. پیشنهاد می شود. سبکی از کابینت را انتخاب کنید که در ترکیب با شیشه زیبایی بیشتری به دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد. استفاده از شیشه در صفحه کابینت در حالی که توجه چندانی را به خود جذب نمی کند. ظاهری متفاوت را در آشپزخانه به وجود می آورد.

MDF پرکاربردترین متریالی است که برای ساخت صفحه اپن  استفاده می شود. و دیگر تکرار بیش از حد این سبک در ساخت اپن آشپزخانه طراحان را به ایجاد تغییر وادار کرد. میز اپن شیشه ای ، نوآوری مدرن و جدیدی است .که کابینت سازها برای صفحه روی میز اپن آشپزخانه در نظر می گیرند.

اپن شیشه ای
اپن شیشه ای

خصوصیات شیشه اپن

شیشه هایی که برای میز اپن آشپزخانه استفاده می شود .از ضخامت بالایی برخوردار هستند به دلیل قرار گرفتن وسایل سنگین روی آن و این ضخامت چیزی بین 20 تا 30 میلیمتر است. برای برش این شیشه ها از دستگاه واتر جت استفاده می شود. که ابزاری حرفه ای برای برش شیشه ها با فشار آب است. چون اپن آشپزخانه فضایی پرکاربرد است. که بشقاب و لیوان یا گلدان و مجسمه ها روی آن چیدمان می شوند نیاز است که شیشه دارای ضخامت و مقاومت بالا باشد.

مزیت شیشه نسبت به ام دی اف، مقاومت بالای آن در مقابل رطوبت است. که در فضایی مثل آشپزخانه این خصوصیت بسیار به چشم می آید و قابل توجه است.. ولی در مقابل وزن سبکتر، قیمت مناسب تر در کنار نصب و آماده سازی سریعتر مزایایی هستند. که ام دی اف نسبت به شیشه دارد. حضور شیشه روی میز آشپزخانه آنقدر جذاب است که ارزش هزینه کردن و صبر برای آماده سازی اش را دارد.

شیشه ضد آب بوده و از همین رو به سختی لکه می گیرد و تمیز کردن آن امری بسیار آسان است. مقاومت بالای آن در برابر رطوبت در فضای مهمی مانند آشپزخانه بسیار به چشم می آید. استفاده از ال ای دی جهت نور پردازی در زیبا به نظر رسیدن آن نقش بسیار مهمی دارد.

معایب آن

شیشه در برابر ضربه مقاوم نبوده و ممکن است دچار ترک داخلی یا سطحی شود. اگر صفحه کابینت شما دچار شکستگی یا ترک شد ترمیم آن هزینه بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت.همچنین اگر مواد اسیدی به سطح صفحه کابینت برخورد کند. کابینت دچار خوردگی شده و مقاومتی در برابر تماس با مواد اسیدی ندارد.اگر صفحه کابینت خود را به صورت مرتب تمیز نکنید، پس از مدتی ممکن است لکه ها به راحتی از سطح آن پاک نشده و ایجاد مشکل کند و حتی در مواقعی رد بیندازد.

اپن شیشه ای
اپن شیشه ای

انواع شیشه اپن

شیشه ای رنگی

همیشه گقتیم که شیشه های رنگی از محبوب ترین شیه ها در بازار است. در مورد هم اینگونه است که اپن های شیشه ای رنگی از محبوبیت بالایی برخوردر هستند.با استفاده از شیشه های رنگی دو رو نما و یک رو نما می توان یک اپن مدرن را اجرا کرد. شیشه های لاکوبل رنگی در واقع به شیشه های رنگی گفته می شود .که جهت رنگ شدن داخل دستگاه چاپ قرار می گیرد .

شیشه ای هوشمند

طرح خاصی از اپن های شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود .شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است اپن شیشه ای هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

اپن های شیشه ای هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود. به عنوان برترین طرح میز شیشه ای معرفی شده است .

اپن شیشه ای
اپن شیشه ای

شیشه ای اکریلیک

در این طرح از اپن های شیشه ای با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی آینه ایجاد می شود البته نوع طرح بستگی به خواسته مشتری دارد. این نوع آینه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود .

شیشه ای خم

نوع دیگری از اپن های شیشه ای که از شیشه خم برای تولید آن استفاده می شود به طوری که مرحله اول فرآیند تولید آن اینگونه است که ابتدا قالب فلزی طرح مورد نظر ساخته شده سپس شیشه به همراه قالب وارد کوره خارج خواهد شد.  تا اینکه شیشه به طور کامل به شکل قالب فلزی درآید و اپن شیشه ای طراحی و اجرا گردد .

شیشه ای طرح دار

در طراحی های جدید دکوراسیون داخلی از شیشه های طرح دار رنگی و سندبلاست برای ساخت میز شیشه ای آشپزخانه استفاده می شود. به طوری که طرح توسط دستگاه چاپ و سندبلاست روی شیشه اجرا خواهد شد. به طور مثال لوگوی ورساچه روی میز اپن شیشه ای سندبلاست کرد. بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ساختمان ایجاد خواهد شد .

شیشه ای مدرن

سبک مدرن کابنیت، کاملا با صفحه اپن شیشه ای آشپزخانه هماهنگی دارد. می‌توانید با خیال راحت انواع این صفحه‌های شیشه‎ای زیبا را روی کانتر اپن یا جزیره به کار برید؛ بدون این‌که نگران تناسب ضخامت یا سایز شیشه باشید.

شیشه ای سکوریت

چنانچه برای اجرای اپن های شیشه ای زیر ساخت چوبی وچود نداشته باشد باید از شیشه های سکوریت شده استفاده کرد. در این صورت مقاومت شیشه بسیار بیشتر خواهد شد. برای تولید اپن شیشه ای سکوریت ابتدا شیشه با ابعاد مورد نظر برش داده شده به اندازه ای که در نظر گرفته شده است. سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود .

شیشه ای کلاسیک

جالب است بدانید که شیشه این قابلیت را دارد تا در هر سبک دکوراسیون بنشیند. یکی از طرح های جالب و پرطرفدار کابینت های به سبک کلاسیک و لوکس دارای تزیینات زیادی هستند و بسیاری از افراد دوست دارند در زمان کار در آشپزخانه نیز از این تزیینات هم استفاده کنند و هم لذت ببرند و قسمت های کار شده کابینت را ببینند. در این حالت است که می توانید از شیشه برای صفحه کابینت استفاده کنید. کابینت جزیره که در قسمت بالایی تزیینات زیبایی دارد را با یک شیشه مقاوم و نشکن بپوشانید. حالا دیگر زیبایی کابینت شما در هر لحظه دیدنی است.

اپن شیشه ای
اپن شیشه ای

نحوه سفارش

شما می توانید هر مدل و طرحی که می‌خواهید و در ذهن دارید را به ما سفارش بدهید . برای تولید و طراحی از مجرب ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه های موجود در ایران استفاده می کنیم . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیرید. ویا با کلیک بر واتساپ به صورت مجازی سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو