Home

تولید پنجره آلومینیومی مدرن

اگر به دنبال اضافه کردن طرح‌های آلومینیومی به خانه خود هستین ، ممکنه بخواین بدونین که چگونه تولید پنجره آلومینیومی مدرن به اتمام می‌رسه؟ با این طرح‌ها ، پنجره‌ها و درهایی رو خواهید داشت که دارای استحکام ، عایق و دوام استثنایی هستن. بسیاری از این مزایا به فرآیند تولید پروفیل‌های آلومینیومی مربوط میشه.

تولید پنجره آلومینیومی مدرن
تولید پنجره آلومینیومی مدرن

هنگامی که طراحان این پنجره‌ها و درها رو تولید می‌کنن ، باید آلومینیوم رو اکسترود کنن. این فرآیندیه که طی اون یک قطعه آلومینیوم خام به نام بیلت رو می‌گیرین و اون رو به همان چیزی که نیاز دارین حرارت داده و فشار میدین. از اونجا ، فرآیندهای دیگری شروع میشه تا اون قطعه فلز خام رو به پنجره یا درب رویاهای شما تبدیل کنه.

پنجره آلومینیومی

تولید درب و پنجره آلومینیومی

در و پنجره‌های آلومینیومی از طریق فرآیندهای پیشرفته تولید میشن. در ابتدا ، شما می‌تونین آلومینیوم رو با حرارت دادن اون بر روی یک پرس اکستروژن اکسترود کنین. از اونجا ، اون رو از یک قالب عبور میدین و اون رو تحت یک سری آزمایش قرار میدین تا آلومینیوم خود رو به شکلی که می‌خواین خم کنین. در نتیجه ، یک قاب فلزی خواهین داشت که بسیار قوی و بادوامه.

تولید پنجره آلومینیومی مدرن
تولید پنجره آلومینیومی مدرن

در مرحله بعد ، قاب‌های آلومینیومی رو پردازش می‌کنین و اونا رو تمیز می‌کنین تا پروفیل‌ها برای رنگ آمیزی آماده بشن. شما می‌تونین قاب‌های آلومینیومی رو در یک غرفه پوشش تخصصی قرار بدین تا قاب‌ها رو قبل از قرار دادن در فرهای تخصصی پودر کنین. اگر فریم‌های آلومینیومی شما از نظر حرارتی شکسته اس ، قبل از فرآیند پوشش پودری ، این ترمال بریک رو عایق می‌کنین.

ماشین آلات بسته بندی پیشرفته در فرآیند بعدی که در آن آلومینیوم رو بسته بندی و محافظت می‌کنین و اونا رو روی سکوهای مخصوص قرار می‌دین کمک می کنه. از اونجا ، می تونین آلومینیوم رو در انبار ذخیره کنین یا اونا رو برای تحویل ارسال کنین. همه این تکنیک‌های پیشرفته با آنچه در خونه‌تون می‌بینین ساخته میشن.

تولید پنجره آلومینیومی مدرن

مزایای تولید درب و پنجره آلومینیومی

همه این فرآیندها تضمین می‌کنه که پنجره‌ها و درهای آلومینیومی شما عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. اکسترود کردن مواد و خم کردن اون به شکل تحت فشار بالا می‌تونه در برابر ضربه‌های سنگین‌تری مقاومت کنه تا خانه شما رو ایمن کنه. نه تنها این ، بلکه احتمال تاب برداشتن ، پیچ و تاب و ترک خوردگی کمتر خواهد بود ، به این معنی که پنجره‌های شما در داخل خانه شما دوام بیشتری خواهند داشت.

هنگامی که آلومینیوم رو پودر می‌کنین ، می‌تونین اون رو برای رنگ‌های مختلف نیز آماده کنین. به همین دلیل ، شما این شانس رو خواهید داشت که پنجره‌ها و درهای جدید خود رو در اطراف خانه خود سبک کنین. برخی از قاب‌های آلومینیومی نیز می‌تونن به خوبی با روکش‌های چوبی معتبر کار کنن. در نتیجه ، شما کنترل کاملی بر ظاهر و احساس درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی معمولی جدید خود خواهین داشت.

تولید پنجره آلومینیومی مدرن
تولید پنجره آلومینیومی مدرن

با ترمال بریک ، در و پنجره‌های آلومینیومی شما نیز بهتر با انرژی مقابله می‌کنه. شما عایق بهتری برای خانه خود خواهید داشت ، به این معنی که هوای سرد کمتری وارد خانه شما میشه و هوای گرم کمتری از اون خارج میشه. در نتیجه ، می‌تونین بدون اتکا به گرمایش مرکزی خود در خانه گرم بمانین ، به این معنی که می‌تونین هزینه‌های قبض انرژی خود رو برای همیشه کاهش بدین.

درب و پنجره آلومینیومی از تولید کنندگان صنایع فرکو

ما می‌دونیم که بهترین پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی چگونه تولید میشن. به همین دلیل ، ما فقط با شرکت‌هایی کار می‌کنیم که طرح‌های خود رو در همان مراحل دقیق قرار میدن. هنگامی که برای نصب در و پنجره‌های جدید برای خانه خود با ما همکاری می‌کنین ، می‌تونین مطمئن باشین که طرحی با کیفیت بالا و مطابق با بالاترین استانداردها رو خواهین داشت.

در نتیجه ، پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی ما امروزه جزو بهترین‌های موجود در بازار هستن. می‌تونین اونا رو در حین کار با یک نصب کننده محلی مورد اعتماد دریافت کنین. ما یک تیم نصب دوستانه و کاملاً واجد شرایط داریم که با طرح‌های جدید شما مطابقت داره. شما می‌تونین اونا رو نیز با ما سفارشی کنین تا یک ساخت سفارشی برای خونه خود داشته باشین.

تولید پنجره آلومینیومی مدرن

انواع موجود درب و پنجره آلومینیومی و فرآیند ساخت

اگر از افرادی هستین که می‌خواین با درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی رنگ‌ها و سبک‌های رنگ‌بندی گسترده‌ای داشته باشین ، انواع مختلفی از انتخاب‌ها رو می‌تونین داشته باشین. پرکاربردترین انواع درب‌های آلومینیومی نصب اونا فرآیند ساده‌ایه و میشه هر اندازه و شکل دلخواه رو به اون داد. 

این درب‌ها با سبک‌های مختلف دیوار پرده و سایر گزینه‌های دکوراسیون ، میش ماش عالی طراحی رو ارائه میدن. درهای ورودی دریچه‌ای برای ظاهری افسانه‌ای و چشم نواز ایده‌آل هستن. فریم آلومینیومی استحکام و زیبایی به شیشه می‌بخشه. این می‌تونه هر رنگ یا ترکیب رنگی دلخواه باشه تا ظرافت رو افزایش بده.

تولید پنجره آلومینیومی مدرن
تولید پنجره آلومینیومی مدرن

متداول ترین فرآیند مورد استفاده در ساخت آلومینیومه که قطعه کار فلز رو به دو یا چند قطعه تقسیم می‌کنه. عملیات تاشو در موارد بسیار خاص انجام میشه که برخی از قطعات برای ایجاد شکل ممکن باید خم بشن. فرآیند ماشینکاری برای حذف مواد اضافی از مواد خام استفاده میشه. مرحله بعدی ، فرآیند پانچ برای تبدیل فلز به شکل مورد نیاز با استفاده از قالب و دستگاه پانچ استفاده میشه.

پنجره دوجداره آلومینیومی

درب‌های دوجداره از انواع درب‌های آلومینیومی رایج و بسیار محبوب هستن. این نوع درب‌ها بدون زحمت قابل مدیریت هستن و انعطاف پذیری رو برای هر نوع اتاق و ساختمان فراهم می‌کنن. فضای کمتری رو برای تنظیم می‌گیره و دید وسیعی رو فراهم می‌کنه. 

تولید پنجره آلومینیومی مدرن

پنجره‌های آلومینیومی به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها تبدیل شدن که می‌تونه هزینه کمتری نسبت به پنجره‌های چوبی داشته باشه و برای نگه‌داشتن اونا در شرایط عالی به تلاش کمتری نیاز داره. بسته به نیاز و بودجه شما باید در نظر بگیرین که کدام گزینه مناسب شماست. سبک سنتی و شیک پنجره‌های آلومینیومی ارسی ، جذابیت شیکی رو به خونه شما می‌بخشه. طراحی جدید این نوع سبک تره و بسته‌های نرم جدید سفتی رو بهبود می‌بخشه ، بنابراین تهویه اتاق رو بهبود می‌بخشه.

تولید پنجره آلومینیومی مدرن
تولید پنجره آلومینیومی مدرن

پنجره‌های آلومینیومی به گونه‌ای طراحی شدن که کاربر پسند ، کارکرد آسون و ایجاد مشکل در حین استفاده باشه. طراحی مدرن پنجره‌های پنجره‌ای اون در مورد کنترل دما و تهویه به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کنه. 

منظور از پنجره دوجداره آلومینیومی چیه؟

درب‌های دوجداره از انواع درب‌های آلومینیومی رایج و بسیار محبوب هستن. این نوع درب‌ها بدون زحمت قابل مدیریت هستن و…

مزایای تولید درب و پنجره آلومینیومی چیه؟

همه این فرآیندها تضمین می‌کنه که پنجره‌ها و درهای آلومینیومی شما عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. اکسترود کردن مواد و خم کردن اون به شکل تحت فشار بالا می‌تونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو