Home
شیشه میز عسلی

میز عسلی شیشه ای

میز عسلی شیشه ای رو می‌تونیم مدرن‌ترینه و البته متفاوت‌ترین نوع میز عسلی بدونیم! اهمیت میز عسلی تو دکوراسیون رو اصلا دست کم نگیرین. میزهای عسلی به اندازه مبل‌ها تو دید هستن. عسلی جذاب نباشه مبل هم قشنگ دیده نمی‌شه! میزهای عسلی چوبی با کنده کاری ظاهر جذابی دارن ولی به همون میزان تکراری هم شدن! تو بیشتر خونه‌ها ( از جمله خونه فامیل‌ها!) می‌تونیم این مدل‌های میز رو ببینیم و البته معمولا طرح‌های تکراری هم دارن یا نزدیک به هم. اما از نظر معماری مدرن این شکل میزها دمده هستن! میز شیشه ای بدون شک می‌تونه بهترین جایگزین باشه. خصوصا اگه دوست دارین میز خاص باشه.

همه می‌دونیم که شیشه خودش چقدر می‌تونه جذاب باشه! زیبا و ساده. تازه به جز این استفاده از میزهای شیشه ای مزیت‌های دیگه‌ای هم داره. مثلا اینکه این میزها برعکس میزهای چوبی محیط رو شلوغ و بسته نشون نمی‌دن. حتی استفاده از میزهای شیشه‌ای باعث می‌شه محیط دلبازتر هم دیده بشه! در نهایت اینکه میز عسلی شیشه ای با هر نوع مبلمانی ست می‌شه و تازه ترکیبش با مبل خیلی جذاب‌تر می‌شه. یه خوبی میز شیشه ای این هست که شما می‌تونین کنار میز چوبی هم ازش استفاده کنین. اما باید دقت داشته باشین که تنوع میزهای شیشه‌ای خیلی زیاده. چه از نظر شکل و چه از نظر دوام. سوال اینجاست که کدوم مدل‌ها بهتر هستن و کدوما خوب نیستن؟ در ادامه همراه ما باشین.

میز عسلی شیشه ای
شیشه میز عسلی

شیشه میز عسلی چه خصوصیاتی باید داشته باشه

نصب آسون : یکی از خصوصیات میز شیشه ای قابلیت نصب آسون اون هست.و برای نگه داشتن اون نیاز به میخ و پیچ نداشته باشه.نصب شیشه رومیزی معمولا توسط خود افراد و به تنهایی صورت می‌گیره.

هزینه نگهداری : اگر شیشه ها نشکنن هیچ هزینه تعمیر و نگهداری نداره. البته امروزه ابزاری به وجود اومده که براساس اون می توان شیشه ها رو ضد خش و ضد ضربه کرد که البته به قیمت های اون نیز افزایش پیدا می‌کنه مانند شیشه میز عسلی ضد ضربه.

ضد باکتری : جالبه بدونین که هیچ چیز در شیشه قابلیت نفوذ نداره. به همین خاطر هست که گفته میشه شیشه ضد باکتری هست. 

ضد خش باشه : شیشه هایی که ضد خش هستن، شیار بر روی اونا ایجاد نمیشه. البته اگر از دستگاه‌های برش مخصوص استفاده کنین می‌تونین اونا رو طرح دار کنین. اما در استفاده معمول و روزمرمره اونا هیچ آسیبی نمی‌بینه.

ضد آب و رطوبت : یکی دیگر از خصوصیات شیشیه ها اینه که آنها اصلا منافذی درون خود ندارن و به خاطر همین ضد آب هستن . و همین باعث افزایش طول عمر اونا میشه.

انواع میز عسلی شیشه ای

  • شیشه میز عسلی طرح دار
  • شیشه میز عسلی مات
  • شیشه میز عسلی حکاکی شده
  • شیشه میز عسلی رنگی
  • شیشه میز عسلی کریستال
  • شیشه میز عسلی هوشمند
میز عسلی سلطنتی
شیشه میز عسلی

عسلی طرح دار

عسلی طرح دار در این نوع شیشه ها می توان انواع طرح ها رو اجرا کرد که بستگی به نظر و خواسته مشتری داره.برای تولید این نوع شیشه ها از دستگاه چاپ مخصوص و برای تولید شیشه های طرح دار مات از دستگاه سندبلاست استفاده میشه.

میز عسلی شیشه ای رنگی

میزهای شیشه ای رو می توان در رنگ های مختلفی تولید کرد و در واقع رنگ میز رو با سایر رنگ های بکار رفته در طراحی دکوراسیون داخلی تطبیق داد ، میز عسلی شیشه ای رنگی به دو صورت دو رو نما و یک رو نما تولید میشه در روش اول از شیشه های رنگی ساده استفاده میشه اما در روش دوم از شیشه های لاکوبل رنگی که پشت شیشه توسط دستگاه چاپ رنگ خواهد شد بکار برده میشه .

میز عسلی شیشه ای مات

با استفاده از شیشه های مات سندبلاست و ساتینا نیز می‌توان میزهای شیشه ای رو تولید کرده ، این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارن اما تفاوت اصلی اونا در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست هست .

عسلی حکاکی شده

ای نوع شیشه با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه رومیزی  حکاکی یا اینگریوینگ میشه. به عبارتی در این روش طرح مورد نیاز روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) میشه

میز عسلی شیشه ای اسیدکاری شده

طرح جدیدی از میزهای شیشه ای عسلی که الگوهای مختلفی روی میز شیشه ای اسیدکاری میشه ، برای تولید این نوع شیشه ها از اسیدهای مخصوص ، دستگاه کاتر پلاتر و پمپ فشار قوی استفاده میشه .

عسلی هوشمند

این نوع شیشه ها از طرح خاصی برخوردارن که استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل میشه ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار میوفته .

این نوع شیشه میز ها معمولا قیمت بالایی دارن. این تفاوت قیمت به دلیل طرح خاصی که در اون استفاده شده هست.

کاربرد شیشه میز عسلی

شیشه میز عسلی شاید مفیدترین میز پذیرایی باشه. چرا که کار پذیرایی از میهمانان رو برای ما به دلیل طراحی خاص خود بسیار راحت تر می کنه. شاید براتون پیش اومده باشه که موقع تعارف نوشیدنی ها مانند چای یا میوه و تنقلات، فضای کافی برای قرار دادن ظروف میهمان، طوری که براحتی در دسترسش باشه وجود نداره.

حضور تعداد کافی میز عسلی در این شرایط این مشکل بزرگ رو به سادگی حل می‌کنه. از اونجایی که اکثر خونه دارهای ایرانی طرفدار مبلمان سلطنتی و لوکس هستن، در این مطلب با چندین مدل شیک میز عسلی سلطنتی آشنا می‌شیم.

میز شیشه ای عسلی
شیشه میز عسلی

شیشه میز عسلی در فضا های کوچک

قابل توجه و ذکر هست. استفاده از شیشه میز های عسلی در فضاهای کوچک سبب میشه فضا شلوغ نشه. علت این امر هم اینه که نور از میز شیشه ‌ای عبور کرده و محیط اطراف رو روشن‌تر جلوه میده.

در واقع میزهای شیشه ‌ای از هر جنسی که باشند، به خاطر داشتن تضاد با شیشه دکوراسیونی بسیار جذاب و مدرن رو به محیط می بخشن.

از این رو در اتاق های مهم مانند اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت و سایر اتاق های دیگر از میزهای شیشه ‌ای استفاده می کنن.

شیشه میز عسلی گرد

با توجه به محبوبیت بالای این نوع شیشه ها تولید بسیار زیاد میزهای عسلی در طرح گرد شیشه های رومیزی نیز در این طرح تولید میشن.

برای تولید این نوع شیشه ها و طرح دادن به آن از گردبرهای دستی و دستگاه سی دی ان استفاده میشه در حالی که برای تولید شیشه میز عسلی بیضی با توجه به اینکه دارای دو قطر هست ابتدا الگوگیری میز انجام شده سپس شیشه رومیزی تولید میشه.

نحوه سفارش

شما می توانید هر مدل و طرحی که می‌خواید و در ذهن دارین رو از فرکو بخواین.

برای تولید و طراحی ، از مجرب ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه ها استفاده می‌کنیم . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیرین و سفارش خود رو ثبت کنین.

به دلیل وجود نداشتن هیچ واسطه ای می‌تونین، با قیمت کمتر محصول خود رو خریداری کنین.مستقیم با خرید راحت از تولیدی محصول خود رو خریداری کنین.با موبایل و یا سیستم می‌تونین در سایت فرکو دنبال آینه مدنظر خود باشین. و کمتر از 48 ساعت آینه خود را تحویل بگیرین. این یک شیوه راحت برای خرید و صرفه جویی در زمان هست. پیج اینستاگرم فرکو http://instagram.com/farkoo.ir

نکته‌ی مهم اینه که تمامی میزها گارانتی یکساله‌ی بی‌قید و شرط یکساله دارن. یعنی صحیح و سالم به محل حمل میشه. و اگر مشکلی در مسیر برای میز پیش بیاد اونو شرکت تعویض یا تعمیر میکنه. و تا یکسال اگه از کیفیت میز بدون دخالت شما کم شده باشه ، کمپانی اون کم و کاستی کیفیت رو ساپورت می‌کنه.

میز عسلی سلطنتی
شیشه میز عسلی

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو