Home

میز شیشه‌ای مغازه

امروزه استفاده از شیشه و آینه تو طراحی محیط داخلی و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمون اولویت مهندسا و طراحای معماری قرار گرفته. ولی تا همین چند سال اخیر کسی تصور تولید و ساخت میز شیشه‌ای مغازه رو نداشت. چون که شیشه خیلی شکنند‌ه‌ست. ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی تو صنعت تولید شیشه محصولاتی شیشه‌ای نشکن و با ضخامت زیاد روانه بازار شده. به همین خاطر در حال حاضر شاهد تولید و ساخت میزهای شیشه‌ای بدون یراق نیز هستیم.

برای اولین بار میزهای شیشه‌ای تو کشور آلمان تولید و ساخته شدن ، ولی خیلی زود توجه و علاقه طراحای دکوراسیون داخلی تموم دنیا رو به خودشون جلب کردن. تو این مقاله از صنایع فرکو اطلاعاتی درباره خصوصیت و ویژگی‌های این محصول زیبا و طرح‌های مختلف اون بدست خواهید آورد ، پس با سایت فرکو همراه باشین.

میز شیشه‌ای مغازه
با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای مغازه تولیدات صنایع فرکو

میز شیشه‌ای چیه؟

مدتیه که میزهای شیشه‌ای با ارائه‌ی استاندارد و کیفیت عالی به بازار راه خودشون رو مانند میزهای چوبی پیدا کردن. و جایگاه و محبوبیت خودشون رو به دست آوردن. اگه نمی‌خواین میز چوبی رو انتخاب و اولویت قرار بدین ، گزینه‌های دیگه‌ای مثل: پلاستیک و شیشه و فلز وجود داره.

اگه طرفدار سبک‌های مدرن و خاص تو دکوراسیون خونه و حتی محل کارتون هستین. نبایستی استفاده از لوازم و وسایل شیشه‌ای رو فراموش کنین یا از قلم بندازین. در واقع شیشه به خاطر روشنایی و شفافیتی که داره ، حسی از سادگی تو حین مدرنیته رو تو فضای خونه یا محل کار القا می‌کنه. وسایل شیشه‌ای از جمله میز آرایش ، میز شیشه‌ای مغازه ، کنسول ، میز غذاخوری شیشه‌ای برای کسانی که قصد این رو دارن تا حال‌ و هوای جدیدی به خونه یا محل کارشون بیارن ، حایز اهمیت‌ترین انتخاب ممکنه.

گفتنیه که همه‌ی انواع میزهای شیشه‌ای حال‌ و هوایی مدرن و ساده دارن ، ولی سبک شیشه‌های مختلف از خلاقیت‌های جذاب و تازه تو تولید میز شیشه‌ای بوده. تنوع مات و شفاف تو انواع میزهای شیشه‌ای قطعا حق انتخاب رو برای سلیقه‌های گوناگون و مختلف بالا برده.

میز شیشه‌ای مغازه
با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای مغازه تولیدات صنایع فرکو

نمونه‌هایی از جدیدترین طرح‌های میز شیشه‌ای مغازه 

ویترین شیشه‌ای مغازه تو طرح‌های گوناگون و مختلفی عرضه میشه. می‌تونین ساخت هر کدوم از این طرح‌ها رو به مجموعه تولیدات صنایع فرکو سفارش بدین. بعضی از انواع این محصولات شیشه‌ای بی‌نظیر عبارتند از:

  • ویترین شیشه‌ای گردون.
  • ویـترین شیشه‌ای ریلی.
  • ویترین شیشه‌ای کریستالی.
  • ویـترین شیشه‌ای با یراق استیل.

میز پیشخان مغازه شیشه‌ای چه جنسی باشه بهتره؟

یکی از انواع شیشه‌هایی که برای تولید میز شیشه‌ای مغازه استفاده میشه ، شیشه‌های کریستال رومیزیه. با وجود داشتن ضخامت‌های مختلف این نوع متریال شفافیت خیلی زیادی داره. همچنین احتمال استفاده از شیشه‌های رنگی برای تولید میزهای شیشه‌ای مدرن نیز میسره. در این صورت می‌تونین رنگ میز رو با رنگ‌های موجود تو فضای داخلی مغازه یا فروشگاه هماهنگ کنین. شیشه‌های رنگی به دو صورت دورو نما و یه رو نما عرضه میشن.

گفتنیه که تو شرکت تولیدی انواع شیشه صنایع فرکو امکان چاپ طرح‌های مختلف با استفاده از دستگاه سند بلاست روی میزهای شیشه‌ای مغازه وجود داره. برای مثال لوگوی فروشگاه رو میشه روی شیشه حک کرد.

روی هم رفته میزهای شیشه‌ای مغازه‌ای بر حسب سلیقه ، نیاز و موارد استفاده اشخاص ، تو شکل‌ها و جنس‌های مختلف تولید میشن. تو تموم انواع این محصولات میشه از نورپردازی زیبا برای افزایش جذابیت هر چه بیشتر اون استفاده کرد. این میزهای شیشه‌ای بر حسب جنس به دو دسته تقسیم میشن که عبارتند از:

  • میز تمام شیشه: شامل میز تمام شیشه تکه‌ای و میزهای تمام شیشه خم.
  • میز با شیشه رومیزی: شامل شیشه رومیزی با زیر خالی و شیشه رومیزی با زیر پر.

البته تو تولید و ساخت بعضی از انواع پیشخان‌های شیشه‌ای از چوب طبیعی نیز استفاده می‌کنن. ولی چوب به خاطر قیمت بالای خود بیشتر تو مکان‌های لوکس استفاده میشه. تو میزهای با شیشه رومیزی برای ساخت چارچوب میز ام دی اف {MDF} ، آلومینیوم ، استیل لوله‌ای و مواردی مشابه بکار میرن.

میز شیشه‌ای مغازه
با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای مغازه تولیدات صنایع فرکو

چگونه بهترین طرح رو برای میز شیشه‌ای مغازه‌مون انتخاب کنیم؟

انتخاب و خرید میز شیشه‌ای مغازه مناسب براتون خیلی مهمه. موقع‌ای که برای ساعت‌های طولانی تو فروشگاه حضور داشته باشین ، اهمیت این موضوع رو بیشتر درک می‌کنین.

به یاد داشته باشین که تو هر جا و مکانی که زمان زیادی رو میگذرونین یا از وسیله‌ای به صورت مداوم استفاده می‌کنین ، بایستی استانداردهای لازم رو داشته باشه. هر چقدر کیفیت تولید و ساخت میز شیشه‌ای مغازه بیشتر باشه ، به محیط و فضای اطراف انرژی مثبت بیشتری منتقل میشه.

تو انتخاب نحوه طراحی و ساخت ویترین‌های شیشه‌ای برای مغازه بایستی موارد مهمی از جمله جنس شیشه و میزان استحکام و دوام اون رو در نظر بگیرین. چون تو طول روز اشخاص زیادی به فروشگاه‌تون رفت و اومد می‌کنن. و این مشتریا با ویترین مغازه تو تماس هستن. بنابراین تو موقع گزینش بهترین طرح برای میز شیشه‌ای فروشگاه‌تون از دوام و استحکام اون مطمئن بشین. البته تو زمینه طراحی این محصولات نبایستی راحتی مشتریا و امکان دید اونا نادیده گرفته بشه.

تو تولید و ساخت این نوع میزها از شیشه‌هایی مثل: شیشه سند بلاست ، شیشه لاکوبل ، شیشه سکوریت و لمینت به صورت ساده و طرح‌دار استفاده میشه. همچنین امروزه چراغ‌های کوچکی برای جلب توجه دیگرون نیز تو این میزها تعبیه میشه.

میز شیشه‌ای مغازه
با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای مغازه تولیدات صنایع فرکو

تولیدکننده جدیدترین طرح‌های میز شیشه‌ای برای مغازه 

شرکت تولیدات صنایع فرکو انواع میز شیشه‌ای مغازه رو با بهترین کیفیت و بروزترین طرح‌ها تولید می‌کنه. تولیدات صنایع فرکو تونسته با حذف واسطه‌ها بهترین و مناسب‌ترین قیمت رو به مشتریای گرامی عرضه کنه. برای استعلام قیمت یا درخواست مشاوره با کارشناسان فرکو همه روزه تماس بگیرین.

با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای مغازه تولیدات صنایع فرکو

ویژگی‌های میزهای شیشه‌‌ای مغازه

1) طراحی زیبا شناسی

2) عملکرد و مقاومت

3) قابلیت ترکیب شدن با مواد دیگه

4) تمیز کردن و مراقبت

1) طراحی زیبا شناسی

شیشه از ظریف‌ترین متریال ممکنه و اون‌ها تصویر فضا رو تو فروشگاه یا خونه یا مغازه که تو اون مورد استفاده قرار می‌گیره سبک خاص و چشمگیری منتقل می‌کنه. در واقع به مکان‌هایی که می‌خواین میز شیشه‌ای مغازه رو از هر نظر مجهز کنین سبک جدیدی میده.

2) عملکرد و مقاومت

گرچه هنوز این تصور موجوده که شیشه نمی‌تونه مقاوم و با دوام باشه ، ولی واقعیت اینه که خیلی مستحکم و در مقابل ضربات و خراش مقاومه. اگه مدل‌های شیشه سکوریت رو انتخاب کنین ، ثباتی که ارائه می‌کنن باور نکردنیه. یعنی شکستگی اون‌ها راحت و به سادگی اتفاق نمی‌افته.

3) قابلیت ترکیب شدن با مواد دیگه

شفافیت و روشنایی شیشه‌ها ، میز شیشه‌ای مغازه رو به یه ویژگی و خصوصیت عالی برای طراحا تو انتخاب رنگ میز تبدیل کرده. دقیقاً به خاطر رنگ خنثی اون می‌تونین اون رو با هر رنگ دیگه‌ای ترکیب کنین. و حتی جهت ایجاد محیط‌‌هایی تو سایه‌های گوناگون که خیلی هم مرتب و منظم به نظر نمی‌رسن ، استفاده کنین.

با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای مغازه تولیدات صنایع فرکو

4) تمیز کردن و مراقبت

نگهداری و تمیز کردن شیشه کار راحت و آسونیه. در حقیقت فقط چیزی که به اون نیاز دارین یه محصول شیشه‌ای و یه پارچه برای تمیز کردنه. همچنین گفتنیه که دیگه نیاز به محلول‌های خاص گرون‌ که برای تمیز کردن انواع چوب‌ها استفاده می‌کردین ندارین.

کلام آخر

ترس از انتخاب و خرید میزهای شیشه‌ای برای محل کارتون بر حسب اعتقادی که سازندگان میزها قبلاً بر اون داشتن تا حدودی قابل درکه. در کل طرح‌های جدید و امروزی میزهای شیشه‌ای مخصوص مغازه‌ها و فروشگاه‌ها ، با تکنیک‌های عالی و جدیدی تولید و ساخته میشن که می‌تونن مقاومت و کیفیت رو به خوبی نشون بدن. و مسلما با کاری که برای اون طراحی شدن سازگاری دارن.
تو خیلی از موارد میزهای شیشه‌ای گوشه‌های گرد یا منحنی می‌گیرن که افراد به گوشه‌های تیز اون برخوردی نداشته باشن. درباره‌ی میز مغازه شیشه‌ای از این نظر جای نگرانی ندارین. به همین خاطر که اگه فکر می‌کنین که یکی از این میزهای شیشه‌ای نیز از منظر زیبایی و یا از منظر کارایی می‌تونن برای فروشگاه یا مغازه مناسب باشن ، توصیه میشه از تمومی مزایای اون مطلع بشین و تو مقایسه با موارد قابل استفاده دیگه مطمئن بشین و بعد اون رو سفارش بدین.

با کیفیت‌ترین و بروزترین میزهای شیشه‌ای مغازه تولیدات صنایع فرکو

خرید بروزترین میزهای شیشه‌ای رو از صنایع فرکو با روش‌های زیر انجام بدین

برای مشورت و پاسخ به‌ سوالات‌تون درباره محصولات شیشه‌ای فرکو و ثبت سفارش‌ها با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری تماس بگیرین.

و همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات شیشه‌ای دیگه صنایع فرکو می‌تونین با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

می‌تونین با مشاهده محصولات بیشتر درباره میزهای شیشه‌ای مغازه و محصولات فوق‌العاده و خارق‌العاده شیشه‌ای دیگه فرکو به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو