Home
عکس آینه تراش خورده

عکس آینه تراش خورده

عکس آینه تراش خورده

زمانی که صنایع فرکو تراشکاری رو بر روی آینه ای بخواد انجام بده هدف از این کار، در اوردن زاویه‌های سفارش داده شده برای لبه های شیشه‌هاست. زمانی که این عملیات بر روی شیشه ای یا آینه ای انجام میشه لبه شیشه با یک شیب بسیار ملایم نازک میشه.و در طول و عرض شیشه(آینه) در همون ضخامت اولیه باقی می‌مونه.عکس آینه تراش خورده در بروزترین سبک‌ها در این مقاله آورده شده‌اس.

شاید با خود فکر کنین که انجام این عملیات ساده با دست انجام میشه اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه‌های بروز و هوشمند این عملیات تراشکاری رو به کمک دستگاهی به نام تراش آینه اوتوماتیک که به طور ایستاده و با کمک چند سنگ دیاموند انجام میشه به اتمام می‌رسونه.زمانی که یک دستگاه حول محور آبنه می‌چرخه برای تراشکاری شیشه و آینه بسیار زمانبر هست.ناگفته نمونه که برای تراشیدن یک شیشه و آینه ، طول محصول متغیر هست و این تغییر تنها بستگی به کاربرد و نمای مورد نظر داره.یعنی طول محصول تولید شده می‌تونه از ۱ تا ۵ سانتی‌متر تغییر کنه. زمانی که هدف شما تراشیدن لبه شیشه باشه پس از عملیات لبه شیشه بسیار شفاف،مسطح و حتی یکنواخت میشه. و این سه مورد یکی از مهم ترین دلایل پرفروش و پرطرفداری این محصول هست.

عکس آینه تراش خورده

قیمت آینه تراش خورده!!


در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو قیمت گذاری بر روی این محصول تنها به یک علت بستگی داره اون هم طول سطح تراش شده آینه هست.شما عزیزان می‌تونین این مصول رو در ضخامت های ۲ مبل الی ۱۰ میل و با حتی بالاتر داشته باشین زیرا صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این محصول رو در هرگونه سایز و ابعادی در بهترین و بالاترین کیفیت تولید و سر تا سر ایران نیز ارسال می‌کنه.صنایع فرکو این محصول رو بیشتر در رنگ‌های سفید و با برنز برای افراد تولید کرده اس.برای دانستن قیمت‌های بروز تمامی محصولات مورد نظر خود با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین.

عکس آینه تراش خورده

دستگاه‌های این محصول چگونه ارائه داده می‌شن؟

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این نمونه دستگاه ها رو برای تراش آینه و یا حتی تراش شیشه به دو صورت ارائه میده.در قسمت اول به صورت ایستاده و در قسمت دوم له صورت متحرگ(گردان). می توان گفت که زمانی که افراد برای ساخت این محصول از دستگاه‌های ایستاده استفاده می‌کنن ،سرعت کار با دستگاه و یا حتی دقت در کار نیز بسیار بیشتر میشه.ناگفته نمونه که انعطاف دستگاه‌های متحرک بیشتر از دستگاه‌های ثابت هست.

همانطور که گفته شد زمانی که شما ابن محصول زیبا رو برای محیط خود تهیه می‌کنین.نه تنها باعث ایجاد زیبایی محیط شدین بلکه فضایی بسیار‌ مدرن و بروزی رو ایجاد کردین.این محصول پس ساخت باعث توجه بسیاری از مهندسین داخلی نیز به خود شد که در حال حاضر تمامی مهندسین و طراخان دکوراسیون داخلی در بیشتر و لوکسترین پروژه های خود از این محصول استفاده می‌کنن.

مزیت استفاده از آینه‌کاری

این محصول مزیت بسیاری رو برای اقایان و یا خانوم‌ها داره. زیرا، آقایان برای اصلاحات صورت خود می‌تونن،در یک آینه بزرگ و مورد علاقه خود انجام بدن حتی در به وجود اومدن بخار نیز این اصلاحات رو در یک آینه شفاف نیز به‌وجود اورده اس. در ادامه این مقاله متوجه می‌شین که صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه‌های به‌روز و هوشمند چگونه تونست این محصول بروز و هوشمند رو که در بخار ذره ای مه بر روی اون نشست نکنه رو به‌وجود بیاره.

عکس آینه تراش خورده

عکس آینه‌های مدرن!

زمانی که شما از یک آینه در محیط‌های رطوبت دار مانند حموم،استخر و سرویس‌های بهداشتی استفاده می کنین.هنگام به وجود امدن مه امکان دید رو در آینه نیز از بین میبره. اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تونسته اس این مشکل بسیار مهم رو حل کنه.

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو طی گذشت سال‌ها و برخورداری از دستگاه‌های پیشرفته و جمع اوری اطلاعات، تونست اینه هایی رو برای شما و محیط مورد نظر شما به وجود بیاره که با حتی با ایجاد بخار،ذره ای مه بر روی آینه شما ننشینه. و به راحتی بتونین. خود رو درون آینه تماشا کنین. و یا حتی اصلاحات خود رو انجام بدین.تولید این محصول بسیار زیبا و کاربردی نه تنها نظر افراد رو به خود جلب کرد بلکه تونسته اس، نظر بسیاری از مهندسین و طراحان دکوراسیون داخلی رو برای استفاده. از این محصول در پروژه‌های بسیار مهم و لوکس به خود جلب کنه.

عکس آینه تراش خورده

تولید عکس آینه تراش خورده ضدبخار چگونه اس!

شاید برای خیلی از افراد سؤال باشه که چگونه میشه که بخاری ایجاد بشه. اما ذره ای بخار بر روی اینه ننشینه. و پس از بین رفتن بخار لکه ای بر روی شیشه تولید نشه.اصلا این امر امکان‌پذیر هست؟؟؟ بله صنایع فرکو همیشه در تولیدات خود تونسته اس غیر ممکن ها روممکن کنه برای مثال تولید تمامی محصولاتی که بسیار با قیمت و با کیفیت باشه، و یا تولید آینه هایی که کاربردهای بسیار جالب و بروزی رو دارن رو راه‌اندازی کنه.

برای مثال :آینه موزیکال،آینه هوشمند،آینه لمسی،آینه دماسنج دار، و…. اما تولید این محصول پرکاربرد و جالب اینگونه هست که با قرار دادن صفحه ای در پشت آینه که در هنگام ایجاد بخار شروع به گرم شدن می‌کنه. و این گرما باعث بالا رفتن دمای آینه میشه. و زمانی که این عملکرد ایجاد میشه. و هنگام ایجاد بخار در اون هیچگونه مه بر روی آینه نمی‌نشینه. این محصول رو به جرئت می توان گفت. که تمامی خانوم ها برای محیط های مرطوب خود (حمام،یرویی های بهداشی) نیازمند هستن. زیرا هیچکس از ایجاد لکه و کثیفی بر روی آینه خود لذتی نمی‌بره.

پس برای خرید این محصول بسیار زیبا و کاربردی تنها با تماس با فرکو و ثبت سفارش‌های خود می‌تونین نه تنها آینه ضد بخار رو داشته باشین بلکه تمامی محصولات رو در هرگونه ابعاد و سایزهای مورد نظر خود می‌توانین سفارش بدین و صنایع فرکو محصول شما رو در هرکجای نقاط ایران که باشین طی ۴۸ ساعت ارسال می‌کنه.

عکس آینه تراش خورده

معتبرترین صنایع تولید آینه های تراش خورده!

  • در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت‌های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود اومده نهایت سو استفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونین سایت‌های نا معتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنین.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارش‌های شما ندارن پس سعی بر این دارن. که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما میده شما بتونین. از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایین.
عکس آینه تراش خورده
  • یکی دیگه از راه‌های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده اس.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده اس.
  • شما عزیزان می‌تونین با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن اون سایت رو متوجه بشین. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارن.
  • تمامی مواردی که گفته شده اس شما با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشین و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده رو در خدمت شما عزیزان قرار می‌دیم.
  • آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

عکس آینه تراش خورده!

عکس آینه تراش خورده
عکس آینه تراش خورده
عکس آینه تراش خورده
عکس آینه تراش خورده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو