Home
شیشه سکوریت خرید

شیشه سکوریت خرید

شیشه سکوریت خرید

شیشه سکوریت خرید صنایع فرکو به دلیل ساخت بسیار ضخیم و مقاوم که دارد در طی سال ها رشد بسیار زیادی در فروش خود داشته است. در حال حاضر اگر دقت کرده باشید در بیشتر ساختمان‌ها از این نمونه محصول استفاده بسیاری می‌شود. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه سکوریت مختلفی. در طرح های گوناگون نیز تولید کرده است‌. که خیلی از نمونه محصول ها به شیشه های نشکن اطلاق می گردد.

که این نمونه از محصولات وقتی در کوره هایی با حرارت بسیار بالا قرار می گیرند. این عملکرد باعث می شود که شیشه در برابر ضربه و فشار از مقاومت بیشتری برخوردار باشد. و یا حتی هنگام شکست این محصول، تکه های شیشه برای ایجاد امنیت بیشتر افراد از یکدیگر جدا نخواهد شد. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با بهره گیری از هوشمند ترین و به روزترین دستگاه های تولید شیشه و آینه قادر به ساخت انواع شیشه های سکوریت که در اندازه و ابعاد های مختلف می باشند است.

شیشه سکوریت خرید

ضخامت شیشه سکوریت

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه ها را در انواع گوناگون ضخامت و در کاربردهای متفاوتی نیز تولید می کند. برای مثال شیشه های سکوریت ۱۰ میل و 8 میل را برای تولید درب های شیشه ای، پارتیشن شیشه ای و پنجره های شیشه ای نیز استفاده می کنند.

از شیشه های ۱۲ میل ۱۵ میل و ۲۰ میل برای تولید سقف های شیشه ای ، نرده های شیشه ای، پله های شیشه ای و کفش های شیشه ای استفاده می کنند . این نظم کاری برای ایجاد امنیت بیشتر برای افراد نیز می باشد. زیرا زمانی که شیشه ای که برای کف و یا حتی سقف استفاده می شود نیاز به برقراری امنیت برای افراد خواهد بود . به همین دلیل از شیشه‌های ۲۰ و ۱۵ میل که از ضخامت و مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند. استفاده می شود.

شیشه سکوریت خرید

ساخت شیشه سکوریت رنگی

در دنیای امروزی طراحی دکوراسیون داخلی به یکی از مهم ترین و ضروری ترین عملکرد، برای زیبا کردن محیط داخلی یک خانه می باشد. که یکی از مهمترین بخش های تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی انتخاب رنگ است. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ، شیشه های سکوریت هایی در رنگ‌های بسیار گوناگونی تولید می‌کند. برای مثال شیشه سکوریت دودی، شیشه سکوریت برنز، شیشه سکوریت آبی، شیشه سکوریت بنفش و شیشه سکوریت سبز است.

این نمونه محصولات نه تنها در رنگ های متفاوتی تولید می شود. بلکه در ابعاد و سایزهای مختلف نیز ساخته و در تمامی نقاط ایران ارسال می گردد. ناگفته نماند که شیشه سکوریت رنگی نیز از یک نوع خاصی برخوردار می باشد. که این دو نمونه به صورت یک رو نما می باشد. به طور کلی به آن شیشه لاکوبل گفته می‌شود. این نمونه محصول در صنایع تولید شیشه و اینه فرکو و در بهترین کیفیت عرضه می گردد.

شیشه سکوریت خرید

ساخت شیشه سکوریت دوجداره

در دنیای امروزه تمامی مهندسین و طراحان دکوراسیون داخلی برای شیشه‌های ساختمان ها از شیشه های سکوریت دوجداره استفاده می کنند. استفاده از این محصول یکی از مهمترین قسمت هایی می باشد. که مهندسان ساختمان موظف به انجام آن می باشند. صنایع تولید شیشه و آینه فرکو و شیشه های سکوریت دوجداره گوناگون در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می کند. شما عزیزان میتوانید این نمونه محصول را برای تمامی محیط های مورد نظر خود و در تمامی ابعاد های گوناگونی نیز سفارش دهید.

ناگفته نماند که صنایع فرکو هنگام تولید این محصول به آن گاز آرگون نیز اضافه می‌کند. این نمونه محصول در روش های بسیار گوناگونی ساخته می شود. که دو نمونه از محصول بسیار با کیفیت و تولید شده . در کارگاه فرکو شیشه سکوریت رفلکس دوجداره و شیشه سکوریت کریستال دوجداره می باشد. شما عزیزان می توانید تنها با ثبت سفارش و به خود محصولات مورد نظر خود را طی ۴۸ ساعت در تمام نقاط ایران که باشی داشته باشید.

شیشه سکوریت خرید

ساخت شیشه سکوریت لمینت شده

این نمونه از محصولات گفته شده به طور کلی از خانواده شیشه های دو جداره نیز به حساب می آیند. اما بین این دو نمونه محصول تفاوت هایی وجود دارد که در تولید و یا همان ساخت. شیشه سکوریت لمینت از اسپیسرهای فلزی و یا همان طور که در مطالب بالا گفته شد. گاز آرگون استفاده نمی شود. اما با قرار دادن Pvb و SGP دو عدد شیشه به هم می‌چسبند.

ناگفته نماند زمانی که برای تولید یک شیشه از لایه PVB استفاده می شود. زمان خورد ضربه با این محصول و شکستن آن ، ذرات شیشه از هم جدا نمی شود . زیرا این لایه باعث می شود که تکه های شیشه به یکدیگر بچسبند و امنیت را برای تمامی افراد نیز به وجود بیاورد.

ناگفته نماند که این نمونه محصول بیشتر در پروژه های انرژی نیز استفاده می شود برای مثال هنگامی که شیشه های ۸ میل لمینت شده ساخته میشود به طور کلی برای ساخت این شیشه از دو شیشه چهارم استفاده شده است . یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نمونه شیشه در برابر شیشه های دیگر دارد آیا خوردن آن در برابر صدا است.

شیشه سکوریت خرید

مزیت استفاده از شیشه لمینت؟؟


یکی از مهمترین ویژگی و مزیت دیگر شیشه های لمینت که دارد این گونه است که این شیشه یک مانع فیزیکی و بسیار مقاوم در برابر برای تمامی نفوذی ها می باشد. نمونه از محصول در مکان های مورد استفاده قرار می شود. که حفظ سلامت جسمی افراد در آن محیط اولویت باشد. برای مثال بانک‌ها، ساختمان، اداری ، ادارات پست و غیره. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم و ضروریه این محصول استفاده . از آن برای جلوگیری از مجرمان به داخل یک محیط بسیار مهم و ممنوع می باشد تا امنیت را برای تمامی افراد در آن محیط برقرار سازند.

شیشه سکوریت خرید

آیا لمینت شدن شیشه شفافت آن را کاهش می دهد؟


بله.زمانی که شما برای ساخت یک شیشه مقاوم از چند لایه شیشه و تر در بین آن استفاده می کنید این عملکرد باعث کاهش شفافیت شیشه نیز میشود . برای مثال خیلی از افراد دوست دارند که هم شیشه های لمینت و مقاوم شده این را در محیط خود قرار دهند و همیشه از تنوع رنگی بسیاری برخوردار باشد نیز شیشه های سوپرکلیر و کریستال نیز تولید کرده است.

شیشه سکوریت خرید


مقدار زمان ساخت شیشه های لمینت چقدر است؟

تمامی صنایع ها برای ساخت شیشه های لمینت به طور میانگین ۱۵ روز زمان نیاز دارد اما صنایع تولید شیشه آینه و فرزند به دلیل برخورداری است دستگاه‌های به‌روز و هوشمند و سرعت عمل بسیار بالا این نمونه محصول را در کمترین زمان نسبت به صنایع های دیگر برای شما عزیزان نیز آماده خواهد کرد.

شیشه سکوریت خرید


شیشه لمینت های رنگی؟


شیشه های سکوریت لمینت رنگی مانند شیشه های لمینت دیگر از همان مقدار مقاومت و ضخامت در برابر تمانی ضربه ها ،جلوگیری از هرگونه سرقت،جلوگیری از اشعه UV، به حداقل رساندن الودگی های صوتی و ضخامت استاندارد خود برخوردار است.

این نمونه محصولات تولید شده در صنایع تولید شیشه و اینه فرکو که از انواع مختلف طیف رنگی برخوردار هستند . شما عزیزان می توانید این نمونه محصول را در تمامی محیط های مورد نظر خود مورد استفاده قرار دهید. و آن را به صورت شفاف و یا غیر شفاف نیز داشته باشید. این شیشه دارای ویژگی‌هایی می باشد.

شیشه سکوریت خرید

برای مثال در نمای بیرونی و یا حتی در نمای داخلی که طی سالیان تجربه مهندسی و طراحان دکوراسیون داخلی گفته شده است. که بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده از شیشه در یک ساختمان شیشه های سکوریت لمینت و شیشه های لمبنت رنگی می باشد.

ساخت شیشه لمینت رنگی!

همانگونه که در مطالب بالا در قسمت ساخت شیشه های لمینت گفته شد در بین تمامی شیشه های روی هم قرار داده شده طرح به رنگ مات قرار داده می شود. که این امر باعث مقاومت بسیار بالای شیشه خواهد شد. در این نمونه محصول یعنی در شیشه های رنگی ما به جای قرار دادن طرح های بی رنگ از طرح های رنگی استفاده می‌کنند. که این عملکرد باعث رنگی شدن شیشه های لمینت می شود.


یکی از صنایع های مهم و پرکاربرد در دنیای امروزی آینه گرد است که در انواع رنگ جنس های متفاوتی به فروش میرسد در کالبد های متفاوت به کار می رود برای مثال در سالن ها در منازل ها و این نوع آینه ها به دلیل اینکه در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می گیرند. به همین دلیل جنس آن از نوع ضخیم در سازه‌های مدرن است انواع مختلف را با بهترین کیفیت از ما می توانید تهیه کنید

ساخت شیشه سکوریت خم

یکی از بروز ترین و مدرن ترین تولیدات صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ، شیشه‌ های سکوریت خم می باشد. که هنگام ساخته شدن این محصول یک نمای بسیار جدید و به روز از شیشه در صنعت شیشه به وجود آمد. زیرا در نتیجه ساخت تمامی محصولات در صنعت شیشه که تمامی تولیدات مسطح می بودند. شیشه خم اینگونه نبود. همانگونه که شاید از نام آن متوجه می شوید. شیشه های خم به صورت خمیده و یا هلالی می باشد. برای ساخت این نمونه محصول به روز و جدید در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در مرحله اول شیشه خم در ابعاد و سایز های سفارش داده شده . و مورد نظر افراد با کمک کوره های مخصوص ساخته می شود و پس از این مرحله شیشه ساخته شده وارد کوره های سکوریتی می‌شود. شیشه مورد نظر افراد نیز ساخته می شود.

شیشه سکوریت خرید

ساخت شیشه سکوریت طرح دار

این نمونه از محصولات جزو یکی از پرطرفدارترین تولیدات صنایع شیشه و آینه فرکو می باشد. صنایع فرکو این امکان را برای شما عزیزان به وجود آورده است. که شما عزیزان بتوانید تمامی طرح‌های مورد نظر خود را به صورت مات بر روی شیشه های خود داشته باشید. برای مثال شما می‌توانید تیکه از شعر مورد علاقه خود و هر نمونه طرح دلخواه خود را بر روی شیشه داشته باشید .

این نمونه محصول به دو دسته تقسیم می‌شود. که دسته اول طرح روی شیشه سکوریت و با کمک دستگاه چاپ و به صورت رنگی ساخته می‌شود. اما در دسته دوم این گونه نمی باشد زیرا این طرح مورد نظر به صورت مات و با کمک دستگاه سندبلاست بر روی شیشه زده خواهد شد. برای مثال در صنایع تولید شیشه و اینه فرکو انواع گوناگونی از طرح در ابعاد های متفاوتی در بهترین کیفیت تولید می شود. این نمونه محصول می تواند. یک هدیه بسیار زیبا برای عزیزانتان باشد تنها برای سفارش با ما در تماس باشید.

شیشه سکوریت خرید

ساخت شیشه سکوریت ۶ میل ، ۲۰ میل

در دنیای امروزی به دلیل استفاده بسیار زیادی از شیشه در کاربردهای گوناگون می توان گفت که تمامی پروژه ها نیاز به شیشه های سکوریت در ضخامت های گوناگون و ابعاد متفاوتی نیز می باشد. صنایع تولید شیشه و آینه های فرکو شیشه های سکوریت را در ضخامت های بسیار گوناگونی تولید می کند. برای مثال شیشه سکوریت های ۶ میل ۸ میل ۱۰ میل ۱۲میل، ۱۵ میل و ۲۰ میل می باشد.

یعنی این صنایع برای شما این امکان را به وجود آورده است که بتوانید تمامی محصولات مورد نظر خود را به طور شیشه داشته باشید . و برای تمامی محصولات شیشه های شما ضخامت مناسب آن را دارد. برای مثال اگر شما درب شیشه ای بخواهید صنایع فرکو متناسب با این محصول ضخامت مورد نظر آن را خواهد زد و همین روند. در نمونه محصولات دیگر خواهد بود.

یکی از صنایع های مهم و پرکاربرد در دنیای امروزی شیشه سکوریت خرید است. که در انواع رنگ، جنس های متفاوتی به فروش میرسد. در کالبد های متفاوت به کار می رود برای مثال در سالن ها در منازل ها و این نوع آینه ها به دلیل اینکه در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می گیرند. به همین دلیل جنس آن از نوع ضخیم در سازه‌های مدرن است. انواع مختلف را با بهترین کیفیت از ما می توانید تهیه کنید.

شیشه سکوریت خرید

ساخت شیشه سکوریت مات

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو یکی دیگر از بروز ترین و پرطرفدار ترین تولیداتی که در حال حاضر در بازار جزو پرفروش‌ترین محصولات بوده است . شیشه های سکوریت مات است. این نمونه محصول نیز خود به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول شیشه سندبلاست و دسته دوم شیشه ساتینا است . که تفاوتی که در بین این دو نمونه محصول وجود دارد قابلیت طرح دار بودن شیشه های سندبلاست است.

شما عزیزان برای داشتن این نمونه محصول تنها کافی است . با کارشناسان ما در تماس باشید و سفارشات خود را ثبت کنید و تا محصول مورد نظرتان ۴۸ ساعت در تمام نقاط ایران که باشید به دستتان برسد.

شیشه سکوریت خرید

ساخت شیشه سکوریت حکاکی شده

حالا می خواهیم در مورد دیگر مزیت های که این شیشه سکوریت دارد برای شما صحبت کنیم .یکی از مزیت های چشم گیری که این شیشه دارد این است که قابلیت این را دارد که روی شیشه شما طرحی حکاکی شود .با استفاده از دستگاه هوشمندی به اسم دستگاه مستر این قابلیت برای شما فراهم می شود .قسمت حکاکی شده روی شیشه شما تراشیده و یا کنده کاری می شود .و یک نمای زیبایی برای شما فراهم می کند . شما می توانید لگو ،اسم خاصی و یا حتی طرح گل و گیاهی را روی شیشه خود به صورت نما و تزئینی انجام دهید .

شیشه سکوریت خرید

همه ما همیشه به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه هستیم .اگر می خواهید محصولات شیشه سکوریت خرید کیفیت بالا داشته باشید به صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مراجعه کنید. ما یک مجموعه هستیم که گزینه های شیشه سکوریت خرید بادوام را متناسب با نیازهای خانه یا محل کار شما ارائه می دهیم . بهترین و باکیفیت ترین کار از ما و رضایت از شما عزیزان.
برای سفارش این محصول با ما در تماس باشید. 02188068352

شیشه سکوریت خرید

ساخت شیشه سکوریت هوشمند

یکی دیگر از به روزترین و جدیدترین تولیدات صنایع تولید شیشه و آنها فرانکو شیشه های سکوریت هوشمند می باشد این نمونه از محصول را با کمک ریموت می‌توانند از حالت ماده شود و از حالت شفاف به ما برگردد شیشه های هوشمند با کمک الکتریسیته عمل می‌کند . و اگر این جریان قطع شود از کار خواهد گفت خیلی از مهندسین و طراحان دکوراسیون داخلی از این نمونه محصول بسیار به روز و هوشمند برای پروژه های لوکس خود استفاده می کنند

معتبرترین صنایع برای شیشه سکوریت خرید کدام می باشد؟

  • بهترین صنایع برای خرید،شیشه سکوریت خرید می باشد . زیرا با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارند . از این مشکل وبه وجود امده نهایت سواستفاده را ببرند، شما خیلی راحت می توانید. سایت های نا معتبر و صف کلاهبردارن . را از تمامی صنایع ها جدا کنید.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارشات شما ندارند. پس سعی بر این دارند. که تجمعی را ایجاد نکنند. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان را به شما می دهد. شما بتوانید از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.
  • یکی دیگر از راه های شناخت شرکت . و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن . اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده است.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی و برگه ارزش افزوده است.
  • شما عزیزان می توانید با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن. آن سایت را متوجه بشوید. زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز های مالیاتی پرونده ندارند.
  • تمامی مواردی که گفته شده است. شما با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشوید و ما با افتخار تمامی موارد . خواسته شده را در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.
شیشه سکوریت خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو