Home
شیشه سکوریت بی صدا

شیشه سکوریت ضد صدا


در ابتدای امر می‌خوایم بدونیم شیشه سکوریت چیه؟ ممکنه قبلا شما در رابطه با شیشه سکوریت اطلاعاتی شنیده باشین. چه در تبلیغات و رسانه‌ها و… اما ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی جامع رو در رابطه با شیشه سکوریت ضد صدا رو شرح بدیم. و کاربرد و مزایای هر کدوم رو باهم مقایسه نماییم. اولین و خاص‌ترین ویژگی منحصر به فرد شیشه سکوریت اینه که در برابر شیشه های معمولی یا خام دیگر هفت برابر مقاوم تر هست که ، در هنگام شکستگی به تکه های کوچک و بی خطر تبدیل میشه.حال اگه بخوایم گریزی به تفاوت شیشه سکوریت و شیشه معمولی بزنیم. چند نکته‌ی مهم داره:

اولین و اصلی ترین تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه های خام در نحوه ساخت و تولید اوناس . شیشه های خام توسط کوره های حرفه ایی و پیشرفته با دمای بالا فرایند انجام میشه. و بعد اون با سرعت توسط فشار هوا بسیار زیاد خنک میشه. و با ساختاری بسیار متفاوت از  شیشه سکوریت بیرون میاد . تفاوت بعدی ایناست که شیشه های سکوریت در هنگام شکستن به حالتی مثل پودر تغییر حالت میده. ولی شیشه های خام درز برداشته و حالتی برنده و شمشیری به خود می‌گیرن . تفاوت سوم اینه که شیشه های سکوریت متحمل دما تا حدود ۳۰۰ درجه هستن. با این تفاوت که شیشه های خام متحمل حداکثر تنها تا ۶۰ درجه سانتیگراد هستن.

شیشه سکوریت بی صدا
شیشه سکوریت بی صدا

توضیحاتی جامع پیرامون شیشه سکوریت ضد صدا


قبل از آغاز سخن در مورد شیشه سکوریت ضدصدا لازم می‌دونیم مختصرا در مورد صدا مطالبی رو برای شما عزیزان ارائه نماییم.
صدا در واقع موجی مکانیکی هست که با برخورد مولکول ها با همدیگر جابجا میشه و بالطبع این امر در جامدات به مراتب بهتر از سیالات عمل جابه جایی انجام می‌گرده.
دلیل این امر اینه که حدفاصل بین مولکول ها در جامدات بسیار کمتر هست.
جالبه بدونیم که چگونه یک شی جامد مانند شیشه سکوریت ضدصدا مانع عبور صدا میشه .
مکانیزم عملکرد اون بدین صورت هست که بعضی از جامدات که داخل اونا از مواد دیگری چون هوا پر باشه ساخختار ناهمگن اون مواد موجب نامنظم شدن امواجی که در حال عبور هستن میشه و در این حالت صدا رو عبور نمیده و مانع عبور صدا میشه.

شیشه سکوریت مات
شیشه سکوریت بی صدا

کارشناسان حرفه ایی دکوراسیون داخلی تیم فرکو

با استفاده از بهترین متدهای آینه کاری و درجه یک ترین متریال آینه در فضای داخلی و خارجی بنا اقدام به خلق طرح ها و ایده های منحصر به فردی برای ایجاد فضاهای مدرن و یا نئو کلاسیک در دکوراسیون اقدام نمودن که با عنوان آینه کاری مدرن به شما مشتریان محترم ارائه میشه. این آینه ها بر اساس ماهیتشون در سطوح مختلفی مانند : سقف ها ، دیوارهای داخلی ، مبلمان و… پیاده و اجرا میشه . جنس متریال آینه های مدرن از دو متریال شیشه و فلز جیوه ایی نشات گرفته اس که نوع شیشه ایی از استقبال بیشتری نسبت به نوع فلزی برخوردار هست.

شیشه ضد صدا سکوریت

در صورت نیاز برای استفاده از شیشه های سکوریت یا همان نشکن تولید شیشه دوجداره عایق به بازار عرضه شد که کاربرد بهتری رو ایجاد می‌کنن . در هنگام استفاده از شیشه سکوریت دوجداره می توان آلودگی صوتی را تا حدود ۷۰ درصد کاهش داد. و جلوی صدا رو گرفت . نحوه تولید شیشه ضد صدا سکوریت به این صورت هست که ابتدا شیشه به ابعاد مورد نظر رو برش میده. سپس جهت سکوریت کردن ، داخل کوره رو با درجه حرارت بسیار بالا حرارت میدن . از طرفی عبور صدا از شیشه های ساختمان های مختلف اعم از منازل ف ادارات و… یکی از معضلات بسیار مهم و بزرگ ساکنین هر ساختمانی به‌وجود میاد . که موجب برهم خوردن آسایش و آرامش ساکنان اون محیط خواهد شد . امروزه خوشبختانه با گذشت زمان و رویکار آمدن شیشه های دوجداره این مشکل تا حد زیادی برای ساکنین به خصوص ساکنین شهرهای شلوغ و پر جمعیت برطرف شده .

شیشه سکوریت بی صدا
شیشه سکوریت بی صدا


آلودگی صوتی معضل بزرگ تمدن امروزی بشر در شهرها و کلان شهرها

پس از اون که با تعریف صدا آشنا شدیم لازمه بدونیم که آلودگی صوتی چیه.
در جوامع امروزی آلودگی صدا از مهمترین معضلات در شهرها و‌کلان شهرهاست که دارای جمعیت زیادی هستن.
از مهمترین دغدغه های معماران امروزی کاهش آلودگی صوتی در محیط هایی چون بیمارستان ها و خانه های مسکونی و ….. هست.
برای اندازه گیری میزان شدت صوت دسی بل هست.
این شدت صوت که از اون به آلودگی صوتی نام برده میشه در محیط های مختلف با هم تفاوت داره .
به طور مثال شدت صوت در پارک ۳۰ دسی بل، در منازل ۴۰، در هنگام صحبت کردن ۵۰، در هنگام استفاده از جارو برقی۶۰، و…… هست.

شیشه سکوریت بی صدا
شیشه سکوریت بی صدا


در کلان شهرها اندازه شدت صوت بین ۶۵ تا ۷۵ دسی بل هست.
اندازه ی ایزولاسیون شیشه در مقابل صدا (sTc) هست که مخفف کلمه ی (sound Transmission class) هست.
حال باید بدونیم هر اندازه که مقدار این کمیت در ساختار شیشه بیشتر باشه عایق بودنش در مقابل آلودگی صوتی هم بیشتر میشه.
در ساختار شیشه سکوریت ضدصدا این کمیت به بهترین شکل ممکن انجام میشه ، بنابراین توصیه‌ی تیم فنی صنایع شیشه و آینه ی فرکو به شما مشتریان عزیز استفاده از شیشه سکوریت ضدصدا جهت عایق کردن پنجره هاست.

ادامه مطلب

در صورتي كه شما در محلي با آلودگی صوتی زیاد اقامت دارین. و از صداهایی چون آژیر آمبولانس یا ماشین های آتش نشانی ،صدای هواپیما ، قطار و حتی صداهای مزاحم همسایگان در رنج هستین . بهترین پیشنهاد ما استفاده از شیشه سکوریت ضدصدا هست.
همانطور که می‌دونین شیشه سکوریت ضدصدا نوعی شیشه ی مقاوم هست که از شیشه های معمولی دارای مقاومت بسیار بیشتری هست.
شما بانصب شیشه سکوریت صد صدا در واقع با یک تیر دونشان زدین. .
بدین صورت که هم از مزایای مقاومت بالا و…. شیشه سکوریت بهره‌مند می‌شین. هم از شر آلودگی صوتی محیط خارج از ساختمان راحت می‌شین. زیرا که شیشه سکوریت عایق مناسبی در برابر سرما و گرما و شدت صوت هست.
تولید شیشه سکوریت ضدصدا از نتایج پیشرفت تکنولوژی هست.
زیرا در قدیم فقط از شیشه معمولی استفاده می‌شد.

شیشه سکوریت مات
شیشه سکوریت بی صدا

موارد استفاده از شیشه سکوریت ضد صدا

  • استفاده در تمام کتابخانه ها
  • استفاده در تمام آزمایشگاه ها
  • استفاده در تمام مراکز آموزشی
  • استفاده در انواع کافه ها و رستوران ها
  • استفاده برای شیشه پنجره های ساختمان
  • استفاده در شیشه درب های  ورودی ساختمان
  • استفاده در تمام شرکت های خصوصی و دولتی
  • استفاده در ساخت و تولید پارتیشن شیشه ای
  • استفاده در ساخت و تولید اتاقک های شیشه ای


دانستن نکات زیر جهت انتخاب مناسب شیشه سکوریت ضدصدا لازم است

  • ۱ جهت کاهش آلودگی صوتی بایدبه آب بندی شیشه سکوریت ضدصدا دقت کرد.
  • 2 هرچه شیشه سکوریت ضد صدا ضخامت بیشتری داشته باشه شدت عبور صدا از اون نیز کمتر خواهد بود.
  • ۳ استفاده از شیشه سکوریت ضدصدا در شیشه های دوجداره موجب می‌شه عایق صوتی بهتری ایجاد بشه.
  • ۴ استفاده از شیشه سکوریت ضدصدا در شیشه های دوجداره هفتاد درصد موجب کاهش آلودگی صوتی خواهد شد.
  • ۵ جهت ضدصدا کردن شیشه سکوریت ابتدا اونو در اندازه ی مورد نیاز برش میدن سپس اونو در کوره‌های مخصوص با حرارت بسیار زیاد قرار میدن تا سکوریت بشه.

مدت زمان تحویل سفارش

صنایع آینه و شیشه فرکو مفتخر هست که میتونه در ۴۸ ساعت بهترین کیفیت شیشه و آینه‌ای که مدنظر شماست رو تحویل بده.برای اطلاع از قیمت شیشه رومیزی ۱۰ میل به سایت رکو مراجعه کنین. با تماس شما به صنایع فرکو ، کارشناسان تیم حرفه ایی فرکو در کمتر از ۴۸ ساعت شیشه ی مورد نظر رو در محل تحویل داده خواهد شد . در ادامه مطلب پیرامون قيمت شيشه ميز گرد خواهیم گفت .

مزايای استفاده از خدمات اينترنتی جهت سفارش


رفتن به مرکز شیشه بری و ساعت‌ها ماندن در ترافیک‌های طولانی به‌خصوص با توجه به شرايط فعلی جامعه، راه حل مناسبی برای دریافت خدمات شیشه بری نیست. شما رو در محل با سرعت و بهترين كيفيت و قيمت بسيار مناسب تامين ميكنه.
شغل شیشه بری به دلیل سر و کار داشتن با شیشه، خیلی حساس هست و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کنه باید فردی با تجربه باشه و در حین کار آرامش داشته باشه. جالبه بدونین با افزایش استقبال از خدمات شیشه بری این روزها درخواست‌ها در كليه مناطق رو به افزایش هست.

چگونه به ما سفارش دهید

می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از شیشه رومیزی با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشین تا بتونین سفارش خودرو ثبت کنین

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو