Home

شیشه لاکوبل برای مغازه

شیشه لاکوبل برای مغازه در سبک‌های سکوریت و نشکن با برترین طرح‌های سال تولید میشه .زیبایی این شیشه‌ها باعث دکوراسیون لاکچری فروشگاه و مراکز فروش میشه.

موارد استفاده‌ی این شیشه برای قفسه‌های محصولات ، پارتیشن و درهای شیشه‌ای هس. که ظاهری بسیار زیبا به محوطه میده که به نوبه‌ی خود در جذب مشتری بی‌تاثیر نخواهد بود.



برای خرید مستقیم از شرکت و تولیدی شیشه لاکوبل برای مغازه و خونه با شماره تماس ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ ارتباط برقرار کنین.متخصصان و مشاوران فرکو با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی سوالات شما هستن.

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل برای مغازه

شیشه های لاکوبل یکی از انواع شیشه های رنگی دکوراتیو هستند . یکی از کاربرد های آن ها شیشه لاکوبل برای مغازه می‌باشد. که در محیط های تجاری طرفدار زیادی پیدا کرده است.
علت پر طرفدار بودن این شیشه های رنگی برای محیط های فروشگاهی و مغازه ها را بررسی می‌کنیم.

مغازه مدرن

انواع شیشه های رنگی دکوراتیو

شیشه های رنگی
شیشه لاکوبل

برای خواندن و دیدن نمونه کارهایی شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه های رنگی ترنسپرنت چیست؟

شیشه لاکوبل

این شیشه ها جزو شیشه های رنگی شفاف هستن. شفاف به این معنی که اجسام پشت شیشه ها مشخص میشه. و از پشت شیشه می‌توان آن طرف شیشه رو دید. این شیشه ها در سبک دکوراسیون های سنتی طرفداران فراوانی داشته و داره. در دکوراسیون ها و معماری مدرن هم کاربرد های فراوانی داره.

با شیشه رنگی تزئینی خانه خود رو شیک و مدرن کن.برای اطلاعات بیشتر کلیک کن

شیشه های جدید لاکوبل

شیشه لاکوبل چه نوع شیشه ای هست؟

شیشه لاکوبل ها از جنس های مختلف شیشه طبق صلاح دید و خواست مشتری ، ساخته می‌شه.
این نوع از شیشه ها با دستگاه‌های خاص و پیشرفته‌ی صنعت شیشه به صورت یک دست رنگ‌ می‌شه.

شیشه جدید لاکوبل

تفاوت شیشه لاکوبل با شیشه های ترنسپرنت

شیشه های ترنسپرنت ، خود شیشه ها رنگ های مختلفی دارن و نور کاملا از اونا عبور کرده یعنی آن طرف شیشه ها قابل مشاهده هست.
اما در شیشه های لاکوبل ، یک صفحه ی یک میلی متری از رنگ پوشاننده به صورت کامل پشت شیشه ی شفاف رو می‌گیره.به طوری دیگر پشت شیشه مشخص نخواهد شد . زیرا لایه ی پشتی شیشه رو حجم زخیمی از رنگ کامل و یک دست پوشونده هست.

شیشه لاکوبل سفید طرح سنگ

چرا از شیشه لاکوبل برای مغازه‌ی خود استفاده کنیم؟

شیشه رنگی طرح دار

شیشه های لاکوبل ظاهر بسیار جذب کننده و زیبایی دارن .
با تغییر دادن فضای مغازه‌ی ما ، از یک مغازه ی قدیمی و معمولی ، یک مغازه ی مدرن و شیک می‌سازن.
حتما می‌پرسی تنها با استفاده از شیشه لاکوبل رنگی فضای ما زیبا می‌شه؟
جواب ما به شما اینه که ، شیشه لاکوبل ها به دلیل رنگ های فعال و زنده ای که دارن قادر هستن به تنهایی فضای شما رو از این رو به آن رو کنن. پس بله ! برای تغییر دکوراسیون تنها با استفاده از نصب شیشه لاکوبل ها می‌توانید فضا رو مدرن کنین.

شیشه رنگی لاکوبل

علاوه بر زیبایی باید به نکات مهم دیگری هم توجه کرد.
به نکات مهم زیر دقت کنین تا بتونین یک شیشه لاکوبل برای مغازه ی خود تهیه کنین که هیچ گونه عیب و نقص یا کم و کسری نداشته باشه.

برای دیدن نمونه کارهای دیوارپوش شیشه ای رنگی اینجا کلیک کن.

شیشه بین کابینتی جدید

نکات قابل توجه برای خرید لاکوبل

  • ضخامت شیشه لاکوبل
  • جنس شیشه در تولید شیشه لاکوبل
  • موارد استفاده شیشه لاکوبل برای مغازه
شیشه لاکوبل
شیشه رنگی لاکوبل

ضخامت شیشه لاکوبل برای مغازه

شیشه های لاکوبل مغازه با توجه به اینکه در چه قسمتی از مغازه و با چه کاربردی داره استفاده میشه. ضخامت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته میشه. اگر برای دیوار از شیشه لاکوبل استفاده میشه باید از شیشه هایی با ضخامت ۴ تا ۸ میلیمتر استفاده بشه. به طور کلی شیشه‌های لاکوبل از ۴ میل تا ۲۰ میل تولید میشه. با توجه به نیاز شما ضخامت آن نیز متغیر هست که روی قیمت نهایی آن نیز تاثیر گذار هست.

شیشه رنگی لاکوبل
شیشه لاکوبل سفید طرح کمد

جنس شیشه هایی که با آنها شیشه لاکوبل تهیه میشه

  • شیشه های کریستال
  • شیشه های سوپر کلیر
  • شیشه های فلوت یا تخت

انواع شیشه های کریستال برای تولید شیشه مغازه

دیوار شیشه ای

در دنیای پیشرفته امروز بیشتر از شیشه های کریستال، برای تولید شیشه لاکوبل ها استفاده میشه. زیرا این شیشه ها در رأس همه ی شیشه های شفاف هستن. به طور کلی شفاف ترین شیشه های تولید شده در جهان همین شیشه های کریستال هستن که ، در انواع شیشه های دکوراتیو کاربرد دارن. و برای استفاده از شیشه لاکوبل در مغازه بسیار شیک هست.
این شیشه ها در خارج از ایران تولید می‌شه. به همین دلیل هنگامی که به ایران وارد می شه تحت فرآیند تولید شیشه لاکوبل قرار می‌گیره. در نهایت قیمت بالایی پیدا می‌کنه. البته این قیمت به نسبت کیفیت بسیار بالا و ظاهر زیبایی که داره مناسبه.

شیشه های سوپر کلیر

شیشه لاکوبل در زمین مغازه

شیشه های سوپر کلیر این یکی از انواع شیشه های کریستال هستن شفافیت بسیار بالایی برخوردار هست با این تفاوت که نسبت به شیشه کریستال قیمت مناسب تری دارد بهترین شیشه هایی که برای شیشه لاکوبل بشه از اونا استفاده کرد شیشه های سوپر کلیر شرکت فرکو هست.شیشه ها کلیر و سوپر کلیر در انواع ضخامت ها در تولیدی شیشه های با کیفیت فرکو ، تولید می‌شه.برای تهیه ی شیشه ها سوپر کلیر از سرب استفاده میشه که اگر چه هنگام بازگشت شیشه با طبیعت،برای محیط زیست آسیب زننده هست . اما این سربه که باعث شفافیت چشم‌گیر این شیشه ها می‌شه.

شیشه لاکوبل

شیشه های فلوت

این شیشه‌ها از شفافیت کمتری به نسبت شیشه های سوپر کلیر برخوردار هستن. اما باز هم به نسبت ، جزو شیشه های شفاف محسوب میشه. تفاوت اونا با شیشه های دیگر در اینه که مقاومت بسیار پایین در برابر ضربه دارن.و به هنگام شکستن به قطعات بزرگ برنده تبدیل می‌شن که ، استفاده از اونا به دلیل خطراتی که دارن توصیه نمی‌شه.
مناسب ترین قیمت در بین شیشه ها برای تولید شیشه لاکوبل رو شیشه های فلوت دارن.

سکوریت کردن شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل قرمز

فرایند سکوریت شیشه این طریق هست که شیشه ها رو بعد از برش و بعد از مراحل رنگ زنی داخل کوره سکوریت با حرارت ۷۰۰ درجه سانتیگراد قرار میدن بعد از اینکه شیشه به دمای نزدیک به دمای ذوب رسید اونو بلافاصله در سرمای شدید قرار میدن تا با سرعت خنک بشه این عمل که ابتدا لایه های بیرونی شیشه خنک میشه باعث میشه تا شیشه مقاومت بسیار زیادی پیدا کنه در این حالت مقاومت شیشه در برابر ضربه و فشار مقاومتی ۴ برابر شیشه های معمولی قبل از سکوریت کردن هست.

شیشه بین کابینتی جدید

لمینت کردن شیشه لاکوبل

عمل لمینت کردن شیشه ها به معنی کنار هم قرار دادن چندین لایه شیشه سکوریت شده در کنار هم هست این شیشه ها رو با لایه هایی از چسب های مخصوص شفاف به هم می‌چسبونن این عمل باعث میشه تا شیشه به شیشه ای نشکن و خط و خش تبدیل بشه.

شیشه لاکوبل
دیوار پوش رنگی

موارد کاربرد شیشه لاکوبل برای مغازه

  • دیزاین دیوار های داخلی مغازه
  • دیزاین دیوارهای خارجی مغازه
  • استفاده برای تولید تابلو سر در مغازه ها
  • استفاده در طراحی دکور ویترین
  • استفاده به عنوان پارتیشن جدا کننده فضا
شیشه لاکوبل

صنایع تولیدی شیشه لاکوبل های تجاری فرکو

تولیدی شیشه لاکوبل های تجاری و دکوراتیو فرق و با تجربه طولانی در تولید انواع شیشه بالاترین‌کیفیت های ایران و خاورمیانه رو ارائه میده.می‌تونی برای سفارش محصول خود به صورت تک و عمده مجموعه فرکو اطمینان کرده سفارش خود رو ثبت کنی .برای دریافت لیست قیمت های نهایی محصولات می‌تونی با شماره هایی که در انتهای متن گذاشته میشه تماس حاصل کنی. پس از ثبت سفارش خود می‌تونی در مدت بسیار کوتاهی نهایتاً ۴۸ ساعت محصول تولید شده خود رو دریافت کنی.

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر هست روی لینک آبی رنگ شیشه لاکوبل برای فروشگاه کلیک کنی.

شیشه بین کابینتی چاپی
انواع رنگ های مختلف شیشه

برای ارتباط با مجموعه فرقه ها از چه طریقی اقدام کنیم؟

از سه طریق زیر می‌تونی با مشاوران فرکو در بخش پاسخگویی به مشتریان ارتباط برقرار کنی. و از قیمت محصولات مطلع بشی و محصول مورد نظر خود رو با گارانتی یکساله‌ی بی‌قید و شرط ثبت سفارش کنی.

تماس با شماره : 02188068352
ارتباط از طریق واتساپ با شماره: 09101767773

پیج اینستاگرام صنایع تولید شیشه فرکو: https://www.instagram.com/farkoo.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو