Home

شیشه ۲۰میل رومیزی


شیشه ” متریالی جذاب و کاربردیه که اولین بار چیزی حدود ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد از آن استفاده شد. ابعاد و قطرهای مختلفی داره که کاربرد رو میزی هم دارن، مطلب ما اما در مورد شیشه ۲۰میل رومیزی هست.

از شیشه ها در مکان‌ها و کاربری‌های مختلفی استفاده می‌شه ، در صنایع ساختمونی ، تولید خودرو ، لوازم دکوراسیون و…

یکی از کاربردهای شیشه در لوازم دکوراسیون داخلی ، استفاده از آن به عنوان “شیشه رومیزی” هست که ، هم ضروریه و هم زیبایی میز ما رو چندین برابر می‌کنه.

استفاده از شیشه رومیزی چه ضرورتی داره؟

شیشه ۲۰میل رومیزی

ما سالانه هزینه هنگفتی رو برای خرید و تهیه میز های منزل یا اداری خود می‌پردازیم. میزها برای ما طبق کاربردهای فراوانی‌که دارن ، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستن.
هنگامی که چیزی برای ما اهمیت داشته باشه سعی می‌کنیم تا از آن‌ نگه داری کنیم.
هدف از استفاده کردن از شیشه رومیزی ، محافظت از میز هست.
میز های ما غالبا یا چوبی هستن یا فلزی که ، هردو متریال نام برده شده بسیار آسیب پذیر هستن ، آنها با کوچکترین ضربه ای دچار خط و خش می‌شن و دیگر آن زیبایی و تازگی اوله خود رو نخواهند داشت.
چوب و فلز در برابر رطوبت و میکروب ها و قارچ ها مقاوم نیستن و شدیدا آسیب می‌بینن.

برای جلو گیری از همه ی این آسیب ها بهتر هست از شیشه رو میزی استفاده کنیم.
شیشه هه قطر های متفاوتی دارن یکی از اونا شیشه ۲۰میل رومیزی هست.

توضیحی مفید درباره‌ی انتخاب قطر مناسب شیشه روی میزی

شیشه ۲۰میل رو میزی

یکی از نکات مهمی که در تهیه ی شیشه رو میزی باید دقت کرد اینه این موضوع علاوه بر این که روی قیمت نهایی شیشه رومیزی ما مؤثر هست ، با پارامترهای مختلف تغییر می‌کنه . مثلا ابعاد میز ما قطر شیشه رومیزی رو تعیین می‌کنه . یا این که ما از چه جنس شیشه ای استفاده می‌کنیم در تعیین قطر شیشه انتخابی ما تاثیر گذار هست.و المان‌های دیگری که در توضیحات پایین به آن می‌پردازیم.

برای دونستن اینکه از چه قطر شیشه ای برای چه میزی استفاده کنیم ، ابتدا باید بدونیم شیشه ها از نظر قطر به چند دسته تقسیم می‌شن:

تقسیم بندی شیشه،از جهت قطر

شیشه ی رو میزی ما باید چه قطری داشته باشه؟

نکاتی که باید در انتخاب قطر شیشه در نظر گرفت به این صورت هست که ، این موضوع اهمیت داره که میز شما تمام سطح زیر شیشه رو پر می‌کنه یا نه؟اگر تمام سطح زیر شیشه پر باشه ، بار ها و فشار های وارد شده به شیشه مستقیم به سطح میز وارد می‌شه و از طریق پایه ها به زمین انتقال پیدا می‌کنه و خطری ما رو تهدید نمی‌کنه. مسئله ی دوم ابعاد میز هست که اگر ابعاد کوچک باشه و سطح زیر شیشه پر باشه ، می‌تونین از شیشه هایی با ضخامت کمتر استفاده کنین.

چه زمانی از شیشه ۲۰میل رومیزی استفاده می‌کنیم ؟

شیشه رو میزی بزرگ 20 میل

هنگامی که ابعاد میز ما بزرگ هست ، مثلا در هنگام استفاده از میز های ۸ نفره ، میز ۱۰ نفره ، میز ۱۱ نفره ، میز ۱۸ نفره و… ما از شیشه ۲۰میل رومیزی استفاده می‌کنیم.
هنگامی که سطح مقطع ما بزرگ می‌شه به ناچار باید از شیشه با ضخامت بیشتری استفاده کنیم تا جلو خطر های احتمالی رو بگیریم.
هنگامی که از شیشه با ابعاد مقداری کوچک تری استفاده می‌کنیم.مثلا میز های ۶ نفره یا ۸ نفره که ، فقط پایه های میز از جنس دیگری هستن و در واقع از شیشه به عنوان سطح اصلی میز استفاده می‌شه ، در این صورت هم باید از شیشه ۱۰میل رومیزی استفاده کنیم.

انواع شیشه ۲۰میل رومیزی

  • شیشه ۲۰ میل فلوت و معمولی
  • شیشه ۲۰ میل سکوریت
  • شیشه ۲۰ میل لمینت

شیشه فلوت و معمولی

شیشه رومیزی 20 میل فلوت

شیشه های فلوت اولین شیشه های تولید شده هستن که هنوز تحت هیچ گونه فرآوردی پیشرفته قرار نگرفتن . این شیشه ها شیشه های کاملا تخت و بدون موجی هستن که مقاومت زیادی در برابر فشار و ضربه ندارن و خیلی زود دچار شکستگی می‌شن. و هنگام شکستن خم به ذرات بزرگ و تیز و برنده تبدیل می‌شن که برای انسان خطر آفرین هست.

مزیت استفاده از این شیشه ها اینه که نسبتا قیمت مناسبی دارن. هم این که بار ها و بار ها می‌توان آاونا رو در ابعاد مختلف برش داد.شیشه ۲۰میل رومیزی شیه ای مناسب برای اینه که روی میز های بزرگ قرار بگیره.

توضیحی کوتاه در مورد شیشه سکوریت

شیشه ۲۰میل رومیزی سکوریت

شیشه های سکوریت از فرآوری کردن شیشه های فلوت و اولیه به دست میان . شیشه ها رو در دما ی بالا و نزدیک به ذوب و بلافاصله در دمای خیلی سرد قرار می‌دن. این عمل مقاومت شیشه رو چندین برابر می‌کنه. پس دیگر در برابر ضربه و فشار آسیب زننده نخواهد بود و به این راحتی ها دچار شکستگی نخواهد شد.
هنگام شکست تحت فشار خیلی زیاد هم ، به ذرات بسیار ریزی تبدیل می‌شه که بندگی ای ندارن.
اما باید هنگام خرید این نوع شیشه به این موضوع دقت فراوانی داشته باشین که ، این شیشه ها فقط قبل از تولید قابل برش هستن . یعنی شما باید هنگام قطعی کردن سفارش خود و هنگامی شیشه میره برای تولید ابعاد کاملا دقیق میز خود را بدین. چون اگر اشتباه کنین امکان جبرانی وجود نداره.

شیشه لمینت ، چه شیشه ای هست؟


شیشه های لمینت از کنار هم قرار دادن و چسبوندن چند لایه شیشه سکوریت توسط چسب های پی‌وی‌بی تولید می‌شن.این چسب ها خود شبیه یک لایه ی نازک پلاستیکی شفاف هستن . در نتیجه اصلا چیزی از شفافیت شیشه ی ما کم نمی‌کنه . و در واقعا اصلا مشخص نمی‌شه.
مزیت این کار اینه که مقاومت این شیشه ها در برابر فشار و ضربه بسیار بالاست.

انواع شیشه رومیزی ۲۰ میل از نظر شکل ظاهری

  • شیشه مناسب میزهای گرد
  • شیشه رومیزی برای میز های مستطیل
  • شیشه مناسب میزهای مربع
  • انواع شیشه های رنگی

شیشه ۲۰ میل مناسب میزهای گرد

شیشه ۲۰میل رومیزی ظاهری گرد


با سفارش دادن شیشه از صنایع فرکو تونین مطمئن باشین که شیشه شما کاملاً شفاف با ترکیب رنگی بسیار زیبا و دقیقاً به همان ابعادی خواهد بود که شما سفارش میدین.
میزهای گرد در ابعاد بزرگ مناسب فضاهایی مثل سالن‌های تئاتر ، همایش ، سالن های عروسی ، منازل مجلل ، هستن.
میزهای گرد یکی از میز های منحصر به فردی هستن که انتخاب آنها باعث میشه منزل شما مجلل تر و کلاسیک تر به نظر برسه. دقت داشته باشین که برای یک میز گرد بزرگ باید فضای مربع شکل وسیعی رو در نظر بگیرین. اگر فضای شما مستطیل شکل هست پیشنهاد ما به شما اینه که از میزهای بیضی شکل یا مستطیل شکل استفاده کنین.

شیشه ۲۰میل رومیزی مناسب میزهای مستطیل

میز مستطیل شیشه ۲۰میل رومیزی

ما هنگامی از شیشه ۲۰ میل استفاده می‌کنیم که میز ما بزرگتر از یک میز ۴ نفره باشه. برای گذاشتن میز شش یا هشت نفره یا حتی بزرگتر باید دقت داشته باشین که ، فضای بزرگ و وسیعی باید برای آن داشته باشین تا قرار دادن میز در آن مکان باعث زیباتر شدن مکان شما بشه. و هم این که استفاده از میز و صندلی ها استاندارد و راحت باشه.شیشه مناسب میز مستطیل شیشه های پرطرفداری هستن که معمولاً طرفداران زیادی داره.
در نظر داشته باشین که شیشه‌های تولید شده در مجموعه فرکو همه دارای نماد +A هست.

شیشه های رومیزی مناسب میزهای مربع

شیشه ۲۰میل رومیزی مربع شکل

میز های مربع شکل هم همانند میزهای دایره‌ای میزهایی منحصر به فرد هستن که ، برای فضاهایی مثل سالن های همایش و سالن های عروسی پیشنهاد می‌شه. البته مطمئنا اگر شما منزلی شیک و مجلل می‌خواید این گزینه هم گزینه قابل تأملی هست.
شیشه های ۲۰ میل رو می‌تونین در حالتی ثبت سفارش کنین که حاشیه‌ های آن لوله زنی و سنگ تراشی شده هست. که این خودش یکی از ویژگیهای زیبایی ظاهری شیشه ها هست خصوصا اگر به حالت دو پل یا سه پل اونو انتخاب کنین به زیبایی شیشه رومیزی خود اضافه کردین.

شیشه های رنگی مناسب برای شیشه رومیزی

شیشه ۲۰میل رومیزی رنگی

انتخاب شیشه های رنگی برای میز هایی که خود دارای رنگ های متفاوتی هستن. انتخاب بجا و درست است پرطرفدارترین رنگ های شیشه در بین خانواده های ایرانی رنگ های دودی و برنز هست.
اگر می‌خوای اطلاعات بیشتری در مورد شیشه های برنزی رنگ داشته باشی بهتر هست روی این لینک کلیک کنی.

راه های ارتباطی با مجموعه فرکو


می‌تونی از طریق تماس با شماره تلفن زیر با مشاوران فرکو در زمینه فروش محصولات در ارتباط باشی و از قیمت محصولات با خبر بشی.

02188068352 09101767773

همچنین از طریق شماره تماس زیر در اپلیکیشن واتساپ به ما پیغام داده و محصول مورد نظر خود رو ثبت سفارش کنی.

09101767773

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام مجموعه فرکو علاوه بر دیدن تمامی محصولات تولید شده در کارگاه فرکو می‌تونی در مسابقات ماهانه پیج فرکو شرکت کنی و برنده انواع آینه ها و محصولات دکوراتیو بشیی.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

خوبه بدونی مجموعه ی فرکو همه روزه در کانال آپارات خود فیلم هایی از محصولات با کیفیت تولید شده در کارگاه فرکو رو بارگذاری می‌کنه تا کاربر بتونه از این طریق با محصولاین این صنایع آشنا بشه و بتونه بهترین شیشه‌ها رو طبق سلیقه‌ی خاص خودش حتی به صورت تخصصی از تولیدی تحویل بگیره .و چون واسطه‌ای در تولید و فروش وجود نداره طبیعیه که با قیمت پایین‌تری هم به دست مصرف کننده برسه.

https://www.aparat.com/Farkoo/Farkoo

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو