Home
شیشه رومیزی 4 نفره

شیشه رومیزی 4 نفره

شیشه رومیزی 4 نفره ای که می‌تونی تهیه کنی دیگه مثل گذشته نیس که فقط درخواست بدی به ابعاد میزت یه شیشه‌ی ساده‌ای رو برات برش بزنن. بلکه صنعت شیشه سازی با پیشرفتی که تجربه کرده امکان انتخاب گزینه‌های فوق‌العاده‌ای رو پیش روی شما باز کرده.

این شیشه‌ها دیگه به راحتی در برابر ضربه و وزن سنگین نمی‌شکنه و به اصطلاح سکوریت و نشکن هستن. با چاقو روش بکش آخ نمی‌گه و روش خط و خش نمیوفته.

تازه، از همه اینا گذشته بسیار شکیل و خواستنی هستن . رنگبندی دارن . حتی بعضیاشون هوشمندن و ریموتی دارن که از شفاف به مات و برعکس تغییر رنگ می‌دن.

پس انصاف نیس که پولتو بدون تحقیق هدر بدی و یه گزینه‌ی قدیمی و از مد افتاده بخری. پس…..منتظر چی هستی؟ تو باید بهترینارو داشته باشی .

برای مطالعه در مورد میز شیشه ای اینجا کلیک کنید

  1. شیشه پارتیشن
  2. شیشه بالکن
  3. شیشه حمام و …

شیشه چیست؟

شیشه ماده‌ای شفاف هست که به راحتی قابلیت اینو داره که نور رو از خود عبور بده.و منجر به این بشه که تصاویر رو با شفافیت بالا مشاهده کنین.هنگامی که شیشه رو ذوب می‌کنین.مثل دیگر مایع‌ها رفتار و کشسانی داره. و با کم شدن دما خاصیت خود رو از دست می‌ده.به همین دلیله که ساختار مولکولی مثل مایعات نامنظم و مثل جامدات سخت هستن. شیشه برای بدست اوردن این قابلیت باید فشار زیاد و دمای بالا به اون وارد بشه.

شیشه رومیزی 4 نفره یک مواد با قابلیت‍های متفاوتی هست که از گذشته در تمامی زمینه‌های مختلف کارآمد بوده .و در گذشته‌های دور توسط بشر ساخته شده . از مهم‌ترین شغلی که از شیشه استفاده بسیاری می‌کنن ، صنایع ساختمانی بشمار میاد که ،در پوشش درب و پنجره استفاده بسیاری می‌شه.به همین دلیل نقش بسیار مهمی در ساختمون سازی داره. این مسئله باعث رقابت بین کارخانه‌های متفاوت شد.شیشه‌ میتونه به جزء ساختمون سازی در زیبایی داخلی و خارجی هم نقش بسزایی در فضای شما داشته باشه.

مراحل ساخت شیشه رومیزی 4 نفره شیشه سکوریت


1_شیشه سکوریت در مرحله اول در دمای بالای 700درجه سانتی گراد قرار می‌گیره. سپس در دستگاهی قرار می‌دن که در مدت چند دقیقه هر دوطرف شیشه به سرعت سرد می‌شه که ، زمان سرد شدن می‌تونه تاثیر بسیاری در مقاومت شیشه داشته باشه.

2_در هنگام سرد شدن شیشه رومیزی سکوریت اول قسمت داخلی شیشه خنک و سرد می‌شه سپس قسمت خارجی شیشه، این مسئله باعث می‌شه که شیشه رومیزی 4 نفره شما از مقاومت بالایی برخوردار باشه.سپس شیشه رومیزی 4 نفره شما با استفاده از دستگاه دیاموند لبه شیشه ها پرداخت گردیده و براق می‌شه.

3_سپس با دستگاه، شیشه رومیزی 4نفره شما ،با هر طرح و اندازه‌ای برش کاری می‌شه.

ضخامت و ابعاد شیشه رومیزی 4 نفره

در تولیدی فرکو شیشه رومیزی‌های 4 نفره در ضخامت های 8 میل و 10میل تولید می‌شه. تولیدی فرکو در طراحی و اندازه شیشه رومیزی 8 نفره شما هیچ محدودیتی ایجاد نمی‌کنه.شکل رومیزی ها اصولا به صورت دایره‌ای ،مربعی،مستطیل،و طرح دار هستن. تولیدی فرکو قادر به ساخت شیشه رومیزی برای میزهای 4 ،6 ،8 ،10 نفره و حتی بزرگتر هست.

شیشه رومیزی می‌تونه در رنگ‌هایی مثل سفید ،برنز و…برای شما تولید و عرضه بشه. برای اندازه‌گیری میز شما در صورت نیاز کارشناسان و مهندسان تولیدی فرکو به منزل و یا محل کار برای اندازگیری دقیق حضور پیدا می‌کنن.و رومیزی شما رو الگو برداری می‌کنن. اگر قادر به انجام این کار هستی می‌تونی خودت میز خود رو اندازه‌گیری کنی و برای ما از طریق واتزاپ ارسال کنی.

پس از ساخت شیشه رومیزی 4نفره شما محصول درب منزل ارسال می‌شه. می‌تونی بیعانه ای ابتدا برای تولیدی پرداخت کنی و مابقی رو پس از ارسال محصول تسویه کنی.

برای مشاوره و سفارش با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیر. با خرید شیشه رومیزی 4نفره می‌تونی از میز خود محافظت کنی. شما از این شیشه رومیزی‌ها می‌تونی در قسمت‌های مختلف دیگری استفاده کنی. برای مثال: شیشه رومیزی، شیشه رومیزی مغازه ، شیشه روی میز جلومبلی، میز شیشه‌ای پذیرایی ، شیشه رومیزی کریستال.

از زیباترین انواع میز شیشه‌ای می‌توان به میز شیشه‌ای ناهار خوری اشاره کرد. برای دیدن آن اینجا کلیک کن.

شیشه رومیزی 4 نفره

جهت کسب اطلاعات در مورد میز شیشه‌ای اداری می‌تونی لینک مربوطه رو لمس کنی.

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه‌ها در مدل‌های مختلفی در بازار به فروش می‌رسه برای مثال:

  1. شیشه رومیزی 4نفره رنگی
  2. شیشه رومیزی 4نفره شفاف
  3. شیشه رومیزی 4نفره کریستال
  4. شیشه رومیزی 4نفره طرح‌دار
  5. شیشه رومیزی 4نفره گرد
  6. شیشه رومیزی 4نفره مات
  7. شیشه رومیزی 4نفره هوشمند
  8. شیشه رومیزی 4نفره سکوریت
  9. شیشه رومیزی 4نفره لاکوبل

شیشه رومیزی 4 نفره رنگی

برای ایجاد یک نمای زیبا به منزل خود باید طوری برنامه‌ریزی کنی که تمامی وسیله‌های پذیرایی شما باهم تطابق داشته باشه. با شیشه رومیزی 4نفره رنگی می‌تونی این این هارمونی رو ایجاد کنی. شیشه رنگی دارای تنوع بالاست. و هیچ محدودیتی در رنگ میز نهار خوری 4 نفره شما وجود نداره. ولی رنگ‌های دودی و برنز دارای پرطرفدارترین رنگ شیشه به شمار میاد. تولیدی فرکو با مناسب‌ترین قیمت شیشه شما رو طراحی کرده و برای شما ارسال می‌کنه.

شیشه رومیزی 4 نفره شفاف

برای افرادی که به قول معروف ساده پسند هستن. و علاقه‌ای به شیشه‌های رنگی برای شیشه رومیزی 4 نفره ندارن شیشه رومیزی 4 نفره شفاف بهترین گزینه هست. با خرید شیشه شفاف برای میز خود در عین جذابیت، مدرن بودن رو به فضای مدنظر خود هدیه می‌دین. این شیشه رومیزی‌های شفاف دارای ضخامت‌های متفاوتی هستن از جمله :

  1. 6میل
  2. 8میل
  3. 10میل
  4. 12 الی 20میل


به همین دلیل شما می‌تونی برای هر مکانی و فضایی از این شیشه‌های رومیزی شفاف سفارش بدین.

شیشه رومیزی 4 نفره

شیشه رومیزی 4 نفره کریستال

شیشه رومیزی 4نفره کریستال جزء شفاف‌ترین شیشه‌های تولیدی فرکو به شمار میاد . و مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته . شیشه رومیزی کریستال هم همچون شیشه رومیزی شفاف درضخامت‌های 6الی 20 میل تولید می‌شه.

می‌تونی از این شیشه رومیزی‌ها برای میزهای کنفرانس شرکت خود سفارش بدی همچنین طول عمر بالاتری علاوه بر این‌ که خود شیشه داره، برای میز نیز به ارمغان خواهد آورد. در این صورت میز جلوه بیشتری هم خواهد داشت. و حتی می‌تونی در سایزهای مختلف مثل میزهای 4نفره الی 12 و یا حتی بیشتر هم در صورت نیاز با کارشناسان فرکو با شماره تلفن02188068352 تماس بگیری و سفارش خودت رو ثبت کنی.

شیشه رومیزی 4 نفره طرح‌دار

شیشه رومیزی طرح‌دار در دو مدل رنگی و سندبلاست در تولیدی فرکو به فروش می‌رسه. برای ایجاد طرح روی شیشه رومیزی از دستگاه‌های پیشرفته مثل دستگاه چاپ استفاده می‌شه. و اگر شما علاقه به طرح‌های مات داری با استفاده از دستگا سندبلاست طرح شما به صورت مات اجرا می‌شه. انتخاب همه ی این نوع شیشه‌های رومیزی 4نفره سلیقه‌ای هست و دارای طرفداران بسیاری هستن.

شیشه رومیزی 4نفره گرد

اگر دقت کرده باشین تمامی میز ناهار خوری‌های بازار در سبک‌های گرد به فروش می‌رسن. و به عنوان مدرن‌ترین و جدیدترین میز ناهار خوری‌ها شناخته شده‌. شیشه رومیزی به صورت مربع ومستطیل تقریبا قدیمی شده‌. و همه به دنبال سبک‌های جدید و زیبایی هستن.

تولیدی فرکو به شما شیشه رومیزی 4 نفره گرد رو پیشنهاد می‌کنه که جزء پرطرفدارترین شیشه رومیزی‌ها هستن. شما حتما برای محافظت میزهای گران قیمت خود دنبال یک محافظ مقاوم هستین. این شیشه رومیزی‌ها می‌تونه کمک بسیاری در نگهداری میز شما کنه.

شیشه رومیزی 4نفره مات

بسیاری از افراد علاقه به شیشه‌های مات دارن. این شیشه‌ها دارای تنوع رنگی بالا هستن. شیشه رومیزی به دو شکل سندبلاست و ساتیا در تولیدی فرکو ساخته می‌شه. شیشه طرح‌دار می‌تونه به صورت طرح‌دار هم برای شما تولید بشه. ولی شیشه ساتیا قابلیت طرح‌دار شدن رو نداره.

شیشه رومیزی 4 نفره هوشمند

با خرید شیشه رومیزی 4 نفره هوشمند می‌تونی از کارایی‌های بسیاری از این شیشه بهره ببرین. برای مثال شما می‌تونی به صورت لمسی و یا ریموت شیشه خود رو از حالت مات با براق و برعکس تبدیل کنین. شیشه شما با برق کار می‌کنه.

با تهیه‌ی این شیشه‌ها می‌تونین طراحی داخلی محیط خود رو بسیار شگفت انگیز و منحصر به فرد کنین. همچنین لبه شیشه‌های هوشمند صیقل داده‌ شدن و شیشه‌ها لبه‌های تیزی ندارن. پس نگرانی بابت تیز و برنده بودن شیشه‌ها وجود نداره و به‌ راحتی می‌تونن به‌عنوان شیشه‌های رومیزی استفاده بشن.

شیشه رومیزی 4 نفره

شیشه رومیزی 4نفره سکوریت

شیشه سکوریت یکی از محبوب‌ترین شیشه‌هاست. و قابلیت اینو داره که در برابر ضربه مقاوم و در برابر شیشه‌های معمولی مقاومت بالای داشته باشه. برای ساخت شیشه سکوریت از شیشه‌های معمولی استفاده می‌شه. با این تفاوت که در حرارت‌های مختلفی ساخته می‌شه. و سپس خنک می‌شه تا شیشه سکوریت تولید بشه.

یکی از ویژگی‌های چشم‌گیر شیشه سکوریت مقاومت بالای اون در برابر ضربه و قابلیت این که یک اشیاء سنگین روی آن قرار بگیره هست. می‌تونی برای محافظت از میز 4 نفره خود از شیشه سکوریت استفاده کنی.

شیشه رومیزی 4 نفره

روش ساخت شیشه سکوریت.

شیشه رو برای سکوریت کردن در معرض گرمای بسیار بالایی قرار می‌ده. سپس این شیشه رومیزی رو در سرد کننده‌ای با فشار زیاد قرار می‌دن . که این باعث می‌شه قسمت بیرونی شیشه سریع‌تر از قسمت داخلی آن سرد بشه . قسمت مرکزی در حالی که در تنش و گرماست قسمت خارجی آن به صورت ابدی و دائمی فشرده و سرد می‌شه. اگر شما در نظر بگیری که شکستن یک شیشه رومیزی برای شما چقدر هزینه بر هست و یا ممکنه خطرناک باشه به راحتی درک می‌کنی که خرید شیشه رومیزی سکوریت بسیار مهم و ضروریه. و ارزش هزینه کردن رو داره.

شیشه رومیزی 4نفره لاکوبل

شیشه لاکوبل جزء دسته شیشه‌های رنگی هست. این شیشه‌ها در دورنگ مات و براق قابل سفارش هستن. شیشه رومیزی لاکوبل 4 نفره در تنوع رنگی بالایی به فروش می‌رسه. این شیشه‌ها از قابلیت ضد باکتری بودن برخوردارن. در تولیدی فرکو شیشه لاکوبل در سایز و طرح‌های مختلفی برش کاری می‌شه. و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته هیچ محدودیتی در برش شیشه لاکوبل به هر شکل و اشکال هندسی وجود نداره. این شیشه‌ها حتی می‌تونن به صورت یک تکه نباشن و همراه با متریال دیگر از جمله چوب نیز می‌تونه به کار برده بشه.

شیشه رومیزی 4 نفره

چرا از تولیدی فرکو شیشه رومیزی 4نفره رو خرید کنیم؟

  1. شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنی و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن.
  2. محصولات فرکو از تولید به مصرف هست. و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکوست.
  3. با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه می‌شه.
  4. در صورت نیاز کارشناسان فرکو برای اندازه‌گیری به محل نصب برای شما فرستاده می‌شه.و از متر لیزی هنگام اندازه‌گیری استفاده می‌شه.
  5. تمامی سوالات خود رو می‌تونی از کارشناسان فرکو بپرسی و با ما در واتسآپ در تماس باشی.
  6. بعد از تولید محصول شما درب منزل برای شما ارسال می‌شه. همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین‌های تولیدی فرکو نصب می‌شه.
  7. در هرگونه خرابی می‌تونین با ما تماس بگیرین. تا به شما کمک کنیم. در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما می‌باشیم.
شیشه رومیز 4 نفره

شیشه رومیزی 4 نفره درچه کاربردهای مختلفی قابل استفاده هست؟

شیشه رومیزی چهار نفره در کاربردهای مختلفی قابل استفاده‌اس. یکی از این کاربردها شیشه رومیزی برای روی میز قرار می‌گیره به این شکل از میز در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کنه و از برخی میزها که چوبی هستن از رطوبت و خراب شدن آن جلوگیری می‌کنه و همچنین باعث شفافیت میز شده و زیبایی میز شما رو چند برابر می‌کنه.

یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین میزها می‌تونه میز و صندلی‌های شیشه‌ای باشن که در تولیدی فرکو تولید می‌شه. این میزها و صندلی‌ها جزء برترین صنایع تولیدی فرکو شناخته شده .

مکان‌های مورد استفاده از شیشه رومیزی 4 نفره

به دلیل تنوع بالای شیشه رومیزی قابلیت‌های آن برای اجرا در مکان‌های مختلف بسیار بالاست.
از جمله: در مکان‌های اداری در شرکت‌ها و مکان‌های اداری مختلف این شیشه رومیزی 4 نفره استفاده بسیاری می‌شه. برای اتاق‌های کنفرانس شیشه رومیزی برای میزهای چوبی و گران قیمت شما بسیار مناسبه.

برای میزهایی که در حیاط و تراس وجود داره این شیشه رومیزی 4 نفره مورد استفاده قرار می‌گیره.

برای میزهای جزیره و اپن های وسیع که از آن به عنوان میز ناهار خوری استفاده می‌کنن بسیار مناسبه. شیشه رومیزی گزینه مناسبی برای میزهای آشپزخونه هست. در واقع شیشه رومیزی 4 نفره برای میزهایی با کاربردهای مختلف که اندازه آن متناسب با شیشه رومیزی هست می‌تونه انتخاب بشه.

چرا صنایع تولید شیشه و آینه فرکو؟

یکی از مهم‌ترین مسائلی که خریداران به آن توجه می‌کنن کیفیت محصوله. و همین‌طور تولیدی فرکو به این مسئله توجه بسیاری می‌کنه. و محصولات خود رو با کیفیتی بالا و شگفت انگیز تولید و در بازار عرضه می‌کنه. ما باید در بین این همه شرکت بتونین یک شرکت معتبر و قابل اعتماد پیدا کنین. به لطف پرودگار تولیدی فرکو با چندین سال تولید شیشه و آینه تونسته یکی از پرفروش‌ترین تولیدی ایران واقع بشه .می‌تونی یکی از خریداران ثابت شیشه رومیزی 4 نفره باشی که با قیمتی مناسب و کیفیتی منحصر به فرد برای شما در هر رنگ و ابعادی تولید می‌شه. برای ثبت سفارش با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیر . و در 48 ساعت شیشه رومیزی 4 نفره خودرا درب منزل تحویل بگیر.

تولید شیشه رومیزی 4 نفره در تولیدی فرکو

فرکو با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های صنعت در حال ساخت مدرن‌ترین شیشه رومیزی 4 نفره در مرغوب‌ترین کیفیت‌ها هست. برای مشاوره با کارشناسان تولیدی فرکو تماس بگیر. تا بهترین گزینه برای شیشه شیشه رومیزی 4 نفره با بهترین جنس رو در محیط خود داشته باشین.

برای ثبت سفارش می‌تونی با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیری. تولیدی فرکو با کمترین زمان در 48ساعت می‌تونه شیشه رومیزی 4 نفره با تمام مشخصات مدنظر شما رو درب منزل ارسال کنه. برای اندازه‌گیری پنجره و یا هر قسمتی که نیاز به این شیشه شیشه رومیزی 4 نفره دارین کارشناسان فرکو به محل نصب رجوع کرده. و باکیفیت‌ترین شیشه رومیزی 4 نفره رو در عرض 48 ساعت برای شما تولید می‌کنن.

سپس می‌تونین شیشه رومیزی 4 نفره مدنظرتون با مشخصات تعیین شده در ابعاد و شکل‌های مختلف برای ما در واتس اپ ارسال کنین. و با کارشناسان فرکو در ارتباط باشین. تا بتونین بهترین شیشه رو در تولیدی فرکو ثبت سفارش کنین.
شیشه در سایزها و طرح‌های متفاوت برای شما عزیزان تولید می‌شه.

صفر تا صد مراحل تولید و ساخت محصولات به طور کامل در کارگاه تولیدی فرکو صورت می‌گیره. در این صورت با خرید از این مجموعه از تولید ملی حمایت کرده. و همچنین با حذف واسطه‌ها، قیمت نهایی محصول مورد نظر کمتر خواهد بود.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو