Home

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

می‌دونی که وجود آینه ها در هر فضایی به خصوص در قسمت‌های مختلف خونه‌ها لازم و ضروریه. یکی از کاربردهای مهم اون در دنیای امروز سرویس بهداشتی هس. آینه سرویس بهداشتی چراغ دار یکی از انواع مدرن آینه هست که ، در انواع طرح ها ، اشکال هندسی و طیف رنگ ها موجود هست.حتی انقدر ترند و همه‌گیر شده که در سرویس بهداشتی های عمومی هم وجود اون به چشم می‌خوره.

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار
آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار برای این فضا بسیار کاربردیه. چرا که به جهت استفاده از چراغ روی اون، روشنایی مطلوبی حاصل میشه. و برای اموری مثل اصلاح و میکاپ می‌تونه نور کافی داشته باشه. علاوه بر همه اینا با استفاده از آینه سرویس بهداشتی چراغ دار فضای سرویس بسیار متفاوت و زیبا میشه. چرا که امروزه سرویس بهداشتی هماننند دیگر قسمت ها اهمیت داره پس توجه به فضا و مواردی که در آن قرار می گیرن، مهمه. از این رو این نوع از آینه می‌تونه برای این فضا زیبایی خاصی رو به ارمغان بیاره.

آینه های مختلف سرویس بهداشتی و حموم رو برای ایده می‌تونین در این سایت مشاهده کنین.

انواع آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه بک لایت

آینه های بک لایت از آینه های مدرنی هستن که زیبایی و جلوه بیشتری به آینه می بخشه به این جهت که در آن از چراغ هایی به شکل مخفی در قسمت پشت آینه استفاده میشه تا آینه بتونه نورپردازی زیبایی داشته باشه. آینه بک لایت در واقع می‌تونه برای فضای مورد نظر یک منبع نوری باشه. با انعکاس نور آینه، سرویس بهداشتی رو زیباتر و فضا رو بزرگتر نمایش میده.

این نوع آینه ها قابلیت های فراوانی مثل نورپردازی رنگی ، هوشمند، لمسی و غیره رو داره.به این صورت که قابلیت ها و عملکردهای خود را از این طریق به نمایش میذاره.

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه درب کمد

نصب آینه بر روی درب کمد علاوه بر زیبایی آن می‌تونه برای صرفه جویی در استفاده از فضا مفید واقع بشه. همچنین برای فضاهای کوچک نیز بهترین انتخاب خواهد بود. چرا که در این صورت نیازی به فضای خالی برای نصب کمد و شلف و آینه به صورت جداگانه نیست. و با در نظر گرفتن فقط یک فضای خالی می توان از تمام اینا به زیباترین شکل ممکن استفاده کرد.

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه بدون قاب

آینه های بدون قاب به دلیل سادگی که دارن، مورد پسند بسیاری از افراد هستن. به خصوص برای افرادی که علاقه مند به سادگی هستن آینه بدون قاب انتخاب مناسبی خواهد بود. چرا که با وجود سادگی که دارن ، خیلی شکیل و زیبا هستن و می‌تونن فضای متفاوتی رو ایجاد کنن.

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه قاب دار

قاب ها نیز در نوع خود می‌تونن به آینه سرویس بهداشتی چراغ دار جلوه زیبایی بده. تنوع در قاب‌ها بسیار بالاست. از نظر جنس می‌تونه از فلز، چوب و… باشه. که قاب ها هم در انواع مختلف با ضخامت های گوناگون در طرح و رنگ متنوع موجود هستن. و می‌تونن بسته به سلیقه و متناسب با دیگر قسمت‌ها انتخاب بشن.

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه گرد یا بیضی

در میان اشکال مختلفی که برای آینه به خصوص برای فضای سرویس بهداشتی وجود داره، شکل گرد از زیباترین و پرکاربردترین اشکال هست. برای جلوه و زیبایی بیشتر آن اگر از چراغ های رنگی یا ساده هم استفاده بشه به عنوان آینه سرویس بهداشتی چراغ دار، زیبایی آن افزوده خواهد شد.

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار
آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار نیز از دیگر آینه هایی هست که بسیار خاص و متفاوته. بسته به سلیقه و انتخاب طرح پیشنهادی می‌تونه بر روی آینه اجرا بشه. طرح انتخاب شده به‌صورت چاپی یا حکاکی بر روی آینه می‌تونه انجام بگیره. و بعد از آن با نصب چراغ بر روی آینه و یا قاب آن به زیبایی طرح های آن جلوه بیشتری خواهد بخشید.

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار جورچین یا پازلی

آینه هایی مدرن با تکه های جدا از هم که به صورت منظم همانند تکه های پازل یا نامنظم کنار هم نصب میشه . معمولا به دلیل اشغال فضای بیشتر در سرویس بهداشتی های بزرگتر مورد استفاده قرار می‌گیره . همچنین با نصب چراغ بر آینه به زیبایی آن افزوده میشه.تنوع در این نوع از آینه ها بسیار بالاست و هر ایده ای می‌تونه قابل اجرا باشه.

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه با اشکال خاص هندسی

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار می‌تونه با اشکال خاص هندسی برش داده بشه . طبق سفارش و درخواست مشتری، شکل برش آن تعیین و سپس اجرا خواهد شد. و با نورپردازی نیز می توان این آینه ها رو زیبایی خاصی بخشید. این آینه ها بسیار خاص و متفاوت خواهند بود و به تبع آن فضای متفاوتی رو نیز ایجاد می نمایند.

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

هدف اصلی استفاده از آینه سرویس بهداشتی چراغ دار چیست؟

1 مدرن بودن آینه های چراغ دار

2 افزایش نور سرویس بهداشتی (نور آینه به محیط منعکس و فضا رو روشن‌تر خواهد کرد)

3 زیبایی فضای سرویس بهداشتی

4 بزرگ نمایی فضا توسط انعکاس نور و نورپردازی ایجاد شده

5 زیباتر جلوه دادن آینه سفارشی

قابلیت های آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

ضد بخار

در سرویس های بهداشتی به خصوص حمام بهتر هست از آینه های ضد بخار استفاده شود . به دلیل دمای بالای آب و ایجاد بخار در فضا، آینه ها بخار کرده و تصویر واضحی ایجاد نخواهد شد. اما امروزه با پیشرفت در صنعت شیشه و آینه این مشکل حل شده . ویژگی ضد بخار بودن آینه موجب شده تا دیگر زمانی صرف تمیز کردن سطح آینه نشه. و بتوان همیشه آینه ای با سطح شفاف و واضح داشت که به خصوص هنگام اصلاح می‌تونه نقش مهمی داشته باشه.

موزیکال

نسل جدیدی از انواع آینه هاست که با استفاده از آن قابلیت گوش دادن به موسیقی فراهم میشه. حتی امکان پخش ویدیو نیز از طریق آینه می‌تونه فراهم بشه که ، این قابلیت ها موجب شده تا تمایز قابل توجهی در مقایسه با دیگر آینه ها به وجود بیاد.

نمایش دمای محیط و ساعت

امکان نمایش دمای محیط بر روی صفحه آینه وجود داره. زمان نیز می‌تونه روی آینه نمایش داده بشه که ، همچنین نمایش ساعت بر روی آینه هم از دیگر قابلیت های آینه های مدرن و جدید هست.

تعویض رنگ نور آینه

رنگ نور های آینه می‌تونه قابلیت تغییر داشته باشه.حتی این امکان وجود داره که با استفاده از ریموت یا حسگر لمسی رنگ های نور رو تغییر داد .

تغییر شدت نور آینه

شدت نوری که از آینه های نوری منعکس میشه، می‌تونه قابل تغییر باشه. این امکان از طریق ریموت یا حسگر لمسی انجام می گیرده. با توجه به میزان نور مورد نیاز در محیط مورد نظر شدت اونو باید تنظیم کرد . در این صورت آینه در هر زمانی عملکرد خاص خود رو متناسب با آن زمان خواهد داشت.

انواع نورپردازی آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

نور پردازی ریموتی

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار قابلیت خاموش و روشن شدن با ریموت رو داره . به این صورت که خاموش و روشن کردن اون از راه دور می‌تونه با ریموت انجام بشه .

نور پردازی لمسی

در این نوع آینه عملکرد به این صورت ، دارای یک حسگر لمسی هست. که عمل خاموش و روشن شدن نورپردازی آینه رو با لمس قسمت مربوط صورت می‌گیره. این آینه های لمسی با عنوان آینه تاچ نیز مطرح میشه.

نور پردازی هوشمند

در این نوع نورپردازی زمانی که شما وارد سرویس بهداشتی می‌شین چراغ ها روشن و زمانی که از سرویس بهداشتی خارج می‌شین چراغ های آینه خاموش میشه. یک قابلیت فوق‌العاده که از اتلاف مصرف برق هم صرفه جویی میشه.

نورپردازی با حرکات دست

یکی از امکانات شگفت انگیز و جذاب برای آینه ها خاموش و روشن کردن آینه توسط حرکات دست هست . یعنی با تکان دادن دست همانند برخی تلویزیون های جدید می توان از امکانات آینه سرویس بهداشتی چراغ دار بهره‌مند شد.

کاربردهای دیگر آینه چراغ دار

آینه چراغ دار در قسمت های مختلف منازل

آینه چراغ دار در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها

آینه چراغ دار در مزون ها و فروشگاه ها

طراحی دکور آتلیه های عکاسی

سالن های ورزشی و باشگاه ها

کلینیک های زیبایی

رستوران ها و کافه ها

تالارهای پذیرایی و هتل ها

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

ثبت سفارش آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

انواع آینه از جمله آینه سرویس بهداشتی چراغ دار در مجموعه فرکو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید میشه. تمامی سفارش‌ها با توجه به درجه سختی که دارن، سعی میشه تا در کمترین زمان ممکن آماده بشن.

همچنین برای دیدن نمونه کارهای اجرا شده آینه سرویس بهداشتی چراغ دار و دیگر محصولات صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به صفحه اینستاگرام فرکو با آدرس farkoo.ir مراجعه کن . یا برای مراجعه حضوری جهت یازدید از نمونه کارها به آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه کن .

برای ثبت سفارش تماس با شماره :

tel : 02188068352

پیام رسان واتساپ :

tel : +989101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو