Home

شیشه میز کانتر

شیشه میز کانتر

شیشه میز کانتر اولین چیزیه که ارباب رجوع و افرادی که به محل کارتون مراجعه می‌کنن ، با اون روبرو می‌شن. پس باید با دقت و وسواس بیشتری انتخاب بشه که ، دیدی مثبت در طرف مقابل ایجاد کرده و باعث بالا رفتن پرستیژ کاری شما بشه.

در دنیای امروزی اگر دقت کرده باشین به دلیل پیشرفت علم تکنولوژی در تمامی‌ قسمت‌های محیط کاری یک نوع طراحی منحصر بفردی انجام شده .این طراحی بگونه‌ای انجام میشه که تمامی‌ نیازهای افراد به گونه‌های متفاوتی برطرف می‌شه.

می‌توان گفت شیشه های رومیزی‌ زیباترین‌ و مهم ترین بخش این مسئله‌اس. می توان گفت این محصول یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسیله در محیط‌ منازل(آشپزخانه ها)‌هس.که نه تنها کاربردهای بسیاری رو فراهم می‌‌کنه زیبایی و مدرنی رو به محیط هدیه میده.

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه های مختلف برای ساخت انواع مختلف شیشه در هر گونه سایز و هرگونه طرح دلخواه کاربران ،آمادگی بالایی داره.این صنایع مدت ۴۸ ساعت می‌تونه هرگونه شیشه و آینه در هرگونه سایز و در هر تنوع رنگی که به سلیقه اختصاصی فرد رو در تمامی نقاط ایران برای شما عزیزان ارسال کنه.این نمونه از محصول تنوع بسیار زیاد رنگ و ابعاد داره.

شیشه میز کانتر

شیشه رومیزی دودی از زیباترین انواع شیشه رومیزی هست . می‌تونی برای مشاهده تصاویر لینک رو لمس کنی .

انواع شیشه میز کانتر

شیشه میز کانتر

شیشه خم سکوریت یک نوع شیشه نشکن و بسیار مقاومه که در تولید شیشه میز کانتر استفاده میشه. جهت کسب اطلاع لینک رو لمس کن .

شیشه میز کانتر کریستال

صنایع فرکو تمامی‌شیشه های خود رو از نظر شفافیت به سه دسته تقسیم کرده . دسته اول:(سوپر کلیر)دسته دوم:(فلوت) و دسته سوم:(کریستال یا اکسترا)تقسیم می‌شوند.که متنایب با گفته کارشناسان صنایع فرکو شیشه کریستال به دلیل برخورداری از شفافیت بسیار بالا نسبت به انواع دیگر شیشه ها بهترین گزینه برای ساخت این محصول هست.می‌توان گفت این نمونه از شیشه ها همیشه در ضخامت های ۶میل الی ۲۰ میل ساخته می‌شن.که ابتدا ضخامت شیشه متناسب با ابعاد و سایز میز صورت می‌گیره.برای مثال می توان گفت میزی با ابعاد ۱۰۰*۱۸۰ باید شیشه از ضخامت ۱۲ میل استفاده بشه.

یکی از صنایع های مهم و پرکاربرد در دنیای امروزی شیشه میز کانتر کریستال هست که در انواع رنگ جنس های متفاوتی به فروش میرسه در کالبدهای متفاوت به کار میره برای مثال در سالن ها در منازل ها و این نوع آینه ها به دلیل اینکه در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرن به همین دلیل جنس آن از نوع ضخیم در سازه‌های مدرن هست انواع مختلف رو با بهترین کیفیت از فرکو می‌تونی تهیه کنی.

برای سفارش این محصول باکیفیت با فرکو در تماس باش.02188068352

شیشه میز کانتر

در صنایع فرکو انواع شیشه خم ساختمانی نیز تولید میشه . جهت مشاهده تصاویر لینک رو لمس کن .

شیشه میز کانتر رنگی

تمامی محصولات برای ساخت باید متناسب با معیار هایی تولید بشن .برای مثال می‌توان گفت یکی‌از مهم ترین و ضروری ترین معیار ها برای ساخت این محصول رنگ میز‌ هست.می‌توان گفت شیشه رومیزی‌رنگی‌هایی که دز صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تولید میشه.به سه صورت هستن.دو رو نما،یک‌رو نما و لاکوبل.که در اصل شیشه های ساده در رنگ های دودی،مسی و برنز تولید می‌شه.و در اصل شیشه های لاکوبل در انواع بسیار گوناگول رنگ می‌توان سفارش داد.

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تعداد بسیاری از محصولات خود رو به کشور های دیگر صادر کرده .این صنایع یکی از بهترین و بروز ترین کارگاه های تولید شیشه و آینه هست که در مقاله های خود نحوه استفاده و تولید این محصول گفته شده.


شیشه میز کانتر

اگر به انواع میز شیشه ای علاقه مند هستین . جهت مشاهده تصاویر لینک رو لمس کنین .

شیشه لاکوبل چیست؟

شیشه لاکوبل به دو صورتت مات و شفاف تولید میشه .این شیشه به دلیل شفافیت بسیار زیاد استفاده تزئینی در برخی مکان ها روبر‌عهده خود داره .
این شیشه دارای مزیت های بسیار است که یکی‌از مهم ترین آن استحکام در برابر آب،گرما،رطوبت و .. هست.شیشه لاکوبل دارای ورقه محافظتی است که.این شیشه با یک لایه پی وی سی پوشش داده میشه که ، این پوشش دهی یک نوع محافظ شیشه در برابر ضربه هست.

همه ما همیشه به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه هستیم .اگر می‌خواید محصولات شیشه میز کانتر با کیفیت بالا داشته باشین به صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مراجعه کنین ما یک مجموعه هستیم که گزینه های شیشه میز کانتر بادوام رو متناسب با نیازهای خونه یا محل کار شما ارائه میدیم بهترین و باکیفیت ترین کار از ما و رضایت از شما.

شیشه میز کانتر طرح دار

در صنایع فرکو شیشه های طرح دار به دو صورت تولید می‌شن.در حالت اول طرح سفارش داده شده بر روی شیشه گذاشته میشه.اما در دگر حالت شیشه اصلی در طرح مورد نظر برش داده می‌شه.به طور کلی می‌توان گفت زمانی که شیشه های طرح دار رنگی‌ بخواهد تولید بشه از دستگاهیی به نام (چاپ)استفاده می‌شه.اما اگر طرح های مات بر روی شیشه گذاشته شود از دستگاهیی به نام (سندبلاست)استفادع می‌شه.

اگر افرادی شیشه میز های کانتر را با الگو و طرح های خاصی سفارش بدن.از دستگاه هایی به نام CNC و MASTER استفاده میشه.برای تولید این نمونه از محصولات در مرحله اول طرح و نقشه مورد نظر با سایز مورد نظر با کمک نرم‌افزار وارد دستگاه می‌شود.سپس‌دستگاه شیشه را در طرح مورد نظر برش میده.

شیشه میز کانتر

زیباترین میز شیشه ای پذیرایی رو در بروزترین طرح‌های سال در فرکو جستجو کنین . می‌تونین تصاویر مربوط رو با لمس لینک مشاهده نمایین .

شیشه میز کانتر گرد

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای ساخت شیشه های با اشکال هندسی دایره از دو روش استفاده می‌شه.روش اول:(دستی)روش دوم:(اتوماتیک).همکاران ما هنگام برشکاری شیشه،تمامی‌شیشه های گردی که قطر آن ها از ۱۲ سانتی‌متر باشد از روش دستی بهره می برن.اما در برش شیشه هایی با قطر بیشتر از ۱۲۰ سانتی‌متر از دستگاهی به نام CNC کمک می‌گیرن.

شیشه میز کانتر اسیدکاری شده

یکی‌از طرح های بسیار جدید و بروز که در حال حاضر جزو پرفردش ترین و پرطرفدار ترین محصولات تولید شده توسط صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هست ، شیشه های اسیدکاری شده هست.شما با کمک‌ طرح اسیدی می‌تونین تمامی‌طرح های گوناگونی‌ رو برای محیط های مورد نظر خود فراهم سازین.صنایع فرکو برای ساخت این نمونه از محصول دز اسید های مخصوص شیشه استفاده میشه که برای پخش کردن این اسید بر روی شیشه از پمپ‌های قدی کمک می‌گیرن.

شیشه میز کانتر

فرکو تولید کننده انواع شیشه خم پنجره هست . می‌تونین برای کسب اطلاع و مشاهده تصاویر لینک رو لمس کنین.

شیشه میز کانتر مات

می‌توان گفت تمامی‌شیشه های مات به دو دسته تقسیم می‌شوند.دسته اول:(سندبلاست) و دسته دوم:(ساتینا).این دو نمونه شیشه بسیار مشابه به هم و برخوردار از شباهت های بسیاری هستن اما این دو نمونه از شیشه دارای یک‌ تفاوت بسیار مهمه اونم اینه که شیشه سندبلاست از قابلیت طرح دار شدن برخوردار هست.

شیشه میز کانتر حکاکی شده

یکی دیگر از طرح های بسیار جدید و بروز دز صنایع تولید شیشه و آینه فرکو اینه ‌که با استفاده از دستگاه های هوشمند مستر می‌تونن تمامی‌طرح های مورد نظر شما رو بر روی شیشه حکاکی کنن.البته ناگفته نمونه تمامی‌طرح ها بر روی شیشه تراشیده میشه.

شیشه میز کانتر

جهت کسب اطلاع از قیمت شیشه رومیزی ، می‌تونین لینک رو لمس کنین .

شیشه میز کانتر هوشمند 

یکی‌از طرح های بسیار جدید و بروز که توسط این صنایع تولید شده است. طرح های هوشمند هست.این محصول توسط یک ریموت از حالت ماتی به حالا شفافی، و از حالت شفافی به ماتی تبدیل میشه.این شیشه توسط الکتریسیته کار میکند.و زملنی که برقی در جریان نباشه این محصول کار نخواهد کرد.این شیشه در کشور های اروپایی مورد توجه بسیار از مردم و طراحان داخلی قرار گرفته شده .

این شیشه بروز و مدرن در بیشتر مجله های بسیار معروف و معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند:(THE BEST DESIGN ) که در کشور ایتالیا است هرساله چاپ می‌شه.این شیشه به دلیل ساخت پیچیده و هوشمندی که داره بسیار از شیشه های ساده قیمت بالاتری داره به همین دلیل طراحال دکوراسیوت داخلی ما برای محیط های بروز خود از این محصول استفاده می‌کنن.

شیشه میز کانتر

کارخانه شیشه خم فرکو تولید کننده برترین شیشه های منحنی در ایران هست . برای مشاهده تصاویر لینک رو لمس کن .

میز کانتر شیشه ای

یکی‌از طرح های بروز و جدید که در صنایع فرکو تولید و برای مشتریان ارسال میشه ،میز های شیشه ای کانتر هست.این میز به گونه ای می‌باشد که تمامی محصول از شیشه تولید شده است.بیشترین سفارش این محصول رو به صورتL داشته ایم.صنایف فرکو برای ساخت این نمونه از محصکلات خود از شیشه های ‌کرستالی که ۲۰ میل می‌باشد استفاده می‌کنن.این محصول به دو صورت تولید می‌شود.روش اول:(UV) و روش دوم:(خم) می‌باشد.در این دو روشی که گفته شد برای قسمت اول از چسب برای چسبوندن شیشه به میز استفاده می‌شه اما در روش دوم شیشه های خم در صورت قرار گیری در حرارت‌های بسیاربالا ساخته می‌شه.

شیشه میز کانتر

اگر به مشاهده تصاویر مربوط به جدید ترین انواع میز شیشه ای تلویزیون علاقه دارین می‌تونین لینک رو لمس کنین.

یکی‌از مهم ترین قسمت های میز‌ ،پایه های اونه.که تمامی‌سنگینی وسایل روی میز‌و تمامی‌وزن میز‌و شیشه رو تحمل می‌کنه. می‌توان گفت پایه میز شیشه ای تکنو یکی‌از اتواع های میز‌شیشه ای هست که ، هنگام ساخت در ارتفاع های متفاوتی تولید می‌شه. با وجود این محصول می‌تونین میزهایی با ارتفاعات بلند برای آشپز‌خونه های خود داشته باشین.

کاربرد شیشه تکنو در محیط

شما عزیزان برای تمامی‌محیط‌های خود به میز برای استفاده های گوناگون احتیاج دارین. برای مثال یک‌کافی شاپ که مهم ترین شی درون کافه میز‌و صندلی آنجا می‌باشد.از محصولی که در مطالب بالا گفته شد می توان بهترین استفاده رو برای این محیط کرد.

مشخصات فنی پایه میز شیشه ای تکنو

شیشه میز کانتر

از انواع تولیدات فرکو شیشه میز ناهار خوری هست برای مشاهده تصاویر لینک رو لمس کن .

این نمونه از میز شیشه ای که نام آن تکنو هست.جنس آن برای ساخت از فلز ابکاری هست که ، همیشه هنگام تولید میزهای شیشه ای در ارتفاعات بالا استفاده میشه.

دیگر اطلاعات فنی میز شیشه

  • تولید شده توسط ایران
  • قابل نصب به صفحات شیشه ای با استفاده از چسب UV
  • آهن آبکاری شده
  • 72 سانتی‌متر دارای ارتفاع می باشد
  • 60 میلی‌متر قطر دارد.

چگونه از معتبر بودن یک صنایع اطمینان حاصل کنیم؟

  • در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود اومده نهایت سواستفاده رو ببرن، خیلی راحت می‌تونی سایت‌های نامعتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع جدا کنی.
  • اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارش‌های شما ندارن پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما میده که بتونین از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.
  • یکی دیگر از راه های شناخت شرکت و یا کارگاه های کلاهبردار نداشتن اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کد های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده است.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس‌نامه،روزنامه رسمی،کدهای اقتصادی و برگه ارزش افزوده است.
    می‌تونی با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن آن سایت رو متوجه بشین زیرا افراد کلاهبردار در هیچ مرکز مالیاتی پرونده ندارن.
  • تمامی مواردی که گفته شده رو با ورود به سایت صنایع تولید شیشه و آینه فرکو از هر یک از این موارد با خبر بشین و ما با افتخار تمامی موارد خواسته شده رو در خدمت شما عزیزان خواهیم گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو