Home
آینه آرایشگاهی تهران

آینه آرایشگاه تهران

آیا در حالی که آرایشگاه‌های تهران برای جذب بیشتر مشتری دارن از آینه‌های تخصصی استفاده می‌کنن هنوز از آینه معمولی استفاده می‌کنی؟ در سال‌های اخیر رقابت سالن‌های آرایشی و آرایشگاه‌های تهران بسیار بیشتر شده.به خاطر همین آرایشگاه‌ها یکی از جهات مختلف پیشرفت می‌کنن و نمی‌خوان مشتری از دست بدن! مشخصه که کیفیت آرایش اهمیت داره اما هیچ کسی هم نمی‌تونه منکر اهمیت ظاهر بشه. آینه‌های آرایشگاهی هم برای آرایش حرفه‌ای کارایی زیادی دارن و هم در ظاهر سالن تاثیر می‌ذارن.اگه فضای سالن شما به‌روز و مدرن باشه می‌تونید به راحتی در ذهن مشتری جا پیدا کنید تا دیگه هر شخصی که به سالن شما میاد مشتری دائمی شما باشه و به جذب مشتری هم کمک می‌کنه. اگه قصد داری با خرید یه آینه آرایشگاهی خاص حرفه‌ای‌تر بشی و یا برای آشنایی با مدل‌های جدید آینه آرایشگاه که در بهترین سالن‌های تهران استفاده می‌شن با فرکو همراه باش.

آینه آرایشگاهی تهران
آینه قدی آرایشگاهی

انواع آینه آرایشگاهی تهران

  • آینه آرایشی چراغ دار
  • آینه آرایشی بک لایت
  • آینه آرایشی ریموت دار
  • آینه آرایشی قدی
  • آینه آرایشی متحرک
  • آینه آرایشی ثابت
  • آینه آرایشی قابدار
  • آینه آرایشی بدون قاب
  • آینه آرایشی رومیزی
  • آینه آرایشی گرد
  • آینه آرایشی بیضی
  • آینه آرایشی کودک
  • آینه آرایشی حسگری
  • آینه آرایشی نور مخفی
  • آینه آرایشی حکاکی
  • آینه آرایشی دو طرفه
  • آینه آرایشی جورچین
  • آینه آرایشی رنگی
  • آینه گرد
  • آینه آرایشی لمسی
  • آینه آرایشی دیواری
آینه بک لایت قدی طرح مدرن

آینه آرایش تهران بک لایت

آینه‌های بک لایت چراغ و نوری که دارن رو هیچ آینه‌ای نداره!این آینه می‌تونه نواقص صورت رو کامل نشون بده تا بعد از میک آپ دیگه مجبور به انجام مجدد اون کار نشید.
آینه بک لایت نور مخفی داره و این از قسمت پشتی آینه تراش داده شده و از پشت آینه نور رو پخش میکنه،قسمت‌هایی که تراش خورده رو میتونید توی هر طرح و شکلی که بخواید انتخاب کنید همچنین میشه رنگ نور پشت آینه هم خودتون انتخاب کنید و با ریموت کنترل خیلی راحت خاموش و روشن کنید و حتی نورشو کم و زیاد کنید.

آینه آرایشگاهی تهران
آینه چراغ دار

آینه آرایشگاهی تهران چراغ دار

آینه هالیوودی یکی از آینه‌های پرطرفداره که هم قیمت خوبی داره و هم اینکه نور خیلی زیادی رو میتونه منتشر کنه!این آینه نور زیادی داره که این نور از چراغ‌های LED که داخل آینه هست به بیرون می‌تابه و عملکردی شگفت انگیزو رقم میزنه، چراغ‌های داخل آینه طول عمر زیادی دارن و تا سالهای سال با خیال راحت میتونید ازش استفاده کنید.لامپ‌های این آینه مثل یه قاب دور تا دور آینه نصب میشن. خیلیا دوست دارن آینه‌ای که سفارش میدن بدون قاب باشه و لامپ‌ها روی خود آینه نصب بشه اما اینجوری آینتون در معرض شکستنه و هر لحظه ممکنه آسیب ببینه چراغ‌های روی آینه رو میتونید با ریموت یکی در میون خاموش روشنش کنید وجود یدونه از این آینه‌ها توی سالنی لازمه!

آینه قدی

آینه آرایشگاه تهران قدی

آینه قدی بهترین مدل آینه برای آرایشگاهه انتخاب خیلیاست و این باعث فروش بیشترش شده. توی سالن‌های آرایشی وقتی شخصی داره میک آپ میشه یا عروسایی که دارن آماده میشن خیلی به آینه قدی نیاز دارن ، آینه‌های قدی رو با پایه و چرخ می‌تونین سفارش بدین که جابجا کردنش براتون راحت باشه و سعی کنید از هر مدل آینه‌ای که میخرین حتما یه قدی هم کنارش داشته باشید.

آینه دیواری مدرن آرایشگاه

آینه ی آرایش دیواری

آینه‌های دیواری هم برای فضاهایی که کوچیکه خیلی به کار میاد چون روی دیوار نصب می‌شه و هیچ فضایی رو اشغال نمیکنه
وقتی آینه رو جای خوبی نصب کنید می‌تونه نور رو منعکس کنه و سالن آرایشتونو پرنورتر کنه. این آینه‌ها اندازه‌های مختلفی داره که میتونید هرجایی بخواید با دریل و پیچ نصبش کنید قیمت این آینه‌ها نسبت به کیفیت و دوام بالایی که داره متناسب هست

آینه آرایشگاهی دو طرفه تهران

آینه آرایش دوطرفه

آینه دو طرفه یکی از بهترین انتخاباس واسه فضاهای کوچیک و اگه محیط ارایشگاهتون کوچیکه این آینه به شدت پیشنهاد میشه!
حالا شاید واستون سؤال پیش بیاد که چرا؟
ببینید این آینه میتونه کمک کنه همزمان کار دو نفرو انجام بدین
این مشکل سالن‌های کوچیکو کاملا حل میکنه و دیگه نگران عقب موندن کار مشتری نیستین البته زمانی که این آینه رو بخرید!
دور تا دور این آینه نوار LED داره که نور قشنگی رو میتونه به‌وجود بیاره و تصویر روبروی خودشو روشن کنه
به غیر از همه‌ی این مزیتایی که گفتیم این آینه بین خودش میتونه کشو یا طبقاتی داشته باشه که لوازمتونو به راحتی توی اون بزارین.

آینه آرایشگاهی رومیزی تهران

آینه آرایشگاهی تهران رومیزی

آینه‌های آرایشگاهی رو توی هر سبکی که بخواید میتونید سفارش بدین یکی از طرح‌هایی که خیلیا دوس دارن ازش استفاده کنن آینه رومیزیه! آینه رومیزی هم مدل متحرک داره و هم ثابت البته که آینه‌های قدی هم میتونید به صورت متحرک و ثابت داشته باشین. ولی به یه سری نکات باید دقت کنید اونم اینه که آینه اندازه میزتون باشه اگر سایز کوچیک یا بزرگتری داشته باشه ظاهرش یکم زننده میشه!
راستی آینه‌های رومیزی هم میتونید خیلی راحت بک لایت یا چراغدار سفارش بدین حتی قابلیت‌های مختلفی مثل ریموت یا حسی و لمسی هم میتونید روی آینه داشته باشید و جذابیت آینه رومیزیتونو دوبرابر کنید.

آینه آرایشگاهی تهران
آینه قابدار

سفارش آینه آرایشگاهی تهران

مجموعه فرکو از تولیدکننده های ایرانیه که انواع آینه رو به صورت تخصصی برای آرایشگاه تولید می‌کنه. فرکو برای تولید آینه آرایشگاهی به جای شیشه معمولی (که اکثر آینه‌های بازار با اون ساخته می‌شن) از شیشه سوپر کلییر یا فوق شفاف استفاده می‌کنه که تاثیر خیلی زیادی در شفافیت آینه داره. همچنین آینه‌های فرکو با توجه به سفارش مشتریان عزیز به آپشن‌های مختلفی مثل سنسور تشخیص حرکت دست ، سیستم هوشمند ضد بخار و … مجهز می‌شن. همه محصولات با ضمانت صفر تا صد کیفی به فروش می‌رسن . یعنی در صورتی که مشتری به هر دلیلی از آینه سفارشی خوشش نیومد و احساس کرد آینه کیفیت لازم رو نداره وجه پرداختی بدون هیچگونه سؤال پس داده می‌شه. برای سفارش آینه‌های فرکو می‌تونید به روش‌های حضوری و غیر حضوری اقدام کنید.

همه سفارش‌ها ظرف 3 الی 4 روز کاری تقدیم مشتریان عزیز می‌شن و امکان بازدید و خرید حضوری هم از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 19 در روزهای کاری برای فراهمه.

آینه آرایشگاه تهران
آینه بک لایت قدی

پل ارتباطی فرکو

می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن شماره تماس با مجموعه فرکو : 02188068352 و 09101767773

وبسایت : farkoo.ir
تماس مستقیم : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
پیج اینستاگرامی فرکو

برای مشاهده جدیدترین طرح‌های آینه آرایشگاهی پیج اینستاگرام فرکو را دنبال کنید.

آینه آرایشگاه تهران
آینه آرایشگاهی در کجا کاربرد بیشتری داره؟

در آرایشگاه و مزون و…..

فرق آینه آرایشگاهی با آینه معمولی چیه؟

آینه های آرایشگاهی نسبت به آینه های …

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو