Home
آینه کاری اپن

آینه کاری اپن

اپن آشپزخانه به عنوان یک فضای رابط میان اتاق پذیرایی و آشپزخونه به شدت قابل توجه و دید افرادی هست که در اتاق پذیرایی حضور دارن . لذا همانند تمام وسایل دیگر اتاق پذیرایی ، در زیبایی منزل تاثیر گذار هست . آشپزخونه اپن به آشپزخانه ای گفته می‌شه که در اون دیوار جداکننده‌ای میان فضای آشپزخونه و فضای اتاق پذیرایی و نشیمن وجود نداشته باشه. معمولاً اپن ها به شکل جزیره و یا متصل به دیگر کابینت ها هستن. جدا نشدن آشپزخانه از فضای پذیرایی در آشپزخانه‌ های اپن باعث می‌شه که اپن آشپزخانه در زیبایی دکوراسیون داخلی بسیار مؤثر باشه. لذا برای تزیین اپن آشپزخانه از موارد زیادی استفاده می‌شه که آینه کاری اپن یکی از زیباترین اوناست .

بیشتر بخونین : شیشه رنگی بین کابینتی چیه و در چه قسمتی از آشپزخانه استفاده می‌شه ؟

متریال قابل استفاده برای اپن آشپزخانه

برای زیبایی اپن آشپزخانه می توان از انواع سنگ‌های گرون‌قیمت و یا چوب ، ام دی اف و … استفاده کرد . یکی از جدیدترین متریال های مورد استفاده برای تزیین اپن آشپزخانه آینه هست . آینه که به شکل آینه کاری بر روی سطح اپن اجرا می‌شه ، یکی از جدیدترین و جذاب ترین تزیینات اپن محسوب می‌شه.

آینه کاری بر روی اپن چگونه انجام میشه ؟

۱.طرح

برای انجام آینه کاری بر روی اپن آشپزخانه ابتدا طرح اولیه آینه کاری به سلیقه مشتری و متاثر از دکوراسیون داخلی منزل شما طراحی می‌شه. طرح مورد نظر برای آینه کاری اپن می‌تونه به شکل طرح های مدولار که برگرفته از اشکال هندسی باشه . مانند مربع، لوزی ، مستطیل و … . همچنین این طرح می‌تونه برگرفته از یک طرح یکپارچه باشه که پس از چسبوندن قطعات آینه ، طرح نهایی به دست میاد . در این روش ، طرح همانند یک پازل عمل کرده که با کنار هم قرار دادن قطعات اون طرح نهایی حاصل می‌شه .

بیشتر بخونین : انواع آینه طرح دار

۲.برش

سپس قطعات آینه متناسب با طرح مورد نظر برش خورده و ابزار زده می‌شن.

بیشتر بخونین: آینه کاری پذیرایی

۳.نصب

سپس این تکه‌ها مثل پازل طبق طرح از پیش تعیین شده ، در کنار همدیگر قرار گرفته و به سطح اپن چسبونده میشه .

بیشتر بخونین : میز شیشه ای آشپزخانه

نکات حائز اهمیت پیش از اجرای آینه کاری اپن

۱.آشپزخانه به عنوان یک فضای تکراری

آینه کاری اپن

آشپزخانه به عنوان فضایی که در اون غذا پخته یا صرف می‌شه ، به محلی تبدیل شده اس که به عادت در اون وارد می‌شیم ، طبق عادت غذامون رو می پزیم و طبق عادت اونو می‌خوریم . چنین فضایی که در اون کارهایی که به شکل عادت درآمده ان انجام می‌شه، تبدیل به فضای تکراری و خسته کننده میشه . مانند خیلی از فضاهای دیگر که در اونا به انجام کارهای یکنواخت می پردازیم . این مسئله باعث می‌شه که این فضا ، فضای خسته کننده و تکراری باشه. لذا این اهمیت وجود داره که فضای آشپزخانه رو به فضایی دلباز شاد و فعال تبدیل کنیم . و این به وسیله ایجاد دکوراسیون ای دلباز و شاد امکان‌پذیر میشه.

بیشتر بخونین: آینه کاری جدید دیوار

۲.انتخاب طرح آینه کاری اپن

آینه کاری اپن

معمولاً طرح آینه عقب آینه کاری اپن متناسب با سبک منزل و زبان طراحی انتخاب می‌شه. طرح آینه کاری اپن می‌تونه دارای خطوط شکسته و گوشه‌دار و چند ضلعی های دارای زاویه های تند و یا باز باشه . و یا از خطوط منحنی در آن استفاده بشه . طرح مناسب آینه کاری اپن توسط کارشناسان فرکو و متاثر از سبک دکوراسیون و سلیقه مشتری طراحی می‌شه. و پس از برش آینه ها نصب می‌شه .

بیشتر بخونین : آینه کاری پازلی

۳.آینه ، جلوه بخش فضای داخلی منزل

آینه به عنوان یک وسیله بازتابنده نور می تواند فضا رو تا حد زیادی دلباز و روشن کنه . هنگامی که در خانه‌ای از آینه استفاده می‌شه نور چراغها به میزان متناسب تری پخش گردیده و روشنایی دلنشینی ایجاد می‌کنه. لذا استفاده از آینه در قسمت های مختلفی از خانه کاربرد داره . مانند سقف، در بالای لوستر ها، بر روی دیوار ها، بر روی در ها، بر روی پارتیشن ها ، در آشپزخانه به عنوان آینه کاری بین کابینتی و همچنین در آینه کاری اپن .

بیشتر بخونین : آینه کاری تزئینی

۴.انواع آینه مورد استفاده در آینه کاری

در آینه کاری می توان از انواع آینه های ساده ، رنگی و طرح دار استفاده کرد . انتخاب نوع آینه معمولا با سلیقه مشتری و متناسب با هارمونی وسایل منزل و آشپزخانه صورت می‌گیره.

۱.آینه های ساده

آینه کاری اپن

آینه های ساده از انواع آینه های معمولی هستن که همه ما به صورت روزانه از اونا استفاده می‌کنیم . این آینه ها در بسیاری از فضاها قابل استفاده هستن .بر روی آینه کنسول ها ، در داخل سرویس‌های بهداشتی و حموم و در داخل اتاق خواب ها مورد استفاده قرار می‌گیرن . آینه های ساده از رایج‌ترین آینه های مورد استفاده در اکثر فضاهای داخلی خونه‌ها و فضاهای بیرون آسانسورها داخل فروشگاه ها و غیره هستن. استفاده از آینه ساده برای آینه کاری اپن جذابیت خاصی به فضا می‌بخشه. آینه ها پس از برش خوردن ابزار زده می‌شن . قسمت ابزار زده شده آینه های ساده به شکلی مات جلوه می‌کنه . لذا جلوه قسمت مات در کنار شفافیت ، باعث به وجود اومدن یک سطح جذاب می‌شه.

بیشتر بخونین : سفارش آینه گرد ساده سه تایی

۲.آینه های رنگی

آینه کاری اپن

آینه های رنگی که در انواع رنگ های مختلفی تولید می‌شن ، برای آینه کاری اپن گزینه مناسبی هست. پرطرفدارترین رنگ های آینه رنگی ، آینه های برنزی ، مسی ، دودی و طلایی هست . این آینه ها که بسیار در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرن ، جلوه خاصی به فضای داخلی می‌بخشه . آینه های رنگی بیشتر به صورت دکوراتیو استفاده می‌شن . مثلاً برای آینه کاری بر روی دیوار ، سقف ، درب ها و یا آینه کاری های توکار استفاده می‌شن . آینه های رنگی که برای آینه کاری اپن استفاده می‌شن می‌تونن در رنگ های شاد نیز باشن . این رنگ‌ها انرژی تازه‌ای به فضای آشپزخانه می‌بخشه . و می‌تونن در شاد کردن این فضا به شما کمک کنن. آینه های رنگی نیز همانند آینه های ساده پس از برش خوردن در طرح مورد نظر ابزار زده شده و سپس بر روی سطح اپن چسبونده می‌شن.

بیشتر بخونین : آینه قدی توکار

۳.آینه های طرح دار

آینه های طرح دار نیز انواع آینه های دکوراتیو هستن . این آینه ها می‌تونن دارای یک لوگوی زیبا و یا یک طرح زیبا از یک منظره ، یک طرح گل و یا هر طرح دیگری مطابق با سلیقه مشتری تولید بشن . معمولاً از آینه های طرح دار برای شرکت ها و کمپانی هایی استفاده می‌شه که لوگوی مخصوص خود رو بر روی اون می‌زنن . این طرح می‌تونه چاپ، هک و یا سند بلاست بشه .

برای آینه کاری های دکوراتیو معمولاً از آینه طرح دار با یک طرح تکرار شونده. و یا یک طرح یکپارچه بر روی تمامی قسمت های آینه ها استفاده می‌شه. این طرح ها می‌تونن به صورت جداگانه بر روی قطعات آینه چاپ بشن و یا قطعات آینه در کنار هم یک طرح واحد رو تشکیل بدن . برای آینه کاری اپن می توان از یک آینه یک پارچه همراه با یک طرح کامل نیز استفاده کرد .

۵.آینه کاری اپن بر روی چه قسمتی از اون انجام می‌شه

آینه کاری اپن

معمولاً برای صفحه رویین اپن که بر روی آن غذا آماده می‌کنیم از یک متریال مقاوم استفاده می‌شه. مانند صفحات محکم ام دی اف و یا سنگ های اپن . برای این قسمت از آینه نمی توان استفاده کرد. در واقع آینه کاری روی اپن بر روی قسمت زیرین و یا پایه اپن انجام می‌شه. این قسمت که بسیار قابل مشاهده از سمت اتاق پذیرایی و نشیمن هست تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون فضای داخلی داره.

لذا آینه کاری بر روی این قسمت می‌تونه خونه شما رو بسیار جذاب کنه . از طرفی آینه کاری با استفاده از قطعات آینه باعث تغییر زاویه نور بازتاب اون می‌شه. که این نورها با بازتاب شدن بر روی وسایل دیگر خانه و یا بر روی زمین می‌تونه بازی‌های جالبی از نور رو به وجود بیارن. که جلوه خاصی در فضای شما ایجاد می‌کنه.

سفارش انجام آینه کاری اپن

کارشناسان فرکو با بررسی محل مورد نظر شما و کابینت های شما بهترین طرح رو برای آینه کاری اپن آشپزخانه شما ارائه می‌دن. پس از تایید طرح توسط مشتری این طرح در قطعات کوچک آینه برش می‌خوره و سپس لبه های اون پرداخت می‌شه . پس از ابزار زده شدن لبه های قطعات آینه ، این قطعات در محل مورد نظر با چسب مخصوص و توسط کارشناسان فرکو نصب می‌گردن.

برای ثبت سفارش اجرای آینه کاری اپن و یا اطلاعات بیشتر با کارشناسان فرکو از طریق شماره تلفن 02188068352 و یا از طریق واتساپ در ارتباط باشین. همچنین می‌تونین با فالو کردن پیج اینستاگرام فرکو جدیدترین کارهای فرکو رو دنبال کنین و در مسابقات جذاب اون شرکت کنین ‌‌.

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

  1. با سلام . شما آینه کاری دیوار آشپزخانه هم انجام میدین ؟ میخوام آینه کاری اپن و آینه کاری دیوار آشپزخانه را به صورت ست انجام دهم .

    1. با سلام . نازنین جان حسن سلیقه شما قابل ستایش است . بله کمپانی فرکو به اجرای آینه کاری در هر قسمت از منزل شما عزیزان که بخواهید می پردازد .

    1. با سلام ، هزینه آینه کاری متناسب با نوع طرح ، آینه انتخابی شما ، و مساحت آینه کاری متفاوت می باشد . برای اطلاع از قیمت دقیق با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید . کارشناسان فرکو پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز قیمت دقیق را برای شما محاسبه خواهند کرد . تلفن تماس : 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو