آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶        تلفن تماس : 02188068352

ساعات پاسخ گویی:

9 الی 14 ، 15 الی 20

ساعات پاسخگویی: 9 الی 21

مطالب پر بازدید

آینه قدی ساده

آینه قدی ساده

آینه قدی ساده برای اونایی که دنبال یه آینه مدرن و امروزی هستن بهترینه! نیازی نیست که آینه کلی طرح خز شده داشته باشه! یه زمان اکثر مردم دوست داشتن از وسایلی با طرح‌های زیاد استفاده کنن. اصطلاحا طرح‌های شاهانه. همه جا پر بود از طرح تاج و … اما الان این مدل‌ها واقعا خز به حساب میان! چه بسا ، دکوراسیون رو حسابی به هم می‌ریزن. در حالی که مثلا یه آینه قدی ساده که قاب نداره یا یه قاب ساده داره خیلی می‌تونه به دکوراسیون کمک کنه. خود آینه چیزی کم نداره! مینمال و شیک نه شلوغ! زیبایی در سادگی هست. البته وقتی می‌گیم آینه قدی ساده خودش می‌تونه چند تا مدل داشته باشه. اما در کل منظور مدل‌های آینه هست که قابشون طرحدار نیست و یا اصلا قاب ندارن.

آینه قدی ساده

از طرفی مزیت‌هایی که آینه قدی برای دکوراسیون داره رو هم اصلا نمی‌شه انکار کرد. به عنوان مثال آینه‌های قدی باعث می‌شن محیط بزرگ‌تر ، پرنور و دلباز به نظر برسه و این مشخصات واقعا مهم هستن!

یه مورد مهم اینکه ، حتی آینه‌های قدی ساده می‌تونن کیفیت خیلی متفاوتی داشته باشن! به عنوان مثال اینکه جنس قاب چی باشه خیلی تاثیر داره تو ظاهر و دوام آینه. حتی شفافیت آینه هم یکسان نیست. در ادامه این مقاله جدیدترین انواع آینه قدی رو که طرح‌های ساده و مینمال دارن رو بررسی می‌کنیم. همراه ما باشین.

انواع آینه قدی ساده

  • آینه ثابت دیواری
  • آینه متحرک زمینی یا چرخ دار
  • آینه قدی ساده پایه دار
  • آینه قدی باکس دار
  • آینه قدی ساده چرخ دار
  • آینه قدی ساده بر روی درب کمد دیواری
  • آینه قدی ساده رنگی
  • آینه قدی ساده با اشکال خاص

آینه های ثابت دیواری قدی :

یکی از انتخاب های مناسب برای کسانی که نمی‌خوان آینه فضا رو اشغال کنه . یا برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارن و احتمال می‌دن خطرناک باشه این نوع از آینه های قدی دیواری می‌تونه گزینه ی خوبی باشه . آینه های دیواری رو برای محل های پر رفت و آمد و یا مکان هایی که کوچک هستن استفاده کنین . آینه های دیواری رو شما علاوه بر منازل ، در مزون ها می‌بینین. همچنین در بوتیک ها یا حتی سرویس بهداشتی ها هم انواع این آینه ها وجود دارن .

آینه قدی ساده

آینه های متحرک زمینی قدی :

آینه قدی ساده زمینی رو می‌تونی به دیوار تکیه بدین . که این کار خودش نوعی سبک جذاب در دکوراسیون مدرن یا حتی گذشته هست . آینه را روی زمین با کمی فاصله از دیوار قرار داده و پشت اونو به دیوار تکیه بدین . با این روش به راحتی می‌تونین با توجه به قد و قواره خودتون ، زاویه دید از طریق آینه رو تغییر بدین .

آینه قدی ساده

آینه پایه دار ساده :

یکی از جدیدترین روش ها برای نگه داری و قرار دادن آینه های قدی استفاده از پایه هست . این پایه ها کمک می‌کنه تا آینه ی شما ثبات و استحکام بیشتری داشته باشه . پایه های آینه قدی ساده انواع مختلفی دارن. به طور مثال می‌تونین از جنس های فلز ، چوب ، سنگ پایه ای رو انتخاب کنین .

آینه قدی ساده

آینه قدی به همراه باکس:

از جذاب ترین مدل های آینه قدی ساده همینه که ، آینه ی ما به همراه خود باکسی شلف مانند داشته باشه جهت نگهداری وسایل آرایشی و بهداشتی یا ابزارهای کوتاهی مو ، سشوار و … . حتی می‌تونی از این باکس ها به عنوان فلاور باکس استفاده کرده و در آن گل و گیاه بکارین . که این کار علاوه بر زیبایی خود گیاه ، زیبایی تصویر منعکس شده ی آن در آینه رو هم به شما می‌ده . و کاملا می‌تونین زیبایی طبیعت رو به خانه بیارین . خصوصا اگر در کنار این باکس برای آینه از انواع قاب‌های چوبی یا فلزی استفاده کنین .

آینه قدی ساده

آینه چرخ دار

برای سهولت در جابه جایی انواع آینه قدی ساده می‌تونی از نوع چرخ دار آن استفاده کنی . برای فضاهایی که نیاز به تغییر دکور بیشتر و یا جابه جایی آینه خود دارن بسیار مناسبه . بیشترین کاربرد آن می‌تونه در مزون ها و آینه آرایشگاه ها باشه.

آینه قدی بر روی درب کمد دیواری

نصب آینه بر روی درب کمد دیواری امروزه طرفداران زیادی رو به خود جذب کرده . زیرا از اشغال فضای اضافی جلوگیری می کنه. همچنین برای فضاهای کوچک‌تر بسیار مناسبه . با انعکاس نور در آینه به بزرگ‌نمایی فضا کمک خواهد شد .

آینه قدی ساده

آینه قدی ساده رنگی

آینه ها با تنوع طیف رنگی بسیار قابل تولید هستن . برای ایجاد کمی تنوع و ایجاد تفاوت می‌تونین آینه قدی ساده خود رو با رنگ دلخواه خود و متناسب با دکور فضای مورد نظر انتخاب کنین . اگر در انتخاب رنگ آینه خود دقت بیشتری داشته باشین به زیبایی آن افزوده خواهد شد. به دلیل تنوع رنگی که این نوع آینه ها دارن انتخاب رو برای مشتری آسون تر کرده و راحت تر می‌تونین رنگ مورد نظر خود رو انتخاب و ثبت سفارش کنین .

آینه قدی ساده

آینه قدی ساده با اشکال خاص

اشکال برش آینه قابل تغییر هست . بسته به سلیقه و انتخاب مشتری شکل برش آن مشخص و انتخاب میشه . با استفاده از ابزارهای خاص برش ، هر نوع اشکالی که برای آینه مد نظر شما باشه به مرحله تولید می‌رسونیم .

آینه قدی ساده

مزایای استفاده از آینه قدی ساده

  • به دلیل طول زیادی که دارن این نوع از آینه ها بازتاب خوبی از نور رو هم دارن. علاوه بر این که تصویر سر تا سری ما رو نشون میدن .
  • معمولا این نوع از آینه های ساده مقرون به صرفه هستن . آینه قدی ساده به دلیل این که کمتر روی اونا کار می‌شه چون ساده هستن هزینه ی کمتری هم دارن . و شما بسیار راحت تر می‌تونین برای خرید و سفارش آن اقدام کنین .
  • حمل و نقل آن ها بسیار آسونه ، حتی در خونه یا محیط کار هم به راحتی می‌تونین اونو از نقطه ای به نقطه ی دیگر انتقال بدین . پس دیگر نگران تغییر دکوراسیون نباشین.
  • نصب آسون . در واقع اصلا نصب خاصی نداره و انواع دیواری اونو هم به راحتی می‌تونین روی دیوار نصب کنین. اما با این حال اگر برای نصب اونا نیاز به کارشناس داشته باشین همکاران فرکو در محل حاضر خواهند شد .
آینه قدی ساده

انواع قاب آینه قدی

می‌تونی آینه ی مورد نیاز خود رو طبق سلیقه خود سفارش بدی . در این خصوص با توجه به سبک دکوراسیون خود ، قاب های مختلفی رو می‌تونی انتخاب کنی. همچنین شکل آینه رو شما انتخاب می‌کنین. به طور مثال می‌تونین آینه قدی ساده خود رو نیم دایره ، مثلث ، گرد و یا هزاران طرح دیگر هندسی رو انتخاب کنین .

  • بدون قاب
  • قاب pvc
  • قاب چوبی
  • قاب فلزی
  • قاب یا آویز چرمی
  • انواع قاب های شیشه ای
  • قاب های آینه کاری
  • قاب مسی

آینه های قدی بدون قاب

در دنیای مدرن امروز استفاده از هر چیزی همان گونه که هست برای خودش نوعی سبک محسوب می‌شه . چیزی نزدیک به سبک مینیمال . البته در فرکو این نوع از آینه ها رو برای اینکه خطرناک نباشه و برای جلو گیری از برندگی حاشیه آینه و تیزی گوشه های آینه ، ابزار کاری می‌کنن . که با این کار حاشیه های آینه حالت برندگی خود رو کاملا از دست داده و حالت سوهان کشیده شده به خود می‌گیره . که در این صورت دیگر خطری هم شما رو تهدید نخواهد کرد . همچنین این نوع از آینه قدی ساده مقرون به صرفه ترین نوع هستن .

آینه با قاب پی وی سی

این جنس قاب آینه ها در ایران طرفداران زیادی دارن. که یکی از علت های آن ضد آب بودن و تا حدودی مقاومت مناسب برای خط و خش داره . قاب های پی وی سی به راحتی می‌تونین در شکل های گوناگون سفارش بدین .

قاب چوبی برای آینه قدی

یکی از متریال‌هایی که استفاده از اونا حس خوبی می‌ده همین چوب هست . چوب ، دکوراسیون خونه رو چشمگیر می‌کنه .برای دکوراسیونی با سبک روستیک یا سنتی ، چوب یکی از انتخاب های عالی هست . همچنین از گذشته تا به حال استفاده از چوب در کنار آینه رواج داشته . همین امر سبب شده که مدل های خیلی زیادی با این جنس تولید شده باشن . و برای هر سلیقه ای آینه قدی ساده با قاب چوبی وجود داره .

آینه قدی با قاب فلزی

استفاده از فلز در دنیای دکوراسیون داخلی فقط برای امروز نیست . این ترکیب از گذشته تا به حال مورد علاقه ی مردم بوده . با این حال سبک های بسیار جدید و مدرنی برای قاب فلزی آینه ها اومده . امروزه از فلز در دکوراسیون مدرن و سنتی استفاده می‌شه. پس همه چیز دیگر به انتخاب نوع قاب آینه طبق سلیقه شما بستگی داره.

آینه قدی ساده

آینه قاب دار با آویز چرمی

به تازگی استفاده از چرم در دکوراسیون داخلی خیلی رواج پیدا کرده . هم زیباست هم کاربردی . استفاده از چرم به سبک مدرن مورد پسند بسیاری از هنرمندان و دکوراتیو کارها باشه. ترکیب چرم با متریال هایی مثل فلز و چوب هم واقعا دیدنی هست.

آینه قدی ساده

قاب مسی برای قاب آینه

یکی دیگر از جذاب ترین متریال های مصرفی برای دکوراسیون های داخلی مس هست . که اتفاقا استفاده ی زیادی در دکوراسیون سبک کلاسیک داره. مس در دنیای مدرن هم به خوبی پای خود رو باز کرده است . و در این خصوص حرف های زیادی برای گفتن داره . خصوصا آینه های دکوراتیو .

آینه قدی ساده

صنایع تولید کننده آینه و شیشه فرکو

برای برقراری ارتباط با مشاوران رایگانش در فرکو می‌تونی با شماره زیر تماس بگیری :

02188068352

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین برای سفارش محصور یا پرسیدن قیمت و گرفتن مشاوره در واتس آپ ما به شماره ی زیر اقدام کن :

09101767773

یکی از راه های ارتباطی شما عزیزان با فرکو اینه که پیج اینستاگرام مجموعه فرکو رو دنبال کنی . در اینستاگرام می‌تونی از نزدیک با محصولات تولید شده در فرکو آشنا شده و مشاورانش در قسمت نظرات و دایرکت شما رو راهنمایی خواهند کرد .

آینه قدی ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو