Home
میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه رو می‌تونیم به‌صورت دو مدل طراحی کنیم. یک مدل انواع میز ناهار خوری که‌با هر تعدادی قابل طراحی هستن و هم مدل میز جزیره که‌معمولا با تعداد کم‌تری صندلی قابل استفاده هستن. در دنیای مدرن و به‌روز لوازم خانگی به‌دلیل وجود دستگاه‌های پیشرفته و پیشرفت علم ، میزهای شیشه‌ای آشپزخانه‌ای تولید می‌شن که‌بسیار حیرت انگیز هستن. این میزهای حیرت‌ انگیز تنها شامل میز کانتر و یا جزیره نیستن ، بلکه انواع میزهای ناهار خوری رو هم شامل می‌شن. این میزهای‌ شیشه‌ای در صورت دلخواه می‌تونن دارای صندلی‌هایی شیشه‌ای نیز باشن که‌بسیار زیبا و جذاب هستن.

میز شیشه ای آشپزخانه

طراحی آشپزخانه روز به‌روز با پیشرفت و تنوع گسترده‌ای همراهه. و طرح‌های میز شیشه ای آشپزخانه نیز جزئی از این روند عالی و روبه رشد هستن.و به‌همین دلیل تمامی افراد با سلیقه‌های مختلف می‌تونن مدل مورد نظر خود رو پیدا کنن. یکی از لوازمی‌که در نمای آشپزخونه تاثیر بسیاری داره همین محصول هست‌که هم روی بزرگ‌نمایی محیط تاثیر گذاره وهم باعث روشنایی و درخشندگی فضای شما می‌شه.

میز شیشه ای آشپزخانه

در تولیدی فرکو برای ساخت میزهای شیشه ای آشپزخانه از تمام استانداردهای معتبر و مورد نیاز پیروی می‌شه. که‌برای داشتن محصولی عالی و چشم‌گیر بسیار مهمه. در نظر گرفتن همین استاندارد‌ها هستن‌که می تونن یک میز شیشه ای آشپزخانه با طول عمر بالا برای منزل شما فراهم کنن. این محصول که‌با نام میز کانتر هم معرفی می‌شه یکی از مهم‌ترین میزها در فضای پذیرایی نیز محسوب می‌شه. یکی دیگه‌از مسائل مهم این محصول وجود آپشن‌های زیادی هست‌که به اون‌ها خواهیم پرداخت.

میز شیشه ای آشپزخانه

برای مثال می‌تونه فضای اضافی‌ای برای قرار دادن وسایل آشپز خانه شما فراهم کنه.حتی می‌شه از این فضا به‌عنوان یک فضای دکوری هم استفاده کرد. یعنی شما می‌تونی چند عدد وسیله تزئینی هم روی این میز شیشه ای آشپزخانه قرار بدی و نمایی چشم گیرتر و زیباتر برای ورودی آشپزخانه خود به‌وجود بیاری.

میز شیشه ای آشپزخانه

تنوع میز شیشه ای آشپزخانه .

در متن بالا گفته شد که‌این میزها در رنگ‌های مختلف و با مدل‌های خاص در حال تولید هستن. تمامی شیشه‌های قابل استفاده در این محصول ، از مدل‌های مختلف و جنس‌های متنوعی برخوردارن و با کاربردهای مختلفی تولید می‌شن. این میزهای شیشه‌ای در عرض کم‌تر از ۴۸ ساعت برای شما درب منزل ارسال می‌شن. ارسال محصولات تولیدی فرکو به‌تمامی نقاط کشور و حتی خارج از کشور نیز امکان‌پذیرهستن. شیشه‌های گوناگونی در این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرن برای مثال: شیشه سندبلاست که‌امکان حکاکی نیز روی اون وجود داره و شیشه ساتینا که‌‌این امکان‌رو برای شما فراهم می‌کنه تا میز شیشه‌ای مات با نمای یکدست و زیبا داشته باشی. شیشه‌های تولیدی فرکو از کیفیت بسیار بالا و قیمت‌های مناسب برخوردار هستن.

میز شیشه ای آشپزخانه

اندازه میز شیشه ای آشپزخانه .

میز های شیشه ای فرکو در سایز های مختلف قابل اجراء هست .شما باید نسبت به اندازه ورودی آشپزخانه میز شیشه ای رو انتخاب کنین.شما حتی نسبت به ابعاد آشپزخانه خود می‌تونین مدل و طراحی میز شیشه ای آشپزخانه خود رو طراحی کنین .یا می‌تونین از این میز ها به عنوان میز ناهار خوری استفاده کنین .برای مثال اگر علاقه‌ای به میز های ۶ و یا ۸ نفره دارین ، می‌تونین با کمی خلاقیت صندلی‌های شیشه ای رو دور میز شیشه ای قرار بدین .

و یک میز ناهار خوری زیبا رو برای محیط خود به وجود بیارین همچنین ، هم از فضای این میز برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنین و هم باعث زیبایی محیط خود بشین و هم می‌تونین این میز رو تبدیل به یک میز ناهار خوری کنین.

میز شیشه ای آشپزخانه
میز شیشه ای آشپزخانه

همچنین اگر دارای یک میز جزیره چوبی و یا ام دی اف هستین می‌تونین یک شیشه رومیزی برای محافظت از میز خود در برابر آب خوردگی و ضد ضربه خریداری کنین .هیچ محدودیتی در اندازه میز برای شما وجود نداره .یعنی این میز شیشه ای آشپزخانه می‌تونه هم از‌ میز ناهار خوری ۴ نفره و یا حتی از میز ناهارخوری ۱۰ نفره تشکیل بشه . ‌

میز شیشه ای آشپزخانه

برای میزهای کانتر و یا جزیره جلوی آشپزخانه ، شیشه رومیزی با کیفیت بخر !

می‌دونی که دلیل اصلی خرید شیشه رومیزی محافظت از شیشه در مقابل برخورد آب با میز شما و …هست .اما دلایل دیگری نیز هست که بسیار مهمه.برای مثال اگر شما دارای میزهایی از جنس چوب هستین و یا جنسی که قابل تغییر دادن رنگ در برابر عوامل طبیعی هستن ، می‌تونین با خرید شیشه رومیزی از این عمل‌ها جلوگیری کنین .

با داشتن یک شیشه رومیزی با کیفیت و ضخامت بالا می‌تونین دیگر نگران خرابی میز های خودت نباشی .و از خرید مجدد میزهای خود جلوگیری کنی .و یک میز سالم و شیک رو چندین سال بدون داشتن خراش و دیگر مسائل آسیب‌رسان داشته باشی.

میز شیشه ای آشپزخانه
میز شیشه ای آشپزخانه

انعکاس نور میز شیشه ای جلو مبلی .

اونچه مسلمه شیشه دارای خاصیت انعکاس نور در فضاست .که این باعث میشه که محیط رو چند برابر دلبازتر نشون بده.و روی بزرگ نمایی محیط شما بسیار تاثیر گذار هست .

میز شیشه ای آشپزخانه

و با توجه به درخشندگی که داره می‌تونه میل شما رو نسبت به غذا بیشتر کنه.و روی روحیه افراد بسیار تاثیر گذار هست. می‌تونی با داشتن یک میز شیشه ای آشپزخانه یک میز ناهار خوری بزرگ که به شیک بودن فضات کمک میکنه داشته باشی که فضای کمتری نسبت به میزهای چوبی اشغال میکنه.

میز شیشه ای آشپزخانه

مدل های مختلف میز شیشه ای آشپزخانه .

  1. میز آشپزخانه در نفرات مختلف از ۴ نفره الی ۱۲ نفره .
  2. میز آشپزخانه به شکل مستطیل و مربع
  3. میز آشپزخانه به صورت دایره
  4. میز آشپزخانه در الگوهای مختلف با تزئینات متفاوت .
میز شیشه ای آشپزخانه

در اطراف ما میز شیشه ای آشپزخانه رو با چه اسم‌هایی میشناسن ؟

  1. میز کانتر آشپزخانه
  2. میز جزیره آشپزخانه
  3. اپن شیشه ای آشپزخانه
  4. میز شیشه ای پیشخوان
میز شیشه ای آشپزخانه

میز های شیشه ای آشپزخانه به شکل مستطیل.

ابعاد این میز ها بزرگه .و اصولاً برای تعداد بالای ۸ نفر تا ۱۲ نفر مناسبه .و اصولاً برای متراژ های بالا کارامده.حتی برای سالن‌های شام و تالارهای بزرگ انتخاب درستیه. میز های مربعی شکل تقریبا کوچک هستن و برای آشپز خانه کوچک و طویل مناسب هستن .

میز شیشه ای آشپزخانه

همچنین اگر دارای یک ویلای بزرگ هستین می‌تونین از این میز های مستطیل سفارش بدین و برای محیط خود یک فضای خالق العاده فراهم کنین.و بنا بر سلیقه و نظر خود صندلی های خود رو کنار این میز جذاب قرار بدین .حتی اگر دارای یک اپن بزرگ هستین حتما یک شیشه رومیزی زیبا برای میز خود خریداری کنین ‌.در صورت هرگونه خرابی شیشه هنگام تحویل شیشه پس گرفته میشه.و صحیح و سالم تحویل داده میشه.

میز شیشه ای آشپزخانه

میز های شیشه ای آشپزخانه ۴ نفره

میز های شیشه ای مربعی برای آشپزخانه اصولاً برای فضاهای کوچک آشپزخانه استفاده میشن.حتی شما می‌تونین از این میز های مربعی کوچک در فضای تالار ها هم استفاده کنین .برخی از افراد علاقه دارن ازین میز به عنوان میز پیشخوان استفاده کنن.حالا این میز های پیشخوان رو می توان در سالن های آرایشی و محیط های اداری به عنوان میز منشی استفاده کرد .از این میز ها می توان در فضاهای کوچک به صورت چند عدد استفاده کرد .و فضا رو مجلل و زیبا کرد.

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای آشپزخانه گرد

میز های دایره ای اصولاً روح فضا رو صمیمانه و دلچسب میکنه .و باعث دلگرمی افراد میشه .همچنین در برخی از افراد احساس خاص اتحاد رو القا می‌کنه ‌.پس شما می‌تونین برای میز ناهار خوری خود یک میز شیشه ای گرد سفارش بدین .و یک محیط صمیمانه رو برای تمامی افراد منزل ایجاد کنین .از این میز ها اگر دیده باشین در سالن های اداری هنگام جلسات خصوصی استفاده میشه .چون مدل چیدمان میز و صندلی روی روحیه افراد تاثیر گذار هست.حتی اگر دارای یک باغ و یا بالکن بزرگ هستین از این میز های شیشه ای لوکس خریداری کنین .و باعث لحظات صمیمانه و دلگرم باشین .

میز شیشه ای آشپزخانه

کیفیت میز شیشه ای تولیدی فرکو .

مسئله ی کیفیت بسیار برای تولیدی فرکو مهم می باشد .زیرا این کیفیت محصول می باشد که مشتری را راضی می کند .کیفیت شیشه های تولیدی فرکو همه درجه یک می باشد .محصولات کاملا صادراتی می باشد .تمامی لوازم های مورد استفاده هنگام ساخت شیشه توسط خود تولیدی فراهم شده است .کیفیت شیشه می تواند روی تمیز نگه داشتن شیشه و طول عمر شیشه تاثیری مثبت داشته باشد .همچنین ما اصلا علاقه ای به تولید شیشه های بی کیفیت نداریم.و همیشه از تولید شیشه های با کیفیت افتخار می کنیم .

میز شیشه ای آشپزخانه

غیر از مسائل دیگر جنس شیشه نامناسب می‌تونه خطرات جانی رو برای شما فراهم کنه باعث آسیب به شما بشه .برای سوالات مکرر در مورد قیمت می‌تونی با کارشناسان فرکو یه طور مستقیم در ارتباط باشی .و سوالات خود رو در مورد اندازه و طرح شیشه بیان کنی .حتی اگر سوالی داری که چه ابعاد و طرحی برای آشپزخانه شما مناسبه .می‌تونی جواب سوال خود رو از متخصصان فرکو بپرسی.

میز شیشه ای آشپزخانه

نکات مهم هنگام خرید میز شیشه ای آشپزخانه .

همان طور که در جریان هستین شیشه یک متریال شکننده و آسیب پذیر هست.اصولاً همیشه جاهایی که شیشه بسیاری وجود داره استرس افراد بیشتر هست .نسبت به ضربه خوردن و شکستن .تولیدی فرکو با ساخت شیشه های با ضخامت بالا این مشکل را برطرف کرده .در گذشته شیشه های قدیمی بوده که دارای طول عمر کمی بودن ، اما با گذشت زمان و طی فرایندهای ساخت این شیشه جزء شیشه های پرفروش و با حجم بالایی ضخامت ساخته شد .این موضوع ضد خش و نکشن بودن این شیشه جزء کاربرد های تمامی شیشه های فرکوست .در ادامه مطلب در مورد این کارایی‌ها و مدل‌های مختلف این شیشه ها گفته میشه با دقت بخونین.

میز شیشه ای آشپزخانه

جنس شیشه های مناسب برای میز شیشه ای ۱۰ نفره آشپزخانه .

  1. شیشه فلوت
  2. شیشه لمینت
  3. شیشه سکوریت
  4. شیشه کریستال

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هست .
آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفنیه:
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

میز شیشه ای آشپزخانه

شیشه فلوت چیه ؟ و دارای که کاربرد های هست ؟

شیشه فلوت جزء اولین شیشه هایی هست که در ایران به فروش رفت .یکی از مسائلی که شاید برای شما اتفاق افتاده باشه.موج دار بودن این شیشه ها هست .این شیشه ها هیچوقت دارای همچنین موردی نیست .تمامی ضخامت شیشه‌های شیشه فلوت از ۲ تا ۲۰ تمام هست .از این شیشه ها اصولاً برای در ورودی استفاده میشه که بین نرده قرار می‌گیره .شیشه فلوت از شیشه های قدیمیه و دارای حجم کم ضخامتی هست.

میز شیشه ای آشپزخانه

شیشه لمینت شده چیه ؟ و مراحل ساخت آن به چند صورت هست؟

شاید برای شما سوال پس آمده باشه که شیشه ای با این حجم ضخامت چگونه ساخته میشه .برای شما مراحل ساخت این شیشه رو توضیح خواهیم داد .به این صورت هست که در مرحله اول چندین شیشه ساده رو به طور سخت در کنار هم قرار میدن.یعنی مقابله این شیشه در برابر شیشه های معمولی چندین برابر هست .و مقاومت بیشتری در برابر منزل داره.همچنین دارای خاصیت های متفاوتی هست که این شیشه رو خاص نموده .داشتن خاصیت ضد رطوبت و آنتی باکتریالی‌ هست که ، بسیار مسئله مهم و بهداشتی هست .

میز شیشه ای آشپزخانه

میز شیشه ای سکوریت آشپزخانه .


شیشه سکوریت یکی از شیشه های مخصوص و مناسب رومیزی ها و یا میز ناهار خوری ها هست.به همین دلیله که این شیشه به دلیل ضد ضربه بودن معروفیت زیادی داره .و قابل شناخت برای هر فردی نسبت به ضخامت آن هست .برای ساخت این شیشه ها تنها لازمه که این شیشه رو در چندین ساعت در کوره با دمای بالا قرار بدین .سپس می‌تونین شیشه رو به هر شکلی و قالبی که می‌خواید در بیاورید .این شیشه در حرارت بالا ساخته میشه ‌. و از مقاومت بالایی داره.پس پیشنهاد تولید فرکو اینه که برای داشتن یک شیشه رومیزی مناسب از شیشه سکوریت خریداری کنین.

میز شیشه ای آشپزخانه

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو .


تولیدی فرکو چندین سال در حال تولید شیشه و آینه های با کیفیت هست .و محصولات خود رو به صورت مستقیم و بدون واسطه به کاربران ارسال میکنه .یعنی تمامی محصولاتش رو به طور مستقیم از تولید به مصرف عرضه میشه .یعنی شما برای خرید شیشه و آینه خود نیازی به واسطه‌ ای ندارین .و بدون در نظر گرفتن پول های اضافی در رابطه با خریدار و مغازه دار می‌تونین محصولات خود رو قیمت کمتر تحویل بگیرین .

همچنین می‌تونین از شیشه مطمئن باشین .زیرا تمامی این شیشه های که شما سفارش دادین.بالای دوهزار بار ساخته شده .و کارمندان ساختش برای ساخت این شیشه ها کاملا بطور تخصصی عمل می‌کنن . باخرید آینه خود از تولید دیگر این اتفاق میوفته که محصول شما بدون قرار گرفتن در پورسه ای مثل خرده فروش و عمده فروش و مغازه دار و…آینه شما تحویل داده میشه .شما با خیال آسوده می‌تونین شیشه خود رو به صورت تک و یا عمده ای به فروش برسونین.

از میزهای پیشخوان در چه محیط‌های استفاده می‌کنن؟

  1. میزهای سوپر مارکت
  2. مغازه ها
  3. بوتیک ها
  4. فروشگاه ها
  5. سالن های آرایشی
  6. سالن های گریموری
  7. میز های رایانه
  8. شیرینی فروش ها
  9. عکاسی ها
  10. کافه ها
  11. نان فانتزی ها
میز شیشه ای آشپزخانه

چرا میز شیشه ای آشپزخانه مورد نظر خود رو از تولیدی فرکو خریداری کنیم ؟

  • اگر سوالی در مورد متراژ و ابعاد شیشه سوال دارین می‌تونین از کارشناسان فرکو به صورت مستقیم بپرسین .و سوالات خود رو در مورد قیمت بپرسین .سعی کنین عکس شیشه مورد نظر خود رو در تولیدی فرکو ارسال کنین .و از قسمت شیشه خود با خبر بشین ‌.
  • تولید تمامی محصولات از تولید به مصرف هست .همچنین اگر هنگام تحویل شیشه متوجه ایراد و یا مشکلی شدید .سریعا شیشه رو تحویل بدین تا یک شیشه سالم برای شما ارسال بشه .البته این قضیه غیر ممکنه .اما محض اطمینان گفته میشه.
  • تمامی محصولات فرکو با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ارسال میشه ‌.و جزء پرفروش ترین تولیدی ها شناخته شده هست.

فرکو.

  • در صورت نیاز برای اندازه گیری میزهای کانتر شما کارشناسان فرکو به محل نصب ارسال میشن و اندازه‌گیری به صورت لیزری صورت می‌گیره.
  • در صورت دیر جواب دادن پیام های شما عزیزان کمی صبر و تحمل کنین. به دلیل تعداد بالای سوالات شما امکان پاسخگویی سریع وجود نداره . در اسرع وقت تمامی سوالات شما پاسخ داده میشه ‌.
  • شیشه شما در عرض کمتر از ۴۸ ساعت برای شما درب منزل ارسال میشه و در صورت نیاز امکان اینکه تکنسین های ماهر ما شیشه ای شما رو نصب کنه وجود داره.
  • در صورت خرابی شیشه می‌تونین با ما تماس بگیرین تا ما در اسرع وقت به شما عزیزان خدمات رسانی کنیم.
آیا از میز شیشه آشپزخانه میشه که در مکان‌های دیگری نیز استفاده کرد ؟

در مکان های از جمله …

محدودیتی در اندازه و سایز شیشه ای آشپزخانه وجود داره ؟

تولیدی فرکو در تمامی سایز ها و اشکال هندسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو