Home
شیشه رومیزی

شیشه رومیزی شفاف

شیشه رومیزی شفاف چیه

هیچ مدلی مثل شیشه رومیزی شفاف نمی‌تونه باعث بشه که میز قشنگ‌تر بشه! هیچ کسی بیکن رو با بربری نمی‌خوره! بربری هر چقدر هم خوب باشه مزه بیکن رو کم می‌کنه! فکر نکنین که حالا شیشه ، شیشه هست دیگه! استفاده از شیشه‌هایی با شفافیت کم باعث می‌شه عملا میز اونطور که باید دیده نشه و به چشم نیاد. در واقع شیشه رومیزی نباید طوری بشه که ظاهر میز رو خراب کنه. ما می‌خوایم میز ظاهر خودش رو نشون بده. شیشه شفاف هم همین ویژگی رو داره. خنثی و مکمل! یعنی نه تنها از میز محافظت می‌کنه بلکه هیچ خللی به ظاهر میز نداره و بر عکس باعث جذاب‌تر شدنش می‌شه.

جالبه بدونین که در سال‌های گذشته مدل‌های فوق شفاف هم به تولید رسیده که اصلا انگار هیچ ناخالصی ندارن و پاکه پاک هستن! در هر صورت شیشه‌های رومیزی انواع مختلفی دارن که به جز ظاهر از نظر ایمنی هم می‌تونن متفاوت باشن. در ادامه این مطلب همراه ما باشین.

شیشه شفاف 8 میل

قبل از اینکه شیشه رومیزی بخرین به این نکات دقت کنین

قبل از اینکه شیشه رومیزی بخرین ، حتما به چند تا نکته دقت داشته باشین.

1- شفافیت شیشه رومیزی.

2- پرداخت لبه‌ها و تراش دور شیشه رومیزی

3- ضخامت مناسب شیشه رومیزی

در ادامه این مقاله این موارد رو بررسی می‌کنیم. البته که هر کدوم از این موارد نسبت به نوع میز و ابعادش می‌تونن متغیر باشن.

ضخامت شیشه رومیزی شفاف 

شیشه های رومیزی شفاف در ضخامت های ۶ میل ، ۸ میل ، ۱۰ میل ، ۱۲ میل ، ۱۶ میل و ۲۰ میل تولید می‌شن که با توجه به ابعاد میز و طرح اون ضخامت شیشه رومیزی تعیین می‌شه .

شیشه رومیزی شفاف

کدوم ضخامت رو برای شیشه رومیزی انتخاب کنیم

یکی از سوالاتی که قبل از خرید شیشه رومیزی شفاف وجود داره ، میزان ضخامت اون هست. شیشه‌های رومیزی در ضخامت‌های مختلف به تولید می‌رسن ، اما سؤال اینجاست که کدوم ضخامت مناسب‌تره؟ برای انتخاب ضخامت باید به ابعاد شیشه رومیزی توجه کنین و حتی پایه میز. برای میزهای بزرگ‌تر به شیشه رومیزی ضخیم‌تر هم نیاز هست. از طرفی اگه شیشه رومیزی ، زیر خالی باشه ، بهتره از شیشه ضخیم‌تر استفاده بشه.

پس اگه میز ابعادی کوچک داشته باشه می‌تونین از شیشه 6 میل هم استفاده کنین. اما در صورتی که شیشه رومیزی رو برای میز بزرگی میخواین که تازه روش وسایل سنگنین هم می‌ذارین ، بهتره ضخامت 12 میل و حتی بیشتر باشه.

شیشه رومیزی شفاف
شیشه رومیزی شفاف

عوامل مؤثر بر قیمت شیشه رومیزی شفاف

  • جنس شیشه: جنس شیشه با قیمت شیشه رابطه مستقیم داره.یعنی هر چه کیفیت شیشه بهتر باشه قیمتش هم بالاتر می‌ره. مثلا قیمت شیشه سکوریت تقریبا دو برابر شیشه ساده، با همون ضخامت هست.
  • رنگ شیشه رومیزی: شیشه های ساده به خاطر ساده بودنشون قیمت کمتری نسبت به شیشه های رنگی دارن.
  • ابعاد و ضخامت شیشه رومیزی:ضخامت شیشه یکی از فاکتورهای مهم برای تعیین قیمت شیشه هست. این ضخامت شیشه وابسته به ابعاد شیشه هست.بنابراین هر دو از عوامل تعیین کننده قیمت شیشه هستن.
  • ابزار دور شیشه رومیزی: ابزاری که در شیشه به کاربرده می‌شه یعنی تراش دور شیشه هم یکی از عوامل تعیین کننده قیمت شیشه هست. تو زیبایی هم خیلی موثره.
  • الگوی شیشه رومیزی: شیشه هایی که طرح دار و سندبلاست باشنن و یا اینکه به اشکال مختلف دایره ای ،بیضی و…. باشنن قیمت بالاتری نسبت به شیشه های ساده دارن.
شیشه رومیزی جلو مبلی
شیشه رو میزی شفاف

کاربرد های شیشه رومیز

  • محافظت از سطح زیرین خ
  • راحتی نصب و جا به جایی
  • زیبایی ظاهری میز را دو برابر می کند
  • به دلیل شفافیت طرح زیرین خود را به خوبی نشان می‌دهد
  • استفاده از شیشه مقرون به صرفه است
  • برای داشتن میز هایی سالم بهتر است از آنها استفاده شود
  • استفاده از شیشه در خانه به طور کلی حس خوبی می‌دهد
شیشه رومیزی شفاف
شیشه رومیزی شفاف

انواع شیشه رومیزی شفاف

میزان شفافیت شیشه رومیزی

شیشه‌ها از نظر شفافیت انواع مختلفی دارن. در سال‌های گذشته مدل‌های سوپر کلییر و اکستراکلییر شیشه هم به تولید رسیدن که شفافیتشون خیلی بالاتر هست از شیشه معمولی. این مدل‌ها قطعا برای شیشه رومیزی گزینه جذابی هستن چون باعث می‌شن میز ظاهر خودش رو به عالی‌ترین شکل نشون بده. در حالی که اگه شفافیت شیشه کم باشه ، میز رنگ و لعاب واقعیش رو نشون نمی‌ده.

شیشه کریستال : اگه دوست دارین شیشه رومیزی مثل کریستال درخشندگی بالاتری داشته باشه پیشنهاد می‌کنیم که مدل شیشه رومیزی کریستالی رو بخرین.

شیشه رومیزی شفاف جلو مبلی و عسلی

میزهای عسلی و جلومبلی از نظر اصولی باید شیشه رومیزی داشته باشن. برای این بخش از شیشه 6 و 8 میل استفاده می‌شه. چرا که ابعاد کوچیکی دارن.

شیشه رومیزی شفاف
شیشه رومیزی شفاف

اداری

در فضاهای اداری معمولا میزهای زیادی هست و قطعا به شیشه رومیزی نیازه! اما دقت داشته باشین که برای میزهای بزرگتر در فضای اداری باید از شیشه رومیزی 10 میل استفاده بشه. یعنی اگه اندازه میز بزرگتر باشه باید از شیشه 10 میل و حتی 12 میل استفاده بشه.

شیشه رومیزی شفاف
شیشه رومیزی شفاف

ناهارخوری 

واجبه که ناهارخوری شیشه رومیزی داشته باشه! چرا که هم از میز محافظت می‌شه و هم اینطوری میز کثیف نمی‌شه. حالا بگذریم که تمیز کردن شیشه خیلی راحت‌تر هستن تا اینکه هی بخواین چوب و تخته تمیز کنین! نکته اینجاست که اگه شیشه رومیزی شفافی که انتخاب کردین ، زیرش خالی هست بهتره ضخامت حداقل 12 میل باشه.

شیشه نهار خوری
شیشه رومیزی شفاف

گرد

شیشه‌های رومیزی در هر شکلی تولید می‌شن و اخیرا هم که میزهای گرد خیلی محبوب‌تر شدن.

شیشه رومیزی شفاف
شیشه رومیزی شفاف
شیشه رومیزی ناهارخوری
شیشه رومیزی شفاف

روش شکل دهی شیشه

هیچ محدودیتی در مورد طرح و شکل شیشه رومیزی وجود نداره. یعنی میز شما هر شکلی که داشته باشه ، می‌تونین سفارش بدین شیشه رومیزی مناسبش ساخته بشه.

شیشه رومیزی شفاف
شیشه رومیزی شفاف

لبه شیشه رومیزی باید ابزار خورده باشه

یکی از نکاتی که قبل از خرید شیشه رومیزی شفاف باید بهش دقت کنین ، لبه‌های اون هست. در صورتی که لبه شیشه رومیزی تراش داده نشه یا اصطلاحا پرداخت نداشته باشه ، هم از نظر ظاهری خیلی ضعیف‌تر می‌شه و هم اینکه ایمنی شیشه هم میاد پایین. منظور از تراش اینه که لبه‌های شیشه زاویه دار بشه و همینطوری صاف نباشه. معمولا یه زاویه 45 درجه به لبه شیشه داده می‌شه. برای تراش شیشه از دستگاه cnc استفاده می‌شه یا تراش با دیاموند انجام می‌شه.

نکته : در صورتی که لبه شیشه پرداخت جذابی داشته باشه ، به جذابیت شیشه به مقدار زیادی اضافه می‌شه و اصلا یه لول می‌ره بالا کیفیت شیشه رومیزی!

خرید انواع این میزها از کارگاه تولیدی فرکو

می‌خوای یه شیشه رومیزی شفاف باکیفیت رو از تولیدی بخری که بی خودی پول واسطه هم ندی و تخفیف هم داشته باشه؟ مجموعه فرکو یکی از تولیدی‌های شیشه در ایران هست که محصول شیشه رومیزی رو با ضمانت کیفیت به فروش می‌رسونه! یعنی اگه محصول مورد پسند نباشه می‌تونین پس بدین! همچنین هر آسیبی که تو حمل و نقل پیش بیاد ، مجموعه شیشه رومیزی رو تعویض می‌کنه!

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های شیشه رومیزی ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
قیمت شیشه رومیزی 8 میل
شیشه رومیزی شفاف

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز شیشه کریستال شفاف‌تر و زیباتره اما بدلیل وارداتی بودن قیمت بسیار بالایی داره. اما شیشه سوپر کلیر با شفافیت و کیفیت خوبی در ایران تولید می‌شه و قیمت بسیار مناسب‌تری داره. از نظر قیمت مناسب و کیفیت و شفافیت خوب ، شیشه سوپر کلیر انتخاب بهتری هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو