Home
آینه آرایشگاهی ساری

آینه آرایشگاهی ساری

تو شهر ساری آرایشگاه داری و دنبال بهترین مدل آینه آرایشگاهی هستی تا لول سالن‌ات رو از رقبا بالاتر ببری؟ پس در ادامه همراه ما باش. واقعیت اینجاست که دیگه آرایشگاه‌های مجهز و مدرن فقط مختص تهران نیستن و مخصوصا منطقه برندی مثل مازندران هم از این نظر خیلی پیشرفت داشته. همه می‌دونیم که مردم چقدر به زیبا شدن و آرایش و اصلاح علاقه دارن. این علاقه مندی با مرور زمان حتی بیشتر هم شده. نتیجه اینکه مردم علاقه‌ای به سالن‌های قدیمی نشون نمی‌دن. حتی اگه کار آرایشگر عالی باشه ، کیفیت کاری می‌تونه تحت تاثیر ظاهر قدیمی سالن قرار بگیره. اما چطور یه آرایشگاه می‌تونه حرفه‌ای بودنش رو بیشتر نشون بده و دل مشتری‌هارو حسابی به هوس بندازه که برای زیبا شدن به اونجا برن؟

بدون شک آینه مهم‌ترین تاثیر رو می‌تونه در مدرن شدن سالن بذاره. جای تعجب نیست که آرایشگاه‌های حرفه‌ای از مدل‌های مدرن آینه استفاده می‌کنن. اولا که آینه خودش جلب توجه زیادی داره و تو هر محیطی می‌تونه نقطه عطف باشه و دوما آینه ابزار مستقیم یه آرایشگره. یه آینه مدرن و باکیفیت می‌تونه مثل یه جفت چشم به آرایشگر کمک برسونه! تو ادامه این مطلب آینه آرایشگاهی رو به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌دیم که بتونین بهترین خرید رو داشته باشین.

آینه آرایشگاهی ساری

آیا لازمه که آرایشگاه های ساری آینه مدرن داشته باشن

شهر ساری بزرگترین شهر مازندرانه. تازه شما می‌تونین حومه رو هم حساب کنین. پس قطعا بازار کار خوبی می‌تونه برای شما فراهم بشه. طبیعتا رقابتی که آرایشگاه‌های ساری دارن خیلی بیشتر از ده سال پیشه. از طرفی قطعا این رقابت تو چند سال آینده بیشتر هم می‌شه. پس بهتره هر چه زودتر سالن‌اتون رو برند کنین. چه چیزی بهتر از یه آینه آرایشگاهی حرفه‌ای برای حرفه‌ای کردن ظاهر سالن؟ واقعیت هم اینجاست که سالن‌ها و آرایشگاه‌های حرفه‌ای شهر ساری هم دارن از بهترین آینه‌ها استفاده می‌کن.

آینه آرایشگاهی بک لایت بیضی مدل بدون فریم

چه آینه‌ای برای آرایشگاه بخریم

یه آینه مناسب برای آرایشگاه باید از چند جهت خوب باشه. قاب آینه ، آپشن‌های کار شده ، نور ، شفافیت آینه و … از موارد مهمی هستن که قبل از خرید آینه آرایشگاهی باید به اونا توجه کنین.

برای آرایشگاه آینه با چه نوع قاب بخریم

گفتیم که قاب آینه یکی از مهم‌ترین نکاتیه که قبل از خرید آینه آرایشگاهی باید به اون توجه کنین. برای ساخت قاب آینه آرایشگاه از متریال‌های مختلف مثل استیل ، های‌گلاس ، چوب و … استفاده می‌شه. اما کدوم مدل رو باید انتخاب کنیم؟

آینه آرایشگاهی ساری
آینه آرایشگاهی ساری

قاب استیل : استیل یا فلز یکی از بهترین و لاکچری‌ترین قاب‌های آینه آرایشگاهی محسوب می‌شه. قاب استیل در یه نظر می‌تونه هر مشتری رو عاشق سالن شما کنه! اگه دوست داری سالن‌ات بدون هیچ حرفی از نظر دکوراسیون در بالاترین سطح ممکن باشه حتما آینه رو با قاب استیل بخر! این قاب‌ها به جز ظاهر زیبا ، از نظر دوام هم عالی هستن و در رنگ‌های مختلفی مثل طلایی ، نقره‌ای ، دودی ، مشکی ، سفید و … تولید می‌شن.

قاب چوبی : قاب چوبی هم یکی دیگه از قاب‌های لاکچریه که می‌تونین داشته باشین. کیفیت ظاهری عالی و دوام چوب هم که دیگه نیاز به تعریف نداره.

قاب های‌گلاس : یه آینه می‌خوای که یه قاب مدرن داشته باشه اما قیمتش هم مناسب باشه؟ پس آینه آرایشگاهی رو با قاب های‌گلاس سفارش بده که در کنار کیفیت خوبش ، قیمت عالی داره.

” حواستون باشه که آینه‌ها کیفیت‌های مختلفی از نظر شفافیت و دوام دارن. آینه‌های بی کیفیت هم شفافیت کمی دارن و هم حتی در کوتاه مدت کلی خط و خش می‌گیرن! پس آینه رو از تولیدی معتبر بخرین که مجبور نباشین دوباره برای آینه پول خرج کنین! ” این فکر که آینه‌ها هیچ فرقی با هم ندارن هم به شدت اشتباهه. در واقع تولید آینه حساسه و اگه از ترکیباتی با ناخالصی کم استفاده بشه کیفیت آینه میره بالا. آینه‌های سوپر کلییر از نظر میزان شفافیت گرید A هستن و بهترین آینه‌های آرایشگاهی به همین مدل ساخته می‌شه.

حتما از آینه نور دار استفاده کن

مورد مهمی بعدی که قبل از سفارش آینه آرایشگاهی باید به اون توجه داشته باشین نور آینه‌ست. نقش نور مناسب برای یه آرایش تر و تمیز برای همه مشخصه و آینه‌های نور دار می‌تونن ایده آل‌ترین شرایط نوری رو برای آرایشگر فراهم کنن. در این مدل از آینه‌ها ، از چراغ led استفاده می‌شه و چراغ Led هم مطلبوب‌ترین نور ممکن رو می‌تابونه. مدل‌های مختلف آینه نور دار در سال‌های گذشته به محبوب‌ترین آینه‌های آرایشگاهی تبدیل شدن و عملا تو همه آرایشگاه‌های حرفه‌ای از آینه‌های نور دار استفاده می‌شه. اما آینه‌های نور دار هم انواع مختلفی دارن مثل آینه آرایشگاهی بک لایت و آینه هالیوودی.

آینه آرایشگاهی ساری
آینه آرایشگاهی ساری

آینه هالیوودی آرایشگاهی

آینه هالیوودی بدون شک یکی از پرکاربردترین مدل‌های آینه در آرایشگاهه. در این مدل چراغ حبابی led به گوشه آینه نصب می‌شه. این چراغ‌ها انقدر می‌تونن به آرایش و گریم کمک کنن که لقب هالیوودی گرفتن! البته این آینه‌ها هم بی ایراد نیستن. واقعیت اینجاست ظاهر آینه‌های هالیوودی مدرن نیست و طبیعتا برای یه سالن مدرن نمی‌تونن گزینه خوبی باشن. البته در سالن‌ها و آرایشگاه‌هایی که به صورت کلاسیک چیده شدن این آینه‌ها هم می‌تونن گزینه مناسبی باشن.

طرح آینه قدی جدید
آینه آرایشگاهی ساری

آینه بک لایت آرایشگاهی

اما دومین موردی که معرفی می‌کنیم یعنی آینه بک لایت ، محبوب‌ترین مدل آینه برای آرایشگاهه. تو این مدل مثل آینه هالیوودی از چراغ led استفاده می‌شه اما نوع Led زمین تا آسمون فرق داره! تو آینه بک لایت از چراغ نواری استفاده می‌شه و این چراغ به صورت نور مخفی هست. آینه‌های بک لایت ظاهر مدرنی دارن و به همین دلیل هم از نظر دکوراسیون بهترین انتخاب هستن. یه کمی صبر کن! آینه‌های بک لایت هم یه ایراد دارن و اون‌هم اینه که نورشون ملایمه. اما تو قسمت بعدی یه آینه معرفی می‌کنیم که ظاهر بک لایت رو داره و نور هالیوودی! یعنی از هر نظر بهترین!

آینه آرایشگاهی ساری
آینه آرایشگاهی ساری

خفن‌ترین و حرفه‌ای ترین آینه آرایشگاهی در ایران

اگه دنبال خفن‌ترین آینه نور دار هستی این بخش رو با دقت بخون! گفتیم که آینه‌های بک لایت از نظر نور ضعیف هستن و نور ملایمی می‌تابونن که برای بعضی از آرایشگرها خیلی مطلوب نیست. البته که هر آرایشگری با شرایط نوری خوب خیلی بهتر می‌تونه کار کنه. فرکو برای حل این مشکل یه ایده جالب به کار برده و برای اولین بار یه مدل خیلی خاص از آینه آرایشگاهی رو در کشور به تولید رسونده. تو مدل آینه آرایشگاه پلاس فرکو ، دو چراغ حبابی هم به جز نور بک لایت در آینه نصب می‌شه. این چراغ‌ها ریلی و متحرک هستن و زاویه‌اشون هم قابل تغییره. پس آرایشگر خیلی راحت می‌تونه بهترین نور رو روی سوژه فوکوس کنه. در واقع به جز اینکه به صورت عرضی چراغ‌ها جابجا می‌شن جهت‌اشون هم قابل تغییره. به این ترتیب نقطع ضعف آینه بک لایت شده نقطه قوت.

آینه ارایشگاه پلاس فرکو بدون شک حرفه‌ترین و تخصصی‌ترین مدل آینه تولید شده در کشور محسوب می‌شه.

آینه آرایشگاه پلاس با چرغ ریلی

شکل و طرح آینه سالن زیبایی

آینه‌های آرایشگاهی به جز مدل‌های قدی ساده و رومیزی در شکل‌های بیضی ، گنبدی ( یک سر گرد ) و هر شکل مورد نظر مشتریان عزیز به تولید می‌رسن.در اسله‌های گذشته استفاده از آینه‌های بیضی و گنبدی در آرایشگاه‌ها خیلی رایج‌تر شده. چرا که این مدل‌ها ظاهر متفاوت و خاصی دارن.

آپشن‌های آینه آرایشگاهی

برای آینه‌های آرایشگاهی از آپشن‌های مختلفی استفاده می‌شه. به عنوان مثال برای تنظیم آینه به جز دکمه معمولی مشتریان عزیز می‌تونن ریموت کنترل و سنسور تاچ رو انتخاب کنن. یا موارد کاربردی مثل آینه زوم دار و لوگوی نور دار سالن و …

آینه آرایشگاهی ساری
آینه آرایشگاهی بک لایت با قاب استیل طلایی

آینه متحرک آرایشگاهی در ساری

آینه‌های دیواری از نظر دکوراسیون عالی هستن اما هیچ کسی نمی‌تونه منکر این بشه که تو آرایشگاه گاهی لازمه آینه رو جابجا کنیم! در واقع حتی بیشتر از گاهی! به جز این بعضی از سالن‌ها در ملک استیجاری فعال هستن و مجبورن محل سالن رو بعد از مدتی تغییر بدن. پس بهتره از مدل‌های متحرک آینه آرایشگاهی که پایه و چرخ دارن و معمولا هم دوطرفه هستن استفاده کنین. جابجایی این آینه‌ها به قدری راحته که حتی بانوان با کمترین سختی می‌تونن آینه رو جابجا کنن. یه نکته رو هم فراموش نکنین! آینه‌های متحرک و چرخ دار دست شمارو برای تغییر دادن دکور و دیزاین سالن بیشتر باز می‌کن.

در آخر

در سال‌های گذشته شهرهای مختلف ایران و مخصوصا شهرهای مهم شمال مثل ساری از نظر آرایشگاه جهش داشتن و خیلی از سالن‌های این مناطق می‌تونن با آرایشگاه‌های تهران رقابت کنن! برای اینکه یا سالن خوب کار کنه نیاز داره که خودش رو بهتر به مشتری معرفی کنه. آینه هم یکی از مهم‌ترین وسایل هر سالن آرایشیه و تو سال‌های گذشته مدل‌های مخصوص آرایشگاه تولید شده. اما چه آینه‌ای برای آرایشگاه بهتره:

آینه آرایشگاهی بدون فریم با نور بک لایت

1- برای قاب بهتره از سه مدل استیل ، های‌گلاس و چوبی استفاده کنین. اگه دکور آرایشگاه مدرن باشه ، استیل بهترین گزینه‌ست اما برای سالن‌های کلاسیک چوب عالیه.

2- در آرایشگاه حتما از آینه‌های نور دار استفاده کنین. آینه آرایشگاه پلاس می‌تونه بهترین مدل باشه.

3- حتما آینه آرایشگاهی رو با لوگوی چراغ دار سفارش بدین. این کار برند سالن شمارو جلو می‌ندازه و خیلی بهتر شمارو در ذهن مشتری نگه می‌داره.. برای کسب اطلاع از قیمت جدیدترین مدل‌های آینه آرایشگاهی با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

آینه آرایشگاهی با فریم استیل طلایی

سفارش آینه آرایشگاهی در ساری

می‌خوای برای آرایشگاه‌ات بهترین آینه رو بخری اما خیال‌ات از بابت کیفیت راحت نیست؟ واسه اینکه جدیدترین و بهترین آینه‌های آرایشگاهی رو با گارانتی 2 ساله و بهترین قیمت بخری همین الان با فرکو تماس بگیر تا از تخفیف‌هایی که تا آخر هفته اعمال می‌شه هم بهره ببری. فرکو اولین و تنها تولیدکننده آینه در کشوره فعالیش رو روی تولید تخصصی آینه آرایشگاهی متمرکز کرده. آینه‌های آرایشگاهی فرکو از نوع گرید a و در بالاترین درجه شفافیت قرار دارن. با توجه به اینکه محصولات فرکو تماما با بهترین مواد اولیه تولید می‌شن فرکو برای همه محصولات آینه آرایشگاهی گارانتی بی قید و شرط قرار داده که اساسش هم فقط رضایت مشتریه و هیچ قانون اضافی وجود نداره.

محصولات فرکو در سریع‌ترین زمان ممکن به سرتاسر کشور و از جمله استان مازندران و شهر ساری ارسال می‌شن. می‌تونین سفارشتون رو به صورت حضوری و غیرحضوری ثبت کنین. اطلاعات تماس فرکو :

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه آرایشگاهی ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
حرفه‌ای ترین سالن‌های ساری از چه آینه‌ای استفاده می‌کنن؟

مدل‌هایی از آینه که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو