Home
پنچره آلومینیومی طرح چوب

پنچره آلومینیومی طرح چوب

پنچره آلومینیومی طرح چوب بسیار پنجره های خوبی هستند . این نوع پنجره ها با طرح دادن به چوب و برش دادن به چوب تولید میشود که این نوع چوب ها رنگ های متفاوتی دارند که میتوانید خودتان انتخواب کنید که چه نوع رنگ – ضخامت و ابعادی میخواهید . پنجره هایی که طرح چوب بسیار زیبا و مدرن هستند که یکی از بهترین انواع پنجره ها است که هم دکوراتیو است و هم بسیار کار ساز هستند . این نوع پنجره ها در برای خانه های مدرن و ویلا ها بسیار مناسب و زیبا هستند که خانه های شما را بسیار زیبا میکند .

پنچره آلومینیومی طرح چوب
پنچره آلومینیومی طرح چوب

چه تاثیراتی قیمت پنچره آلومینیومی طرح چوب را بالا میبرد

تاثیراتی زیادی هست که ثیمت پنجره ها را بالا میبرد و ما چند نوع از این نوع تاثیرات را برای شما میگوییم . برای خرید این نوع محصولات میتوانید به شماره روبه رو تماس بگیرید و هر نوع محصولی را میخواهید سفارش دهید 09101767773 این نوع محصولات ارسال به تمامی کشور را دارد .

ضخامت پنچره آلومینیومی طرح چوب : ضخامت های پنجره بسیار مهم در خرید شما هستند و شما هر نوع ضخامتی را میتوانید سفارش دهید . ضخامت ها : 6 میل 8 میل 10 میل 12 میل 14 میل 16 میل شما میتوانید تمام این نوع ابعاد را با بهترین قیمت سفارش دهید .

ابعاد پنچره آلومینیومی طرح چوب : ابعاد های پنجره ها بسیار زیاد خستند . شما میتوانید هر نوع ابعاد و ضخامت هایی که میخواهید را سفارش دهید با هر نوع رنگی میتوانید سفارش دهید و به تمام کشور ها ارسال میشود .

رنگ پنچره آلومینیومی طرح چوب : رنگ بسیار زیاد انواع رنگ است . مثل : زرد . مشکی . قرمز . سبز . نقره ای . ابی و … تمام این نوع رنگ ها را میتوانید با پایین ترین قیمت ممکن سفارش دهید .

کیفیت پنچره آلومینیومی طرح چوب : کیفیت مهم ترین تاثیر را در قیمت دارد . ولی ما شیشه ها ، پنجره ها ، آینه ها را با بهترین کیفیت تولید میکنیم و با پایین ترین قیمت ممکن به شما میفروشیم .

مواردی که در پنچره آلومینیومی طرح چوب به کار رقته : مواردی که در پنجره چوب به کار میرود مثل برش چوب رنگ و …….. تمام موارد در قیمت پنجره ها تاثیر دارد .

انواع و رنگ های پنچره آلومینیومی طرح چوب

این نوع محصولات بسیار زیاد انواع دارند که ما به شما نشان میدهیم و میتوانید این نوع محصولات را سفارش دهید . برای خرید این نوع محصولات میتوانید به شماره روبه رو تماس بگیرید و هر نوع محصولی را میخواهید سفارش دهید 09101767773 این نوع محصولات ارسال به تمامی کشور را دارد . برای دیدن انواع شیشهها – آینه ها – درب ها – پنجره ها میتوانید به سایت اینستاگرام ما بروید :  پیج اینستاگرام

sliding
پنجره آلومینیومی چوبی – ساده و مات
  • پنجره طرح چوب کشویی
  • پنجره طرح چوب رنگی
  • پنجره طرح چوب دو حالته
  • پنجره طرح چوب دکوراتیو
  • پنجره طرح چوب با شیشه هوشمند 
  • پنجره طرح چوب حفاظ دار
  • پنجره طرح چوب خم
  • پنجره طرح چوب اولایی
  • پنجره طرح چوب زرد
  • پنجره طرح چوب نقره ای
  • پنجره طرح چوب سبز
  • پنجره طرح چوب قرمز
  • پنجره طرح چوب ابی
  • پنجره طرح چوب مشکی

پنجره طرح چوب رنگی

پنجره های رنگی بسیار طرفدار های زیادی دارد . به دلیل زیبایی آن و دکوراتیو بسیار بالا ای که برای خانه ها مناسب است . شما میتوانید هر نوع ضخامتی را بخواهید سفارش دهید رنگ هایی که بسیار طرفدار دارند مثل : قرمز – زرد – ابی و سبز است این نوع رنگ ها بسیار طرفدار های زیبادی دارند و همچنین برای دکوراتیو خانه شما بسیار مناسب است . رنگ این نوع پنجره ها بسیار خوش کیفیت هستند و این نوع رنگ ها در مدرن بودن ان کمک میکند .

پنجره طرح چوب با شیشه هوشمند

پنجره های هوشمند یک نوع پنجره های مدرن هستند که بسیار برای خانه های خود مهم هستند. این نوع پنجره ها از حالت مات به شفاف و بر عکس آن میرود . که این نوع پنجره ها یک جوری 2 کار برده هستند . این نوع پنجره ها یکی از بهترین پنجره های تولیدی ما هستند . و همچنی قیمت تقریبا بالا ای دارد و ما سیع میکنیم با پایین ترین قیمت محصول را به شما بدهیم .

پنجره دو جداره آلومینیومی
پنجره طرح چوب دو جداره مدرن

این نوع پنجره ها برای خان ه های ویلا ای بسیار مناسب هست که اگر میخواهید یک ویلا بسیار زیبا داشته باشید میتوانید از این جور پنجره ها سفارش دهید . برای خرید این نوع محصولات میتوانید به شماره روبه رو تماس بگیرید و هر نوع محصولی را میخواهید سفارش دهید 09101767773 این نوع محصولات ارسال به تمامی کشور را دارد . برای دیدن انواع شیشهها – آینه ها – درب ها – پنجره ها میتوانید به سایت اینستاگرام ما بروید :  پیج اینستاگرام

پیشنهادات

کار کردن با چوب یک نوع هنر است که از قدیم به ان یک هنر گفته میشده است و این کار در پنجره سازی هم درست شده است . بهترین پیشنهاد برای دکوراتیو پنجره طرح چوب با شیشه هوشمند این نوع پنجره هست ولی کمی قیمت آن بالا است این نوع پنجره با ریموتی کار میکند که از حالت مات به شفاف و بر عکس آن میرود .

پیشنهاد برای کار ساز بودن و قیمت ارزان : پنجره طرح چوب حفاظ دار این نوع پنجره ها از اسمشان معلوم است حفاظ های بسیار قوی ای دارند که در کار ساز بودن بسیار تاثیر دارد و کسانی که برای کار ساز بودن میخواهند حتما سفارش دهند . پیشنهاد سوم برای هم دکوراتیو و هم کار ساز بودن : پنجره طرح چوب رنگی میتوانید بروید در مطالب بالا کامل در مورد آن نوشته شده است و بسیار زیبا و کلاسیک گفته میشود این نوع پنجره اگر دوست داشتید هر نوعی را سفارش دهید .

پنجره آلومینیومی رنگی
گنجره آلومینیومی طرح چوبی مدرن و کلاسیک

نقش پنجره آلومینیومی چوب در دکوراتیو

این نوع پنجره ها در دکوراتیو بسیار نقش مهمی دارند که خانه شما را زیبا تر میکند . 1 : پنجره طرح چوب با شیشه هوشمند این نوع پنجره در دکور خانه بسیار تاثیر دارد . و همچنین خانه شما را بسیار زیبا میکند و بهترین پنجره برای دکوراتیو خانه است . 2 : پنجره طرح چوب رنگی این نوع پنجره هم همین گونه است که بسیار در دکوراتیو خانه شما تاثیر دارد و اگر شما از هر نوع رنگی دوست دارید میتوانید سفارش دهید . 3 : پنجره طرح چوب خم پنجره های خم یک نوع هنر است که بسیار در زیبا ای خانه شما تاثیر دارد و این نوع پنجره ها با زوب کردن شیشیه ها در کوزه درست میشود .

سفارشات و قیمت طرح درب آلومینیومی

صنایع فرکو برای شما بهترین جنس آینه را با بالا ترین کیفیت موجود در ایران و حتی جهان در نظر دارد. قیمت ما عالی است چون بدون واسطه و از تولید به مصرف کالا ی مورد نظر خود را دریافت می‌کنید . هرچند که ما هرگز کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنیم . اما تمام سعی ما این است که شما کیفیت بالا.

قیمت مناسب ، سلیقه ی خودتان را ، یکجا داشته باشید! و به تمامی نقاط کشور ارسال میشود اصلا نگاران پیک نباشید بسیار تمیز و زیبا به تمامی نقاط کشور ارسال میشود .شما می‍توانید برای دیدن نمونه های بیشتر. و دقیق تر محصولات فرکو ، پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید .همچنین با تماس با شماره هایی که در پایین درج شده است می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.برای اطلاع از قیمت ها و سفارش با این شماره تماس بگیرید : 02188068352 و همچنین برای سفارش غیر حضوری. در واتس آپ منتظر پیام شما هستیم با این شماره : 09101767773

ادمین های فرکو همیشه با تلاش های فراوان در خدمت شما هستند . و هرگونه مشکلی داشتید میتوانید به شماره های بالا زنگ بزنید.

پنجره آلومینیومی رنگی
پنجره آلومینیومی رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو