Home

خرید پنجره آلومینیومی

در حالی که این مقاله بر روی پنجره‌های آلومینیومی بیرونی تمرکز داره ، گزینه‌ها و انتخاب‌های مشابهی برای پنجره‌هایی که در داخل استفاده میشن وجود داره. یکی از نکات اینه که پنجره‌های درجه بیرونی دارای عایق حرارتی و واحدهای دو جداره هستن. این دو عنصر هستن که در بیشتر موارد در داخل خانه مورد نیاز نیستن.

خرید پنجره آلومینیومی
خرید پنجره آلومینیومی

تک شیشه نسبت به پنجره‌های دوجداره که در اون به صدا یا عایق خاصی نیاز ندارین ، ظاهر کلی بهتری ایجاد می‌کنه. پنجره‌های تک جداره داخلی نیز در بیشتر موارد باریک‌تر هستن.

نحوه انتخاب نوع پنجره بازشو آلومینیومی

انتخاب خرید پنجره مناسب به نوع ملک شما بستگی داره ، چه در حال تعویض پنجره‌های موجود هستین و چه نیاز به پنجره‌های جدید برای یک پروژه ساختمانی مانند یک پسوند جدید.

خرید پنجره آلومینیومی
خرید پنجره آلومینیومی
  • برای درک گزینه‌های موجود تا حد امکان در مورد برندهای پنجره آلومینیومی تحقیق کنین.
  • ایمنی و همچنین امنیت مانند وسیله‌ای برای فرار رو در نظر بگیرین.
  • در حالی که باریک‌ترین پنجره‌ها مطلوب هستن ، اما همه اونا عملکرد مورد نیاز رو ارائه نمیدن.
  • گزینه‌های کمتری برای طراحی پنجره‌های آلومینیومی داخلی وجود داره.

آلومینیوم عملکرد بالا ، بهره‌وری انرژی و بادوام رو ارائه میده. وقتی پنجره‌ها رو با انواع دیگر مواد قاب مقایسه می‌کنین ، نمی‌تونین متوجه بشین که اونا بسیار ارزش و هزینه کمتری دارن. جدا از هزینه اولیه قاب پنجره‌های آلومینیومی ، نگهداری از اونا آسونه ، بنابراین به طور کلی ، خرید و نگهداری اونا ارزان‌تره.

مزایا آلومینیوم

مقاوم در برابر عنصر و بادوام

اگر به دنبال پنجره‌ای باکیفیت هستین تا بدون توجه به شرایط آب و هوایی محل خود به شما خدمات بده ، آلومینیوم بهترین انتخابه. این ماده زنگ نمی‌زنه ، پوسیده نمیشه ، منقبض نمیشه یا ترک نمی‌خوره. آلومینیوم بهترین ماده برای مکان‌هایی با باد و رطوبت زیاده. زیرا زیبایی و عملکرد خود رو حتی پس از نصب برای مدت طولانی حفظ می‌کنه.

خرید پنجره آلومینیومی

انتخاب سازگار با محیط زیست

پنجره‌های آلومینیومی محیط زیست رو از تخریب نجات میدن. قاب‌های چوبی از اونجایی که منجر به جنگل زدایی میشن ، تأثیر منفی بر محیط زیست دارن. آلومینیوم قابل بازیافته و ردپای کربن پایینی داره. قاب‌های پنجره راندمان انرژی بی‌نظیری رو ارائه میدن که به صرفه جویی در هزینه انرژی کمک می‌کنه.

با تعمیر و نگهداری آسان در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنین

اکثر صاحبان خانه‌ها زمانی برای رنگ آمیزی یا تعویض پنجره‌های خود هر از چند گاهی ندارن. بهترین پنجره‌های آلومینیومی باعث میشه صاحب خانه‌ها از دردسر نجات پیدا کنن ، زیرا فقط باید با آب صابون تمیز بشن تا عالی به نظر برسن.

خرید پنجره آلومینیومی
خرید پنجره آلومینیومی

مجموعه‌ای از پوشش‌ها و رنگ‌ها و ظاهر

قاب‌های آلومینیومی پنجره‌های آلومینیومی معمولی انواع پوشش و ظاهر رو ارائه میدن. برای طراحی‌ها و پرداخت‌های مدرن ، فریم‌ها رو میشه آنودایز یا روکش پودری کرد. قاب‌ها رو میشه به گونه‌ای سفارشی کرد که در هر فضایی قرار بگیرن. استحکام و کیفیت مستحکم آلومینیوم اون رو به یک ماده انتخابی برای پنجره‌های کشویی و درهای بزرگ تبدیل کرده. پنجره‌ها برای استفاده در ضلع‌های داخلی یا بیرونی خانه مناسب هستن.

پنجره‌های آلومینیومی در هر کجا که نصب بشن بهترین نتیجه رو ارائه میدن. قاب‌های پنجره مزایای بی شماری رو ارائه میدن و این امر محبوبیت اونا رو توضیح میده.

4 .مزیت کلیدی آلومینیوم نسبت به چوب و یو پی وی سی

  • استحکام بالا
  • راندمان حرارتی عالی
  • تعمیر و نگهداری کم
  • سبک

استحکام بالا آلومینیوم

آلومینیوم قوی‌ترین ماده‌ایه که برای ساخت قاب پنجره‌ها استفاده میشه.

استحکام یکپارچه آلومینیوم به این معنیه که مواد تحت تأثیر تغییرات دما قرار نمی‌گیرن و نمی‌تونن:

  • فلکس
  • پیچ
  • بسط دادن
  • قرارداد
خرید پنجره آلومینیومی

الوار و یو پی وی سی هر دو در شرایط مختلف آب و هوایی مستعد تاب خوردن هستن. به عنوان مثال ، اگر مواد رطوبت بیش از حد رو جذب کنن یا برای مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرن ، قاب پنجره‌های چوبی می‌تونن تاب بخورن. هنگامی که الوار تاب می‌خوره ، می‌تونه میزان مناسب بودن پنجره رو در چارچوب به خطر بیندازه و باعث ایجاد مشکلاتی در راندمان حرارتی و عملکرد بشه.

قاب‌های uPVC همچنین مستعد تاب خوردن در حرارت زیاد هستن که می‌تونه باعث انبساط و انقباض مواد بشه و باز و بسته شدن صحیح قاب‌ها رو دشوار کنه. آلومینیوم تحت تأثیر چنین عواملی قرار نمی‌گیره ، و به دلیل استحکام ذاتی اون ، همچنین به این معنیه که پنجره‌ها می‌تونن بسیار بزرگتر ساخته بشن بدون اینکه در سطوح امنیتی به خطر بیفتن . این بدان معنیه که امکانات طراحی به طور قابل توجهی انعطاف پذیرتره ، بنابراین میشه به نور بیشتر و مشخصات کمتری دست یافت.

راندمان حرارتی عالی

فریم‌های آلومینیومی از نظر حرارتی بسیار کارآمد هستن ، مشروط بر اینکه قاب پنجره‌ها دارای ترمال بریک باشن. ترمال بریک از خواص رسانایی فلز در انتقال گرما به خارج از خانه جلوگیری می‌کنه. یک واشر حفره‌ای سفارشی در محفظه داخلی قاب پنجره ، بین ارسی و قاب (به جز طرف قاب که در اون قفل‌ها نصب شده) تعبیه شده تا کارایی حرارتی رو بیشتر بهبود ببخشه. با استفاده از این پرسش‌های متداول مفید ، می‌تونین درباره راندمان حرارتی پنجره‌ها و شیشه‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنین.

تعمیر و نگهداری کم آلومینیوم

قاب پنجره‌های آلومینیومی به کمترین میزان نگهداری نیاز دارن. پنجره‌های آلومینیومی فقط نیاز به تمیز کردن با آب گرم و صابون دارن تا تمیز به نظر برسن. اکثر قاب‌های آلومینیومی پنجره‌ها روکش پودری دارن ، به این معنی که نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارن و با گذشت زمان رنگ اونا از بین نمیره. آلومینیوم با روکش پودری نیز خوردگی ، تغییر رنگ ، پوسیدگی یا تاب برداشتن نداره.

خرید پنجره آلومینیومی
خرید پنجره آلومینیومی

قاب‌های چوبی به بیشترین تعمیر و نگهداری نیاز دارن و هر چند سال یکبار نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارن تا از فرسودگی اونا جلوگیری بشه و اطمینان حاصل بشه که الوار کاملاً مهر و موم شده و از رطوبت محافظت میشه.

قاب‌های ساخته شده از یو پی وی سی یک انتخاب کم تعمیر و نگهداری هستن. با این حال ، نقطه ضعف اصلی اونا این است که می‌تونن در طول زمان فرسوده به نظر برسن ، به خصوص اگر برای مدت طولانی در معرض نور شدید خورشید قرار گیرن. برخلاف الوار ، اونا رو نمیشه دوباره رنگ کرد ، بنابراین طول عمر بکر اونا معمولا کوتاهتره.

خرید پنجره آلومینیومی

سبک

قاب‌های باریک زیبا و گزینه‌های رنگی متعدد ، پنجره‌های آلومینیومی رو به انتخابی بسیار شیک تبدیل کرده. قاب پنجره‌های آلومینیومی با رنگ‌های RAL با پوشش پودری موجوده که پوششی صاف و بی عیب ایجاد می‌کنه ، مشروط بر اینکه آلومینیوم استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار باشه. برخی از تولیدکنندگان پنجره ، پنجره‌ها رو از آلومینیوم ضایعات ذوب شده مجدد می‌سازن ، که می‌تونه عیوب کوچکی در صافی سطح قاب ایجاد کنه. 

در انتهای دیگر مقیاس ، پنجره مبدا از شمش‌های آلومینیومی اولیه ساخته شده که میشه اون رو به طور کامل تا منبع منبع ردیابی کرد. اینها پنجره‌هایی با بالاترین کیفیت ایجاد می‌کنن. پنجره‌ها رو میشه با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های RAL ، از جمله پوشش‌های واقعی چندگانه با جلوه‌های چوب ، تکمیل کرد. درست مانند پنجره‌های چوبی و یو پی وی سی ، پنجره‌های آلومینیومی در طیف وسیعی از سبک‌ها متناسب با سلیقه و خانه شما ، از جمله پنجره‌های محفظه‌ای ، دهانه‌ای و شیروانی در دسترس هستن.

خرید پنجره آلومینیومی
خرید پنجره آلومینیومی

الوار از نظر زیبایی شناسی ، به ویژه در ویژگی‌های دوره ، نزدیک‌ترین رقیب آلومینیومه. نقطه ضعف اصلی قاب‌های چوبی اینه که نشانه‌های ساییدگی و پارگی رو سریع‌تر از سایر مواد نشان میدن و به نگهداری بسیار بیشتری نیاز دارن. قاب‌های پنجره یو پی وی سی به دلیل زیبایی شناخته شده نیستن و می‌تونن درشت به نظر برسن. همچنین گزینه‌های رنگی محدودی با پنجره‌های uPVC موجوده.

نحوه انتخاب نوع پنجره بازشو آلومینیومی چگونه است؟

انتخاب خرید پنجره مناسب به نوع ملک شما بستگی داره و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو