Home

آینه آرایشگاهی لاکچری

آرایشگر حرفه‌ای هستی و دنبال یه آینه آرایشگاهی لاکچری می‌گردی که از رقیبات عقب نمونی؟ هممون آرایشگاه‌هایی رو می‌بینیم که از چند هفته قبل باید وقت بگیری و سرشون از وزیر و وکیل شلوغ‌تره! اینکه این روزا مردم چقدر به ظاهرشون توجه می‌کنن برای همه روشنه. دیگه مثل قدیم نیست که مردم به ظاهرشون رسیدگی نکنن و ته آرایش‌شون شونه زدن و سرخاب سفیداب باشه! تا بقالی سرکوچه هم بعضی‌ها بدون آرایش نمی‌رن! طبیعتا هر چقدر هم که اهمیت به ظاهر بیشتر بشه انتظارات از آرایشگاه‌ها بالا می‌ره. بگذریم که رقابت سالن‌ها هم خیلی زیاد شده.هر کسی رو می‌بینی تو فکر راه انداختن آرایشگاهه! اما توجه داشته باشین که مهارت آرایشگر تنها مسئله برای برند شدن آرایشگاه نیست. با این حجم رقابت بدون شک دکوراسیون و ظاهر آرایشگاه و حتی نوع آینه اثر خیلی زیادی داره.

به خاطر همین هم تو سال‌های گذشته اکثر آرایشگاه‌ها وسایل قدیمی رو کنار گذاشتن و از جدیدترین وسایل استفاده می‌کنن. تو فضای آرایشگاه هم آینه یکی از مهمترین ابزارهاست.استفاده از یه آینه آرایشگاهی به اصطلاح لاکچری می‌تونه سالن شما رو به‌روز و برند کنه.چیزی که خیلی رایج شده.

آینه آرایشگاه قاب استیل
آینه آرایشگاهی با قاب استیل دودی

از طرف دیگه نه تنها سالن‌های برند که حتی آرایشگاه‌های متوسط هم دیگه آینه معمولی رو کنار گذاشتن و از آینه مخصوص استفاده می‌کنن.تعداد زیادی مدل از آینه مخصوص آرایشگاه تولید می‌شه که هم از نظر آپشن و هم از نظر کیفیت برای آرایشگاه ایده آل و حرفه‌ای هستن.

اما خیلی‌ها سوال دارن که قیمت یه آینه آرایشگاهی لاکچری چقدر می‌تونه گرون باشه و آیا اصلا صرفه داره؟ یا نسبت به بودجه چه مدلی رو انتخاب کنیم؟ حتی از نظر قیمتی تفاوت زیادی دیده می‌شه که در ادامه بررسی می‌کنیم. پس اگه دوست داری کاری کنی که آرایشگاهت مثال بشه و همه اومدن به سالن شما رو کلاس بدونن در ادامه همراه ما باش.

چرا باید یه آینه آرایشگاهی لاکچری بخریم

آرایشگاه محلیه برای زیبا شدن! پس طبیعتا هر کسی که به این فضا میاد به زیبایی دکوراسیون هم توجه داره. از طرف دیگه آینه ابزار کار یه آرایشگره و مگه شما چند بار قراره به آینه پول بدین؟ بگذریم که استفاده از یه آینه معمولی عملا سالن شمارو غیر حرفه‌ای می‌کنه و این چیزی نیست که برای رقابت با سالن‌های دیگه خوب باشه. چرا که امروزه مدل‌های آینه مخصوص آرایشگاه تولید می‌شه و آینه‌های معمولی سالن شمارو از رقبا ضعیف‌تر نشون می‌دن حتی اگه کار شما بهتر باشه! پس به هیچ وجه تاثیر ظاهر سالن رو دست کم نگیرین و اگه شما آرایشگری حرفه‌ای هستین به دکور حرفه‌ای هم نیاز دارین.

از یه نکته هم نگذریم که آینه آرایشگاهی کار رو هم برای شما راحت‌تر می‌کنن. چون هم شفاف‌تر هستن و هم آپشن‌هایی مخصوص آرایش و آرایشگاه دارن.

آینه سالن زیبایی بدون فریم

انواع آینه سالن آرایشی

آینه‌های آرایشگاهی از نظر قاب ، آپشن و … تنوع زیادی دارن. از جمله انواع آینه آرایشگاهی :

آینه آرایشگاهی لاکچری
آینه آرایشگاهی قاب استیل

آینه آرایشگاهی با قاب لاکچری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یه آینه آرایشگاهی لاکچری قاب اونه! در سال‌های گذشته قاب‌های استیل و های‌گلاس به محبوب‌ترین مدل‌های قاب تبدیل شدن که در ادامه هر کدوم رو بررسی می‌کنیم.

مقایسه سلمونی قدیمی با آرایشگاه امروزی!

آینه آرایشگاهی با قاب استیل

دنبال لاکچری‌ترین مدل آینه آرایشگاهی هستی؟ تو همین بخش اونو معرفی می‌کنیم! آینه‌هایی که قاب استیل دارن بدون شک لوکس‌ترین آینه‌های آرایشگاهی هستن. استیل یا فلز نه تنها از نظر ظاهری یه سر و گردن بالاتره بلکه استحکام و دوام خوبی هم داره. ترکیب ظاهر لاکچری استیل با یه آینه شفاف هر چشمی رو به سمت سالن شما خیره می‌کنه. این دقیقا همون آینه‌ایه که معروف‌ترین و برندترین سالن‌ها از اون استفاده می‌کنن. آینه آرایشگاهی قاب استیل نسبت به مدل‌های دیگه قیمت گرون‌تری داره اما با خریدش ظاهر آرایشگاه تضمین می‌شه!

قاب استیل در رنگ بندی مختلفی از طلایی گرفته تا نقره‌ای و دودی تولید می‌شه. تصاویری که از آینه‌های لوکس می‌بینن دقیقا با این فریم ساخته می‌شن.

آینه استیل لاکچری ترین آینه آرایشگاهی

آینه آرایشگاهی با قاب های‌گلاس

دوست داری یه آینه آرایشگاهی لاکچری داشته باشی و البته بودجه کمتری داری؟ تو این بخش مدلی از آینه رو معرفی می‌کنیم که با کمترین هزینه آرایشگاه شمارو لوکس کنه. های‌گلاس نوعی ام دی افه که ظاهری برق داره. کابینت‌های های‌گلاس هم که حسابی مد شدن احتمالا براتون آشنا هستن. شما می‌تونین بهترین ست‌هارو با آینه آرایشگاهی قاب های‌گلاس بسازین. ضمن اینکه این آینه‌ها چند برابر نسبت به مدل استیل ارزون‌ترن اما از نظر کیفیت واقعا حرفی برای گفتن دارن.

آینه آرایشگاهی لاکچری گرد

قابی شبه لاکچری

قاب شبه لاکچری بهترین اسم برای قاب فلزی هست! چرا که فلز آبکاری شده از نظر ظاهری شبیه مدل لاکچری استیل هست و مو نمی‌زنه با استیل! اما قیمتش خیلی مناسب‌تره!

آینه‌های نور دار

نور کافی یکی از مهم‌ترین نکات برای یه آرایش خوبه که خیلی به روند کار کمک می‌کنه. از طرفی نورپردازی آینه ظاهر لاکچری و خاصی به آینه می‌بخشه. آینه‌های نور دار هم از نظر چراغ استفاده شده متفاوتن و هم از نظر قسمتی از آینه که چراغ نصب می‌شه. برای آینه‌های نور دار از چراغ‌های LED در رنگ‌های مختلف استفاده می‌شه. اما برای آرایش نور مهتابی بهترین گزینه‌ست و بقیه رو می‌تونین زمانی که با آینه کار نمی‌کنین برای دکور استفاه کنین. مثلا رنگ بنفش برای آرایشگاه زنانه می‌تونه از نظر دکوری خوب باشه. تو این بخش‌ مدل‌های مختلف آینه آرایشگاهی نور دار رو معرفی می‌کنیم.

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی دیگه از اسمش هم کاملا مشخصه که مربوط به سر و شکله! تو مدل آینه هالیوودی در کناره‌های آینه چراغ‌های حبابی نصب می‌شه که نور مناسبی برای آرایشگر فراهم می‌کنه.

آینه آرایشگاهی مدل هالیوودی

آینه آرایشگاهی بک لایت

تو مدل آینه آرایشگاهی بک لایت از چراغ‌های led در کناره‌های آینه استفاده می‌شه. البته این چراغ‌ها به صورت کاملا مخفی رو آینه تعبیه می‌شن و فقط نورشون معلومه و نه ظاهر چراغ. برای این کار هم گوشه آینه سندبلاست می‌شه و درون این بخش لامپ نواری نصب می‌شه. آینه بک لایت از نظر ظاهری بدون شک بهترین آینه برای آرایشگاهه. این آینه‌ها یه پس زمینه خیلی مدرن با نور ملایم دارن.

آینه آرایشگاهی لاکچری
آینه آرایشگاهی لاکچری بدون قاب

با بهترین آینه آرایشگاهی تولید شده در ایران آشنا بشین

دو مدل آینه نوری که در بخش‌های قبلی معرفی کردیم هر کدوم معایبی دارن. مدل هالیوودی نور خوبی داره ولی از نظر ظاهری خیلی خوب نیست. آینه بک لایت هم ظاهر عالی داره اما نورش ملایمه. با توجه به این فرکو مدلی مخصوص برای اولین بار به تولید رسوند که هم ظاهر زیبایی داره و هم بهترین نور. تو مدل آینه آرایشگاه پلاس فرکو چراغ بک لایت با ظاهر زیبا دور آینه کار می‌شه. از طرفی دو تا چراغ حبابی متحرک بالای آینه نصب می‌شه. آرایشگر هم می‌تونه این چراغ‌هارو جابجا کنه و هم می‌تونه زاویه‌شون رو تغییر بده و روی هر قسمتی که خواست نور رو فوکوس کنه!

ضمن اینکه آرایشگر می‌تونه هر کدوم از چراغ‌هارو که خواست روشن کنه و تنظیم هر کدوم از چراغ‌ها جداگانه‌ست.

آپشن‌های کار شده روی آینه آرایشگاهی

آینه‌های آرایشگاهی فقط از نظر قاب و فریم تنوع ندارن. جالبه بدونین که آپشن‌های مختلفی هم رو این آینه‌ها کار می‌شه. به عنوان مثال برای تنظیم چراغ‌های آینه آرایشگاهی سنسور تاچ و ریموت کنترل روی آینه آرایشگاهی تعبیه می‌شه. یا حتی قابلیت‌هایی مثل آینه زوم دار ( در بخشی از آینه ) ، لوگوی آرایشگاه به صورت چراغ و …

آینه آرایشگاهی لاکچری

حواستون باشه که آینه‌ها از نظر کیفیت می‌تونن تفاوت زیادی داشته باشن. بعضی از مدل‌های آینه که با متریال ضعیف ساخته می‌شن درسته ارزون‌تر هستن اما شفافیت کمی دارن و خش پذیری بالا. بعد از مدت کوتاهی هم کدر می‌شن! پس سعی کنی حتما آینه آرایشگاهی رو از یه تولیدکننده معتبر آینه بخرین. آینه آرایشگاهی باید با شیشه‌های فوق شفاف و سوپر کلییر تولید بشه.

آینه تاچ یا لمسی چیه ؟

همونطور که گفتیم برای تنظیم آینه از آپشن‌های مختلفی استفاده می‌شه. سنسور تاچ یکی از مدرن‌ترین آپشن‌هایی محسوب می‌شه که روی آینه‌های آرایشگاهی نصب می‌شه. با اینکه قیمت آینه‌های تاچ نسبت به مدل معمولی گرون‌تره اما نسبت به مدل‌های دیگه آینه مدرن ارزونتره و می‌تونه توجه‌هارو به سمت سالن جلب کنه.

آینه آرایشگاهی با ریموت کنترل

آینه‌های ریموت دار بدون شک محبوب‌ترین آینه‌هایی هستن که در آرایشگاه از اونا استفاده می‌شه. تو این مدل یه ریموت کنترل ( مثل کنترل تلویزیون ) برای آینه تعبیه می‌شه که با کمک اون می‌تونین نور آینه رو خاموش و روشن کنین و یا رنگ چراغ‌رو عوض کنین. مزیت ریموت کنترل در اینه که حتی از فاصله دور هم می‌شه اونو تنظیم کرد. نکته دیگه اینکه اینطوری دست به صفحه آینه نمی‌خوره که کثیف بشه.

آینه دو طرفه آرایشگاهی

در آخر

تو سال‌های گذشته آرایشگاه‌ها از هر نظری پیشرفت کردن و رقابت هم خیلی زیاد شده. استفاده از محصولات قدیمی و غیرحرفه‌ای می‌تونه تاثیر منفی زیادی داشته باشه و حتی با وجود کیفیت کار مشتری رو کم کنه! آینه هم یکی از مهمترین وسایل آرایشگاهه و حرفه‌ای بودنش شدیدا به چشم میاد. اما کدوم مدل آینه آرایشگاهی لاکچریه؟

برای اینکه یه آینه لاکچری و البته کاربردی تو آرایشگاه داشته باشین بهتره از آینه‌های آرایشگاه پلاس فرکو ( با نور بک لایت و چراغ حبابی قابل تنظیم ) استفاده کنین. برای فریم هم استیل بدون شک لوکس‌ترین گزینه‌ست و اگه بودجه کافی دارین در خریدش شک نکین. اما آینه‌های قاب های‌گلاس هم می‌تونن با قیمت کمتر ظاهری کاملا لوکس به آرایشگاه شما ببخشن. نکته دیگه اینکه بهتره از آینه‌های آرایشگاهی قدی استفاده کنین. مدل‌های بیضی قدی و گنبدی هم ظاهر لوکس و متفاوتی دارن. برای کسب اطلاع بیشتر درباره قیمت آینه آرایشگاهی با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

آینه آرایشگاهی لاکچری

سفارش آینه آرایشگاهی لاکچری

اگه دوست دارین یه آینه آرایشگاهی لاکچری رو با بهترین کیفیت و جدیدترین آپشن‌ها اون هم با ضمانت بخرین ، همین الان با فرکو تماس بگیرین! فرکو اولین تولیدی ایرانیه که به صورت کاملا تخصصی روی تولید آینه آرایشگاهی تمرکز کرده. در واقع تخصصی‌ترین مدل‌های آینه کشور در زمینه آرایشگاه توسط همین تولیدی به تولید می‌رسه و خرید شما از فرکو هیچ واسطه‌ای نداره. فرکو برای تولید آینه آرایشگاهی از شیشه‌های فوق شفاف و ضدخش استفاده می‌کنه. شما می‌تونین هر طرحی که دوست دارین رو سفارش بدین. حتی می‌تونین عکس آینه‌ای که خوشتون اومده رو بفرستین تا مثلش رو براتون بسازیم! عکس بفرست آینه بگیر!

همه محصولات فرکو با ضمانت کامل کیفی به فروش می‌رسن و اگه شما احساس کردین محصول ایرادی داره می‌تونین آینه رو برگردونین و کل مبلغ پرداختی رو هم به صورت پس بگیرین! اگه تو مسیر هم آینه ضربه بخوره مسئولیتش به عهده مجموعه‌ست و آینه شما تعویض می‌شه.

آینه آرایشگاه

پل ارتباطی با فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح‌های آینه آرایشگاهی پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
لاکچری ترین مدل آینه واسه آرایشگاه کدومه؟

بین مدل‌های مختلف آینه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو