Home
مدل های آینه آرایشگاهی

مدل های آینه آرایشگاهی

آیا با وجود تولید جدیدترین مدل های آینه آرایشگاهی هنوز از آینه معمولی در آرایشگاه‌تون استفاده می‌کنین؟ در سال‌های اخیر چند مدل آینه جدید و مخصوص تولید شده که هم ظاهر به مراتب بهتری دارن و هم کاربردی‌ترن و به آپشن‌های بیشتری مجهزن . به همین خاطر هم اکثر آرایشگاه‌ها و مزون‌ها دیگه از آینه معمولی استفاده نمی‌کنن. چون ظاهر آرایشگاه اهمیت خیلی زیادی داره و رقابت هم به مراتب بیشتر شده. از طرفی آینه از مهترین وسایل آرایشگاهه . از جدیدترین مدل‌ های آینه آرایشگاهی میشه به آینه بک لایت ، آینه هالیوودی ، آینه آرایشگاه پلاس و … اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با جدیدترین مدل های آینه آرایشگاهی در ادامه همراه فرکو باشین.

مدل های آینه آرایشگاهی
آینه قدی
مدل های آینه آرایشگاهی
آینه حکاکی شده

چرا فرکو

کیفیت و دوام آینه قدی بیضی سالن آرایشی

بسته بندی محکم و رایگان محصولات

طراحی و دیزاین آینه طبق سلیقه شما

خدمات پس از فروش

گارانتی یکساله همه محصولات شیشه و آینه

مدل های آینه آرایشگاهی
آینه قدی بک لایت
آینه قدی باکس دار

مدل های آینه آرایشگاهی جدید و قدیم چه تفاوتی باهم داره

آینه‌های قدیمی یه آینه ساده و بدون نور بودن که بودنشون توی فضا تنها مزیتش این بود که میتونستین توی اون خودتونو ببینین،ولی آینه‌های امروزی هم نور خیلی خوبی دارن و هم اینکه میتونین به عنوان یه وسیله‌ی دکوراتیو ازش استفاده کنین.اگه شما هم توی کارتون خیلی حرفه‌ای و بروز هستین باید حتما از این آینه‌ها استفاده کنین چون که اینجوری کاملا متفاوت میشین و میتونین ادعای خوب بودن داشته باشین و این دلیلش اینه که نمیشه شما خوب باشین ولی ابزار کارتون قدیمی و دمده باشه.پس سعی کنین برای داشتن یه فضای شیک و خوشگل و ارتباط حسی شما با مشتری حتما یه آینه‌ی بروز بخرین که هنر خودتونو کامل به نمایش بزارین.

آینه بک لایت

قابلیت مدل های آینه آرایشگاهی جدید چیه

انواع مدل های آینه آرایشگاهی نور پردازی کافی رو دارن و میتونین از نورشون به خوبی استفاده کنین.اما آینه‌های آرایشگاهی جدید یه قابلیت فوق‌العاده دارن که واقعا شگفت انگیزه مثلا میتونین با وصل شدن به اینترنت یا بلوتوث خیلی راحت موسیقی یا کلیپ مورد نظرتونو گوش کنین و لذت ببرین.
نور این آینه‌ها قابلیت تنطیم داره یعنی هروقت که بخواین میتونین نورشو کم و زیاد کنین و خاموش و روشنش کنین.
روی آینه‌ها امکان وجود ساعت و دمای محیط رو میتونین ایجاد کنین که واقعا کاربردیه براتون و در آخر قابلیت ضد بخار که واقعا کاربری خاصی داره یعنی وقتی که دمای محیطتون بالا باشه با سنسوری که این آینه داره اجازه نمیده هیچ بخاری روی آینه ایجاد بشه.
همه‌ی این قابلیتا روی آینه نصب میشه و این کاملا بستگی به سلیقه‌ی شما داره که بخواین یا خیر و مجموعه فرکو براتون انجام میده.

آینه رومیزی چراغ دار

انواع مدل های آینه آرایشگاهی

  1. آینه قدی
  2. آینه دو طرفه
  3. آینه بک لایت
  4. آینه چراغ دار
  5. آینه رومیزی
  6. آینه دیواری
  7. آینه نور مخفی
  8. آینه آویز
  9. آینه ریموتی
  10. آینه حسگری
  11. آینه لمسی
  12. آینه هالیوودی
  13. آینه سند بلاست
  14. آینه حکاکی شده
  15. آینه هوشمند
  16. آینه ضد بخار
آینه بیضی نور مخفی
آینه دو طرفه

آینه بک لایت

آینه بک لایت یه آینه‌ی چراغداره ولی با نور مخفی.این آینه میتونه نور خوبی رو براتون ایجاد کنه.
آینه بک لایت یه نوار LED دور تا دور آینه‌ داره که نور رو کاملا یکسان به روبرو منتقل میکنه.
آینه بک لایت به سه روش خاموش و روشن میشه که در ادامه راجبش حرف میزنیم و اینکه از این طرح هم بدون قاب و هم قاب دار میتونین استفاده کنین‌.

آینه هوشمند

آینه‌ی هوشمند یه آینه‌ی کاملا مدرن و بروزه که همه‌ی قابلیتای یه آینه رو توی خودش جمع کرده پس اگه یه آینه‌ی همه چی تموم میخواین حتما سعی کنین از آینه‌ی هوشمند استفاده کنین. آینه‌ی هوشمند یه سری قابلیتای خفن داره که شامل تنظیم نور آینه و نمایش ساعت و دما و ضد بخار بودن و حتی پخش موسیقی میشه.
تنظیم نور که به سه صورت حسگری ، لمسی و ریموتی هست که برای همه‌ی آینه‌ها این قابلیت فعاله و میتونین انجام بدین.نمایش ساعت و دما روی این آینه میتونه چیز جذابی باشه ، گاهی پیش میاد که شما دوست دارین بدونین ساعت چنده ولی ساعت ازتون دوره و با نگاه کردن به آینه میتونین خیلی راحت چک کنین. آپشن بعدی ضد بخار بودن آینه هست که توی این طرح به صورتی هست که شما وقتی توی سرویس‌ بهداشتی یا حمام آب گرم رو باز میکنه این طرح میتونه دمای آینه حمام شما رو با محیط یکی کنه و به این ترتیب هیچ بخاری روی آینه ایجاد نشه ، قابلیت آخر این آینه پخش موسیقی یا کلیپ مد نظرتون هست که این کار رو با متصل شدن به بلوتوث به راحتی میتونه براتون انجام بده‌‌.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار یه آینه‌ی نور داره که نور خیلی زیادی رو میتونه توی فضا بوجود بیاره این آینه از اونجا که به میک آپ میتونه کمک کنه بهش آینه گریم هم میگن و با نور خیلی زیادش میتونه یه آرایش بی نقص رو براتون رقم بزنه.
آینه چراغ دار هم بدون قاب و هم قابدارش خیلی خوشگله و اینکه چجوری باشه به شما بستگی داره.
چراغای این آینه دور تا دور کار نصب میشه و به صورت آفتابی و مهتابی هست که هم میتونین تکی استفاده کنین هم اینکه یکی در میون بزنین،این چراغ‌ها نور خیلی مطلوبی رو توی محیطتون ایجاد میکنن.
آینه‌های چراغدار برای آرایش بهترین گزینه هست و به شدت بهتون پیشنهاد میکنم‌
نور این آینه هم مثل آینه بک لایت به سه روش خاموش و روشن میشه.

آینه دو طرفه

آینه دو طرفه یه آینه‌ی کاملا دکوراتیو و خوشگله که میتونین توی آرایشگاه و مزون و …. ازش استفاده کنین. این آینه یه حسن خیلی خوبی که داره اینه که وسط سالن قرار میگیره و میتونین با خیال راحت کار دو تا مشتری رو با هم انجام بدین حتی میتونین وسط این آینه که یه فضای خالی داره رو برای خوشگلتر شدنش از نور مخفی یا باکس استفاده کنین که لوازم مصرفی هم داخل اون بزارین.

آینه قدی بک لایت
آینه چراغدار سالن آرایشی
آینه دو طرفه
آینه گرد سالن زیبایی
آینه آرایشگاهی دکوراتیو
آینه چراغدار

پل ارتباطی فرکو

برای خرید حضوری از فرکو میتونین با هماهنگی قبلی از طریق شماره‌های تلفن مجموعمون از ساعت ۸ صبح تا ۲بعد از ظهر و از ۴ تا ۸ شب ارتباط بگیرین و اگه دوست داشته باشین که آنلاین و غیر حضوری خرید کنین میتونین تلفنی به مشاورای فروش فرکو زنگ بزنین.راستی هر محصولی که سفارش بدین ۳ یا ۴ روز بعدش آماده‌ی ورود به خونه و محل کارتونه و اینو یادتون نره که محصولای فرکو بی واسطه‌ با یه قیمت عالی از کارگاه مستقیم به دستتون میرسه. محصولات فرکو ضمانت فروش هم دارن و اگه آینه مورد پسند نباشه مشتری می‌تونه محصول رو پس بده. در صورتی که زمان حمل و نقل آینه دچار شکستگی هم بشه تعویض می‌شه.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
شماره تماس با مجموعه فرکو :  09101767773

وبسایت : farkoo.ir
اینستاگرام : http://Instagram.com/farkoo.ir

چه آینه ای مناسب آرایشگاه است؟

آینه بک لایت و…..

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو