Home
آینه دیواری آرایشگاه

آینه دیواری آرایشگاه

آینه دیواری آرایشگاه ، از مهم‌ترین ابزار آرایشگاهه که علاوه بر داشتن کارایی آرایشی برای ظاهر دکوراسیون سالن هم خیلی حیاتیه. میدونی که چقدر کلاس و بروز بودن فضای آرایشگاه و مزون اهمیت داره.

من خودم به شخصه به هیچ عنوان دوست ندارم سرنوشت میکاپ صورت و یا شینیون موهام رو به آرایشگری بسپرم که ظاهر سالنش منو یاد آرایشگاه‌های قدیمی بندازه. باید واقع بین بود هرگز نمیشه کاری حرفه‌ای رو با ابزار غیرحرفه‌ای انجام داد. یا اگر بشه هم جزو استثنائات میشه.

پس آینه‌ی آرایشی محل کارت رو هوشمند و لمسی انتخاب کن که مسیر هزار و یک راه رو برات آسون و هموار می‌کنه. هر وقت دلت خواست شدت نور رو بیشتر و غلیظ‌تر کن و مشتری و غرق نور کن. تا حتی کوچکترین خطایی هم از چشمت دور نمونه.یا در روزهای آفتابی و در سالنی که نورگیرش خوبه شدت نور رو کم کن تا اذیت نشی. یا حتی رنگشو با لمس قسمت تاچش تغییر بده و برای خودت و مشتری تنوع ایجاد کن.

نگم برات که حتی می‌تونی حین کار با آینه‌ات موسیقی هم گوش کنی.

انواع آینه دیواری آرایشگاه

  • آینه با قاب چوبی
  • آینه آویزی
  • آینه بک لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه ال ای دی دار
  • آینه ریموتی
  • آینه لمسی
  • آینه حسگری
  • آینه دما سنج دار
  • آینه تایمری
  • آینه حکاکی شده
  • آینه طرح دار
  • آینه پایه دار
  • آینه شلف دار
  • آینه موزیکال
  • آینه باکس دار
  • آینه رومیزی
  • آینه قاب دار
  • آینه بدون قاب
  • آینه با قاب طلایی
  • آینه ساده
  • آینه آنتیک
  • آینه ونیزی
  • آینه سه بعدی
  • آینه با قاب بنفش
  • آینه با قاب مسی
آینه دیواری آرایشگاه

آینه قدی مسی

آینه مسی که در تصویر بالا برای شما انتشار داده شده است قاب مسی دارد که بسیار مدرن و جذاب می باشد .این آینه نسبت به آینه های دیگر قیمت بالاتری دارد چون تمامأ قاب آن با مس می باشد .

انواع آینه های پرفروش که در صنایع فرکو تولید می شود

آینه دیواری آرایشگاه

آینه دیواری آرایشگاه بک لایت چیست

این آینه دارای چراغ ال ای دی می باشد که این نور به صورت مخفی می باشد .نور این آینه چندین رنگ متنوع دارد که شامل 24 عدد رنگ یعنی : قرمز ، آبی ، سبز ،بنفش و… می باشد .این آینه در مدل های مختلفی از جمله قدی ،رومیزی ،دیواری ، آویزی و… تولید می شود .این آینه هم به صورت قاب دار و هم به صورت بدون قاب موجود می باشد .قاب آینه بک لایت در رنگ های متنوع و جنس های مختلفی به فروش می رسد .این آینه جزء جدیدترین آینه های صنایع فرکو می باشد که در میان مردم بسیار محبوب می باشد .آینه بک لایت در مدل های مختلفی برای شما فعال می شود که در متن زیر برای شما توضیح کامل و مختصری داده می شود .این روش ها تنها برای آینه بک لایت نیست .بلکه از این کاربرد ها در آینه هالیوودی نیز استفاده می شود .

آینه دیواری آرایشگاه

اولین روش فعال شدن این آینه

ریموتی

اولین روشی که این آینه فعال می شود به صورت ریموتی می باشد .یعنی آینه شما به این صورت می باشد که شما از راه دور کاملا کنترل آینه را در دست دارید .و با استفاده از یک ریموت می توانید آینه خود را روشن و یا خاموش کنید .این تنها کاری نیست که می توانید با کمک از ریموت انجام دهید .بلکه می توانید شدت نور آینه را کم و یا زیاد کنید.ورنگ آینه را به صورت ترتیبی و رندومی پخش کنید.

لمسی

روی قسمت صفحه آینه شما یک قسمت مشخص شده ای تعیین شده است که شما تنها با لمس انگشتان خود روی این قسمت می توانید آینه خود را خاموش و روشن کنید .همچنین می توانید شدت رنگ لامپ خود را کم یا زیاد و یا به صورت ترتیبی و رندومی پخش کنید .

حسگری

این مزیت به این صورت می باشد که آینه دارای هیچ کنترل و یا صفحه نمایشی نمی باشد .تنها شما با تکان دادن دست خود در قسمت زیر آینه شما فعال می شود .

آینه دیواری آرایشگاه

آینه دیواری هالیوودی چیست

آینه دیواری آرایشگاه – آینه هالیوودی بسیار ظاهری جذاب و مدرن دارد که مناسب برای هر سنی می باشد .این آینه دارای ۲۴ عدد لامپ کم مصرف می باشد که در نتیجه دارای نور بسیاری می باشد .این آینه در سایز بندی ها و ابعاد های متفاوتی برای شما تولید و به فروش می رسد .شما می توانید آینه هالیوودی را به صورت ثابت و یا متحرک سفارش دهید .این آینه مناسب برای آرایشگاه می باشد . و بسیار برای آرایشگاه زیبا و مدرن می باشد .

آینه ثابت هالیوودی

آینه ثابت روی دیوار محیط شما نصب می باشد .این آینه مناسب برای محیط های کوچکی می باشد که جای خالی برای قرار دادن آینه وجود ندارد .اما امکان تغییر مکان این آینه سخت می باشد .

آینه متحرک هالیوودی

آینه متحرک به چندین صورت می باشد .اولین مدل به این صورت می باشد که ساده روی دیوار شما تکیه داده می شود .اما در مدل های دیگری هم تولید می شود که دارای چرخ می باشد و شما می توانید راحت جای آینه خود را تغییر دهید .این آینه دارای پایه های مختلفی می باشد که رنگ بندی و جنس های مختلفی دارد .

آینه دیواری آرایشگاه

آینه دیواری آرایشگاه طرح دار

شما می توانید برای خاص کردن آینه خود در آرایشگاه اسم سالن خود را روی تک به تک آینه های دیواری حک کنید .حتی اگر تیکه ای شعر دارید که مورد علاقه شما می باشد می توانید آن را روی آینه خود با فونت مورد علاقه خود سفارش دهید .حتی امکان کنده کاری روی آینه شما وجود دارد و شما می توانید اسم و یا شعر خود را به صورت کنده کاری سفارش دهید .

لامپ آینه دیواری آرایشگاه هالیوودی چیست

لامپ آینه هالیوودی ال ای دی می باشد .این لامپ دارای نور بسیار بالایی می باشد که در عوض اصلا چشم شما اذیت نمی کند و آسیبی به چشم شما وارد نمی کند .همچنین قیمت آینه لامپ بسیار مناسب می باشد و بعلاوه این که قیمت مناسبی دارد بسیار طول عمر بالایی دارد .شما در صورت سوخت لامپ خود به راحتی می توانید از آینه خود را جدا کنید .و یک لامپ دیگر را روی آینه خود نصب کنید .

لامپ های دیگری مثل لامپ رشته ای و کم مصرف وجود دارند .که مناسب برای این آینه نمی باشند .زیرا هم قیمت بالایی دارند .و بسیار نور کمی از خود نشان می دهد .پس پیشنهاد ما به شما این است که برای آینه خود حتما از لامپ های ال ای دی سفارش دهید .

آینه دیواری آرایشگاه

آینه ال ای دی دار قدی چیست

آینه دیواری آرایشگاه – این آینه دارای دو ردیف لامپ ال ای دی می باشد که در قسمت پشت آینه شما نصب می شود .این لامپ های در رنگ بندی های مختلفی تولید می شود .شما می توانید تنها چند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و برای ما ارسال کنید .که تنها رنگ های مورد علاقه شما روی آینه نصب شود .نور این آینه بالا می باشد و با روشن کردن این آینه رنگ لامپ آینه شما روی دیوار پخش می شود .و یک نمای بسیار جذابی روی محیط شما ایجاد می کند .

آینه دیواری آرایشگاه

از آینه دیواری آرایشگاه در چه مکان های دیگری استفاده می شود

  1. منزل
  2. اتاق خواب
  3. اتاق خواب دخترانه
  4. محل کار
  5. مزون ها
  6. خیاطی ها
  7. باشگاه ها
آینه دیواری آرایشگاه

آینه گرد دیواری چیست

آینه دیواری آرایشگاه – آینه گرد یکی از بی نظیر ترین آینه های تولید شده در صنایع فرکو می باشد .آینه گرد در سایز بندی های مختلفی تولید می‌شود .حتی می تواند این آینه را به صورت قدی در بزرگ ترین سایز روی دیوار خود نصب کنید .این آینه در قاب های مختلفی تولید شده و قیمت مناسبی دارد .قیمت این آینه شگفت انگیز می باشد .و کاملا از لحاظ کیفیت شفاف می باشد .

آینه دیواری آرایشگاه

آینه دیواری متحرک

آینه دیواری آرایشگاه – این آینه دارای قاب های مختلفی می باشد که جنس های متفاوتی دارد .این آینه دارای پایه های مختلفی می باشد که رنگ بندی های متفاوتی دارد .این آینه را شما می توانید به راحتی تغییر مکان دهید .بدون هیچ فشاری می توانید محل قرار دادن این آینه را تغییر دهید .این آینه مناسب برای محیط های بزرگ و علاقه مندان به تغییرات دکوراسیون دائم دارند .برای ثبت سفارش خود به شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید .

آینه دیواری آرایشگاه

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که جهت تهیه‌ی آینه دیواری آرایشگاه برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود داره .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر هس .
آدرس دفتر :تهران ،اتوبان فتح، باغستان ، میدان سعید آباد، خ باغ عمارت، خ ۱۵ متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه در سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفن می باشد
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

آینه آرایشگاه رومیزی

آینه های مخصوص رومیزی به صورت هالیوودی و بک لایت وجود دارد .که شما می توانید به صورت تربیتی کنار هم چندین آینه رومیزی را کنار صندلی قرار دهید . آینه دیواری آرایشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو