Home
آینه بدون قاب

آینه بدون قاب

آینه بدون قاب از جدیدترین مدل‌های آینه اس که مخصوصا در چیدمان مدرن مورد توجه هست. این نوع آینه در اشکال متنوع همچون آینه قدی ، بیضی ، آینه گرد و … در بازار عرضه می‌شن. در میان مدل‌های مختلف آینه بدون قاب ، آینه بک لایت که نوعی آینه چراغ دار هست محبوبیت بیشتری داره. به صورتی که می‌توان آینه‌های بک لایت رو به عنوان مدرن‌ترین مدل آینه معرفی نمود. با توجه به ظاهر جذاب ، از آینه‌های بدون قاب برای تزیین محیط‌های گوناگون نظیر منازل مسکونی بهره می‌گیرن. همچنین استفاده از آینه بدون قاب برای آرایشگاه‌ها و مزون‌ها رایج هست. فرکو از معتبرترین برندهای ایرانی اس که در زمینه تولید انواع آینه فعالیت می‌کنه. ضمن اینکه فرکو برای تولید آینه از شیشه‌های فوق شفاف بهره ‌می‌بره ، آپشن‌های مختلف و جذابی نیز با توجه به سفارش مشتریان عزیز در آینه تعبیه می‌شن که در ادامه مطلب به معرفی اونا می‌پردازیم.

قابل توجه هست که آینه‌های فرکو در ابعاد و اشکال دلخواه مشتری تولید می‌شن.

آینه بدون قاب
آینه بدون قاب بک لایت روشویی
آینه بدون قاب
آینه بدون قاب دیواری

آینه بدون قاب بک لایت

آینه بک لایت مدلی از آینه بدون فریم هست که در اون از چراغ LED در زمینه آینه استفاده می‌شه. چراغ LED به گونه‌ای به آینه نصب می‌شه که پس زمینه آینه نورانی باشه. آینه‌های بک لایت با توجه به ظاهر جذابی که دارن به یکی از محبوب‌ترین انواع آینه مبدل شدن. از این آینه‌ها برای دکوراتیو سالن پذیرایی (معمولا به صورت قدی) و برای سرویس بهداشتی استفاده می‌شه. با توجه به نوری که از آینه بک لایت تابیده می‌شه ، در آرایشگاه و مزون نیز از اون بهره می‌برن.

آینه بدون قاب هالیوودی

در آینه های بدون قاب هالیوودی که با نام آینه گریم نیز شناخته می‌شن از چراغ های حبابی استفاده می‌شه. مطابق با نام ، آینه‌های هالیوودی بهترین مدل آینه برای گریم و آرایش هستن. با اینکه این نوع آینه از ظاهر مناسبی داره اما آینه های بک لایت از نظر بصری مطلوب‌تر هستن.

آینه بدون قاب

آینه به علت صاف بودن سطح روی اون می‌تونه تصویر همه چیز رو به نمایش بذاره. اینکه اجسام در آینه دیده میشه تنها دلیلش بازتاب نور هست یعنی زمانی که نور تابیده میشه بدون پراکندگی
نور رو منعکس کرده و گاهی آینه‌ای که سطح اون صاف نباشه پراکندگی در اون اتفاق میوفته.
این محصول کاربردهای فراوانی داشته و نقش به‌سزایی در زندگی داره آینه بدون قاب و مدلهای متنوع دیگر آینه میتونه به غیر از کاربرد دیداری،دکوراتیو زیبایی در خانه رقم بزنه.

انواع آینه‌ها

1.آینه بدون قاب کروی(کاو یا مقعر)(کوژ یا محدب)

2.آینه تخت(آینه شیشه ای و آینه فلزی)

3.آینه توان بالا (در آزمایش‌ها و محاسبات کاربرد داره)

4.آینه لایه گذاری شده

5.آینه شلجمی(در چراغ خودرو به کاربرده میشه)

آینه بدون قاب
آینه کاری دیواری

کاربرد آینه

  • آینه بدون قاب برای دیزاین دیوار خانه
  • آینه کاری مساجد
  • آینه روشویی
  • آینه تلسکوپ
  • بکارگیری در خودرو
  • ابزارآلات پزشکی
  • آینه حمام
  • آینه مزونی
آینه بدون قاب
آینه بدون قاب
آینه بدون قاب
آینه بک لایت بدون قاب

مزیت استفاده از آینه بدون قاب

آینه بدون قاب ظاهری پیشرفته و طراحی جالبی رو داره در محیطی که آینه رو بدون قاب نصب کنین می‌تونین از فضا استفاده‌ی کافی رو ببرین زمانی که اتاق کوچکی دارین با اجرای آینه در آن محل هم فضا رو بزرگ‌تر و هم اینکه روشن‌تر نمایش بدین.با خرید آینه‌های بدون قاب می‌تونین ظاهری زیبا رو در خانه تداعی کنین زیرا دیگر از قاب‌های فلزی و چوبی یا هر نوع دیگری خبری نیست‌.

از نظر دوام و کیفیت آینه بدون قاب یک قدم جلوتر بوده و دارای سبک‌های متنوعی بوده آینه هایی نظیر هشت ضلعی،قوس‌دار،موج دار و غیر در خانه به عنوان آینه کاری مدرن استفاده بسزایی داره به همین دلیل اکثر معماران امروزه از این روش برای زیبایی خونه استفاده می‌کنن.

آینه بدون قاب

 نصب آینه بدون قاب

آینه بدون قاب هیچ آویزی برای نصب روی دیوار ندارد پس نصب سختی رو به همراه داره
برای نصب این آینه باید دقت کافی داشته باشین به صورتی که ابعاد و اندازه را دقیق مد نظر قرار بدین و راس‌های اون رو علامت گذاری کرده و روی دیوار هم نشانی بذارین سپس با براکت‌های دیواری اونو روی دیوار آویزون کنین جنس براکت‌ها اصولا پلاستیک و فلز هست زمانی که براکت رو کاملا روی دیوار چسبوندین به شکل محکمی فشار داده تا کاملا در هم قفل و محکم بشه زمانی که کاملا از محکم بودن براکت در دیوار مطمئن شدین آینه رو چسبونده و فشار بدین.در این صورت آینه‌ی شما تکونی نمی‌خوره و کاملا روی دیوار می‌مونه.
نکته بعدی اینه که گاهی آینه‌ها بزرگ بوده و شما نمی‌تونین با براکت روی دیوار نگه دارین پس در این صورت از چسب‌های دو طرفه استفاده کنین تا آینه محکم روی دیوار بمونه.

آینه هندسی بدون قاب

محل استفاده از آینه

آینه بدون قاب امروزه جزو دکوراسیون و لوازم ضروری خانه محسوب میشه پس نصب اون در خونه از اهمیت بالایی برخوردار هست.
در اتاق خواب اصولا بهتر هست روبروی تخت یا روبروی در ورودی اجرا بشه زیرا صبح میتونه ظاهر خود رو در اون ببینیه و این هیجان انگیز هست.
در پذیرایی منزل جنبه‌ی تزیینی داشه و باعث بزرگ به نظر رسیدن اون می‌شه پس باید آینه‌کاری شیکی در این فضا رخ بده.
در حموم نصب آینه بدون قاب بالای وان باعث بزرگ‌تر به نظر رسیدن حموم شده و انرژی مثبتی رو در محیط فراهم میکنه.
اتاق خواب کودکان رو آینه‌هایی با قاب فانتزی می‌تونه شکل زیبایی ایجاد کرده و علاقه‌ی فرزندان رو به اتاق خواب بیشتر کنه.
در سرویس بهداشتی معمولا بالای روشویی برای راحتی شستشوی صورت و اصلاح نصب می‌شه.

آینه لوزی

آینه بدون قاب در همه جا استفاده و کاربرد داره مکان‌هایی مثل فروشگاه‌ها و مزون و ….
جذابیت این آینه تاثیر به‌سزایی در چشم انداز محصولات شما داشته و کمک می‌کنه تا شما به نحو احسن جنس‌های خود رو به نمایش بذارین علاوه بر این تنوع بالایی نیز داشته و می‌تونین به راحتی با دیزاین داخلی خود اونا رو تطبیق بدین.
اشکال و اندازه‌های مختلف این آینه زبانزد همه بوده و به همین دلیل طرفداران زیادی رو جذب خود کرده اس. این ظرح رو به صورت قدی یا ابعاد کوچکتری می‌تونین در هر محیطی اجرا کنین با توجه به تجهیزات کارگاه فرکو این طرح در هر سایزی قابل سفارش بوده یعنی به نوعی می‌تونین طبق سلیقه‌ی خودتون رنگ و سایز رو سفارش و در نهایت آینه‌ای طبق سلیقه و دلخواه خودتون در اختیار بگیرین.

درباره ما

مجموعه فرکو از جمله برندهای داخلی اس که در زمینه تولید انواع آینه و شیشه فعالیت می‌کنه. فرکو برای تولید آینه از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه بهره میبره. همچنین انواع جدید و خاص آینه مانند اینه هوشمند در این مجموعه به تولید میرسه. از طرفی محصولات فرکو با حذف واسطه خدمت مشتریان عزیز عرضه میشه. در صورت تمایل می‌تونین آینه خود رو در طرح ها ، رنگ ها و اشکال دلخواه سفارش بدین. ضمن اینکه بر حسب تمایل مشتری امکاناتی نظیر حسگرهای لمسی ، حسگرهای حرارتی و … نیز بر روی آینه نصب می‌شه. همچنین در صورتی که قصد خرید آینه بدون قاب رو داشته باشین ، همکاران فرکو در اسرع وقت آینه رو در محل مورد نظر نصب می‌کنن.

آینه قدی
آینه بدون قاب اتاق کودک
بک لایت

پل ارتباطی با مجموعه فرکو جهت خرید

می‌تونین با یکی از روش های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
آدرس دفتر :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
شماره تماس با مجموعه فرکو : 02188068352 و 09101767773

وبسایت : farkoo.ir
تماس مستقیم : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
پیج اینستاگرامی فرکو

برای خرید حضوری می توانید با هماهنگی قبلی توسط تماس مستقیم از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 شب اقدام کنین. همچنین در صورت تمایل می‌تونین از روش غیر حضوری و تلفنی برای ثبت سفارش اقدام کنین. کلیه محصولات فرکو ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده میشن. محصولات فرکو بدون واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه عرضه می‌شن.

نصب آینه بدون قاب در کجا انجام میشه؟

در پذیرایی و اتاق خواب و…

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو