Home
قیمت و خرید میز جلومبلی و عسلی شیشه‌ای

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای

چه‌وسایل شیکی داری 😍 می‌شه قیمت و برندی‌که جلومبلی و عسلی شیشه‌ای تو از اون‌جا خریدی بدونم ؟

آره حتما اسم و شماره تلفنش رو بهت می‌دم.

دکوراسیونت خیلی متفاوت و خاصه ، از یک طراح دکوراسیون کمک گرفتی؟

نه ، خودم دکور کردم 🙂

من‌هم طراحی دکوراسیون منزلم خیلی برام مهمه! ولی متأسفانه هنوز میز مورد علاقه‌ام رو پیدا نکردم 🙁

از کدوم کشور سفارش دادی برات آوردن؟

از کشور خودمون خریدم.

راست می‌گی :O

نمی‌دونستم میزهای به‌این زیبایی ، تو ایران هم تولید می‌شه.

بله دوست عزیزم معلومه که‌تو ایران تولید می‌شه ، در حالی‌که طراحی و کیفیتش کاملا مطابق با محصولات درجه یک خارجیه

ولی

توسط تولید کننده ایرانی و برای هموطن ایرانی تولید می‌شه 🙂

با این تفاوت‌که ، ضمانت یک‌ساله و خدمات پس از فروش هم داره 😉

خیلی دوست‌دارم در مورد تمام مدل‌ها ، جنس‌های مختلف ، رنگ‌های متنوع و طراحی‌های جذابش و هرچیزی‌که در موردش می‌دونی بهم بگی 🥰

بله حتما

همین الان بهت می‌گم ….

میزهای عسلی شیشه‌ای بسیار زیبا و جذاب
قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز عسلی یک تکه با شیشه خم
قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز جلومبلی با شیشه یک تکه خم و کفی چوبی

جلومبلی و عسلی شیشه‌ای


میزهای کوچیک جلومبلی و عسلی خیلی بیش‌تر از اون‌چیزی‌که فکرش‌رو می‌کنیم ، در زندگی و محیط‌ اطرافمون ، کاربردی و مفید هستن. درسته‌که جنس ، طرح و مدلشون ، تأثیرات متفاوتی در زیبایی دکوراسیونمون دارن ، اما از لحاظ کاربری ، وجودشون در هرنوعی که‌باشن ، بسیار ضروری و موثره. از این میزها هم برای تزیین و دکوراسیون محیط و ایجاد جلوه در فضای داخلی ، استفاده می‌کنیم. و هم برای تکمیل ست مبلمانمون و هم‌چنین پذیرایی از دوستان و اقواممون. و البته بیش‌تر از همه برای استفاده روزانه خودمون.

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
شیشه خم یک تکه در میز کشودار عسلی کنار تختی

قیمت و خرید انواع جلومبلی و عسلی شیشه‌ای

میز شیشه‌ای پایه فلزی

میز شیشه‌ای پایه چوبی

میز پایه شیشه‌ای

میز تمام شیشه یک‌تکه

میز تمام شیشه چندتکه

میز شیشه‌ای دو طبقه

میز شیشه‌ای باکسی

میز شیشه‌ای کشویی

میز شیشه‌ای دفرمه

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز عسلی و جلومبلی پایه شیشه‌ای زیبا

میز شیشه‌ای پایه فلزی

در ساخت میزهای شیشه‌ای از یک تقسیم بندی مشخص پیروی می‌شه. میزهایی با سطح شیشه‌ای یکی از موارد این تقسیم بندی هستن. در این گروه ، زمانی‌که سطح میز از شیشه ساخته می‌شه ، برای پایه جنسی متمایز از شیشه انتخاب می‌شه. که میز شیشه‌ای پایه فلزی یکی از انواع اون محسوب می‌شه. پایه فلزی میز می‌تونه از آلومینیوم یا استیل باشه.

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز شیشه‌ای پایه فلزی

میز شیشه‌ای پایه چوبی

یکی دیگه‌از انواع میز با صفحه شیشه‌ای ، میز پایه چوبی هست ، که‌در انواع زیبایی تولید می‌شه. پایه میز در این گروه ، می‌تونه از چوب‌های ام دی اف و یا چوب‌هایی بسیار مرغوب و گرون قیمت باشه. در ساخت این میز از طراحی های ساده گرفته تا طرح‌های بسیار کارشده و جذاب استفاده می‌شه. در محاسبه قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای در میزهای پایه فلزی و پایه چوبی ، علاوه بر کیفیت شیشه ، جنس و نوع فلز یا چوب مصرفی ، بسیار تأثیرگذاره.

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز شیشه‌ای پایه چوبی

میز پایه شیشه‌ای

همون‌طور که‌در مطالب بالا هم گفتم ، تقسیم بندی مشخصی برای میزهای شیشه‌ای وجود داره ، که‌میز پایه شیشه‌ای یکی دیگه‌از انواع اون محسوب می‌شه. در این مدل ، پایه میز شیشه‌ای ، با کمک متریال شیشه ساخته‌ می‌شه. یعنی نه‌تنها در ساخت پایه از چوب و فلز و … استفاده نمی‌شه ، بلکه جنس شیشه به‌تنهایی وظیفه حمل و نگهداری سطح میز که‌از متریال‌های مختلف تولید می‌شه‌رو برعهده داره.

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز پایه شیشه‌ای بسیار شیک

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی تمام شیشه‌ای

قسمت اصلی در این تقسیم بندی ، به‌میز تمام شیشه تعلق داره. این مدل از میز رو می‌شه تحولی عظیم در صنعت شیشه‌سازی و همین‌طور ساخت مبلمان شیشه‌ای دونست. این میز که‌هیچ متریالی جز شیشه در قطعات و قسمت‌های تشکیل دهنده اون بکار نرفته ، تونسته اوج هنر سازنده و استحکام بالای شیشه‌رو ، به‌نمایش بذاره.

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز تمام شیشه یک تکه عسلی

میز تمام شیشه یک‌تکه

یک طراحی بی‌نظیر از میزهای تمام شیشه‌رو در مدل‌های یک‌تکه این میز می‌تونی ببینی. چراکه در ساخت اون‌ها یک شیشه خم به‌طرز فوق‌العاده‌ای به‌یک میز تبدیل می‌شه. بدون نیاز به‌قطعات مجزا و چسبی برای اتصال این قطعات. میز یک‌تکه یعنی ، میزی‌که سطح و پایه و حتی طبقات تعبیه شده در اون ، تنها از یک سطح شیشه‌ای خمیده به‌دست میاد.

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز تمام شیشه یک تکه بسیار جذاب

میز تمام شیشه چند تکه

برخلاف میز شیشه‌ای یک‌تکه ، در میزهای تمام شیشه چند تکه ، از قطعات متعددی استفاده می‌شه. یعنی برحسب مدل میز ، علاوه بر سطح و پایه‌هایی مجزا ، قطعاتی هم برای تشکیل طبقات و … در میز استفاده می‌شه. این میز هم بدلیل استفاده از متریال شیشه برای تمام اجزای اون ، جذابیت زیادی داره و حتی بدلیل شکست نوری‌که در قسمت‌های اتصال قطعات به‌وجود میاد ، افزایش نور بیش‌تری ایجاد می‌کنه. محاسبه قیمت و خرید جلومبلی و عسلی تمام شیشه‌ای در هردو مدل تخت و خمیده ، کاملا به‌کیفیت شیشه ، ابعاد اون و رنگ و طرح انتخابی ، بستگی داره.

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز تمام شیشه چند تکه با طراحی فوق‌العاده شیک و مدرن

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای دوطبقه

در ساخت میز شیشه‌ای جلومبلی و عسلی ، گاهی برای استفاده بهینه‌تر از فضا ، از مدل‌هایی استفاده می‌شه که‌دارای قسمت‌های بیش‌تری برای قراردادن وسایل و حتی دکوری هستن. مثل قراردادن طبقات در قسمت‌های مختلف میز. در این میزها ، جنس طبقه می‌تونه از شیشه یا متریال‌های دیگه باشه ، که‌به مدل میز ویا سلیقه شخصی شما بستگی داره. قیمت میز ساده و میزهایی با قسمت‌های جانبی کاملاً متفاوته.

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز زیبای شیشه‌ای دو طبقه

میز شیشه‌ای کشودار

معمولاً استفاده از کشو در انواع میز بسیار مرسومه ، چراکه وجودش بسیار مفیده و برای نگهداری وسایل بسیار کاربردیه. کشو در میز شیشه‌ای اکثرا از جنس چوب ساخته می‌شه ولی امکان تولید اون از شیشه و متریال‌های دیگه هم وجود داره. کشوی میز شیشه‌ای بیش‌تر برای میز جلومبلی و میزعسلی کنار تختی استفاده می‌شه.

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز شیشه‌ای منحنی با کشوی چوبی

میز شیشه‌ای باکسی

از زیباترین میزهای شیشه‌ای ، میزهای باکسی هستن که‌به‌صورت یک جعبه ویا یک صندوق شیشه‌ای طراحی می‌شن. از این مدل میز جهت ایجاد تزیینات زیبا و خلاقانه می‌تونی استفاده کنی. از گل‌ها و گیاهان طبیعی و مصنوعی گرفته تا لوازم مورد نیازه روزانه.

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای
میز باکسی تمام شیشه با طرح زیبای صندوقچه

میز شیشه‌ای دفرمه

دربین میزهای مدرن ، اشکال دفرمه جایگاه خاصی پیدا کردن و از طرف اکثریت بسیار مورد پسند قرار گرفتن. این مدل‌های شیک و جذاب با اشکال نامیزون و دفرمه ، دکوراسیونی متفاوت و زیبارو برای هر محیطی فراهم می‌کنن. شیشه در این میزها می‌تونه هم به‌صورت تمام شیشه و هم در سطح یا پایه میز استفاده بشه.

میز جذاب دفرمه شیشه‌ای

قیمت و خرید انواع جلومبلی و عسلی شیشه‌ای نشکن

شیشه نشکن سکوریت

شیشه نشکن لمینت

میز تمام شیشه چند تکه

شیشه نشکن سکوریت

برای اینکه میزهای تمام شیشه بتونن موندگاری خوبی داشته باشن و هم سطح چوب و فلز ، مقاوم و محکم باشن ، از شیشه‌های نشکن برای ساختشون استفاده می‌شه، شیشه سکوریت که‌هم به‌صورت تخت و هم به‌صورت خم تولید می‌شه برای ساخت میز شیشه‌ای بسیار مناسبه. از ۷ برابر مقاومت بیش‌تر نسبت به‌شیشه عادی برخورداره و در زمان شکستن ، که‌تنها در اثر ضربه بسیار شدید اتفاق می‌افته ، ریز و عاری از هرگونه تیزیه که‌هیچ خطری نداره.

میز شیک و زیبای شیشه‌ای پایه فلزی

شیشه نشکن لمینت

مقاومت بسیار بالای شیشه لمینت در ساخت میز شیشه‌ای ، اون رو در حد سنگ و فلز موندگار می‌کنه ، و حتی مقاومتی بیش از سنگ و فلز در اون ایجاد می‌کنه. شیشه لمینت استحکامش رو از افزایش تعداد لایه‌های شیشه‌ای با کمک لایه‌pvb بدست میاره. تعداد لایه‌های بیش‌تر مساویه با استحکام و موندگاری بیش تر. این شیشه، خیلی دیر می‌شکنه و شکستنش مثل شیشه‌های معمولی نیست. یعنی خرد نمی‌شه و نمی‌ریزه. اون یک شیشه کاملاً بی‌خطره ، که‌نمونش رو در شیشه جلوی اتومبیل دیدی و در مقاومت بسیار بالاتر در شیشه ضد گلوله. میزان مقاومت شیشه قیمت متفاوتی داره.

میز بسیار زیبای تمام شیشه از شیشه شفاف کریستال

قیمت و خرید جلومبلی و عسلی شیشه‌ای رنگی و طرح‌دار

میزهای شیشه‌ای خیلی جذابن و جذاب‌تر هم می‌شن ، زمانی‌که به‌صورت رنگی یا طرح‌دار تولید می‌شن. هم رنگ‌های بسیار زیبایی دارن و هم طرح‌های بسیار متنوعی می‌شه روشون ایجاد کرد. میزهای شیشه‌ای عسلی و جلومبلی با رنگ و طرح دلخواهت ، نمای بسیار خاص و جلوه بسیار متمایزی در دکوراسیونت ایجاد می‌کنن. و البته قیمت‌روهم نوع انتخابته‌که تعیین می‌کنه.

میز تمام شیشه یک تکه از شیشه رنگی لاکوبل

پیشنهاد تولید کننده 🙂

به‌عنوان یک تولید کننده میزهای شیشه‌ای ، پیشنهاد می‌کنم حداقل یک نمونه‌ از میزهای جذاب شیشه‌ای‌رو در محیط و فضای زندگیت داشته باشی. میزهای شیشه‌ای این قدرت رو دارن که‌محیطی روشن‌تر و دلبازتر رو بهت هدیه بدن. همینطور با رنگ‌های جذاب ، انرژی فوق‌العاده‌ای رو به‌روح و جسمت می‌بخشن. قابلیت ضد باکتری در شیشه باعث می‌شه ، از هرگونه بیماری و حساسیت پوستی در امان باشی و تمیز شدن بسیار آسون این میزها ، کمک می‌کنه خونه‌ای همیشه تمیزو براق داشته‌باشی. تاثیر میز شیشه‌ای در دکوراسیون داخلی فوق‌العاده‌است ، مخصوصا مدل‌های جدید و طرح‌های مدرن این محصول که‌‌جزو جذاب‌ترین لوازم خونگی شناخته شدن.

امیدوارم بتونی زیباترین دکوراسیونی که‌لایقش هستی رو برای محیط زندگیت فراهم کنی.

با آرزوی بهترین‌ها برای شما ، فرکو.

میز بسیار زیبای تمام شیشه با پایه شیشه‌ای منحنی

با ما آشنا شو 😉

خرید آنلاین: پیج اینستاگرام فرکو

مشاوره تلفنی : 09101767773 __ 02188068352

خرید حضوری: آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

میز عسلی شیشه‌ای رو می‌شه به‌صورت کشودار هم سفارش داد؟

بله امکان تولید میز شیشه‌ای عسلی در طرح‌های کشودار هم وجود داره. می‌تونی با مطالعه مقاله ، با میزهای عسلی و جلومبلی در انواع قابل سفارش آشنا بشی.

میز جلومبلی شیشه‌ای با طرح باکسی ، تمام شیشه‌ای تولید می‌شه؟

بله به‌صورت تمام شیشه ساخته می‌شه ولی بسته به‌سفارش مشتری می‌شه در مدل‌های دیگه هم ساخته بشه. برای آشنایی بیش‌تر می‌تونی به‌مقاله مراجعه کنی.

شیشه میز عسلی و جلومبلی رو رنگی هم می‌شه سفارش داد؟

بله رنگ‌های بسیار متنوعی برای این منظور موجوده که می‌تونی با آشنایی با انواعش ، رنگ و نوع مورد نظرت رو برای سفارش میز شیشه‌ای انتخاب کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو