Home
میز ناهارخوری 4نفره

میز ناهارخوری 4نفره

همونطور که می‌دونی میز ناهارخوری 4نفره برای فضاهای کوچیک و خانواده‌های امروزی که ، غالبا کم جمعیت هستن مناسبه. میز ناهار خوری شیشه ای اگه درست انتخاب بشه می‌تونه در زیبای و درخشندگی محیط به شما کمک کنه.و اگر نسبت به دکوراسیون و متراژ فضای خود میزی با ابعاد متناسب رو تهیه کنین ، قطعا یک محیط منحصر به فرد رو برای خود و تمامی اعضای خانواده خود فراهم می‌کنین .دقت کن از میزهایی با طرح بروز و مدرن برای خود انتخاب کنی که میز شیشه ای می‌تونه یک فضای صمیمانه و دوستانه در عین حال لاکچری رو زمان ناهار و شام برای شما و مهمونای خاص‌تون به وجود بیاره.

شیشه

شیشه علاوه بر تاثیر های که در محیط شما میذار‌ه.دارای یک ویژگی‌های منحصر به فردهم هست که، توجه همه ی ما رو به خود جذب کرده.از شیشه در شغل‌های بسیاری مثل طراحان داخلی،ساختمون سازی،معماری استفاده بسیاری میشه.شیشه جزء یکی از متریال های مهم در تمامی زندگی ما به شمار میاد.تولیدی فرکو در ساخت انواع شیشه روز به روز در حال افزایش هست.و تا کنون پیش از ده نوع شیشه برای مکان های مختلف تولید کرده که ، هر کدوم مناسب یک مکان با ویژگی‌های متفاوته.

میز ناهارخوری 4نفره در چه مکان‌هایی قابل استفاده هست؟

میز ناهار خوری 4 نفره در مکان‌های مختلفی مثل منزل،مکان‌های اداری،سالن‌های آرایشی و…قابل استفاده هست.تولیدی فرکو قادر به برش شیشه رومیزی شما در هر سایز و اشکال هندسیه.می‌تونی اگر دارای یک فضای بزرگ تر هستی میز ناهار خوری خود رو بزرگ‌تر مثل میز ناهارخوری 8 و یا 6نفره خریداری کنی.تعداد صندلی های میز شما از2 شروع میشه الی 24 نفره و یا حتی بیشتر.
تولیدی فرکو برای شما هیچ محدودیتی ایجاد نمی‌کنه.همچنین میزناهار خوری دارای انواع مختلفی هست.و همه‌ی این این میز ناهارخوری ها از کاربردهای مختلفی برخوردار هستن.و در در مکان‌های مختلفی قابل استفاده هست.

نکته‌ای که هنگام خرید شیشه میز ناهارخوری 4نفره باید به اون دقت کرد؟


یکی از مواردی که در انتخاب شیشه میز ناهار خوری 4 نفره باید به اون دقت کنی ، ضخامت شیشه هست.اول از همه برات انتخاب نوع شیشه به مکانی که در اون شیشه مورد نظر خود رو قرار میدین دقت کنین.اگر امکان ضربه به شیشه شما وجود داره شیشه میز ناهار خوری خود رو با ضخامت بالا سفارش بدین که ،دارای طول عمر بیشتری باشه.

ضخامت های شیشه میز ناهارخوری 4 نفره از 4میل تا 20میل در تولیدی فرکو به فروش میرسه.اما اگر از شیشه میز ناهارخوری 4 نفره خود به صورت دکوری استفاده می‌کنی.نیازی به شیشه ای با ضخامت بالا نیست.و به صورت 4 الی 8میل برای محیط شما کافیه.همه‌ی اینا طبق نیاز و مکان مورد نظر شما انتخاب میشه.تولیدی فرکو قادر به تولید شیشه میز ناهارخوری 4 نفره شما در هر مدل و ابعادی هست.

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو میز ناهارخوری 4نفره با چه مدل شیشه هایی تولید میشه؟

  1. میز ناهارخوری 4نفره با شیشه برنزی
  2. میز ناهار خوری با شیشه طرح دار و مات
  3. میز با شیشه استین گلاس
  4. شیشه گلس برد میز ناهارخوری 4نفره
  5. میز ناهار خوری با شیشه هوشمند
  6. میز با شیشه سکوریت
  7. میز ناهارخوری 4نفره با شیشه لاکوبل
  8. میز ناهار خوری با شیشه رنگی
  9. میز با شیشه گرد

1.میز ناهارخوری 4نفره با شیشه برنزی


استفاده شیشه در زندگی همه‌ی ما لازم و ضروری و کاملا کاربردیه.چه از زمان‌های دور چه نزدیک شیشه در طراحی‌های داخلی،در ساختمون سازی و …قابل استفاده بود.تولیدی فرکو با کمک کارشناسان بالا رتبه توونست شیشه های با کیفیت و ضخامتهای بالا تولید کنه که ، برای شما سالیان سال کار کنه.این شیشه ها روز به روز به آپشن های اون اضافه شده.و دارای تنوع های مختلفی شدن.یکی از شیشه های پرفروش شیشه برنزی هست که ، دارای طرفدارن خاص خودش هست.

شیشه برنزی مناسب برای هر محیطی.

می‌تونی با خرید میز ناهارخوری برنزی محیط خود رو چشم گیر و زیبا کنی.این میز ها با این رنگ با هر فضایی ست میشه.و با هر فضایی خود رو تطبیق میده.اگر می‌خوای محیط لوکس داشته باشی .حتما از این میز ناهارخوری های برنزی در تولیدی فرکو تهیه کن.و محیط خود رو باکلاس کن.

از این میز ها می توان در فضاهای لوکس،مدرن،کلاسیک،سنتی و…استفاده کرد.و به زیباسازی فضای خود کمک کرد.این میز ها دارای تنوع بسیاریه.و شما به راحتی می‌تونی میز ناهارخوری خود رو مناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنی.

میز ناهارخوری 4نفره

2.میز ناهار خوری با شیشه طرح دار و مات

امکان این که شیشه میز ناهار خوری شما به صورت مات و یا طرح دار باشه وجود داره.این میز ها از طرح‌های مختلف و رنگ‌های متفاوتی برخوردار هست.اگر نگران خط و خش شیشه خود هستی .می‌تونی از شیشه های طرح‌دار خریداری کنی.تولیدی فرکو می‌تونه شیشه طرح دار رو به هر طرحی که شما برای ما ارسال کنی تولید کنه.و هیچ محدودیتی در ایجاد طرح برای شما ایجاد نمی‌کنه.

شیشه میز ناهارخوری طرح دار و یا مات در ضخامت های متفاوتی از جمله 4میل الی 20میل تولید میشه.
برای مکان‌های اداری و کاری خود همه برای تنوع و چشم نوازی محیط خود از این میز ناهارخوری ها به صورت طرح دار و مات تهیه کن.و برای ثبت سفارش با شماره تلفن02188068352 تماس بگیر.


3. شیشه استین گلاس میز ناهارخوری 4نفره

میزناهار خوری 4نفره با شیشه های استین گلاس یکی از مدرن‌ترین میزها به شمار میاد.اگر به دنبال یک تنوع خاص هستی که کمتر دیده شده.حتما ازاین نوع شیشه های استین گلاس برای میزت استفاده کن.این شیشه ها می‌تونه به صورت رنگی برای میز ناهار خوری در طرح‌های مختلف بکار بره.

این شیشه می‌تونه به صورت پازلی باشه و کنار هم قرار بگیره.استفاده این شیشه ها در میز ناهار خوری شما یک نمای منحصر به فردی ایجاد می‌کنه.از این شیشه های استین گلاس اصولا در مکان‌های عمومی و مذهبی مثل مساجد، در و پنجره های حرم ،گنبد ها استفاده میشه.تولیدی فرکو در عرض کمتر از 48ساعت شیشه استین گلاس شما رو مخصوص میز ناهارخوری 4 نفره تولید میکنه.و درب منزل با اطمینان کامل ارسال می‌شه.

4.میز با شیشه گلس برد

یکی از انواع شیشه برای استفاده از میز ناهار خوری شیشه گلس برد هست.این شیشه از تنوع رنگی بالایی برخوردار هست.و مثل شیشه های دیگر میز ناهارخوری شما رو زیبا می‌کنه.امکان حکاکی لگو،اسم،طرح،برند شرکت و یا مکان اداری شما روی میز ناهارخوری شما وجود داره.تنها با ارسال کردن طرح خود از طریق واتس آپ به کارشناسان فرکو با خیالی آسوده منتظر میز ناهارخوری خود با طراحی زیبای خود باشین.هر نوشته و طرحی روی این شیشه ایجاد بشه.به آسونی پاک میشه.و به عنوان تخته وایت برد هم برای شما کاربردی هست.

رنگ های موجود شیشه گلس برد

این میز ها از رنگ های روشن الی تیره رو شامل میشه.همین طور امکان مات بودن رنگ و یا براق بودن رنگ اون وجود داره.از این میز ها می‌تونین برای مدارس و یا کلاس های خصوصی خود در منزل هم استفاده کنین.و یک محیط آموزشی رو برای خود فراهم کنین.از این میز ها در کنفرانس ها به جای صفحه ی هوشمند هم استفاده میشه.این شیشه ضد خش و خط و ضربه هست.و کاملا در برابر ضربه مقاومه.

5.میز ناهارخوری 4نفره با شیشه هوشمند

یکی از شیشه ای که در میز ناهار خوری 4نفره شما استفاده میشه شیشه هوشمند هست.این شیشه از دو رنگ مات و شفاف بوجود اومده.

این شیشه قابلیت اینو داره که با سرعت در عرض 3ثانیه از حالت شفاف به مات و از مات به شفاف تغییر کنه. با استفاده از کنترل می‌تونی میزان رنگ شیشه خود رو کم یا زیاد کنی.و هم می‌تونی از شیشه میز ناهار خوری 4نفره خود به صورت چندین رنگ سفارش بدی.و به انتخاب خود رنگ بندی های شیشه رو عوض کنی.هم می‌تونی هم زمان دورنگ رو باهم روشن کنی.و یک فضای شادی رو برای خود اطرافیان بوجود بیاری.

شیشه شما به طور کامل با برق کار می‌کنه.همچنین لبه های شیشه شما کاملا صیقلی ساخته شده و هیچ صدمه ای به شما و همچنین کودکان شما وارد نمی‌کنه.و هیچ تیز بودنی در شیشه خود مشاهده نمی‌کنی.شما به راحتی می‌تونی با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیری.و شیشه میز ناهارخوری هوشمند خود رو سفارش بدی.

میز ناهارخوری 4نفره

6.میز ناهار خوری 4 نفره با شیشه سکوریت


شیشه سکوریت یکی از پرطرفدار ترین شیشه های موجود در تولیدی فرکو از لحاظ ضخامت و مقاومتی هست.شیشه سکوریت کاملا ضد ضربه‌اس.و مقاومت بالای در برابر اجسام سنگین داره.برای ساخت شیشه سکوریت اول از همه به شیشه های معمولی نیاز هست.اما این شیشه های معمولی نیاز به یک حرارت بسیار بالا داره.و بلافاصله پس از خنک شدن تبدیل به شیشه سکوریت میشه .این شیشه بسیار مناسب برای میز ناهارخوری های 4نفره هست .برای ماندگاری بیشتر میز ناهار خوری خود از یک شیشه با مقاومت بالا مثل شیشه سکوریت خریداری کن.

مراحل ساخت شیشه سکوریت در میز ناهار خوری 4 نفره

1_شیشه سکوریت در مرحله اول در دمای بالای 700درجه سانتی گراد قرار می‌گیره و کاملا نرم میشه. حالا به شکل مورد نظر به راحتی تبدیل میشه.در مرحله دوم در دستگاهی شیشه سکوریت قرار می‌گیره که در مدت چند دقیقه هر دوطرف شیشه به سرعت خنک بشه.و کاملا محکم و ضد ضربه میشه.که پس سرد شدن شیشه این مسئله می‌تونه تاثیر بسیاری در مقاومت شیشه داشته باشه.
2_در هنگام سرد شدن شیشه رومیزی سکوریت اول قسمت داخلی شیشه خنک و سرد شده سپس قسمت خارجی شیشه،این مسئله باعث میشه که میز ناهار خوری 4 نفره با شیشه سکوریت شما از مقاومت بالایی برخوردار باشه.سپس شیشه سکوریت میز ناهار خوری 4 نفره شما با استفاده از دستگاه دیاموند لبه شیشه ها صیقل داده شده و براق میشه.
3_سپس با دستگاه شیشه شما نسبت به میز ناهار خوری 4 نفره شما با هر طرحی و اندازه‌ای برش کاری میشه.

7.میز ناهار خوری با شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل جزء دسته شیشه رنگی به حساب میاد.شیشه لاکوبل مثل شیشه رنگی هست.شیشه لاکووبد شیشه ای هست ، که یک طرف اون خیلی باکیفیت رنگ میشه.و از این سمت دیگر می‌تونیم به راحتی قسمت رنگ شده شیشه رو ببینیم.از این محصول در ساختمون سازی و طراحی داخلی ،صنعت معماری و …استفاده کرد.این شیشه مقاومت بسیاری در ضربه داره.و در برابر رطوبت آب و حرارت گرما بسیار مقاومه.

ضخامت های که در این از این شیشه در میز ناهارخوری 4 نفره استفاده میشه.از 4میل تا 20میل هست .براساس استفاده از این شیشه ضخامت شیشه خود رو انتخاب کن.همچنین پیشنهاد تولیدی فرکو به شما اینه که برای میز ناهارخوری 4 نفره خود از ضخامت 8 الی 16میل خریداری کن.


با خیالی راحت شیشه میز ناهارخوری 4نفره خود رو به کارشناسان و افراد حرفه ای با سابقه ای طولانی در تولیدی بسپار.برای ثبت سفارش با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیر.

8.میز ناهارخوری 4نفره با شیشه رنگی


شیشه رنگی با تنوع بالایی رنگی در 25عدد در تولیدی فرکو به فروش می‌رسه.شیشه رنگی به دلیل تنوع رنگی بالا در هر مکانی قابل استفاده هست.برای مثال دکوراسیون شما در هر رنگی که باشه.شیشه هم رنگ اون کاملا در رنگ بندی فرکو وجود داره.و می‌تونه برروی میز ناهار خوری 4نفره شما به درستی قرار بگیره.این شیشه به زیبای میز ناهارخوری شما کمک میکنه.و محیطی زیبا و منحصر به فرد رو برای شما به همراه میاره.این شیشه های رنگی می‌تونه هم به صورت مات و هم براق باشه که هردو در 24رنگ به فروش می‌رسه.

9.میز با شیشه گرد

در صنایع فرکو برای برش کاری شیشه گرد برای میز ناهار خوری 4نفره ا روش دستی استفاده میشه.برای برش کاری قطرهای کمتر از 120سانتی متر اصولا از روش های دستی استفاده میشه.اما در قطرهای بیشتر از 120متر از روش‌های اتوماتیک و هوشنمد استفاده میشه.این برش کاری با دستگاه پیشرفته و حرفه ای انجام میشه.شیشه ها دارای دوقطر هستن که باید بسیار دقیق الگوبرداری بشه.بعد از الگوبرداری شیشه میز ناهارخوری 4نفره رو با دستگاهی به نام CNCبرش می‌دیم.حتی اگر بخوای شیشه گرد برای میز ناهار خوری شما به صورت رنگی ،دودی و…قابل سفارشه.

مکان‌های مورد استفاده از میز ناهارخوری 4نفره.


درمکان های اداری:

درشرکت ها و مکان های اداری مختلف این میز ناهارخوری 4نفره استفاده بسیاری میشه.برای اتاق‌های کنفرانس شیشه رومیزی برای میزهای چوبی و گران قیمت شما بسیار مناسبه.

برای میزهایی که در حیاط و تراس وجود داره این میز ناهارخوری 4نفره خیلی مناسب و کاربردی هستن.

برای میزهای جزیره و اپن‌های وسیع که از اون به عنوان میز ناهار خوری استفاده می‌کنن بسیار مناسبه.شیشه رومیزی گزینه مناسبی برای میزهای آشپزخانه شماست.درواقع میز ناهارخوری 4نفره برای میزهایی با کاربردهای مختلف که اندازه اون متناسب با شیشه رومیزی هست می‌تونه انتخاب بشه.

میز ناهارخوری 4 نفره درچه کاربردهای قابل استفاده هست؟


میز ناهارخوری 4نفره می‌تونه در مکان‌های مختلفی قابل استفاده باشه.به هر حال شما در هر مکانی ممکنه که بخوای غذای،صبحانه ای میل کنی.شما حتی برای مراقبت از میز ناهارخوری خود نیازمند یک شیشه رومیزی هستین که، بتونین از میز خود به مدت چندین سال استفاده کنین.برخی از میزها چوبی و کاملا ضربه پذیر هستن.برای این میز ها حتما باید از شیشه رومیزی های باکیفیت و زیبا استفاده بشه.


حتی میز های ناهارخوری در تولیدی فرکو تولید میشه که کاملا شیشه ای هستن.و یک میز ناهار خوری به سبک مدرن محسوب میشن.این میز ناهارخوری های شیشه ای 4نفره دارای 4صندلی شیشه ای هست که ، بسیار جدید و شیک هستن.این میز و صندلی ها جزء پربازیدترین صنایع فرکو به شمار میان.

میز ناهارخوری 4نفره

چرا از تولیدی فرکو خرید کنیم؟

1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنی به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن.
2_محصولات فرکو از تولید به مصرف هستن.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکوست.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه میشه.
4_در صورت نیاز کارشناسان فرکو برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده میشن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده میشه.
5_تمامی سوالات خود رو می‌تونی از کارشناسانش بپرسی و با ما در واتسآپ درتماس باشی.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال میشه.همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین های تولیدی فرکو نصب میشه.
7_در هر گونه خرابی می‌تونی با ما تماس بگیری.تا به شما کمک کنیم.در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شما هستیم.

نکاتی که هنگام خرید باید دقت کنیم ؟

یکی از مواردی که در انتخاب شیشه میز ناهار خوری 4 نفره باید به آن دقت کنی…

مراحل ساخت شیشه سکوریت در میز ناهار خوری 4 نفره؟

1_شیشه سکوریت در مرحله اول در دمای بالای 700درجه سانتی گراد قرار می‌گیره و….

میز ناهار خوری 4 نفره با شیشه طرح دار و مات چیست؟

امکان این که شیشه میز ناهار خوری شما به صورت مات و یا طرح دار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو