Home
آینه دیواری ساده

آینه دیواری ساده

بیشتر مردم از آینه دیواری ساده به عنوان وسیله ای ضروری برای انعکاس تصویر و نور استفاده می‌کنن. اما آینه علاوه بر اینکه برای انجام اصلاح و آرایش لازمه می‌تونه عنصری تعیین کننده در دکوراسیون باشه. با این حال به کارگیری آینه دیواری در دکوراسیون نیز بهتر هست مطابق با اصول چیدمان باشه. به این دلیل که حتی یک آینه ساده می‌تونه تاثیر فراوانی بر زیبایی محیط بذاره. در حالی که بسیاری از مردم از آینه به شکل صحیحی استفاده نمی‌کنن و بهره لازم از زیبایی هایی که آینه ایجاد می‌کنه گرفته نمی‌شه. در این مقاله با 13 ایده خلاقانه تزئین آینه دیواری ثابت می‌کنیم که یک آینه ساده می‌تونه تاثیری قابل توجه بر زیبایی محیط بذاره!

انواع آینه ساده:

آینه دیواری ساده

چند ایده برای استفاده از آینه

1.روی زمین بذارین

همیشه نمی‌تونین آینه رو آویزان کنین ، پس با گذاشتن اون روی زمین و تکیه دادن آن به دیوار به سراغ یک آینه ساده برید. اونو با یک فرش شیک ست کنین. شما همچنین می‌تونین از سه یا چهار آینه به‌صورت یک گالری استفاده کنین!

2.جلو درب ورودی

استفاده از آینه جلوی درب بسیار رایج هست. بهتر هست آینه در کنار جاکفشی و به شکل قدی باشه. روبروی اون یک گلدان پر از گل های تازه بذارین تا آینه انرژی نور طبیعی و گل ها رو منعکس کنه.

آینه دیواری ساده

3.در یک ردیف

برای اتاق نشیمن فقط از یک آینه دیواری ساده واحد و سنتی استفاده نکنین. می‌تونین با سه آینه کوچک پشت سر هم ، سبک شگفت‌انگیز و زیبایی متقارن رو انتخاب کنین. برای مهر و موم کردن ظاهر مدرن، “آینه های هنری” رو در نظر بگیرین (آینه هایی که با سایه ها و نقش های برجسته تزئین شدن)

4.بالای یک شومینه

قرار دادن یک آینه دیواری ساده بزرگ بالای شومینه سبکی کلاسیک به خونه می‌ده . اما لازم نیست خیلی ساده باشه! به دنبال یک شکل مد روز – مانند بیضی یا شش ضلعی – باشین تا اتاق رو باز کنین و در عین حال یک نقطه تمرکز براق برای استایل شیک ایجاد کنین.

آینه با قاب گچی

بیشتر بخوانید:آیا آینه قدی را می توان از دیوار آویزان کرد

ایده برای آینه اتاق خواب

خرید آینه اتاق خواب اغلب بیشتر یک ضرورت هست . اگر می‌خواید آینه ساده دیواری بخرین، فضای بالای کمد خود رو اندازه بگیرین، سپس به سبکی که در نظر دارین فکر کنین. قاب های چوبی به اتاق حال و هوای روستایی می‌دن، به خصوص اگر قاب چوب به رنگ خاکستر باشه. از سوی دیگر، فریم‌های فلزی حالت‌مدرن ایجاد می‌کنه.

ایده های قاب آینه

برای هر اتاقی از خانه، آینه ساده دیواری یک عنصر اصلی تزئینی هست که ارزش بیشتری نسبت به سایر وسایل دکور داره. آینه ها ابزاری برای بازتاب اجسام در خود، افزایش دهنده نور برای اتاق های تاریک هستن. در حالی که دو مورد اول به خود آینه بستگی داره، سومی به قاب بستگی داره. به دنبال قاب هایی باشین که به خانه شما زیبایی ببخشه برای قاب از چوب ، فلزات براق، هنر کاشی کاری یا موزاییک و موارد دیگر استفاده کنین.

آینه گرد

نحوه ساخت آینه دیواری

آینه ساده دیواری عالی باید شبیه یک گالری هنری باشه. باید با قطعات منحصر به فردی پر بشه که از نظر بصری قابل توجه هستن و با مناظر اطراف ترکیب می‌شن. برای ساختن سبک خود، قاب ها رو با هم ترکیب و مطابقت بدین. ترکیب چوب‌ با فلز با آینه گرد، البته هر چه قاب وآینه متفاوت‌تر باشه، بهتر خود رو نمایان می‌کنه !

5.به عنوان “هنر آینه ای”

آینه نباید فقط ابزاری برای انعکاس باشه. گالری آینه می‌تونه به خودی خود یک اثر هنری خیره کننده نیز باشه. برای ایجاد فضایی عالی از آینه ای قدیمی، روکش های باریک و قاب های آهنی باریک انتخاب کنین.

آینه قدی

چگونه آینه ساده دیواری رو تزئین کنیم

خواه گرد، مربع، بیضی، شش ضلعی، هشت ضلعی، پنج ضلعی، مثلثی . . . آینه ها راهی برای بهبود دکور اطراف هستن. با این حال، گاهی اوقات، قاب آینه می‌تونه با دیوار در تضاد باشه. بنابراین از سبک‌های مشابه استفاده کنین تا مطمئن بشین همه چیز مطابقت داره و حال و هوای مدرن ایجاد می‌کنه.

6.با چوب و فلز

برای داشتن ظاهری مدرن ، به دنبال قاب آینه ای باشین که از مواد آلی مانند چوب و فلز ساخته شده اس. برای زیبایی منسجم، اونو با یک صندلی چرمی مشکی و یک قفسه کتاب هماهنگ کنین.

7.در اتاق غذاخوری

اتاق غذاخوری زیباترین اتاق خانه هست: جایی که مهمونی‌ها برای صرف غذا جمع می‌شن و ظروف و دکورهای رسمی به نمایش گذاشته می‌شه. یک آینه ساده دیواری زیبا به جذابیت بیشتر خونه کمک می‌کنه.

آینه گرد

ایده های دکور دیوار

برای دکور دیوار، رنگ آمیزی قاب آینه قدیمی با رنگ تازه بهترین ایده هست: ترندهای امروزی شامل رنگ متالیک هست.

چگونه قاب آینه را تزئین کنیم

روش دیگر برای تزیین قاب آینه ساده دیواری بدون دستکاری قاب، استفاده از تابلو در اطراف آینه هست. گنجاندن آینه به عنوان بخشی از یک گالری هنری بزرگتر، پر از ملیله، آثار هنری و عکس،قاب های ظریف و جزئیات آینه رو نمایان می‌کنه که در غیر این صورت ممکن هست مورد توجه قرار نگیره. این ایده برای راهروهای طولانی و فضاهای خالی بزرگ دیوار، مانند بالای کاناپه عالی هست.

8.در امتداد یک راه پله

از آینه های پر زرق و برق،در پایین پله هااستفاده کنین تا کمی از حالت خسته کننده خارج بشه. به هر حال آینه ها فضای شما بزرگ می‌کنه.

آینه چوبی

بیشتر بخوانید:منظور از آینه ضد بخار چیست؟

روش‌های تزئین آینه

آینه ساده دیواری رو با اشیاء تزئینی تزئین کنین. به عنوان مثال، یک گلدان منطبق با آینه رو روی میز کنسول بچینین.

9.با جزئیات سنتی

از سبک های کلاسیک الهام بگیرین.سبک مدرن و کلاسیک رو با هم ترکیب کنین.

10.از آینه بزرگ نترسید!!!

به جای آینه‌های ساده کوچک دیواری برای اتاق نشیمن، از آینه های ایستاده استفاده کنین.که باعث ایجاد آرامش خاصی در منزل می‌شه.

آینه قوسی

11.سبک تجملی

زمانی که می‌خواید خونه شما حالت تجملی پیدا کنه، از آینه های نقره ای و طلایی استفاده کنین. به دنبال فریم هایی باشین که به اندازه خود آینه براق باشن تا بیشترین تاثیر براق رو داشته باشن.

12.در یک اتاق خواب

وقتی خورشید از پرده های شما می‌گذره صحنه ای زیبا در محیط رقم میخوره. به خود اجازه بدین تا از طریق یک آینه ساده دیواری خوب ، زیبایی طلوع صبحگاهی رو ببینیه!

13.برای سبک ساده‌تر

از رنگ تیره‌تر استفاده کنین.، رنگ‌هایی مانند مشکی و زغالی در حال حاضر رایج هستن.یکی از گزینه‌ها عالی برای تزئین دیوارها هست.

آینه مستطیل
آینه

نحوه تزیین آینه + ایده های آینه دیواری

ایده‌های دیگر برای خانه عبارتند از: دیوارهای آینه ای (که در آن تمام دیوار با آینه پوشده شده ، یا از آینه به عنوان یک دیوار کامل عمل می‌کنه)، نصب آینه روی درب کمد . ( آینه‌ها ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای دکوراسیون خونه هست؛ دیوارها و درها یکی از گزینه عالی برای نصب آینه اس)

بیشتر بخوانید:برای آرایشگاه آینه هالیوودی بهتر است یا از آینه ال ای دار

ایده های تزئین آینه ساده دیواری برای اتاق نشیمن

اتاق نشیمن، مکانی برای استراحت، بازی و (گاهی) غذا خوردن، باید همه چیز در تعادل باشه. اگر می‌خواید از آینه برای دکور استفاده کنین، به سراغ آینه های متقارن برید. مطمئن بشین که هر طرف آینه با اشیاء هم اندازه، مانند دو اثر هنری هم اندازه، متعادل باشه. اگر می‌خواید فقط به آینه حالت بدید، مطمئن بشین که آینه در مرکز دیوار قرار داره – هر طرف باید به همون اندازه فضای دیوار رو داشته باشه!

آینه دیواری ساده با قاب چوبی

آینه های سفارشی

آینه سفارشی می‌تونه نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشه. تیم طراحی آینه فرکو می تواند شما رو برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کنه. برای سفارش محصولات فرکو می‌تونین به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنین. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده اس.

آینه ساده دیواری با قاب فلزی

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشین.
  • آدرس دفتر: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس: 02188068352 و 989101767773+

برای مشاهده پیج اینستگرامی کلیک کنید

چرا بیشتر مردم از خرید آینه بزرگ دلهره دارن؟

یکی از مهمترین سوالاتی که به هنگام خرید آینه در ذهن ایجاد می‌شه مربوط به ابعاد اونه….برای اطلاعات بیشتر کلیک کنین.

2 پاسخ

    1. بله جدید ترین نوع دیوارپوش ها را از سایت farkoo.ir می توانید انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو