Home
شیشه دودی برای میز .

شیشه دودی برای میز


استفاده از میزهای شیشه ای در خونه ، با تکیه بر شفافیت اونا به محیط ، رنگی از جنس نور و زندگی می بخشه. و همین ویژگی با فاکتور گرفتن از همه‌ی مزایا و ویژگی‌های کاربردی میزهای شیشه ای، به تنهایی می‌تونه یک دلیل عالی باشه. که شما رو مجاب کنه که یکی از اونا رو برای محیط زندگی خود انتخاب کنین.شیشه دودی برای میز یکی از زیباترین انتخاب‌ها در دکوراسیون هست .

شیشه دودی برای میز
میز شیشه ای شیک و جذاب از شیشه دودی
میز تمام شیشه بسیار مدرن از شیشه دودی

میز شیشه ای عنصری زیبا در دکوراسیون

این حق شماست که صبح خود را در حالی شروع کنید که می‌دانید المانی مثل میز شیشه ای دارید . که می توانید بواسطه آن نور درخشان و زیبای بامداد را به خانه خود دعوت کنید. و عصر بعد از گذراندن یک روز کاری پر تنش وقتی درب منزل را می گشایید . شاهد رقص نورهای بی رمق آخر روز باشید. در این میان استفاده از شیشه های رنگی همچون انواع شیشه دودی باعث ایجاد سایه روشن های رنگی می شود . و در نتیجه باعث تعدیل شدت نور ظهر می شود. برای آشنایی با انواع میز شیشه ای و کاربرد شیشه رنگی در این میز در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید.

میز گرد چوبی زیبا با شیشه دودی

انواع میز های تولید شده در مجموعه فرکو از جنس شیشه

  • مدل تمام شیشه ای در طرح های مختلف
  • مدل شیشه ای مرکب با دیگر عناصر
شیشه دودی برای میز
میز شیشه ای دودی منحنی با طراحی بی نظیر

مدل های تمام شیشه ای مدرن

میز تمام شیشه ای میزی است که تمامی اجزای تشکیل دهنده ی آن از جمله پایه و سطح میز از جنس شیشه باشد. میز تمام شیشه ای در واقع از انواع میز شیشه ای مدرن به شمار می رود و دلیل اصلی جاذبه ای که برای اغلب افراد دارد سادگی در عین زیبایی آن است . که حس صمیمیت و دوستی را در فضا مستولی می کند. با وجود اینکه شیشه تنها متریال به کار رفته در میز تمام شیشه ای است اما این مساله باعث نشده است که این میزها دارای ظاهری مشابه، یکسان و یکنواخت باشند .

میز جلومبلی با طراحی خیره کننده از شیشه منحنی دودی

با کمی جستجو میان طرح های مختلف شما متوجه خواهید شد که میزهای تمام شیشه ای از طرح های متنوع و بسیاری برخوردارند . ضمن اینکه استفاده از انواع شیشه رنگی مانند شیشه ی مشکی، برنز و یا شیشه دودی ، تنوع میزها را دو چندان می کند. و دست شما برای بهترین انتخاب کاملا باز خواهد بود.

شیشه دودی برای میز
میز پذیرایی و تلویزیون از شیشه تخت دودی

تقسیم بندی میز تمام شیشه ای فرکو بر اساس نوع شیشه ی به کار رفته در آن

  • میز تمام شیشه ای با شیشه تخت
  • میز تمام شیشه ای با شیشه منحنی
  • میز تمام شیشه ای مرکب ( تخت و خم)
ست کامل میز دودی تمام شیشه ای

میز تمام شیشه ای در طراحی چند تکه با شیشه ی تخت

مواد تشکیل دهنده ی شیشه ی تخت این اجازه را به تولیدکننده نمی دهد که در حین ساخت در آن انحنا ایجاد کند . به همین خاطر است که میزهای تمام شیشه ای تشکیل شده از شیشه ی تخت از اتصال چند قطعه شیشه ی تخت ساخته می شود . که اصطلاحا به آن میز تمام شیشه ای چند تکه گفته می شود.

شیشه دودی برای میز
میز شیشه ای با طراحی خاص و مدرن از شیشه دودی و شفاف

شیشه ی تخت به دلیل شکل کاملا صاف و سطح بدون موج و شفاف خود در محیط نظم خاصی را القا می کند. و کمک می کند همه چیز سرجای خود و با انضباط نشان داده شود. شاید بد نباشد با انتخاب یک شیشه دودی برای میز .در یک محیط با عناصر رنگ روشن کمی تضاد را نیز چاشنی نظم حاکم بر محیط کنید.

میز تمام شیشه دودی از شیشه تخت طرح دار

میز تمام شیشه ای در طراحی یک تکه با شیشه ی منحنی

شیشه خمیده هنگام ساخت و تحت حرارت، مطابق با طرح مورد نظر طراح ، قوس و حالت می پذیرد .و همین قابلیت تغییر حالت آن به تولیدکننده امکان ساخت میز تمام شیشه ای یک تکه را می دهد. در واقع با فرم دادن به یک تکه شیشه ی خم بزرگ ، آن را به یک میز یک تکه تبدیل می کند . یکدست، بدون اتصال، با شیب های ملایم و نرم . با وجود یک میز تمام شیشه ی خم منزل خود را به محیطی منعطف و دوستانه مبدل کنید.

شیشه دودی برای میز
میز منحنی تمام شیشه ای دودی با تناژ قهوه ای

میز تمام شیشه ای با طراحی مرکب (از شیشه ی تخت و خم)

درساخت این میز تولید کننده تصمیم می گیرد.از تلفیق شیشه ی تخت و شیشه خم دست به خلق طرح هایی بکر و دور از ذهن بزند. تلفقی بی نظیر بین نظم و بی نظمی و ایجاد پارادوکسی چشم نواز ! یک میز با سطحی صاف و تخت را در نظر بگیرید .با پایه های مواج که تحسین هر بیننده ای را برمی انگیزد. تضاد بین رنگ دو نوع شیشه نیز می تواند زیبایی وصف ناپذیری پدید آورد . ترکیب شیشه ی ساده و شیشه دودی برای میز تمام شیشه ای مرکب یک ایده ی جذاب خواهد بود.

میز تمام شیشه طرح دار دودی با ترکیب شیشه تخت و شیشه منحنی

میز های شیشه ای مرکب با دیگر عناصر

میز شیشه ای مرکب از ترکیب شیشه و عناصری مانند انواع فلزات، چوب، سنگ و … به وجود می آید. در این میزها ممکن است :

  • سطح میز شیشه و پایه ها از جنس دیگر باشند.
  • سطح میز ازعناصر دیگر و جنس پایه ها از شیشه باشد.
  • سطح میز ترکیبی از شیشه و عنصر دیگری باشد و پایه ها را عنصری به جز شیشه تشکیل دهد.
  • سطح میز ترکیبی از شیشه و عنصر دیگری باشد و پایه ها از جنس شیشه باشد.
شیشه دودی برای میز
میز لاکچری و منحصر به فرد با شیشه دودی و متریال فلز

جنس سطح میز از عناصر دیگر و جنس پایه ها از شیشه

در مواردی که بناست شیشه در نقش پایه عمل کند لازم است شیشه از مقاومت کافی برای تحمل فشار بالا برخوردار باشد . به همین خاطر جنس شیشه را سکوریت در نظر می گیرند. میز با پایه ی شیشه ای از جذابیت خاصی برخوردار است و تماشای شیشه که سنبلی از ظرافت است . در نقش نگهدارنده و اهرم برای شیء دیگر در نظر عموم جالب و تحسین برانگیز است.

میز جلومبلی بسیار شیک با شیشه تخت شفاف و پایه شیشه ای دودی

سطح میز ترکیبی از شیشه و عنصر دیگری باشد و پایه ها را عنصر دیگری به جز شیشه تشکیل دهد.

میزهای دارای سطح شیشه ای با پایه هایی از جنس دیگر ، از قدیم تا به امروز تولید می شوند . انواع این محصولات در شکل ها، رنگ ها و ابعاد گوناگون با کاربردهای متفاوت روانه ی بازار شده اند. در گذشته اکثر طرح های این میزها مشابه به هم تولید می شد . به طور مثال در ساخت پایه های چوبی و یا فلزی انواع میز شیشه ای ، از طرح های یکنواختی پیروی می شد. اما امروزه شاهد حکاکی های متفاوت بر روی پایه های چوبی و حتی استفاده از تنه ی درخت به صورت طبیعی به عنوان پایه ی میز هستیم .

شیشه دودی برای میز
میز بسیار زیبای چوبی با شیشه دودی

همه ی این ایده ها در دکوراسیون داخلی تحولی بی نظیر ایجاد کرده است.همچنین این روزها تولیدکنندگان از قابلیت چکش خواری فلزات استفاده کرده اند .و پایه های فلزی با طرح هایی اعجاب انگیز مثل پیکره ی انسان و یا برخی حیوانات تولید و متناسب با رنگ پایه ها از شیشه هایی رنگی مانند شیشه رومیزی برنز ،مشکی ،اکلیلی و یا شیشه دودی برای میز استفاده می کنند.

میز پذیرایی دورنگ با شیشه دودی

خرید اینترنتی ، سفارش آنلاین

اگر وقتتان به حدی برایتان ارزشمند است که گذراندن دو یا سه ساعت زمان در ترافیک شهری و اختصاص چندین ساعت وقت برای گردش میان فروشگاه ها برایتان مقدور نیست . می توانید از فرصت طلایی خرید اینترنتی استفاده کنید و زمان را به نفع خود ذخیره کنید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فرکو انواع محصولات شیشه و آینه فرکو را که به‌صورت مدرن و طبق محصولات روز دنیا تولید می شود را مشاهده نمایید .

شیشه دودی برای میز
شیشه دودی در میز پذیرایی و میز تلویزیون

محصولات شیشه ای از قبیل کف شیشه ای، وان شیشه ای، دیوارپوش ها، انواع میز شیشه ای ، با کاربردهای متفاوت .و انواع شیشه ساده و رنگی مانند شیشه رومیزی دودی و … در فرکو تولید می شود . و شما می توانید با استفاده از چند کلیک ساده با دیگر محصولات موجود در بازار. از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کرده و در نهایت دست به خریدی منطقی و معقول بزنید.

شیشه دودی در میز جلومبلی

ارتباط با فرکو

تماس با متخصصین فرکو جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش با شماره تلفن : 02188068352

سفارش آنلاین و مشاهده محصولات تولیدی فرکو در پیج اینستاگرام

خرید حضوری به آدرس دفتر :  تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه دودی با کیفیت نشکن نیز تولید می شود ؟

بله در انواع کیفیت قابل ارائه است . برای آشنایی با انواع شیشه دودی به مقاله مراجعه کنید .

شیشه دودی به‌صورت روشن یا تیره نیز تولید می شود ؟

بله شیشه دودی دارای تناژ رنگی متنوعی است که با مطالعه مقاله و مشاهده تصاویر موجود در متن ، می توانید با انواع آن آشنا شوید .

2 پاسخ

    1. انتخاب نوع شیشه رومیزی و رنگ ان بستگی به سلیقه شخصی و دکوراسیون منزل شما دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو