Home
شیشه رنگی

سایت شیشه رنگی

در دوران قدیم از شیشه به عنوان حفاظ در برابر نور و سرما و گرما استفاده می‌شد. در قرن دهم میلادی در برخی از کلیسا ها از شیشه های رنگی برای تزیین پنجره و در ها استفاده شد. در سایت شیشه رنگی با انواع شیشه های رنگی و کاربرد هر کدوم آشنا می‌شیم. تا ببینیم الان چیا مده و کدوم مدل شیشه‌ها بیشتر ترند شده و رو بورسه.

سبک گوتیک در شیشه های رنگی

شیشه رنگی 2

ساخت کاشی با شیشه های رنگی در کاخ های بزرگ اروپا در کلیساها برای اولین بار به نمایش گذاشته شد که با کشیدن نقاشی بر روی شیشه های رنگی در اون دوران از جلوه خاصی برخوردار بود از این شیشه ها برای ساخت پنجره‌ها و درب ها استفاده می‌شد.

شیشه رنگی 3

شیشه های رنگی در دوران رنسانس

در این دوران تکنیک ها و شیوه ها از شیشه های رنگی به سبک گوتیک که دیگر خیلی عامیانه و ساده به نظر می‌رسیدن از رونق افتاد. و در این دوران نگاه تازه‌ای در معماری بر روی شیشه های رنگی به وجود اومد.با کمی جستجو در سایت شیشه رنگی می‌تونین به این تاریخچه دسترسی داشته باشین.

شیشه رنگی 4

شیشه های رنگی در دوران قاجار

استفاده از نقش ها بر روی شیشه و رنگ آمیزی بر روی اون یادآور دوران گوتیک و تجدید معماری به سبک گوتیک مجدداً رونق گرفت در ایران نیز در دوران قاجار از شیشه های رنگی در بناهای بسیار زیبا در بخشی از پنجره و درب ها استفاده می‌شد.

شیشه رنگی 5

استفاده از شیشه های عریض

امروزه عرض شیشه در نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده زیادی می‌شه و برای استفاده برای ساختمون‌های تجاری استفاده از شیشه های رنگی بسیار رایج شده و برای اینکه نمای ساختمون‌ها
با نمای بیرون از ساختمون مرتبط باشه از شیشه های عریض استفاده می‌کنن.

در سایت شیشه رنگی امروزه شاهد هستین شیشه های رنگی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می‌شن که به اون می‌پردازیم

انواع شیشه های رنگی

شیشه های رنگی براق

شیشه رنگی 7

در قواره‌های کوچک و بزرگ در رنگ‌های مختلف تولید می‌شه این شیشه ها در دو نوع سکوریت و لمینت تولید و بیشتر در آشپزخانه استفاده می‌شه چون در این شیشه ها از برش‌های لیزری می‌توان استفاده کرد می‌تونین با مراجعه به سایت شیشه رنگی متوجه بشین چرا برای شیشه بین کابینتی بسیار مناسب هستن چون با برش لیزری محل کلیدها و پریزها توسط گرد برد به راحتی برش داده می‌شه.

شیشه رنگی سایت  8

شیشه مات یا متلوکس

شیشه های مات که همون شیشه ساتینا رنگی اس و در انواع لمینت و سکوریت تولید می‌شن سطح غیر صیقلی بودن اون باعث جذب سریع چربی ها شده و به همین منظور طی فرایندی اسیدکاری می‌شن و به شکل مات در میان و فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌هایی که در‌ شیشه وجود داره اونو به شکل مخملی در میاره چه حس خوبی به انسان می‌ده.در سایت شیشه رنگی می‌تونین عکس‌ها رو مشاهده کنین.

شیشه رنگی 9

شیشه رنگی متالیک

شیشه های متلاک که همون شیشه‌های معمولی هستن که طی فرآیندی به صورت متالیک در میاد. زمانی که این شیشه ها در معرض نور خورشید قرار می‌گیرن. اکلیلی بودن خود رو نشون می‌دن و در انواع گوناگون و طبق سفارش مشتری تولید می‌شن و در دو نوع سکوریت و لمینت قابل تولید هستن.

شیشه رنگی 10

کاربرد شیشه لاکوبل

  • میز شیشه ای
  • قفسه شیشه ای
  • کابینت شیشه ای
  • کابینت بین شیشه ای

انواع شیشه های رنگی بر حسب ضخامت

  • شیشه های رنگی که برای در کابینت یا در کمد دیواری ها میز شیشه‌ای استفاده می‌شه از ضخامت ۴ میلیمتر در نظر گرفته می‌شه
  • شیشه های رنگی که برای پوشش دیوار بین کابینتی تخته های وایت برد و به طور کلی برای دکوراسیون داخلی از
    شیشه های با ضخامت ۵ و ۶ میلیمتری استفاده میشه.
  • شیشه های رنگی که برای اپن آشپزخونه میز‌های بزرگ و فضاهای باز از شیشه های با ضخامت ۱۶ تا ۲۰ میلی‌متری مورد استفاده قرار می‌گیره.
  • گروه شیشه و آینه فرکو افتخار داره شیشه های رنگی تولید خود رو از نوع لاکوبل با کیفیتی بالا در رنگ بندی‌های مختلف در ۳۵ رنگ بسیار زیبا و در ضخامت های مختلف از ۴ میل تا ۱۶ میل تولید کنه و در اختیار کاربران برای دکوراسیون خارجی و داخلی منزل قرار بده.
شیشه رنگی 12

سایت شیشه رنگی

با کمی دقت در سایت شیشه رنگی می‌تونین ببینین شیشه ها در حالت معمولی هیچ ساختار خاصی ندارن ولی با قرار گرفتن در دمای بالا به شکل مایع درمیان و معماران برجسته فرکو در گروه فرهنگ و اونو به شکل بی نظیری برای مصارف گوناگون در ساختمون‌سازی دکوراسیون داخلی و خارجی انواع درها پنجره ها و در آشپزخونه برای شیشه های بین کابینتی و غیره مورد استفاده قرار می‌دن.

شیشه رنگی 13

انواع شیشه ها برای این منظور عبارتند

  • شیشه دودی
  • شیشه سکوریت
  • شیشه آینه ای یار رفلکس
  • شیشه فلوت
  • شیشه مشجر
  • شیشه طرح دار
  • شیشه مات شونده
  • شیشه رنگی
  • شیشه پیرکس ضد حریق
شیشه رنگی 14

شیشه فلوت

در شیشه فلوت بدون هیچ خمیدگی یا موجی شکل اولیه تهیه می‌شه.

شیشه مشجر یا طرح دار

که برای محیط‌های خصوصی که باید خارج از دید باشه از اون استفاده می‌شه.

شیشه رفلکس

که همون شیشه منعکس کننده هست که با ماده‌ای پوشیده شده و خاصیت انعکاسی داره.

شیشه مات شونده براق

این محصول که هوشمند نیز هستن که اغلب به صورت لمینت به کار می‌ره.

شیشه رنگی

شیشه رنگی

که از مواد شیمیایی در تهیه اولیه اون استفاده می‌شه.

شیشه ضد حریق

که در مقابل حرارت مقاوم بوده و از اون در آشپزخونه استفاده می‌شه.

شیشه سکوریت

که به علت نشکن بودن اون در اماکن امنیتی یا در شیشه اجاق گازها استفاده می‌شه.

شیشه رنگی 15

شیشه رنگی ترنسپرنت

ترنسپرنت یا شفاف که نوعی برچسب مقاوم هست در سایت شیشه رنگی خواهید دید که می‌توان روی اون طرح‌های مختلف چاپ کرد و این نوع شیشه ها رو به راحتی می‌توان به شکل کوچک و بزرگ تبدیل کرد.

شیشه رنگی 16

شیشه رنگی ترنسپرنت چیست

در صنایع شیشه فرکو این نوع شیشه ها برای استفاده در نماهای خارجی و داخلی به شکل آماده در اختیار مشتری قرار می‌گیره.لیبل ترنسپرنت که از لایه نازک از چسب هست و قابلیت چسبیدن روی هر روی شیشه رو داره و نمای بسیار زیبا و قشنگی به ساختمون شما می‌ده.

شیشه رنگی

ابعاد شیشه رنگی ترنسپرنت

در ابعاد و مدل های مختلفی تولید می‌شه در تایل شیشه ای رنگی مختلف بلوک های مستطیل یا مربع تولید و قابل سفارش هست.

نحوه نصب ترنس پرنت

باید سطح شیشه زیر سازی و کاملاً صاف شود گاهی زیر سازی و صاف کردن سطح ناهموار با ملات نیز میسر هست. با ملات صاف می‌کنن و حتی می توان اونا رو روی هم نصب نمود. چون قابلیت نصب در هر سطوحی رو داره.

کاربرد شیشه رنگی ترنسپرنت

شیشه رنگی 17

فرکو مفتخر هست در صنایع شیشه و آینه با تولید شیشه ای که قابلیت داره که با چسبوندن علائم، رنگ ها و طرح‌های بسیار جالب و جذاب در سطوح مختلف روی شیشه در صنایع شیشه و پنجره سازی برای تبلیغات بر سر در مغازه‌ها پاساژها و غیره کاری با کیفیت در محیط‌های بیرونی ساختمون رو عرضه کنه.

نورپردازی در شیشه ترنسپرنت

گروه شیشه فرکو با در نظر گرفتن طرح ها و رنگ های زیبا در معماری‌های سنتی ایرانی در داخل خونه‌ها ، مساجد و ویلاها در دکوراسیون‌های داخلی و خارجی خود از این نوع شیشه استفاده کرده و می‌تونه زیبایی و جلوه خاصی در منازل و ساختمون‌ها ارائه بده.

سایت شیشه رنگی 18

مزایای استفاده از شیشه

به عنوان مصالح ساختمانی

  • به علت شفافیت شیشه
  • به عنوان مصالح ساختمانی
  • به علت شفافیت شیشه
  • تنوع در رنگ شیشه
  • جذابیت های ظاهری
  • حفاظت از محیط زیست
  • محافظت در برابر اشعه فرابنفش
شیشه رنگی 19

شیشه ها در مصالح ساختمانی زیاد استفاده می‌شه. در سایت شیشه رنگی به کاربردهای مختلفی که در معماری دارن اشاره میشه مانند پنجره ها پارتیشن ها نماهای شیشه‌ای داخل و خارج آپارتمان‌ها و..

کادبرد شیشه رنگی درمصالح ساختمونی

  • شفافیت شیشه رنگی
  • تنوع رنگی درشیشه
  • جذابیت ظاهری
  • حفاظت از محیت زیست
  • حفاظت در برابر اشعه فرابنفش

شفافیت شیشه

شیشه به علت شفاف بودن منحصر بفرد بوده و چون اشیا از پشت اون به وضوح دیده می‌شه به‌طوری که در سایت شیشه رنگی دیده می‌شه این امکان رو می‌ده تا نمای زیبای بیرون رو مشاهده کنین در زمان هایی که در خانه هستیم نور کافی به درون می تابد و از گرما و سرما محافظت می‌کنه.

تنوع رنگی در شیشه

شیشه رنگ های مختلفی داره به همین منظور در اشکال مختلف و در طیف گسترده ای این محصول استفاده می‌شه در ساختمون‌ها استفاده می‌شه.

جذابیت های ظاهری

یکی از مزیت‌های استفاده از شیشه در ساختمون سازی جذابیت ظاهری بالای اونه که جذابیت خیره‌کننده‌ای به پیشرفته‌ترین سازه‌ها می‌بخشه.

شیشه رنگی

حفاظت از محیط زیست

یکی از مزیت های شیشه ، قابلیت بازیافت صددرصدی اونه از این رو می‌توان بارها از اون استفاده کرد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه هاست که خود این از آلودگی آب و هوا جلوگیری می‌کنه.

سایت شیشه رنگی 20

حفاظت در برابر اشعه فرابنفش

اشعه فرابنفش ای که برای انسان مضر هست زمانی که از شیشه به داخل تابیده می‌شه این اشعه نمی‌تونه آسیبی به بدن برسونه. و مانند شیشه محافظ عمل می‌کنه.

نحوه سفارش از فرکو

گروه صنایع شیشه و آینه فرکو در صورت تماس گرفته شده ، با سایت شیشه رنگی ، در اولین فرصت کارشناسان باتجربه خود رو برای بازدید از محل مورد نظر شما فرستاده و بعد از بازدید با مشاورین خبره به شما در راستای اجرای هر پروژه خدمت رسانی کرده و بهترین‌ها رو در اختیار شما قرار می‌دن شما لایق بهترین ها هستین.

برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرین: tel:+982188068352

آدرس برای مراجعه حضوری: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای دنبال کردن اینستاگرام فرکو لینک زیر رو دنبال کنین:

https://instagram.com/farkoo.ir

هدف اصلی ما جلب رضایت خداوند هست که آن هم در گرو رضایت مشتری‌اس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو