Home
آینه آرایشگاه قاب استیل

آینه آرایشگاه قاب استیل

آیا با وجود اینکه در این سال‌ها مدل‌های جدید آینه مخصوص آرایشگاه مثل آینه آرایشگاه قاب استیل تولید شده شبیه سلمونی‌های قدیم از آینه معمولی استفاده میکنی!؟ اگه فکر می‌کنی به اندازه‌ای که کارت خوبه مشتری نداری یا اگه میخوای با یه ترفند مشتری بیشتری داشته باشی پیشنهاد می‌کنم ادامه مطلب رو بخونی.برای متولدین دهه شصت اصلاح مو یا دقیق‌تر “کچل کردن سر” در سلمونی‌هایی که تجهیزات ابتدایی هم نداشتن تصویری آشناست!اما امروز قضیه متفاوته و میلی‌مترها هم در آرایش مهمن.هرچقدر هم آرایشگر حرفه‌ای‌تر بیشتر به وسایل حرفه‌ای نیاز داره تا هنرش بهتر دیده بشه.از اون گذشته جدا از مهارت آرایشگری که مهمترین نکته‌ست امروزه ظاهر محیط کاری در هر شغلی اهمیت زیادی در زیادشدن مشتری داره و آینه آرایشگاه با قاب استیل لوکس‌ترین مدل آینه آرایشگاهیه که می‌تونه شمارو از رقبا متمایز کنه.

برای یه آرایش خاص لازمه به‌جز دوجفت‌چشم یه چشم اضافه هم داشته باشی!یه آینه باکیفیت می‌تونه نقش همین چشم کمکی رو بازی کنه.برای همین هم روزبه‌روز آرایشگاه‌های بیشتری آینه‌های‌جدید مثل آینه بک لایت ،آینه آرایشگاه پلاس و آینه هالیوودی رو جایگزین آینه‌های قدیمی می‌کنن.اگه شما هم آینه‌قدیمی در آرایشگاهتون دارید پیشنهاد می‌کنیم اونو کنار بذارید ‌چراکه میتونه باعث از دست دادن مشتری بشه و از مدل‌های روز استفاده کنید.اما چرا استیل؟

آینه آرایشگاه قاب استیل

استیل به‌جز ظاهر براق و زیبا ،مستحکمه و در مقایسه با متریال‌های ارزان‌تر مثل ام‌دی‌اف ظاهر لوکس‌تری داره. آینه‌های آرایشگاهی قاب استیل تنوع زیادی از نظر مدل و شکل دارن و از این مدل بیشتر در آرایشگاه‌های لوکس استفاده می‌شه.البته مدل‌های ارزان‌تر اما باکیفیت و ظاهر قابل قبول هم تولید میشه.جالبه بدونید که مدل‌های هوشمند آینه آرایشگاه هم ساخته شدن.اگه قصد داری بهترین آینه رو برای آرایشگاهت بخری و یه پله از رقیبات جلو بزنی یا مایلی با جدیدترین طرح‌های آینه آشنا بشی در ادامه با تیم طراحی و ساخت آینه آرایشگاهی فرکو همراه باش.

چرا آینه آرایشگاهی استیل

واقعیت اینجاست که آینه‌هایی که قاب استیل دارن در مقایسه با آینه‌های دیگه گرونتر هستن. هیج گرونی هم بی‌دلیل نیست. استیل قیمت گران‌تری نسبت به ام دی اف ، پی وی سی و … داره. اما با این حال اینطور هم نیست که آینه‌هایی که قاب های‌گلاسی دارن بد باشن. اتفاقا برای خیلی از آرایشگاه‌ها با بودجه کمتر این آینه‌ها جایگزین مناسبی هستن. چه از نظر ظاهری و چه از نظر استحکام. در واقع می‌شه آینه‌های قاب دار استیل رو به گوشی‌های اپل شباهت داد(اصیل و لوکس) و آینه‌هایی که قاب ام دی افی دارن به گوشی‌های سامسونگ(که کار خیلی‌ها رو به نحو احسن راه می‌ندازن).

مزایا و معایب آینه استیل

مهم‌ترین مزیت آینه استیل اینه که از نظر ظاهری بهترینه و لوکس بودنش مشخصه! این آینه‌ها حتی استحکام عالی هم دارن. بزرگ‌ترین عیب آینه استیل هم بدون شک قیمت بالاتر اون هست. البته که نسبت به لوکس بودنش می‌ارزه!

انواع آینه آرایشگاهی

  • آینه آرایشگاهی بک لایت
  • آینه هالیوودی
  • آینه آرایشگاه پلاس
  • آینه آرایشگاهی باکس دار
  • آینه دو طرفه
  • آینه آرایشگاهی رومیزی
  • آینه متحرک آرایشگاهی
آینه آرایشگاه قاب استیل
آینه گرد رومیزی چراغ دار

آینه آرایشگاهی قاب استیل بک لایت

آینه‌های بک لایت یکی از پرکاربردترین انواع آینه در آرایشگاه هستن. در اکثر آرایشگاه‌ها مخصوصا در کشورهای پیشرفته از این آینه استفاده می‌شه. در این مدل ، بخشی از سطح آینه سندبلاست شده و تو این بخش چراغ قرار نصب می‌شه و یه نور زیبا و خیره کننده در پس زمینه آینه شکل می‌گیره. جدا از ظاهر زیبا این نور باعث می‌شه آرایشگر دید بهتری به سوژه داشته باشه. این چراغ‌ها به قسمت گوشه آینه نصب می‌شن و ترکیب خاصی رو با قاب استیل شکل می‌دن. چراغ آینه هم از نوع led هست که عمرش حتی تا چند ده سال هم می‌رسه و از طرفی نور طبیعی تولید می‌کنه و آزار دهنده و شدید نیست.

رنگ چراغ به انتخاب مشتری می‌تونه مهتابی ، آفتابی یا … هر رنگ دیگه‌ای باشه و برای روشن و خاموش کردن و تنظیم چراغ هم آپشن‌های مختلفی تعبیه می‌شه که در ادامه با اونها آشنا می‌شیم.

آینه آرایشگاه قاب استیل
آینه بک لایت با باکس استیل نقره‌ای

آینه آرایشگاه قاب استیل هالیوودی

کلمه هالیوود همرو به یاد سلبریتی‌های مشهور و تیپ و استایل می‌ندازه! پس می‌شه انتظار داشت که آینه هالیوودی هم مرتبط با همین موضوع باشه. آینه هالیوودی نوعی آینه لامپیه که در اون لامپ led از نوع حبابی به قسمت کناری آینه نصب می‌شه. نور چراغ حبابی شدت مناسبی داره و باعث می‌شه آرایشگر بهترین دید رو از سوژه داشته باشه. مثل آینه بک لایت برای روشن و خاموش کردن و تنظیم این آینه‌ها هم از آپشن‌های مختلفی استفاده می‌شه.

آینه آرایشگاه قاب استیل هالیوودی
آینه هالیوودی رومیزی

آینه آرایشگاه پلاس

در دو بخش قبلی دو تا از پرکاربردترین آینه های آرایشگاه رو معرفی کردیم. در این قسمت یه مدل خیلی حرفه‌ای‌تر رو بررسی می‌کنیم. دو مدل قبلی هر کدوم معایبی دارن که در مدل آینه آرایشگاه پلاس حل شده. در مدل‌های هالیوودی و بک لایت نور فقط به قسمت مشخصی می‌تابه و از طرفی آینه‌های بک لایت نور نسبتا ضعیف‌تری هم منتشر می‌کنن. اما در مدل آینه آرایشگاه پلاس که به ایده تیم طراحی آینه آرایشگاهی فرکو ساخته شده دو لامپ به صورت متحرک و ریلی در قسمت بالایی آینه نصب می‌شن. شما می‌تونید به آسانی این لامپ‌ها رو حرکت بدین و نور رو به قسمت دلخواهتون تنظیم کنید.

آپشن هایی که برای روشن و خاموش کردن یا تنظیم آینه استفاده میشن

  • سنسور تاچ
  • سنسور تشخیص حرکت
  • ریموت کنترل

آینه آرایشگاهی قاب استیل تاچ

جالبه بدونید که تکنولوژی تاچ یا حسگر حرارتی به آینه هم رسیده و اتفاقا خیلی از آرایشگاه‌ها از آینه‌های تاچ استفاده می‌کنن. با این حسگر تاچ می‌تونید چراغ آینه رو روشن و خاموش کنید و یا حتی رنگ چراغ رو تغییر بدید.

چطور فقط با اشاره دست آینه رو روشن و خاموش کنیم

آینه آرایشگاه قاب استیل تاچ رومیزی
آینه بک لایت تاچ

یکی از جالب‌ترین آپشن‌هایی که در آینه‌های فرکو تعبیه می‌شه سنسور تشخیص حرکت هست. در صورتی که این سنسور در آینه تعبیه بشه شما می‌تونید با اشاره به آینه ، چراغ رو روشن و خاموش کنید!

آینه های آرایشگاهی قاب استیل ریموتی

ریموت کنترل کاربردی‌ترین آپشن برای تنظیم آینه محسوب می‌شه. شما می‌تونید با کمک ریموت کنترل حتی از فاصله دور آینه رو روشن و خاموش کنید یا رنگ چراغ‌ها رو عوض کنید. آینه‌های چراغ دار ریموتی نسبت به دو مورد دیگه برای آرایشگاه مناسب‌تر هستن.

رنگ قاب آینه آرایشگاهی استیل

استیل فقط یه رنگ مشخص نداره و شما می‌تونید رنگ قاب استیل آینه رو منطبق با سلیقه شخصیتون انتخاب کنید. ولی پیشنهاد می‌کنیم رنگ قاب رو با باقی دکوراسیون سالن ست کنید. طلایی ، نقره‌ای ، خاکستری و مشکی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی هستن که در ساخت قاب استیل از اونها استفاده می‌شه.

آینه قاب استیل دوطرفه

آینه دو طرفه به مدلی از آینه گفته می‌شه که هر دو طرفش حالت آینه داره و به قولی آینه مثل گُل پشت و رو نداره! شما می‌تونید با کمک مدل آینه دو طرفه بیشترین بهره رو از فضای سالن ببرید. چرا که می‌شه هر دو طرف آینه میز گذاشت و اینطوری حتی فضای پرت و وسط آرایشگاه هم بالااستفاده نمیشه.

آینه آرایشگاه قاب استیل دو طرفه
آینه گرد بزرگ دو طرفه

آینه آرایشگاهی متحرک

در آرایشگاه‌ها خیلی وقتا لازمه که آینه جابجا بشه و بهتره حتما آینه قدی متحرک در فضای آرایشگاه داشته باشید. در این مدل یه پایه که می‌تونه با توجه به سفارش مشتری چرخ هم روش قرار بگیره به آینه نصب میشه. برای همین به آسونی و با کمترین نیرو حتی بانوان هم می‌تونن آینه رو جابجا کنن.

ابعاد و شکل مناسب برای آینه آرایشگاه

در اکثر آرایشگاه‌ها از آینه قدی استفاده می‌کنن و مخصوصا برای آرایشگاه‌های مجهز و حرفه‌ای این آینه‌ها بهتر هستن. ولی می‌تونید کنار آینه قدی از آینه رومیزی هم استفاده کنید. در مورد شکل آینه هم همین مورد صدق می‌کنه و از انواع آینه گرد ، بیضی ، ساده و … مطابق با سلیقه شخصی استفاده می‌شه و استاندارد مشخصی وجود نداره.

آینه بک لایت با قاب استیل طلایی

سخن آخر

اهمیت خرید یه آینه حرفه‌ای برای آرایشگاه نیازی به توضیح بیشتر نداره. آینه معمولی می‌تونه ظاهر سالن رو به کلی غیرحرفه‌ای کنه. چنین ظاهری مخصوصا با توجه به رقابت موجود ، برای اسم و برند آرایشگاه خوب نیست. یکی از مهمترین مشخصه‌های آینه که زمان خرید باید بهش توجه بشه نوع قابه. چرا که ست و دکور کلی آرایشگاه رو می‌سازه. برای ساخت قاب از متریال‌های مختلفی مثل استیل ، هایگلاس ، چوب ، پی‌وی‌سی و … استفاده می‌شه. سوال اینجاست که کدوم قاب و فریم برای آرایشگاه بهتره؟ بین قاب‌های مختلف مدل استیل (فلزی) و های‌گلاس نسبت به مدل‌های دیگه محبوب‌تر هستن. اما بین این دو مدل کدوم انتخاب بهتریه؟

با اینکه های‌گلاس از همه نظر عالیه و میشه باهاش سِت‌های شیکی با قیمت مناسب اجرا کرد اما مرغوبیت بیشتر استیل جای بحث نداره. تفاوت استیل تو اولین نگاه خودشو نشون می‌ده. آینه‌های استیل قبلا فقط در آرایشگاه‌های لوکس اروپایی دیده می‌شدن. اما جالبه بدونید که امروزه در خیلی از سالن‌های حرفه‌ای شمال و حتی مرکز تهران می‌شه این آینه‌هارو دید.

پس اگه بودجه بیشتری دارین و می‌خواید بدون حرف و حدیث مثل تصویر زیر چشم هر مشتری رو خیره کنید ، هیچ چیزی مثل خرید یه آینه استیل نمیتونه کمکتون کنه! اما آینه استیل تنوع خیلی زیادی از نظر طرح و شکل و رنگ داره. برای اطلاع از قیمت مدل‌ها و طرح‌های مختلف آینه استیل با شماره 09101767773 تماس بگیرید.

آینه آرایشگاه

سفارش آینه آرایشگاهی قاب استیل

مجموعه فرکو از تولیدکننده های ایرانیه که انواع آینه رو به صورت تخصصی برای آرایشگاه تولید می‌کنه. فرکو برای تولید آینه آرایشگاهی به جای شیشه معمولی (که اکثر آینه‌های بازار با اون ساخته می‌شن) از شیشه سوپر کلییر یا فوق شفاف استفاده می‌کنه که تاثیر خیلی زیادی در شفافیت آینه داره. همچنین آینه‌های فرکو با توجه به سفارش مشتریان عزیز به آپشن‌های مختلفی مثل سنسور تشخیص حرکت دست ، سیستم هوشمند ضد بخار و … مجهز می‌شن. همه محصولات با ضمانت صفر تا صد کیفی به فروش می‌رسن . یعنی در صورتی که مشتری به هر دلیلی تا یه هفته از آینه سفارشی خوشش نیومد و احساس کرد آینه کیفیت لازم رو نداره مبلغ پرداختی بدون هیچگونه سؤال به صورت کامل پس داده می‌شه. در صورتی که زمان حمل و نقل هم آینه آسیب ببینه در سریعترین زمان تعویض می‌شه.

برای سفارش آینه‌های فرکو می‌تونید به روش‌های حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. همه سفارش‌ها ظرف 3 الی 4 روز کاری تقدیم مشتریان عزیز می‌شن و امکان بازدید و خرید حضوری هم از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 19 در روزهای کاری فراهمه.

خرید محصول آینه آرایشگاهی باکس

پل ارتباطی با فرکو

  • می‌توانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنید .
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773
  • آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای مشاهده جدیدترین طرح‌های آینه آرایشگاهی پیج اینستاگرام فرکو را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو