Home
آینه چراغ دار ریموتی

آینه چراغ دار ریموتی

آینه چراغ دار ریموتی از انواع مدرن آینه است که بر روی آن ریموت کنترل تعبیه می‌شود. با استفاده از ریموت کنترل میتوان آینه را روشن و خاموش کرد یا رنگ چراغ آن را تغییر داد. به جز ریموت کنترل ، بر روی آینه‌های چراغ دار فرکو حسگر لمسی و تشخیص حرکت نیز نصب می‌شود. آینه های چراغ دار ریموتی برای دکوراتیو منازل مسکونی و همچنین آرایشگاه مناسب هستند. این آینه ها در انواع قاب دار و بدون قاب تولید میشوند. بر اساس تمایل مشتریان عزیز آپشن‌های مخصوصی بر روی این آینه ها تعبیه می‌شود. در بخش های بعدی به معرفی جدیدترین انواع آینه چراغ دار میپردازیم.

آینه هالیوودی

انواع آینه قدی ریموتی چراغ دار

آینه‌های قدی چراغ دار در مدل های جذاب و متنوعی تولید می‌شوند. از جذاب‌ترین انواع آینه چراغ دار میتوان به آینه های بک لایت و هالیوودی اشاره کرد.

آینه بک لایت ریموتی

در آینه‌های بک لایت ریموتی از لامپ LED نواری استفاده می‌شود. این لامپ در کناره یا پشت آینه به صورت مخفی نصب می‌شود. آینه بک لایت ظاهر بسیار مدرنی دارد. هاله نورانی دور آینه ظاهر خاصی به آینه می‌بخشد. آینه های بک لایت در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین انواع آینه دکوراتیو شده‌اند.

آینه هالیوودی ریموتی

در آینه های هالیوودی ریموتی از چراغ های LED حبابی بهره می‌گیرند که نور قوی‌تری نیز ساطع می‌کند. آینه های هالیوودی علاوه بر اینکه برای تزیین محیط مناسب هستند برای آرایش نیز کاربردی هستند.

چه چیزی باعث می شود آینه چراغ دار ریموتی ارزش خرید داشته باشند؟

آینه های ال‌ای‌دی به دلیل مزایایی که می‌توانند ارائه دهند ارزش خرید بالایی دارند. اول ، آنها به شما نور بهتری برای نظافت روزانه می‌دهند. دوم ، آنها به ارزش خانه شما می‌افزایند زیرا خانه شما را جذاب‌تر و مدرن‌تر می‌کنند.

تجربه آراستگی لذت بخش تر و بهبود یافته

آینه های بک‌لایت با دیودهای ساطع نور یا LED نصب می‌شوند. این LED ها با طراحی آینه برای ارائه نور ملایم و متعادل کار می‌کنند. نور ممکن است ظریف باشد، اما برای کارهای نظافتی به اندازه کافی روشن است و با ریموتی که دارند می‌توانید نور را تنظیم کنید و به شما این امکان را می‌دهد که بازتاب خود را به وضوح ببینید.

نورپردازی پراکنده

نور یک آینه LED پراکنده است و درخشش ملایمی را می‌تاباند. نور ملایم ظریف است اما به اندازه کافی روشن است که انعکاس خوبی را بدون سایه به شما می‌دهد.

آینه چراغ دار ریموتی

دقت رنگ

نور آینه‌های LED شبیه نور طبیعی است که برای آرایش توصیه می‌شود. نورپردازی LED به شما امکان می‌دهد رنگ های روی پالت و لباس های خود را با دقت بیشتری ببینید و به شما این امکان را می‌دهد که آرایش خود را یکپارچه انجام دهید.

راحتی چشم

از آنجایی که نور آینه‌های LED ملایم است، هیچ تابشی از آینه شما را کور نمی‌کند. این امر نظافت را برای چشم راحت‌تر و ایمن‌تر می کند.

طراحی چشم‌نواز خانه با آینه چراغ دار ریموتی

جذاب‌تر کردن خانه راهی ثابت شده برای افزایش ارزش خانه شماست. آینه های ال ای دی با طراحی های چشم نواز و جلوه‌ای که به فضا می‌دهند می توانند هر اتاقی را فوراً زیبا کنند. مخصوصا آینه های بک لایت قدی نه تنها جذاب به نظر می‌رسند، بلکه اتاق‌های کوچک و کم نور را بزرگتر و روشن‌تر نشان می‌دهند.

آینه چراغ دار ریموتی

بهره وری انرژی در آینه چراغ دار ریموتی

لامپ‌های ال‌ای‌دی 75 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته‌ای مصرف می کنند. لامپ‌های ال ای دی همچنین 50000 ساعت یا بیشتر کار می‌کنند بنابراین سال ها طول می کشد تا نیاز به تعویض داشته باشند.

آینه چراغ دار ریموتی برای چه مواردی استفاده می شوند؟

آینه های LED را می‌توان برای موارد مختلفی مانند نظافت شخصی، نور اضافی خانه و طراحی داخلی استفاده کرد. هنگامی که مزایای آینه های LED بررسی کردیم، به طور خلاصه به این موارد اشاره شد. در این بخش، بیشتر در مورد کاربرد آینه های LED صحبت خواهد شد.

روال نظافت

رایج‌ترین استفاده از آینه های LED برای نظافت است. شستن صورت، تمیز‌کردن دندان‌ها، کوتاه کردن و تراشیدن موهای صورت، و آرایش کردن، تنها برخی از کارهای آراستگی است که نیاز به نور دارد. آینه‌های LED به عنوان آینه‌های آرایشی ضروری هستند زیرا رنگ‌ها را با دقت نشان می‌دهند.

آینه چراغ دار ریموتی

نورپردازی اضافی

آینه های LED نیز ممکن است به عنوان منبع روشنایی اضافی در خانه استفاده شوند، به خصوص در فضاهایی که منبع نور اولیه برای روشن‌کردن کل اتاق کافی نیست. نور ملایم آینه LED باعث می‌شود اتاق‌ها روشن‌تر به نظر برسند، بدون اینکه سایه‌های ناملایم که اغلب با لامپ‌های روشن همراه است.

در اتاق های کوچک مانند حمام، کمد دیواری، یک آینه LED می‌تواند به عنوان منبع اصلی نور باشد. از آنجایی که نور یک آینه LED در حال حاضر برای آراستگی و آرایش کافی است، دیگر نیازی به منابع نور دیگری که ممکن است فضای گرانبهایی را اشغال کنند وجود ندارد. یک آینه LED دیواری ریموت دار می تواند عملکرد دوگانه ای داشته باشد و در فضا صرفه‌جویی کند.

عنصر طراحی داخلی

آینه LED با درخشش خیره‌کننده خود، کاملاً دیدنی هستند. این امر آن را به یک قطعه فوق‌العاده برای داشتن در خانه به عنوان عنصر طراحی تبدیل می کند. می تواند فوراً ظاهر هر فضایی را که در آن قرار می گیرد ارتقا دهد.

علاوه بر این، اغلب از آینه ها برای فریب دادن چشم استفاده می شود تا فضای بیشتری نسبت به فضای واقعی ایجاد کند. یک آینه بک لایت گرد نیز می تواند روی دیوار روبروی پنجره قرار گیرد تا نور طبیعی وارد شده به اتاق را منعکس کند و اتاق را بیشتر روشن کند.

بیشتر بخوانید:منظور از آینه آرایشگاهی چیست

آینه بک لایت

عوامل تعیین کننده قیمت آینه چراغ دار ریموتی چیست؟

قیمت آینه LED بر اساس مشخصات و امکانات آن است. ویژگی هایی که یک آینه LED میتواند داشته باشد. شامل سیستم ضدبخار یا رطوبت، چراغ های با قابلیت تنظیم نور بصورت ریموتی، سنسور لمسی و عملکرد تنظیم رنگ است.

اندازه

آینه‌های LED در اندازه‌های مختلف، از آینه‌های آرایشی قابل حمل دستی گرفته تا آینه‌های قدی هستند. آینه‌های قدی بک لایت روی پایه و یل بصورت محکم روی دیوار نصب می‌شود.

آینه ضدبخار

عملکردهای مه زدایی یا ضد‌بخار در آینه های LED به ویژه آینه‌هایی که برای استفاده در حمام طراحی شده اند عالی می شوند. یک سیستم ضدبخار برای جلوگیری از تراکم بخار آب از تشکیل غبار روی سطح آینه هنگام حمام یا دوش آب گرم کار می‌کند.

یک پد دمیستر در پشت شیشه آینه قرار می‌گیرد و به منبع تغذیه متصل می‌شود، معمولاً همان منبع تغذیه که برق آینه LED را تامین می‌کند. این پد بخشی از شیشه آینه را گرم می‌کند و دمای آن را با دمای اتاق تطبیق می‌دهد. این از تجمع بخار و تراکم بر روی سطح آینه جلوگیری می‌کند.

آینه ال‌ای‌دی

چراغ های کم نور

روشنایی آینه LED را می‌توان با استفاده از دکمه یا با ریموت تنظیم کرد. برخی از مدل‌های ال‌ای‌دی در حال حاضر دارای یک ریموت هستند. اگر می‌خواهید ببینید در تنظیمات مختلف نور چگونه به نظر می‌رسید و فضای آرامش‌بخش‌تری در اتاق ایجاد کنید، آینه چراغ دار ریموتی بهترین گزینه است.

تنظیم دمای رنگ

آینه‌های LED ممکن است دارای ویژگی تنظیم دمای رنگ باشند که به کاربران اجازه می‌دهد نور گرم و سرد تغییر دهید. این به شما کمک می‌کند تا به نور مناسب مورد نیاز خود برسید تا آرایش خود را به خوبی مطابق با رنگ پوست خود تطبیق دهید. نوری که برای رنگ پوست شما خیلی گرم یا خیلی سرد است می‌تواند باعث ایجاد کانسیلر و رژگونه‌های بیش از حد یا کم استفاده شود. ریموت می‌تواند بسیار راحت کند چون با ریموت از فاصله 15 متری هم می‌توانید آینه خود را کنترل کنید و از ویژگی‌های آن لذت ببرید

حسگر لمسی

آینه چراغ دار لمسی به این معنی است که می توانید به سادگی شیشه را لمس کنید تا LED های آینه فعال شوند و تنظیمات روشنایی یا رنگ را به دلخواه تغییر دهید. که کار با آینه را راحت‌تر می‌کند.

آینه بک لایت

آینه های چراغ دار هالیوودی

آینه هالیوودی چیزی بیش از یک آینه آرایش ساده است. بهترین منطقه را برای آماده شدن در اختیار شما قرار می‌دهد و کل اتاق را برای تجسم و کامل کردن هر جزئیات روشن می‌کند.

ســـــایه را محو می‌کند

با یک آینه هالیوودی قدی و یا هر شکلی که می‌پسندید، از سایه‌های نامنظم جلوگیری کنید. وقتی صحبت از آرایش یکنواخت به میان می آید، دیگر محدود به نور روز یا نورپردازی دیگر نخواهید بود.

انتخاب حرفه ای ها

انتخاب شده توسط میلیون ها آرایشگر، بازیگر و هنرپیشه، افراد مشهور و ستاره در سراسر جهان – آینه‌های هالیوود یک ابزار ضروری برای باز کردن قفل مرحله بعدی در هنگام استفاده از آرایش است، با نورپردازی که برای دستیابی به ظاهر دلخواه شما کاملاً حیاتی است.

آینه چراغ دار

تقویت کننده خلق و خو

هیچ آینه دیگری مانند آینه هالیوودی نخواهد بود هر بار که آن را روشن می‌کنید، اعتماد به نفس صبحگاهی را به شما افزایش نمی‌دهد. هر روز صبح خود را مانند یک سوپراستار شروع کنید، نورهای درخشانی که به زیبایی شما می‌افزاید. حالت نور گرم به شما کمک می‌کند تا در صبح‌های با انرژی شروع کنید.

سوالات متداول

آیا آینه چراغ دار ریموتی نور کافی را فراهم می کنند؟

آینه های LED نور کافی را فراهم می کنند که با نور طبیعی قابل مقایسه است. با نور کافی به شما در مراقبت روزانه از پوست و مو کمک می‌کند. آینه های ال ای دی برای آرایش نیز عالی هستند زیرا صورت را به طور یکنواخت با درخششی ملایم روشن می کنند که به شما انعکاس یکنواخت و روشن می دهد.

آیا آینه چراغ دار ریموتی با نور ال‌ای‌دی برای حمام خوب هستند؟

  • ایجاد نور متعادل برای صورت شما و دادن ظاهری مجلل به حمام.
  • آینه های ال ای دی حمام منبع خوبی برای نور اضافی برای حمام هستند
  • و حتی می توانند به بزرگ تر و روشن تر به نظر رسیدن حمام های کوچک کمک کنند.
آینه قدی

آینه سفارشی

آینه سفارشی می‌تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می‌تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش مدل‌های جذاب آینه میتوانید به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس دفتر:  تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶
  • شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

به جز ریموت کنترل از چه آپشن هایی بر روی آینه های چراغ دار استفاده میشود؟

بر روی آینه‌های چراغ دار آپشن‌های مختلفی تعبیه میشود. از جمله این آپشن‌ها میتوان به حسگر لمسی اشاره کرد. جهت کسب اطلاع بیشتر درباره آینه لمسی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو