Home
آینه چراغ دار لمسی

آینه چراغ دار لمسی

آینه چراغ دار لمسی مدلی از آینه دکوراتیو است که در آن از چراغ LED و حسگر لمسی استفاده میشود. در واقع در این آینه ها می‌توان تنظیمات مربوط به نور چراغ مانند روشن و خاموش کردن ، تغییر شدت و رنگ و … را با حسگر لمسی تعبیه شده بر روی آن تغییر داد.

آینه های چراغ دار از بهترین انواع آینه برای تزیین هستند. آن ها جلوه خاص تری به فضا میبخشند و به خصوص نوع قدی آینه چراغ دار محیط را دلباز می‌کند.

ما در مورد مزایای بسیاری که آینه های چراغ دار ارائه می‌دهند. و کاربرد آنها در خانه بیشتر صحبت خواهیم کرد.همچنین نگاهی دقیق‌تر به روشنایی ارائه شده توسط آینه‌های چراغ دار خواهیم داشت.

آینه چراغ دار لمسی چه مزایایی دارند؟

آینه های چراغ دار نور بسیار خوبی را برای کارهای روزمره ارائه می‌دهند. و استفاده از آنها آسان است. آن‌ها در انواع مختلفی از سبک‌ها موجود هستند. و بسیار متنوع هستند. آینه های چراغ دار که LED دارند کم‌مصرف هستند. و طول عمر بالایی دارند. در اینجا نگاهی دقیق به پنج مزیت اصلی آینه های چراغ دار داریم.

آینه چراغ دار لمسی

بیشتر بخوانید: جدیدترین آینه‌ ال‌ای‌دی

نورپردازی عالی

آینه‌های روشن دارای LED یا دیودهای ساطع کننده نور هستند. ال‌ای‌دی‌ها نور روشنی را منتشر می‌کنند که پراکنده است. بنابراین هیچ نوری چشم شما را اذیت نمی‌کند. نور ملایم نیز هیچ سایه‌ای ایجاد نمی کند. وقتی جلوی آینه می‌ایستید. این نور پراکنده به طور یکنواخت روی شما می‌افتد تا هر قسمت از صورت خود را ببینید.

آینه چراغ دار لمسی

ویژگی‌ها

استفاده از آینه های چراغ دار بسیار آسان است. بسیاری از آنها مجهز به حسگر لمسی هستند. که به شما امکان می‌دهد چراغ‌ها را روشن یا خاموش کنید. دمای رنگ را تغییر دهید و روشنایی را تنها با لمس یا ضربه زدن یک دکمه روی سطح آینه تنظیم کنید.

انواع سبک ها

آینه‌های چراغ دار در سبک‌های مختلفی عرضه می‌شوند، از آینه‌های بزرگ با نور بک لایت برای حمام و اتاق رختکن و از آینه‌های کوچک برای آرایش که جمع و جور هستند. می‌توانید هر کجا که می‌روید همراه خود ببرید. با تعداد سبک‌ها و طرح‌های آینه‌ای موجود، مطمئناً یک یا چند طرح وجود دارد. که مکمل طراحی داخلی خانه و نیاز‌های شما باشد.

تطبیق پذیری

آینه های چراغ دار را می توان در هر مکانی قرار داد و برای اهداف مختلف استفاده کرد. خواه آینه آرایش باشد یا منبع نور برای یک فضای کوچک. آینه‌های بزرگ چراغ دار را می‌توان به هر دیواری آویزان کرد. به شرطی که منبع تغذیه در نزدیکی وجود داشته باشد، و آینه‌های نورانی کوچک‌تر که با باتری کار می‌کنند به راحتی می‌توانند به اطراف منتقل شوند.

آینه چراغ دار لمسی

صرفه جویی قابل توجه

LED های موجود در آینه های چراغ دار برای صرفه‌جویی در مصرف برق ساخنه شده‌اند. این بدان معنی است که آنها به اندازه وسایل الکتریکی نوری دیگر برای انتشار همان میزان روشنایی به برق نیاز ندارند.

استفاده کارآمد از الکتریسیته باعث دوام و ماندگاری بسیار بیشتر ال‌ای‌دی‌ها نسبت به انواع دیگر لامپ‌ها مانند لامپ‌های رشته‌ای و فلورسنت می شود. این به معناست که باعث صرفه جویی در قبوض برق و هزینه‌ها می‌شود.

آینه چراغ دار لمسی چه کاربردهایی دارند؟

آینه های چراغ دار عمدتاً برای کارهای مانندگریم،اصلاح صورت استفاده می‌شوند زیرا نور مناسبی را برای این کارها فراهم می‌کنند. از آینه های چراغ دار نیز برای تامین انواع نورپردازی در خانه استفاده می‌شود. یک آینه چراغ دار همچنین به عنوان یک آیتم تزئینی و یک عنصر بصری برای ایجاد توهم فضای بزرگتر عمل می‌کند. در اینجا خلاصه‌ای از این کاربردهای کاربردی و تزئینی آورده شده است.

آینه گرد

روشنایی روشویی

آینه های چراغ دار نور مناسبی را برای آرایش، حالت دادن به مو، اصلاح، تمیز کردن دندان ها و سایر کارهای نظافت ارائه می دهند. این آینه ها سر و صورت را از جلو روشن می کنند و سایه ها را از بین می برند و کار شما را برای آراسته شدن آسان می‌کنند

نورپردازی محیط آینه چراغ دار لمسی

نورپردازی محیطی به لایه اصلی نور در یک فضا اطلاق می شود. این می تواند نوری باشد که از یک پنجره یا یک چراغ نصب شده در سقف می آید. آینه های چراغ دار می توانند به عنوان منبع نور محیط نیز عمل کنند، به خصوص در اتاق های کوچک که به نور زیاد نیاز ندارند، مانند اتاق رختکن یا اتاق پودر.

نورپردازی تزئینی آینه چراغ دار لمسی

آینه های چراغ دار نیز در ارائه نورهای تزئینی برای تکمیل نور محیط در یک اتاق عالی هستند. آینه های چراغ دار چشم نواز هستند و می توانند هر فضایی را شیک جلوه دهند.

آینه بک لایت

دکور خانه

آینه های نورانی، به خصوص آینه های گرد و مربع با نور بک لایت، عناصر طراحی جذابی هستند که می توانند حس عالی ایجاد کنند

توهم فضا

از آینه ها نیز برای ایجاد توهم فضا استفاده می شود. آینه ای که در یک اتاق کوچک قرار می گیرد، به نظر می رسد که به طور جادویی آن بزرگ‌تر شده و باعث می شود اتاق بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد. و هنگامی که آینه مورد استفاده روشن می شود، این اثر بیشتر می شود زیرا آینه فضا را نیز روشن می کند.

چه چیزی در مورد نور آینه LED خوب است؟

نور آینه های چراغ دار هیچ شباهتی به نوری که از لامپ های معمولی رشته ای و فلورسنت دریافت می کنید ندارد. نور آینه های LED شبیه نور طبیعی است و برخلاف سایر لامپ ها، رنگ ها را با دقت نمایش می دهد. و دیگری، LED ها گرمای زیادی از خود ساطع نمی کنند، بنابراین هنگام ایستادن در مقابل آینه LED احساس گرما نخواهید کرد.

آینه ال‌ای‌دی دار

شبیه نور طبیعی

روشنایی LED سفید گرم بسیار شبیه نور روز یا نور طبیعی است که از خورشید می آید. مانند نور روز، نور LED شفاف و پراکنده است. این نوع نورپردازی به شما امکان می دهد رنگ پوست واقعی و همچنین رنگ های واقعی آرایش و لباس خود را ببینید.

ضد بخار

ال ای دی ها نیز مانند سایر منابع نور، گرما از خود ساطع می کنند. با این حال، به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی، به اندازه لامپ های رشته ای گرما ساطع نمی کنند، که معمولاً در آینه های روشویی معمولی با لامپ های بیرون زده (به نام آینه های هالیوودی) استفاده می شود.

تصور کنید بعد از دوش گرفتن احساس خنکی و شادابی می کنید و بعد از چند دقیقه در روال آرایش خود احساس گرما می کنید، فقط به این دلیل که لامپ های رشته ای شما گرما می دهند. می‌توانید ویژگی های بیشتر را نیز مانند ضدبخار بودن را به آینه خود اضافه کنید.

در آینه های چراغ دار با لامپ LED، مهم نیست که چه مدت روشن هستند، هر زمان که می ‌خواهید می ‌توانید لمس کنید لامپ های ال‌ای‌دی سرد هستند.

آیا آینه چراغ دار لمسی نور کافی را فراهم می کنند؟

آینه‌های چراغ دار مجهز به لامپ‌های LED هستند که برای کارهایی که نیاز به انعکاس یکنواخت و خوب دارند، نور کافی را ارائه می‌دهند. آینه های LED بدون ایجاد سایه، درخشندگی متعادلی را به چهره شما می بخشند و به شما امکان می دهند تمام ویژگی های صورت خود را ببینید. این در هنگام استفاده از آرایش و انجام اصلاح بسیار مفید است.

آینه بک لایت

آیا نور LED برای آرایش کردن خوب است؟

نور LED برای آرایش کردن عالی است. این نزدیکترین نوع نور مصنوعی به نور خورشید یا نور طبیعی روز است که کارشناسان زیبایی و عکاسان آن را بهترین نوع نور برای آرایش می‌دانند. نور LED سفید به چهره درخشندگی زیبا و یکنواختی می بخشد و به شما کمک می‌کند رنگ آرایش خود را همانطور که در نور طبیعی به نظر می‌رسد ببینید.

آینه چراغ دار لمسی با لامپ ال‌ای‌دی چقدر عمر می کنند؟

طول عمر چراغ‌های LED در آینه‌ها تقریباً 50000 ساعت است. این حدود 42 برابر طول عمر یک لامپ رشته‌ای استاندارد است. این به این معنی است که یک آینه LED می‌تواند نور مفیدی را برای بیش از 2000 روز مستقیم از خود بتاباند. یک آینه ال ای دی که چراغ‌های آن فقط به مدت هشت ساعت در روز روشن می‌شود، می‌تواند نور کافی را برای 6250 روز یا 17 سال تامین کند.

بیشتر بخوانید:آینه بک لایت چطور ساخته می‌شود

آینه ال‌ای‌دی دار

درآخر

ما پنج مزیت اصلی استفاده از آینه های چراغ دار را مورد بحث قرار دادیم: آنها نور بسیار خوبی ارائه می‌دهند، استفاده از آنها آسان است، می توانید از بین سبک ها و اشکال مختلف انتخاب کنید، و قطعات بسیار متنوعی هستند. همچنین می‌توانید در هزینه‌های زیادی صرفه جویی کنید زیرا آنها بادوام و کم مصرف هستند.

ما همچنین در مورد کاربردهای مختلف آینه های چراغ دار، به ویژه در نورپردازی، و اینکه چگونه فضاها را روشن تر، جادارتر و جذاب تر نشان می دهند، صحبت کردیم.

در نهایت، ویژگی‌های نور تولید شده توسط آینه های روشن را مورد بحث قرار دادیم. ما نشان دادیم که چگونه نور LED شبیه نور طبیعی است و به دقت رنگ ها را نشان می‌دهد. همچنین اشاره کردیم که لامپ‌های LED به اندازه سایر لامپ‌ها گرما ساطع نمی‌کنند و به طور کلی، روال‌های نظافت را راحت‌تر و رضایت‌بخش‌تر می‌کنند.

از این نکات، واضح است که آینه های روشن، به ویژه آنهایی که مجهز به LED هستند، واقعا خوب هستند. مزایا و کاربردهای آینه های چراغ دار، آنها را به ابزاری ارزشمند برای آراستگی و زیباسازی خانه تبدیل می کند و مطمئناً آنها را چیزی فراتر از یک روند گذرا می کند.

آینه های سفارشی

آینه سفارشی می‌تواند نقطه شروع خوبی برای طراحی محیط به سبک مدرن و کلاسیک باشد. تیم طراحی آینه فرکو می‌تواند شما را برای یک پروژه سفارشی برای ایجاد یک محیط جذاب و خاص کمک کند. برای سفارش مدل‌های جذاب آینه اتاق خواب میتوانید به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اطلاعات تماس و آدرس محل مجموعه فرکو در بخش انتهایی مطلب درج شده است.

آینه حمام

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونید با یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و09101767773

برای مشاهده پیج اینستاگرامی فرکو کلیک کنید.

آیا آینه‌های چراغ دار نور مورد نیاز مار را تامین می‌کنند؟

آینه‌های چراغ دار مجهز به لامپ‌های LED هستند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو