Home
شیشه رفلکس طرح دار

شیشه رفلکس طرح دار

با پیشرفته شدن تکنولوژی و نیاز به زیبایی و امنیت در ساختمان کاربرد شیشه های مختلف هرچه بیشتر در زندگی امروزی خودنمایی می‌کنه. امروزه انواع مختلفی از شیشه ها در دسترس ما بوده و کاربرد زیادی در تزیینات داخلی دارن . با رنگ بندی‌های متنوع و طرح های زیبا متناسب با نظر طراحان و سلیقه مشتریان برای مواردی همچون دیوارپوش ، پارتیشن ها ، در و پنجره های دو یا چند جداره در انواع گوناگون قابل استفاده هستن. شیشه رفلکس طرح دار از جذاب ترین انواع شیشه هست که نمای فوق‌العاده ای به هر محیطی میدن. هم در نمای ساختمان ها جذابیت دارن هم در دکوراسیون داخلی .

شیشه رفلکس

شیشه رفلکس طرح دار

شیشه رفلکس شیشه ایس که بدلیل مواد خاصی که در ساخت اون استفاده شده خاصیت بازتاب نور در اون بیشتر می‌شه. و در نتیجه رنگ شیشه رو تغییر داده و باعث ایجاد خاصیت آینه ای در اون می‌شه. که در طول روز از بیرون و برعکس اون در طول شب از داخل ساختمان حالت آینه ای داره.
که به همین دلیل به عنوان یکی از شیشه های پرفروش شناخته شده و تنوع رنگی و مزیت های موجود در اون باعث شده بیشترین انتخاب رو به منظور استفاده در ساخت پنجره و حتی در برخی از موارد برای شیشه بالکن داشته باشه .

کاربرد های شیشه رفلکس

  • کاهش دمای داخل ساختمان
  • جلوگیری از ورود نور مستقیم خورشید
  • مشاهده نشدن فضای داخلی و حریم خصوصی
  • استفاده در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان ها در آزمایشگاه شیمی و بیولوژیک
  • استفاده در ساخت پارتیشن
  • شیشه های دوجداره اختصاصی

شیشه رفلکس طرح دار

شیشه رفلکس طرح دار

شیشه های رفلکس طرح دار نوع دیگری از شیشه هستند که بیشتر در داخل ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیره از شیشه های طرح دار معمولاً برای ایجاد یک طرح مخصوص مانند نوشتن یک موضوع ، هک کردن یک برند و طراحی‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرن شیشه های طرح دار متشکل از شیشه‌های سندبلاست و شیشه های حکاکی شده هستن که بر روی اونا نقوش هندسی و طرح‌های مختلف رنگی با ایجاد بافت ملایم تولید می‌شن .

از شیشه رفلکس طرح دار در چه فضاهایی استفاده می‌شه؟

دکوراسیون داخلی

از این شیشه ها در حفظ حریم شخصی افراد ، حمام ، آشپزخانه و در پارتیشن بندی ها استفاده می‌شه. از شیشه های رفلکس طرح دار همچنین در اجرای انواع تزیینات دکوراسیون داخلی ، شلف های شیشه ای ، انواع آکواریوم ها و در جهت زیباسازی ساختمان و گسترش نور رنگی در محیط و برای پنجره ها ، در ورودی ، برای لابی و بیشتر برای طراحی های داخلی و تزئینات زیباسازی داخل ساختمان همچنین در مراکز پر تردد جهت اجرای پارتیشن ها در مراکز تجاری ، فرهنگی و تفریحی ، استفاده می‌شه .

فضاهای اداری و تجاری

شیشه های رفلکس طرح دار علاوه بر منازل برای مغازه ها و فروشگاه های مرکزی که نیاز به زیبایی ظاهری برای جذب مشتری وجود داره هم بسیار کاربردی و مفید هست . از دیگر کاربردهای شیشه های رفلکس طرح دار می‌توان به کارایی ویژه این نوع شیشه ها در ساختمان های اداری نام برد .

فضاهای داخلی و خارجی ساختمون‌ها

شیشه رفلکس طرح دار

شیشه های رفلکس طرح دار درواقع نوعی از شیشه های دکوراتیو رنگی هستن که برای ساختش اونا ابتدا شیشه رفلکس با اندازه مورد نظر برش خورده . و بعد به وسیله دستگاه سندبلاست طرح های مختلف روی شیشه ایجاد می‌شه . شیشه‌هایی که با این روش تولید و به بازار ارائه میشن بنام شیشه های رفلکس طرح دار شناخته شده اس . که از انواع آنها با رنگها و طرح های مختلف در تزیین انواع فضاهای داخلی ساختمان و خارجی و نما استفاده کرد . شیشه های رفلکس طرح دار دو جداره معمولاً برای نمای ساختمان استفاده می‌شه. به گونه ای که در نمای خارجی شیشه رفلکس قرار می‌گیره و در نمای داخلی ساده گذاشته میشه .

درب و پنجره ساختمان ها

شیشه های رفلکس طرح دار کاربردهای فراوانی در ساختمان ها دارن که بیشترین نقش آن ها ایجاد جلوه‌های زیبا و منحصر به فرد علاوه بر کارایی های بیشمارشان به حساب میاد .
کاربرد این شیشه ها در قالب در و پنجره محافظت از سرما و گرما و حفظ حریم خصوصی در ساختمان هست. و
در میان شیشه های موجود در بازار شیشه های رفلکس طرح دار از محبوبیت بیشتری برخوردارن . چراکه این شیشه ها به‌صورت دو جداره قابل عرضه هستن و علاوه بر حفظ حریم خصوصی از ورود نور اضافی جلوگیری می‌کنن. این شیشه ها می‌تونن با طرح‌های زیبا و رنگ های دلنواز محیطی گرم و دل‌انگیز برای افراد مهیا کنن.

انواع رنگ‌ها و کاربرد اونا در شیشه های رفلکس :

  1. سبز
  2. صورتی
  3. دودی
  4. آبی
  5. طلایی
  6. نقره ای
  7. برنز

در توضیح رنگ های مختلف شیشه های رفلکس باید خاطر نشان کرد که شیشه های رفلکس نقره ای یا سیلور از حالت آینه ای بیشتری نسبت به سایر رنگها برخوردارن . و شیشه های رفلکس دودی کمترین حالت آینه ای رو دارا هستن . برای نمای خارجی ساختمان بهترین انتخاب ، شیشه رفلکس سفید و نقره ای اس . همچنین برای ساختمان هایی با تناژ رنگی کرم یا نمای چوب بهترین انتخاب شیشه های رفلکس طلایی اس . در بین رنگهای موجود در شیشه های رفلکس ، رنگ طلایی ، نقره ای و دودی بیشترین توجه رو نسبت به سایر رنگها به خود اختصاص دادن .

شیشه های سکوریت

شیشه رفلکس طرح دار

شیشه نشکن یا شیشه سکوریت تکنولوژی پیچیده و مزیت های فوق‌العاده ای داره که از آن جمله می‌توان به امنیت و مقاومت بسیار بالای اون اشاره کرد .
شیشه نشکن سکوریت بگونه‌ای طراحی شده که به راحتی شکسته نمیشه و می‌تونه وزن بسیار بالایی رو تحمل کنه .
از دیگر ویژگی های شیشه سکوریت ریز شدن اون به هنگام شکسته شدن است بطوریکه در هنگام خرد شدن به تکه های بسیار ریزی تقسیم میشه که این قسمت‌ها تیز و خطرناک نیستن . به عبارت دیگر بعد از شکسته شدن مثل شیشه های معمولی ایجاد بریدگی و صدمه نمی‌کنن . رنگ بندی متنوع در این نوع شیشه باعث شده اس که با توجه به سلایق و نیازهای گوناگون قابل سفارش باشن .

انواع شیشه سکوریت رفلکس :

  • شیشه های سکوریت رفلکس حکاکی شده
  • شیشه های سکوریت رفلکس دوجداره
  • شیشه های سکوریت رفلکس لمینت
  • شیشه های سکوریت رفلکس هوشمند
  • شیشه های سکوریت رفلکس چاپی
  • شیشه های سکوریت رفلکس سوپر یا ویژه
  • شیشه‌های سکوریت رفلکس خم

کاربردهای مختلف شیشه سکوریت رفلکس طرح دار

شیشه رفلکس طرح دار
  • نمای شیشه ای ساختمان
  • پارتیشن شیشه ای
  • انواع سقف شیشه ای
  • انواع کف شیشه ای
  • درب و پنجره

شیشه رفلکس سکوریت

برای پنجره های دو جداره ای که ابعاد بزرگی دارن بهترین انتخاب شیشه های رفلکس سکوریت شده اس . زیرا دراین نوع شیشه ها احتمال شکستن شیشه به حداقل می‌رسه. این نوع شیشه ها برای پنجره های دو جداره و نمای خارجی ساختمان در ابعاد مختلف قابل سفارش هستن .

شیشه سکوریت رفلکس طرح دار

شیشه رفلکس طرح دار

شیشه سکوریت رفلکس طرح دار برای هر ساختمان و سازه ای کاربردی اس . شیشه سکوریت رفلکس طرح دار علاوه بر زیبایی دارای دوام و مقاومت بالایی اس و به خاطر همین ویژگی در شمار پرفروش ترین محصولات در سال‌های اخیر قرارگرفته اس . این شیشه به دلیل استحکام ، امنیت و هدایت حرارتی محبوبیت خوبی در بین شیشه های مغازه ها یافته اس .

پیشرفت های شیشه های سکوریت و دسترسی آسون به انواع شیشه های متنوع سکوریت رفلکس طرح دار باعث شده تا ویژگی زیبایی و ظرافت در کنار صرفه جویی و کاهش مصرف انرژی متقاضیان زیادی رو به استفاده از انواع شیشه های رفلکس طرحدار سوق داده و به استفاده بیشتر از اون در ساخت فضاهای داخلی و خارجی بناهای اداری و مسکونی ترغیب نماید .

با پیشرفته شدن تکنولوژی و نیاز به زیبایی و امنیت در ساختمان کاربرد شیشه های مختلف هرچه بیشتر در زندگی امروزی خودنمایی میکنه . امروزه انواع مختلفی از شیشه ها در دسترس ما بوده و کاربرد زیادی در تزیینات داخلی دارن . با رنگ بندی های متنوع و طرح های زیبا متناسب با نظر طراحان و سلیقه مشتریان برای مواردی همچون دیوارپوش ، پارتیشن ها ، در و پنجره های دو یا چند جداره در انواع گوناگون قابل استفاده هستن. شیشه رفلکس طرح دار از جذاب ترین انواع شیشه می باشند که نمای فوق‌العاده ای به هر محیطی میدن. هم در نمای ساختمان ها جذابیت دارن هم در دکوراسیون داخلی .

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

برای مطالعه در مورد شیشه سکوریت گاز اینجا کلیک کنین

خرید شیشه رفلکس طرح دار

برای سفارش شیشه رفلکس طرح دار با مشاوران فرکو تماس بگیرین .

شماره تماس : tel:+982188068352

پیغام در واتساپ: tel:+989101767773

دنبال کردن و دیدن نمونه کار ها در اینستاگرام: https://www.instagram.com/farkoo.ir/

انواع شیشه های رفلکس

شیشه های رفلکس حکاکی شده
شیشه های رفلکس دوجداره
شیشه های رفلکس لمینت
شیشه های رفلکس هوشمند
شیشه های رفلکس چاپی
شیشه های رفلکس سوپر یا ویژه
شیشه‌ های رفلکس خم

شیشه رفلکس چیست

شیشه رفلکس از انواع شیشه های کاربردی است که حالت رفلکشن آن موجب میشه حفظ حریم داشته باشه و نور های مضر خورشید رو فیلتر کنه تا ….

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      باسپاس از لطف شما دوست عزیز، بله درمجموعه فرکو انواع سفارش پذیرفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو