Home
آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه میکاپ یا همون آینه گریم یکی از واجبات خیلی از افراد شده. یعنی کارای روزانه‌ای که انجام میشه بدون وجود آینه امکان‌پذیر نیست. اما علاوه بر این تمامی آرایشگرها هم تو زمینه میکاپ فعالیت دارن ، اگر بخوان که تو کارشون حرفه‌ای باشن باید از وسایل تخصصی گریم که یکیش آینه‌های هوشمند هست استفاده کنن.

میکاپ کاریه که دقت زیادی می‌خواد تا درست دربیاد. پس باید خیلی حواست باشه که چیزی نتونه تو زمانی که گریم می‌کنی اذیتت کنه. بره میکاپ لوازمای زیادی وجود داره که مهم ترینش آینه هستش. بله آینه میکاپ امروز چیزی هستش که من می‌خوام بهت معرفی کنم.

آینه میکاپ چراغ‌دار جدیدترین و به جرئت بهترین آینه میکاپ به حساب میاد. به خاطر همین شناخت انواع آینه چراغ‌دار واجبه تا بتونی انتخاب راحتتری داشته باشی. اگه آرایشگری بره مغازت می‌خوای یا اگه واسه استفاده شخصی و منزل می‌خوای آینه بخری، باید بدونی واسه چه نوع دکوراسیون، از چه آینه‌ای استفاده کنی. آینه چراغ‌دار انواع مختلفی داره مثل آینه بک‌لایت و… بزن بریم همرو بررسی کنیم.

معرفی جدیدترین آینه میکاپ چراغ‌دار

اولین نکته‌ای که باید در مورد تمومی آینه چراغ‌دارها بدونی اینکه همشون نیاز به برق دارن کار کنن. یعنی اینطور نیست که نورشون هرجایی باشه. در مورد بعدی می‌رسیم به روش روشن کردن چراغ آینه‌ها، برای روشن کردن آینه باید از ریموت یا کنترل یا حتی تاچ استفاده بشه. این موضوع‌ها تو تمومی آینه چراغ‌دارها مشترکه. آینه چراغ‌دار یه محصولی هستش که جدید به حساب میاد و خیلی کم پیدا میشه که از این محصول استفاده کنن. به خصوص تو آرایشگاه‌ها. پس اگه می‌خوای بره گریم آینه بگیری می‌تونی رو این گزینه فکر کنی و مغازتو خاص کنیش. آینه چراغ‌دار می‌تونه به شکلای مختلفی مثل آینه قدی، گرد، بیضی و… دربیاد. پس هر مدلی که بخوای رو می‌تونی انتخاب کنی. ولی خوب جدا از این نوع چراغی که استفاده میشه و کارامدایی که آینه‌های چراغ‌دار دارن می‌تونن متفاوت باشن. به خاطر همین همه مدلاشو بررسی می‌کنم و فرقشونو بهت میگم.

آینه میکاپ چراغ‌دار

انواع آینه که شناختشون واجبه

  • آینه هالیوودی
  • آینه بک‌لایت
  • آینه دو طرفه
  • آینه گریم
  • آینه قدی هالیوودی
آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه هالیوودی بهترین گزینه برای گریم کردن

آینه هالیوودی جزو جدیدترین آینه میکاپ چراغ‌دار به حساب میاد. واسه تولید این محصول از چراغای پر نوری استفاده شده که زیبایی خیلی زیادی و کاربرد خیلی بالایی داره. تازه این محصول اصلا چشم رو اذیت نمی‌کنه و لامپایی که استفاده میشن کم مصرف هستن و راحت میشه ازشون استفاده کرد. آینه هالیوودی نور خیلی زیادی داره و بره گریم خیلی خوبه. یعنی دقت کارو کلی بالا می‌بره. اگه یک بار هم میکاپ انجام داده باشی به این نتیجه می‌رسی که نور خیلی تاثیر داره تو خوب درومدن کار. یعنی خوب قشنگ دید کافی داری. من بهت پیشنهاد می‌کنم از آینه هالیوودی بره گریم استفاده کنی تا کیفیت کارت بره بالا. این محصول هم بره خونه مناسبه و هم آرایشگاه. قیمتش نسبت به کیفیتی که داره خیلی مناسبه. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول رو کادر زیر کلیک کن.

آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه بک‌لایت یکی از بهترین آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه بعدی که می‌خوام بهت معرفی کنم رقیب آینه هالیوودی هستش. یعنی این دو آینه بیشترین فروش رو بین آینه‌های چراغ‌دار دارن. هر دو این محصول جذابن و بیشتر تفاوتشون تو شکلشونه. آینه بک‌لایت بره گریم گزینه خوبی هستش و کیفیت خوبی داره. بره آینه بک‌لایت از LED استفاده کردن و به دو شکل آفتابی و سفید تولید میشن. بره سفارش این محصول کار سختی نداری چون مجموعه فرکو هر مدل از آینه بک‌لایت رو بخوای برات تولید می‌کنه. یه نکته‌ای که خیلی مهمه این هستش که از چه نوع آینه‌ای بره تولید این محصولات استفاده میشه. آینه‌ای که بره گریم استفاده شده باید وضوح کامل و درخشانی کامل داشته باشه تا کیفیت کار بالاتر بره. آینه بک‌لایت به شکلای مختلفی می‌تونه دربیاد و بره گریم هم خیلی مناسبه.

بک لایت

آینه دو طرفه یکی از محصولات خاص

اگه فضای زیادی داری و دنبال یه محصول خاص می‌گردی، آینه دو طرفه می‌تونه انتخاب خوبی واست باشه. این محصول کارایی خیلی زیادی داره و هم به عنوان آینه قدی و همینطور گریم ازش میشه استفاده کرد. آینه دو طرفه نور خوبی داره و فضارو روشن می‌کنه. این محصول به خاطر اندازه‌ای که داره و مدل ساختش بیشتر بدرد فضا بزرگ یا آرایشگاه می‌خوره. پیشنهاد می‌کنم این محصولو واسه ارایشگاه استفاده کنی تا دکوراسیون مغازتو چندبرابر جذاب‌تر کنی. برای خرید این محصول کافیه با مجموعه فرکو در ارتباط باشی تا با بهترین کیفیت این محصولو شفارش بدی. آینه دو طرفه با توجه به طراحی و کیفیتی که داره، قیمتش هم مناسبه و ارزش خرید بالایی داره. این محصول هم جزو جدیدترین آینه میکاپ چراغ‌دار به حساب میاد.

دو طرفه

آیا از آینه قدی چراغ‌دار هم میشه بره میکاپ استفاده کرد؟

خیلی از دوستان این سوال رو دارن که از آینه قدی هم میشه بره میکاپ استفاده کرد یا نه؟ در جواب سوالتون باید بگم که بله امکان گریم با این نوع آینه‌ها هم هستش. یعنی با یه تیر دو نشون می‌زنی. آینه‌ای می‌خری که هم بره گریم میشه استفاده و همینطور به عنوان آینه قدی. بهترین نوع آینه قدی بره گریم، آینه هالیوودی هستش که هم کیفیت آینه خوبی داره و همینطور روشنایی مناسبی، به خاطر همین اگر بره خونه خودت می‌خوای بخری می‌تونی آینه هالیوودی قدی رو تو گزینه‌هات داشته باشی.

قدی

بهترین نوع ریموت برای آینه چراغ‌دار کدام است؟

برای روشن خاموش کردن آینه چراغ‌دار از ریموت‌های مختلفی استفاده می‌کنن. در مجموع تمومی ریموت‌ها کار اصلیشون خاموش روشن کردن آینه‌ها هستش. برای ریموت آینه چراغ‌دار از تاچ هوشمند، کنترل و… استفاده میشه. تاچ هوشمند روی صفحه آینه قرار داره و با لمس کردن آن می‌تونی نور آینه رو روشن یا خاموش کنی. نوع تاچ کیفیت خیلی بالایی داره و می‌تونه براتون چندین سال براحتی کار کنه. مورد بعدی که وجود داره، کنترل هستش که میشه از راه دور چراغ‌هارو خاموش روشن کرد. اگر آینه‌ای می‌خری که چند نوع چراغ داره، یعنی هم نور آفتابی و همینطور سفید، می‌تونی از کنترل استفاده کنی تا راحت‌تر رنگی که می‌خوای رو انتخاب کنی. در مجموع هر دو این گزینه‌ها جذاب هستن و کیفیت بالایی دارن.

آینه میکاپ چراغ‌دار

بهترین نوع آینه میکاپ برای آرایشگاه کدام است؟

سفارش دادن آینه آرایشگاهی برای دکوراسیون مغازه خیلی مهمه. آرایشگران عزیزی که دوست دارن آینه میکاپ خاص و جذابی داشته باشن می‌تونن با طرح اختصاصی خودشون محصولشونو سفارش بدن. مجموعه فرکو برای فروشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها از لوگوشون رو صفحه آینه به صورت خیلی زیبا استفاده میکنه و با چراغ طراحیشون می‌کنه. پس حتما تو هم اگه خواستی سفارش بدی، لوگو مغازتو رو آینه درخواست بده طراحی کنن تا زیبایی مغازت چندبرابر بشه. بهترین گزینه بره آرایشگاه هم بدون شک همین آینه چراغ‌دار هستش. اولا که خیلی جدیده و خیلی تعداد کمی از این آینه‌ها تو آرایشگاه‌ها استفاده شده. دوما هم که کارایی هایی داره که کارتو راحت‌تر می‌کنه.

آینه میکاپ چراغ‌دار

از مقاله آینه میکاپ چراغ‌دار به چه نتیجه‌ای می‌رسیم؟

بعد از خوندن این مقاله اطلاعات کافی در مورد آینه چراغ‌دار داری و می‌تونی خیلی راحت محصول مورد نظرتو انتخاب کنی. من تو این مقاله قصد داشتم بهت انواع آینه چراغ‌دار رو معرفی کنم و همینطور بگم کدوم گزینه بهتری بره خرید هستش. از هر کدوم از این محصولات خوشت اومد می‌تونی طرح مورد نظرتو به مجموعه فرکو بگی تا با بهترین کیفیت و ضمانت آن برات آماده کنه. امیدوارم مقاله واستون مفید بوده باشه.

هالیوودی

پل ارتباطی مجموعه فرکو برای برقراری ارتباط

برای برقراری ارتباط و همینطور گرفتن مشاوره رایگان برای خرید آینه می‌تونی با دو شماره زیر مجموعه فرکو رو پیدا کنی.

02188068352 09101767773 

راستی مجموعه فرکو تو صفحه مجازی هم فعالیت داره و برای ورود مستقیم کافیه روی کلمه لینک اینستاگرام کلیک کنی.

آینه میکاپ چراغ‌دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو