Home

آینه بک لایت گرد

آینه بک لایت گرد چیه؟

یکی از مهم‌ترین ابزاری که در خونه‌های ما امروزه بسیار دیده می‌شه آینه اس. آینه بک لایت گرد یکی از انواع آینه های پر فروش در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هست.صنعت آینه در دنیای مدرن امروز ، با توجه به نیاز بشر تغییرات و پیشرفت بسیاری کرده اس. یکی از این تغییرات اضافه شدن آپشن بسیار ضروری ای به نام “نوره”.

حالا آینه‌هایی که دارای نور و روشنایی می‌باشن ، آینه های بک لایت و هالیوودی هستن .که به صورت ظاهری و با استفاده از لامپ دارای نور هستن.اما آینه بک لایت نوری مخفی داره. آینه های بک لایت نوع و بروز تری از آینه‌های هالیوودی هستن. و همچنین نور کمتری نسبت به آینه‌های هالیوودی دارن البته امروزه طرفداران بیشتری هم دارن.

آینه گرد بک لایت

مزیت‌های آینه گرد

آینه های بک لایت انواع مختلفی دارن که یکی از اونا آینه بک لایت گرد هست.یکی از مزیت‌های آینه های گرد اینه که به دلیل نداشتن زاویه می‌توان اونا رو در هر کجا بخوایم نصب کنیم.و محدود برای یک مکان و محیط خاص نیستن . در کل آینه‌های گرد جزء زیباترین آینه‌ها هستن. که زیبایی خاصی به محیط ما میدن.

همچنین از دیگر فواید گرد بودن آینه اینه که روحیه‌ی بصری انسان رو از جهت زیبایی تقویت می‌کنه .صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به شما این اطمینان رو می‌ده که گرد بودن آینه‌ی شما کاملا به همان صورتی که می‌خواید ، تمیز و بدون ایراد تولید می‌کنه.

آینه گرد بک لایت اتاق

چرا آینه بک لایت گرد رو برای محیط خود انتخاب کنیم

  • این نوع آینه‌ها علاوه بر کاربرد آینه ، یک منبع نور هم در آتاق به حساب میان.
  • گرد بودن آینه حس بزرگ‌تر بودن فضا رو به ما القا می‍کنه.
  • فضا رو بسیار مدرن و جدید نشون می‍ده.
  • از چراغ های کم مصرف ساخته شده اس و انرژی رو هدر نمی‌ده.
  • نصب کردن اونا نیاز به هیچ گونه مهارت خاصی نداره . حتی اگر نگران بودین ، ما برای شما نصاب های مجرب فرکو رو به همراه آینه می‌فرستیم .
نه گرد بک لایت دار

قابلیت‌های آینه بک لایت گرد که به در خواست شما اضافه می‌شه

  • آینه گرد هوشمند ال ای دی دار.
  • دارای درگاه usb
  • دارای اسپیکر و بلوتوث
  • آینه گرد بک لایت دوطرفه
  • ساعت دار
  • آینه ضد بخار گرد بک لایت
  • آینه حسگری
  • آینه لمسی
  • آینه ریموت دار
  • آینه آویزی
قابلیت آینه بک لایت

آینه گرد هوشمند ال ای دی دار

می‌تونیم طبق خواسته‌ی شما سنسورهای تاچ اضافه کنیم . دلیل این کار مدرن‌تر شدن و پیشرفته‌تر شدن آینه گرده . با این روش شما می‌تونین به آسونی و تنها با لمس یک یا دو کلید تاچ ، نور رو خاموش یا روشن کنین . همچنین برای کم یا زیاد کردن نور یا عوض کردن رنگ نور از این کلید های لمسی استفاده کنین.

جدیدترین و مدرن ترین ویژگی که به شما حس خیلی خوبی میده، و از افزودن اون به آینه خود هرگز احساس پشیمانی نمی‌کنین .آینه ال ای دی دار دارای یک نوار لامپ ال ای دی در قسمت پشت آینه هست که دارای 24 عدد رنگ هست . شما می‌تونین بر حسب نیاز و سلیقه خود تنها چند رنگ رو سفارش بدین . که تنها رنگ‌های خاص شما در آینه شما نصب میشن .

آینه بک لایت گرد هوشمند

دارای درگاه usb

اضافه کردن اسپیکر و بلوتوث یکی دیگه از آپشن‌هایی اس که به در خواست شما نصب می‌شه .این آپشن طرفداران فراوانی از بین کسانی داره که عاشق موسیقی هستن و دوست دارن هم‌زمان با آرایش کردن و یا‌ آماده شدن برای مهمونی ،یا حتی درست کردن موهاشون ، موسیقی گوش بدن .

دارای اسپیکر و بلوتوث

می‌تونیم برای شما جایگاه یو اس بی بذاریم تا همزمان به موسیقی دلخواه خود گوش بدین . یا گوشی خود رو شارژ کنین.این ورژن بسیار جوان پسنده .اگر در دل شما هنوز هم حال و هوای جوانی و موسیقی و لذت بردن از زندگی زنده اس ، این گزینه رو به شما پیشنهاد می‌کنیم. حتی می‌تونین گوشی هوشمند خود رو با استفاده از بلوتوث و آی یو ایکس به سیستم صوتی آینه خود وصل کنین.

بهترین آینه برای آرایشگاه ها ی مردانه همین آینه لایت دار گرد هست!که می‌تونین هم‌زمان با کوتاه کردن موهای مشتری عزیزتون یا اصلاح کردن مشتری همیشگی ، موسیقی مورد علاقه خود رو گذاشته و هم خودتون و هم مشتری های گرامیِ شما ، از شنیدن اون لذت ببرن.

آینه گرد بک لایت دوطرفه

همچنین این آینه رو می‌تونین به صورت دو طرفه سفارش بدین. مثلا اگر برای سالن زیبایی خود دنبال آینه نوری گرد هستین. با توجه به شرایط محیط سالن می‌تونین آینه رو در وسط سالن در نظر بگیرین . که با یک تیر دو نشون رو بزنین. و از هر دو طرف آینه استفاده کنین . این یک خرید به صرفه‌اس و به شما از لحاظ اقتصادی کمک می‌کنه.

ساعت دار

یکی دیگر از آپشن‌های جذابی که می‌شه به این آینه‌های پر طرفدار الحاق کرد ، ساعته. یعنی می‌تونین هم کاربری آینه و هم نور و هم ساعت رو با هم داشته باشین. یکی دیگه از ویژگی‌هایی اس که بسیار مناسب برای آرایشگرهای ماهر و آن تایم، داشتن ساعت روی آینه‌ی کار اوناست. این ویژگی هم برای آرایشگر و هم برای مشتری ، عالیه.

ضد بخار

ورژن ضد بخار این آینه‌ها هم بسیار عالی و کاربردی، برای کسانی هست که دوست دارن از این آینه در حموم و سرویس بهداشتی استفاده کنن . حتی از این آینه می‌تونین در سونا و جکوزی نیز به صورت قدی و آویزی استفاده کنین.. هر جا که احساس می‌کنین بخار گرفتگی اتفاق میوفته این آینه مناسب برای نصب اون فضاست.

آینه ضد بخار لایتی
آینه گرد ضد بخار

موارد کاربرد آینه بک لایت گرد در منزل

  • سرویس بهداشتی
  • حمام
  • اتاق خواب
  • پذیرایی
بک لایت منزل

آینه گرد بک لایت دار در سرویس بهداشتی

بهترین فضا برای استفاده از آینه گرد سرویس بهداشتیه . از این نظر که معمولا فضای سرویس بهداشتی فضای کوچکی اس و معمولا هم فضا کاملا مکعب ماننده. یعنی یک اتاق کوچک که دارای ضلع و زاویه اس . این جا آینه ی گرد به ما کمک می‍کنه که یک مقدار از نظر بصری احساس بهتری پیدا کنیم. آینه گردی که دارای ضلع و زاویه و شکستگی نیست ، به آرامش بصری ما کمک می‎‌کنه.

حال با اضافه شدن بک لایت به این آینه‌ها ، فضا را روشن‌تر می‌کنیم . این کار هم به بینایی ما کمک می‌کنه ، هم بسیار شیک و مدرنه.

اگر می‌خواید یک سرویس بهداشتی امروزی و مدرن داشته باشین . همین امروز با کارشناسان فرکو تماس بگیرین .

آینه گرد بک لایت در حمام

یکی از عناصر زیباکننده در حموم‌ها‌ی مدرن ، آینه اس. آینه گرد به شما کمک می‌کنه تا این حالت مدرن بودن رو به خوبی در حموم خود حس کنین. نور مناسبی که از پشت آینه به صورت مخفی به بیرون می‌تابه،

علاوه بر روشن‌تر کردن فضا همانند پنجره ای که رو به نور بازه حس خوبی به شما القا می‌کنه. می‌تونین آینه ای که برای این فضا انتخاب می‌کنین رو از نوع آینه ضد بخار ، انتخاب کنی . تا بخار حموم مانع شما برای استفاده از آینه نشه.

با افتخار گفته می‌شه که صنایع فرکو پیشتاز در تولید آینه های ضد بخار هستن. شما می‌تونین بالاترین کیفیت رو با به صرفه ترین قیمت‌ها از ما بخواید . فرکو به دنبال کسب رضایت مصرفه کنندگان هست.

آینه گرد بک لایت حمام

آینه گرد اتاق خواب که به صورت نور مخفی و بک لایت هست

یکی از موارد مصرف آینه گرد نور دار ، اتاقه . برای استفاده به عنوان آینه آرایشی گزینه بسیار مناسبی اس اگر می‌خواید دکوراسیون اتاق خواب خود رو مدرن کنین ، پیشنهاد ما به شما استفاده از آینه گرد بک لایت دار هست . هرچه آینه ی شما بزرگ‌تر بشه جلوه ای که به فضا می‌ده نمای بیشتری داره .

circle backlighte

circle backlighte

آینه گرد بک لایت پذیرایی

آینه پذیرایی هم می‌تونه گرد باشه. یکی از ویژگی‌هایی که مدرن بودن رو به همراه آورده ساختار شکنی اس. در گذشته معمولا از آینه‌های مستطیلی برای فضای پذیرایی استفاده می‌شد . اما در دنیای امروزی اتفاقا انتخاب آینه‌ی گرد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فضای نشیمن و پذیرایی محسوب می‌شه.

گرد لایت پذیرایی

انواع آینه گرد بک لایت

  • آینه دیواری
  • آینه رو میزی
  • آینه گرد بک لایت هوشمند
  • بک لایتی ساده
  • بک لایت طرح دار

آینه نوری گرد دیواری

این نوع از آینه های گرد که پشت اونا نور مخفی داره، به صورت دیواری هم موجوده که، جذابیت‌های خاصی داره. زیرا در این سبک از آینه‌ها که به دیوار آویزان می‌شن،شما می‌تونین سلیقه‌های خود رو به راحتی به کار ببرین. و آینه رو با دیوار خود ، و مدل چیدمان منزل خود ست کنین .

مزیت این آینه‌ها اینه که دیگه جایی از خونه رو به خود اختصاص نمی‌ده . و این عالیست برای مکان‌هایی که کوچیک هستن، یا از سبک مینیمال پیروی می‌کنن. آینه‌های پشت نور دار گرد دیواری رو می‌تونین ساده به دیوار بزنین. یا اونو با بندهای چرمی یا کنفی دیزاین کنین. و با اونا آویزون کنین.

آینه نوری آویز

آینه ی لایت دار گرد رو میزی

این آینه‌ها رو معمولا با پایه های تکی یا دوتایی روی میز قرار می‌دن . این نوع از آینه‌های گریمی بیشتر به درد گذاشتن روی میز آرایش می‌خورد.و اونجا کاربردهای زیادی برای آرایش یا اصلاح صورت داره.خوبی آینه‌های رو میزی در اینه، که شما به راحتی می‌تونین اونو جا به جا کنین.

ثابت نبودن یکی از مزیت‌های این آینه‌ها حساب می‌شه. که شما با توجه به نیاز خود می‌تونین آینه‌های لایت دار گرد، رو در انواع رو میزی اونا سفارش بدین. آینه‌های چراغ دار گرد رو میزی ، قابل حمل هستن . می‌تونین اونو باطری‌دار سفارش بدین. و بدون نیاز به سیم و برق تنها با باطری از اون استفاده کنین.

همچنین نوع هوشمند اونا امروزه در دنیای مدرن ما بسیار زیبا و پر کاربرده. در این صورت با لمس دکمه‌ی تاچ نور رو روشن و خاموش کنین. یا رنگ اونو تغییر بدین. آپشن‌های فراوانی وجود داره. که می‌تونین به آینه‌ی رومیزی گرد خود اضافه کنین.

آینه نوری رومیزی

آینه ی گرد بک لایت هوشمند

برای هوشمند کردن آینه‌ها دو روش هست، یکی استفاده از سنسور تاچ و دیگری استفاده از سنسور تشخیص دست، یعنی حسگری اس.

در حالت اول ما برای شما یک سنسور تاچ تعبیه می‌کنیم . که درست مثل تاچ گوشی عمل می‌کنه. می‌تونین به کمک اون نور رو از حالتی به حالت دیگه تغییر بدین. با لمس اون می‌تونین رنگ رو تغییر داده،یا نور رو خاموش یا روشن کنین. استفاده از این نوع از آینه‌های هوشمند ، باعث می‌شه که احساس کنیم به جهان فوق پیشرفته‌ای در کره‌های دیگر سفر کردیم . تجربه‌ی شیرینی اس که ، هر یک از ما باید یکی آینه هوشمند در کنار خود داشته باشیم .

در حالت دوم که حسگری اس . شما تنها با تکون دادن دست خود آینه رو خاموش و روشن می‌کنین. آینه‌ی گرد هوشمند شما می‌تونه خواسته‌ی شما رو از تکون دادن دستتون به سمت چپ و راست بفهمه. که این بسیار شگفت انگیز و خواستنی اس .

آینه گرد بک لایت ساده

این جا ما فقط یک آینه ی گرد ساده داریم که به پشت اون، آپشن روشنایی و نور رو اضافه کردیم . در این صورت این آینه ها مقرون به صرفه بوده و در عین حال کاربردی و جذاب هستن.شما می‌تونین با سفارش آینه‌های گرد فضای اتاق خود رو از این رو به اون رو کنین.با لایت دار سفارش دادن آینه محیط پیرامون خود رو روشن کنین.و از دیدن چهره ی خود در آینه لذت ببرین.

اعتماد به نفس شما تنها با خرید این آینه های زیبا بالا میره. زیرا می‌تونین با نوری که از این آینه‌ها می‌تابه جزئیات صورت و اندام خود رو ببینین. به خاطر داشته باشین که این شما هستین که معیار زیبایی رو برای خود تعریق می‌کنین.و این آینه ی شماست.پس خود را همین گونه که هستین، زیبا تعریف کنین. و از داشتن خودتون لذت ببرین و به خود ببالین .

آینه مخصوص سرویس بهداشتی

” فرکو ” بهتربن گزینه برای ساخت رویایی شما

صنایع فرکو با تجربه کاری بالا ، برای شما بهترین کیفیت رو در نظر داره . از نظر کیفیت آینه و لامپی که در این نوع از آینه ها اسفاده می‌شه خیال شما رو جمع می‌کنه . مجموعه ی فرکو علاوه بر کیفیت دارای قیمت مناسب تری از رقیب های خود هست . ما در این جا محصول مورد نظر شما رو تولید کرده و بدون واسطه کار رو به دست شما می‌رسونیم .

برای اطلاع از قیمت ها و یا گرفتن مشاوره می‌تونین با این شماره با همکاران ما در تماس باشین : 02188068352

09101767773

همچنین برای دیدن محصولات تولید شده در صنایع فرکو و چگونگی تولید محصولات به پیج اینستاگرام ما سر بزنین و ما رو در اینستاگرام دنبال کنین : https://www.instagram.com/farkoo.ir/

برای دنبال کردن پیج اینستاگرام ما می‌تونین از طریق لینک بالا اقدام کنین .

یا در قسمت سرچ اپلیکیشن اینستاگرام کلمه ی ” farkoo.ir ” رو جست و جو کنین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو