Home
مدل آینه گریم

مدل آینه گریم

مدل آینه گریم بنا بر عوامل متفاوتی ، دارای تنوع زیادی هست. امروزه آینه های گریم نه تنها برای سالن‌های آرایشی و گریم ، بلکه در اتاق خواب‌ها ، بوتیک‌ها و … استفاده می‌شن . مدل‌های متنوعی برای آینه های گریم روزانه طراحی و تولید می‌شن . مهم ترین نکاتی که باعث تغییر در مدل‌های آینه گریم می‌شن عبارت اند از : سبک ، کارایی ، توانایی‌ها ، نوع فریم ، نوع آینه ، موارد مورد استفاده هستن . می‌دونی که دیگه نمی‌شه از ابزار قدیمی مثل آینه ساده برای انجام کارهای حرفه‌ای گریم و ارایش استفاده کرد. چون کسی حاضر نمیشه که پولی برای ابزار کار بدکیفیت و نامرغوب پرداخت کنه. درحالی که آینه‌های گریم دقیقا برای این کار ساخته شدن که نور و روشنایی لازم برای آرایش رو فراهم کنه.

در این مقاله به بررسی ماهیت آینه گریم و سپس این نکات به عنوان عوامل تاثیر گزار بر تنوع مدل آینه گریم می پردازیم .

آینه گریم چیه؟

مدل آینه گریم

پس از اینکه حرفه‌ی گریم به عنوان یک شغل اساسی و مورد نیاز برای کار های نمایشی با استقبال زیادی روبرو شد تجهیزات مورد استفاده برای این حرفه روز به روز افزایش پیدا کردن. کار گریم کاری بسیار ظریف هست و نیازمند دقت فراوانی هست. از عوامل تاثیر گزار بر روی دقت کار ، وجود نور مناسب هست . اهمیت نور مناسب رو با اغراق می‌توان در اتاق‌های عمل جراحی مشاهده کرد . زیرا نور منبعی‌اس که به وسیله اون تمامی اشیا قابل مشاهده میشن . اساس کار آینه های گریم هم بر همین اصل بنا شده .

در آینه های گریم معمولا از همه طراف نورهایی به سمت فرد مورد نظر می‌تابه . جهت های متفاوت روشنایی باعث میشن که تشکیل سایه‌ها و نیم سایه‌های احتمالی از وجود برجستگی های صورت به حداقل برسن . پس از به حداقل رسیدن سایه‌ها ، حال گریمور می‌تونه تمام این سایه ها رو خود ایجاد کنه. به شکلی که یه چهره توپر به چهره ای استخوانی تبدیل بشه . لذا اهمیت نور و سایه‌ها در حرفه‌ی گریم ، اساسی ترین وجه مورد نیاز هست که توسط تجهیزات مربوط تامین می‌شه .

اجزای ضروری در آینه های گریم

مدل آینه گریم

در بازار مدل‌های متنوعی از انواع آینه های گریم باکارایی های متفاوت و زیادتری که از اجزای بیشتری نیز ساخته شدن وجود داره. اما اصلی‌ترین اجزای تولید یک آینه گریم ، آینه شفاف و چراغ هست .این ترکیب در کنار هم و به شکلی که اصولی قرار گرفته باشن می‌تونه پاسخگوی نیاز یک گریمور باشه . اما این ترکیب اصولی به چه شکل هست ؟

  1. نور باید در جهت‌ها و فواصل متناسبی بر چهره بتابه تا از تشکیل سایه و نیم سایه جلوگیری بشه
  2. روشنایی باید به حدی باشه که پاسخگوی نیاز گریمور باشه ولی چشم زدگی ایجاد نکنه
  3. نور قابل تنظیم در آینه های حرفه ای باعث میشه در قسمت هایی که دقت بیشتری نیاز هست نور رو تنظیم کرد

انواع آینه گریم

مدل آینه گریم

آینه گریم ها متناسب با نیازهای متفاوت و فضایی که درون اون قرار می‌گیرن دارای مدل‌های متنوعی هستن . مدل آینه گریم می‌تونه به صورت انواع اشکال هندسی در دو نوع فریم لس و دارای فریم و همچنین انواع متفاوت استفاده از چراغ های لامپ ، هالوژن ، آینه های بک لایت و … باشن.

در ادامه به بررسی تمام موارد مؤثر در مدل آینه گریم می پردازیم .

سبک آینه گریم

مدل آینه گریم

سبک در دکوراسیون داخلی و خرید لوازم داخلی حرف اول رو می‌زنه. معمولا در دکوراسیون هایی که توسط کارشناسان حوزه طراحی داخلی انجام می‌گیره رعایت سبک به صورت کامل انجام میشه . به شکلی که ما شاهد تطابق تمامی موارد قرار داده شده در طراحی با یکدیگر می‌باشیم . گویی تمام عناصر با یکدیگر در ارتباط مناسبی قرار دارن . آینه ها نیز از این نکته مستثنی نیستن . پیش از خرید و یا سفارش اینه گریم مد نظر می بایست سبک اونو متناسب با سبک محل قرار گیری انتخاب کنین. عوامل تاثیر گزار در سبک آینه عبارت اند از نوع فرم آینه ، جنس متریال به کار گرفته شده در آن ، رنگ آینه و قطعات آینه .

فرم آینه

مدل آینه گریم

فرم آینه تابعی از خطوط به کار رفته در برش آینه و یا خطوط حک شده بر روی اون هست . آینه ها می‌تونن در انواع خطوط منحنی ، زاویه دار ، شکسته و یا مکعبی برش خورده و مورد استفاده قرار بگیرن . لذا رعایت سبک مورد نظر در انتخاب فرم آینه بسیار تاثیر گزار هست. معمولا خطوط بکار رفته در دیگر وسایل دکوراسیون می‌تونه این ایده رو به شما بدهه که ، مثلا در کنار خطوط منحنی از آینه های منحنی و در کنار خطوط شکسته از آینه های با خطوط صاف و شکسته استفاده کنین . گروهی از طراحان دکوراسیون از ترکیب این دو نیز استفاده می‌کنن . که کاری بسیار تخصصی تر هست و نیازمند رعایت هارمونی خاصی در ترکیب هست تا عناصر به خوبی در کنار هم بنشینن .

جنس متریال به کار گرفته شده در آینه

مدل آینه گریم

مدل آینه گریم در دو نوع فریم لس و یا دارای فریم طراحی می‌شن.آینه های فریم لس تنها دارای متریال شیشه و آینه هستن. لذا در طراحی‌ها به راحتی با دیگر متریال ها ارتباط برقرار می‌کنن . اما در آینه های دارای فریم نوع متریال استفاده شده در آینه حائز اهمیت هست . باید دقت بشه که متریال فریم آینه به خوبی با متریال استفاده شده در بقیه وسایل موجود در فضا ارتباط خوبی برقرار کنه . برای برقراری این ارتباط می توان از ترکیب چوب و شیشه ، شیشه و فلز ، چوب ساده و فلز و یا دیگر متریال ها استفاده نمود . همچنین دقت بشه از متریال های پر از تزیینات به میزان کم استفاده بشه تا سادگی و زیبایی آینه رو حفظ کنه .

رنگ آینه

رنگ آینه و رنگ متریال به کار رفته در فریم آینه از دیگر عوامل مهم در مدل آینه گریم هستن . این رنگ باید ارتباط خوبی با دیگر رنگ های پس زمینه ایجاد کنه. معمولا در ترکیب رنگ ها با یکدیگر از روش رنگ های مکمل استفاده میشه . رعایت این نکته در دکوراسیون داخلی می‌تونه تاثیر خوبی در زیبایی محیط داشته باشه .

قطعات آینه

قطعات آینه بیشتر در مدل‌های دیگر آینه که به صورت چند تکه هستن حائز اهمیته . باید توجه داشت برای آینه های گریم از آینه ی یکپارچه استفاده بشه و. شفافیت و نبود هیچ خط اضافه ای در آینه از نکات تاثیر گزار بروی دقت و شفافیت مورد نیاز کار گریم هست .

کارایی

مدل آینه گریم

درست هست که آینه های گریم برای حرفه ی گریم طراحی و ساخته شدن . اما امروزه از انواع آینه های گریم در فضاهای متفاوت استفاده میشه . وجود چراغ های جذاب و یا آینه گریم بک لایت در محیط جلوه خاصی به فضا می‌بخشه . لذا این مورد باعث شده اس که افراد زیادی برای اتاق خواب‌های خود ، در فروشگاه ها ، در سالن های زیبایی ، و .. از این مدل آینه گریم استفاده بشه . نکته حائز اهمیت در مدل آینه گریم کارایی اون هست. معمولا آینه گریم های حرفه ای ،تخصصی تر هستن. همچنین آینه دارای شفافیت بیشتری هست و در برخی موادر از آینه های محدب برای بزرگنمایی و دقت بالاتر استفاده میشه . نور بکار رفته در این آینه ها باید کاملا بی رنگ باشن تا موجب تغییر رنگ نشن.

نوع فریم

مدل آینه گریم

نوع فریم آینه گریم می‌تونه در دو نوع فریم لس و یا دارای فریم طراحی و تولید بشه . همچنین علاوه بر آن در آینه های دارای فریم فرم فریم می‌تونه دارای خطوط و اشکال متنوع و متفاوتی باشه که برای محیط‌های مختلف با سبک‌های متفاوت طراحی میشن . دقت به متریال فریم نیز حائز اهمیت هست که پیش‌تر در مورد اون صحبت شد .

نوع آینه

نوع آینه به کار رفته در آینه های گریم بسیار اهمیت داره. آینه های به کار رفته در آینه گریم بسته به میزان دقت باید دارای شفافیت فوق‌العاده بالایی باشن . معمولا قیمت آینه ها با میزان شفافیت ان ها و صیقلی بودنشان ارتباط مستقیم داره . باید توجه داشت در آینه گریم از آینه های یکدست و باکیفیت و بدون موج استفاده کرد . همچنین این آینه ها می‌تونن در انواع محدب و تخت تولید بشن . آینه های محدب با ایجاد بزرگنمایی مثل ذره بین عمل می‌کنن و تصویر رو بزرگ‌تر می‌کنن . که در این حالت دقت بالاتر میشه.

مدل آینه گریم

آینه های گریم کمپانی فرکو در دو نوع چراغ دار و بک لایت تولید می‌شن . این آینه ها می‌تونن فریم لس و یا درای فریم باشن .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه آینه بک لایت به این صفجه مراجعه فرمایین .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه آینه گریم چراغ دار به این صفجه مراجعه فرمایین .

دیگر محصولات فرکو

میز شیشه ای 

شیشه میز ناهار خوری

شیشه میز ناهار خوری ۸ نفره

 قیمت شیشه رومیزی

میز شیشه ای اداری

شیشه خم سکوریت

میز شیشه ای جلومبلی

 شیشه رومیزی برنز

شیشه رومیزی ناهار خوری ۶ نفره 

میز شیشه ای پذیرایی

قیمت شیشه خم 

شیشه خم ساختمانی 

شیشه خم پنجره

قیمت تمامی محصولات از جمله شیشه خم ها مطابق کارخانه شیشه خم هست.

سفارش انواع مدل آینه گریم کمپانی فرکو

کمپانی فرکو پیشرو در صنعت شیشه و آینه داخل ایران . با استفاده از با کیفیت ترین و زیباترین شیشه و آینه های موجود ، به تولید زیباترین مدل های آینه گریم می پردازه . سابقه درخشان کمپانی فرکو در تولید انواع آینه های چراغ دار و بک لایت باعث شده اس که نام فرکو در تولید این آینه ها بدرخشه . مشاوران فرکو با بررسی فضای مورد نیاز شما آینه متناسب با نیاز شما رو طراحی و در انواع رنگ ها تولید می‌کنن . همچنین می‌تونین لوگوی منحصر بفرد خودتون رو بر روی آینه‌تون چاپ و یا حک کنین.

برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیرین . و یا برای مشاهده نمونه کارها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایین .

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین .

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو