Home
آینه گریم چراغ دار

آینه گریم چراغ دار

آینه گریم چراغ دار یکی از آینه هایی‌ هست که بسیار کاربردی و پرطرفدار برای هر نوع سلیقه‌ای می‌تونه باشه. به دلیل این که این نوع آینه ها مدرن هستن و زیبایی چشم گیری دارن. چرا که علاوه بر کیفیت و کاربردی که آینه ها دارن، ظاهر زیبای اون نیز از اهمیت خاصی برخورداره. آینه گریم چراغ دار به این شکل هستن که از تعداد مشخصی چراغ LED روی اون استفاده می‌شه. البته این چراغ‌ها در صورتی که از قاب استفاده بشه، می‌تونن به جای آینه، روی قاب نصب بشن.

این آینه در رنگ‌های آفتابی و مهتابی جهت گریم و آرایش و در نگ‌های قرمز و صورتی و.. برای تزئین و زیبایی دکوراسیون بکار میره.

نکته جالبش اینجاست که یک آینه قابلیت نمایش چند رنگ نوری رو داره.و می‌توان با درجه‌ی نوری بالاتر یا پایین‌تر از نور و روشناییش استفاده کرد.

اگه آینه‌های سالن آرایشیت هنوز نوری و تاچ نیستن پس نمی‌تونی ادعا کنی که در کارت تخصصی کار می‌کنی .چون آینه‌های ساده هیچ آپشنی برای بهبود کیفیت کاریت ندارن 🙂

بیشتر بخونین : آینه چراغ دار

به جهت نصب چراغ های LED، روشنایی بسیار خوب و مناسبی ایجاد می‌شه. به طور عمومی آینه ها به دلیل بازتاب و انعکاسی که دارند می توانند فضا را در دید بیننده بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون بدن. که با اضافه شدن چراغ هایی روی اون می‌شه این ویژگی رو پررنگ‌تر کرد.

آینه گریم چراغ دار

به طور کلی آینه گریم چراغ دار به دو صورت دسته بندی می‌شه:

• آینه گریم ثابت

یک حالتی که آینه گریم چراغ دار می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره، نوع ثابت اونه. در این صورت آینه در جایی ثابت باقی می‌مونه و مشکلی نیز برای شکستن اون وجود نداره. البته که کیفیت آینه های تولیدی امروزه بسیار بالاست و از نظر مقاومت نیز از مقاومت بالایی برخوردارن. و به راحتی امکان شکستن اونا وجود نداره.

آینه های ثابت به راحتی می تونن روی دیوار و در کمد نصب بشن. در این صورت نیاز به فضای خاصی نیست و نیز موجب می‌شه که بتوان از فضای موجود حداکثر بهره مندی رو داشت. چرا که با نصب آینه روی دیوار و انواع در علاوه بر این که فضایی از محیط گرفته نمی‌شه، در بزرگنمایی اون نیز تاثیر مثبتی داره.

• آینه گریم متحرک یا قابل حمل

دسته‌بندی دیگر برای آینه گریم چراغ دار ، نوع متحرک اونه. در این صورت می توان برای آینه پایه ای را به کار برد تا بتونه حمل و جابه جایی اون به سادگی صورت بگیره. برای سهولت بیشتر در حمل آینه گریم چراغ دار می توان برای آن چرخ هایی رو تعبیه کرد. این نوع از آینه‌ها برای فضاهایی که نیاز به جابه جایی آینه در اونا وجود داره، بهترین انتخابه.

خرید آینه های هالیوودی

مزیت های آینه گریم چراغ دار

از اصلی ترین مزیت این نوع آینه زمانی که مورد استفاده قرار می‌گیرن ، اینه که دید بهتر و واضح تری رو ایجاد می‌کنن. زیرا که به جهت به کار بردن چراغ های روی اون روشنایی بهتری در مقابل خود و روی صورت ایجاد می‌کنن. تا بتوان با دید بهتری امور خود در برابر آینه رو انجام داد.

قابلیت های آینه گریم چراغ دار

این نوع از آینه یعنی آینه گریم چراغ دار می‌تونه قابلیت هایی رو به صورت انتخابی و بر حسب نیاز روی خود داشته باشه.از جمله:

  • این امکان وجود داره که آینه بتونه به بلوتوث و یا وای فای متصل بشه. در این صورت آینه گریم چراغ دار می‌تونه پخش موسیقی و یا ویدیو رو دارا باشه. که یک قابلیت منحصر به فردیه که امروزه می توان در آینه ها اونو مشاهده کرد و در واقع موجب شده تا نسل جدیدی از آینه ها رو بتوان معرفی نمود.
  • روی صفحه آینه می توان موارد مختلفی رو نمایش داد. مثل زمان و دمای فضا
  • قابلیت ضد بخار بودن نیز قابلیتیه که می توان به آینه های مختلفی اونو اضافه کرد. در این صورت اگر آینه گریم چراغ دار در محیط مرطوبی که قرار بگیره، دیگر امکان تشکیل بخار روی سطح آن وجود نداره. چرا که این عملکرد ویژه مانع از ایجاد بخار روی آینه می‌شه. همچنین با این مزیت نصب شده روی آینه، همیشه یک آینه شفاف و واضح دارین ولو در محیطی قرار بگیره که در معرض ایجاد بخار روی آینه باشه. این آینه ها به عنوان آینه هوشمند ضد بخار نیز مطرح می‌شن.
  • همچنین می‌تونن به صورت لمسی، حسگری و یا با استفاده از ریموت عملکردها و قابلیت های خود رو به اجرا بذارن. که هر کدام در نوع خود متفاوت و جذابه.
آینه گریم چراغ دار

نورپردازی آینه گریم به چه صورته

مهم ترین مشخصه‌ای که آینه گریم چراغ دار دارد بحث نور پردازی اونه. اگر نور پردازی آینه درست و اصولی نباشه، آینه عملکرد خود رو به عنوان آینه معمولی نیز نداره. وجود یک نور خوب و به اندازه کمک می‌کنه تا آینه گریم چراغ دار فراتر از یک آینه معمولی عمل کنه.

از این رو تعداد و فاصله چراغ های روی آینه‌ها بهتره که از استانداردی بهره‌مند باشه تا بتونه این مهم رو فراهم کنه. اما لازم به ذکره که نحوه چیدمان و تعداد لامپ های روی آینه می‌تونه تا حدی هم که مجازه قابل تغییر باشه. تا در نهایت با نوری که ایجاد می‌شه می‌تونه فضای بسیار زیبایی رو به وجود اورد.

آینه آرایشی

موارد کاربرد آینه گریم چراغ دار

خونه

وجود آینه در هر خونه‌ای از الزاماته. و توجه به زیبایی شناسی و ظاهر آن نیز علاوه بر مواردی همچون کیفیت از اهمیت خاصی برخورداره. که آینه گریم چراغ دار می‌تونه تمام فاکتورهای لازم برای یک آینه رو به تنهایی دارا باشه. این آینه می‌تونه در قسمت های مختلفی قرار بگیره، از جمله اتاق خواب و پذیرایی که جلوه خاصی نیز داره و زیبایی فضای خود رو تا چندین برابر افزایش می‌ده.

آرایشگاه و سالن زیبایی

آینه گریم چراغ دار همانطور که از نامش مشخصه، برای آینه آرایشی و میکاپ بسیار گزینه ایده آلیه. از این رو به عنوان آینه آرایشگاه نیز می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره. این آینه به جهت نوری که از چراغ های خود ساطع می‌کنه روشنایی خیلی خوبی روی صورت ایجاد می‌کنه. و می تونه در انجام اموری مثل میکاپ و اصلاح مو و… که نیاز به دید کاملی داره تاثیر خیلی مثبتی داشته باشه.

این آینه محدودیت خاصی در محل استفاده خود نداره. و می‌تونه در آرایشگاه های مردانه و زنانه به کار گرفته بشه. در هر دوی این فضاها آینه گریم چراغ دار می‌تونه علاوه بر عملکرد مهم خود به عنوان آینه، از زیبایی بسیار قابل توجهی برخوردار باشه.

آینه لامپ دار
آینه گریم چراغ دار

مزون و فروشگاه

مزون های لباس و فروشگاه با کاربری های مختلف می‌تونه برای قرار گیری آینه گریم چراغ دار ایده آل باشن. این آینه به دلیل مشخصات و ویژگی هایی که دارن، علاوه بر کاربرد مهم خود به عنوان آینه در زیباسازی و جلوه بیشتر فضای اطراف خود نیز مؤثر واقع می‌شن. همچنین نکته مهمی که برای استفاده از این آینه در این نوع از فضاها وجود داره. اینه که موجب می‌شه تا اجناس نیز در دید دیگر افراد جلوه بهتری رو دارا باشن.

هتل ها و اقامتگاه ها

این سبک از فضاها که میزبان افراد مختلفیه، علاوه بر کیفیت خدماتی که ارایه می‌دن به زیبایی محیط این باید اهمیت قایل بشن. چرا که تقریبا اولین فاکتور برای جذب افراد مختلف دکوراسیون و زیباسازی فضای مورد نظره. از این جهت برای انتخاب آینه در این فضاها، آینه گریم چراغ دار گزینه بسیار مناسبیه. و می‌تونه با قرار گیری در محیط خود در کانون توجه نیز قرار داشته باشه.

ثبت سفارش

انواع آینه گریم چراغ دار در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با کیفیتی بسیار بالا تولید می‌شه. تمامی سفارش‌ها در کمترین زمان ساخته و آماده ارسال میشه. ارسال به سراسر کشور نیز مقدوره. شماره تلفن برای کسب مشاوره و ثبت سفارش 02188068352 می‌باشد. که می‌تونین از این طریق با مجموعه فرکو در ارتباط باشین. و یا می‌تونین برای مراجعه حضوری از ٨ صبح تا ٢ و از 4 عصر تا ٨ شب به آدرس زیر مراجعه کنین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیگر تولیدات در صنایع فرکو

علاوه بر انواع آینه کنسول از جمله موارد تولیدی دیگر می توان به طلق ها اشاره نمود :

آینه های مختلفی رو نیز می توان در این سایت مشاهده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو