Home

آینه گریم گرد

یکی از جذاب‌ترین آینه های جهان آینه های گریم هستن. از این میان آینه گریم گرد منحصر به فردترین هست.البته می‌دونین آینه های گریم یا آینه های هالیوودی  در انواع مختلف وجود دارن. که هر کدوم  جذابیت منحصر به فرد خود رو داره و نمی‌توان به هیچ کدوم گفت که زیبا نیست! یا که جذاب نیست!  حتماً نمونه‌‌های اونو در پشت صحنه فیلم‌ها هنگام گریم بازیگرها یا در خونه‌های شیک و مدرن دیدین. اصلاً اسمش روشه آینه گریم. یعنی در واقع مهم‌ترین نیاز کسی که جلوی آینه می‌خواد خودش رو آرایش یا مرتب کنه رو براورده می‌کنه؛ به آینه های گریم ، آینه چراغ دار یا لامپ دار هم میگن.

مزیت‌های آینه گریم چیه

آینه گریم با روش‌های مختلفی برای شما فعال میشه که این روش‌ها شامل ریموتی ،حسگری ،لمسی هست .

ریموتی به این روش هست که شما با استفاده از محصولی مثل کنترل آینه خود رو خاموش و یا روشن می‌کنین.این محصول از راه‌دور برای شما کار می‌کنه .و کار شما رو راحت می‌کنه.شما می‌تونین با استفاده از ریموت رنگ لامپ آینه خود رو از راه دور تغییر بدین.

حسگری به این شکل هست که در صورتی که شما دست خود رو در قسمت زیر آینه قرار بدین و به سمت چپ و راست تکون بدین آینه شما خاموش و یا روشن میشه.این آینه دیگه نیازی به اینکه که روی صفحه نمایش آینه شما قسمت مشخصی باشه نداره.

عملکرد لمسی به این صورت هست که قسمت مشخص شده‌ای روی آینه شما حکاکی می‌شه که شما با لمس این قسمت می‌تونین آینه خود رو خاموش و با روشن کنین .و با حتی می‌تونه شدت رنگ لامپ آینه خود رو با این قسمت انجام بدین.

آینه گریم گرد

احتمالا برای شما پیش اومده باشه که برای آرایش آینه رو جا به جا کنین تا نور بیشتری رو دریافت کنین. یا بگین : لطفا یکی چراغ رو روشن کنه نمی‌تونم خط چشمم رو درست بکشم! یا اصلاً خیال کنین که همه چیز درسته و وقتی پیش دوستتون برسین به شما بگه چرا کرم در صورتت درست پخش نشده اس؟و چرا انقدر نامرتبی؟ اینا همه نشونه‌ی درست براورده نشدن نیاز به نور هست. و به همین دلیل هر فردی دست کم به یک آینه گریم در زندگی نیاز داره.

آینه گریم با بازتاب نور به صورت باعث میشه تا ایرادات کار رو به راحتی ببینیم و رفع کنیم . این آینه ها خصوصا در خودآرایی کاربرد بیشتری دارن.

انواع آینه گریم گرد

آینه گریم گرد دیواری

این نوع آینه گریم گرد به دیوار متصل میشه و به همین دلیل مکان زیادی رو اشغال نمی‌کنه ، یعنی بهترین گزینه برای مکان‌های کوچکه. که در عین اشغال نکردن مکان زیاد محیط رو به دلیل انعکاس نور از آینه و وجود نور از لامپ ها دلبازتر و وسیع‌تر نشون میده. شما می‌تونین آینه گریم گرد دیواری رودر هر سایز و رنگ ای که بخواید با بهترین کیفیت از مجموعه فرکو سفارش بدین.

این آینه ها معمولا برای قسمت هایی استفاده میشه که دیگه قصد جابه‌جایی اونو ندارین. برای مثال در سالن‌های زیبایی ، سالن عروس و اتاق های گریم همیشه باید یک آینه گریم بزرگ وجود داشته باشه. که این آینه ها همیشه در یک قسمت ثابت هستن.

آینه آرایش هالیوودی رومیزی

این نوع آینه در سایزهای مختلفی تهیه می‌شه و اصولاً روی میز توالت یا همان میز آرایش قرار می‌گیره اما می‌تونه روی هر میز ساده قرار بگیره. اگر این آینه رو در سایز کوچک تهیه کنین می‌تونین اونو در کیف خود قرار داده و با خود به مسافرت یا مهمونی ببرین. می‌شه گفت از بهترین گزینه‌هاست. آینه های گریم رومیزی در اشکال گرد و بیضی مربع و مستطیل یا هر شکل دیگری که شما بخواید تولید می‌شه. مزیت مهم این آینه ها امکان جا به جایی اوناست . همین امر باعث می‌شه تا در کاربردهای بیشتری مورد استفاده قرار بگیره.

آینه گریم رو میزی

خرید آینه گریم جیبی

برای شما پیش اومده که وقتی در خیابان راه میرین با دیدن یک آینه بایستین و خودتون رو در اون ببینین و مرتب کنین؟ پس چرا با وجود اینکه نیاز به داشتن یک آینه همراه خود رو احساس می‌کنین برای خود یک آینه گریم گرد جیبی تهیه نمی‌کنین؟
در نوع جیبی این آینه ها از لامپ‌های بزرگ در اون استفاده نشده و اینکه از لامپ های ریز اطراف اون یا از یک ال ای دی سراسری دور آن استفاده می‌شه. می توان گفت آینه گریم جیبی گرد از ضروری ترین لوازمات سفر مخصوصاً برای یک خانم هست. چرا که شما در محیط قطار هواپیما ماشین یا هر جایی که بخواید می‌تونین از اون استفاده کنین و نور مورد نیاز خود رو تامین کنین.

این نوع آینه ها که برای هر خانمی یک وسیله لازم محسوب میشه، همون آینه های گریم بزرگ هستن ، فقط در ابعاد کوچک‌تر و امکان استفاده در مکان ها و شرایط مختلف .

آینه گریم قدی

معروف‌ترین جمله ای که پس از دعوت شدن به یک مهمونی در خونه‌ای که حتی یک دختر وجود داره شنیده می‌شه اینه ” حالا من چی بپوشم؟ ”  ده‌ها لباس رو از کمد در میارین و روی تخت می اندازین تا ببینین بالاخره کدوم قراره نظر شما رو جلب کنه.  یکی رو می‌پوشین. حالا تازه باید تکه تکه در آینه های کوچک زیبایی خود رو جستجو کنین ، دنبال بهترین نقطه برای نور باشین.

کل زمان شما رو خواهد گرفت! در حالی که اگر یک آینه گریم قدی در خانه شما وجود داشته باشه تمام نیازهای شما رو برآورده می‌کنه. کافی اس چراغ های اونو روشن کنین و جلوی اون برین با یک نگاه می‌تونین سر تا پای خود رو بسنجین. آرایشتون چطوره؟ این لباس ها مناسب هستن یا نیستن؟  در نهایت هم هنگام رفتن یک ثانیه بیشتر وقت خودتون گرفته نمی‌شه تا همه چیز رو چک کنین و از مرتب بودنتون مطمئن بشین. از انواع آینه قدی ، می‌توان به آینه گریم گرد در سایز بزرگ اشاره کرد.

با تمام این تفاسیر آینه گریم گرد قدی در بعضی مکان ها یک وسیله ضروری و مهم حساب میشه . برای مثال در تالارها ، بوتیک‌ها ، اتاق‌های پرو ، مزون‌ها و … بسیار کاربرد دارن.

آینه گریم گرد آویزی

آینه آویزی گرد یکی از آینه های پرفروش و پرمخاطب در تولیدی فرکو هست.آینه آویزی رو شما می‌تونین نسبت به سلیقه خود آویز کنین .برای مثال شما می‌تونین با استفاده از کنف ،زنجیر و…آینه خود رو آویز کنین .آینه آویزی با قاب‌های مختلفی از جمله مسی ،برنزی ،چوبی و…تولید میشه.همچنین امکان این که آینه شما با اشکال هندسی دیگری آویز بشه وجود داره.

کاربرد آینه گریم گرد در مکان‌های مختلف

سالن های زیبایی

از وسیله‌های واجب در یک سالن زیبایی می توان به آینه گریم اشاره کرد . با انعکاس نور به صورت ، هم به آرایشگر کمک می‌کنه تا بهتر ایرادات کار خود رو ببینه و اصلاح کنه و هم برای مشتری مناسبه تا صورت خود رو بهتر و شفاف‌تر ببینه. در این گونه مکان‌ها بهتره از آینه گریم رومیزی یا دیواری استفاده بشه.

سالن تخصصی عروس

در سالن تخصصی عروس مهم ترین ابزار آینه ها و نور محیط هستن. اگر انتخاب ما برای آینه ، آینه گریم باشه انتخاب بهتر و مناسب‌تری هست. با نصب چراغ بر روی آینه به زیبایی اون افزوده میشه. مهم تر از اون باعث افزایش نور محیط و همچنین بازتاب آن به صورت عروس میشه . خصوصا برای میکاپ عروس این نوع آینه ها بسیار کاربری‌تر هستن.

بهتره که حتما از آینه های رومیزی که قابلیت حمل دارن هم استفاده بشه. با این کار هر لحظه که مشتری بخواد می‌تونه صورت خود رو ببینه و این کار باعث رضایت بیشتر مشتری میشه.

بوتیک‌ها و مزون‌ها

یکی از ابزارهای کاربردی در مزون‌ها و بوتیک‌ها آینه ها هستن. چه بهتر که این آینه ها ، آینه های گریم قدی باشن.

یکی از علت‌هایی که در اکثر موارد یک بوتیک یا مزون ما رو برای دیدن نمونه کارها ترغیب می‌کنه دکور زیبای اوناست. پس ما می‌تونیم با انتخاب آینه گریم علاوه بر کاربردهایی که داره برای زیبایی بیشتر در طراحی دکوراسیون استفاده کنیم.

اتاق پرو و فروشگاه‌ها

از لوازم لازم در اتاق پرو آینه های گریم هستن. با افزایش نور در اتاق پرو در انتخاب راحت‌تر و مطمئن تر به مشتری کمک شایانی می‌کنه. بهترین گزینه برای انتخاب آینه گریم قدی هست.

تالارها

در تالارها از این نوع آینه ها هم به عنوان دکوراسیون می توان استفاده کرد و هم برای اتاق پرو لباس مورد استفاده قرار می‌گیره. در این مکان‌ها بهتره تا از آینه گریم‌های قدی استفاده بشه.

هتل ها

بعد از کیفیت ، طراحی دکوراسیون هتل ها می‌تونه در انتخاب اونا مخصوصا برای اولین بار مؤثر باشه . پس با انتخاب آینه گریم به زیبایی و مدرن تر شدن فضای هتل افزوده میشه .

فروشگاه‌های لوازم آرایشی

از ابزارهای اولیه یک فروشگاه لوازم آرایشی می‌توان به آینه ها اشاره کرد . آینه های گریم در ابعاد کوچک‌تر و رومیزی می‌تونه انتخاب مناسبی باشه . تا هم امکان حمل وجود داشته باشه و هم برای جابه جایی سبک‌تر و راحت هستن .

کلینیک‌های زیبایی

بهتره که در کلینیک‌های زیبایی از آینه گریم با ابعاد کوچک و رومیزی استفاده بشه. همچنین قابل حمل بودن اون هم مهمه. با انعکاس نور بیشتر آینه شفاف تر و در نتیجه مشتری تصویر شفاف‌تری رو از خود میبینه .

اتاق خواب در منزل

وجود آینه ها در هر مکان و فضایی لازم و مهمه. از این نوع آینه ها در منزل هم می توان استفاده کرد . آینه های گریم قدی معمولا در اتاق خواب ها کاربرد بیشتری دارن. برای آینه کنسول در منزل هم می‌تونه انتخاب مناسبی باشه.

امروزه توجه به دکوراسیون داخلی تمامی قسمت های منازل بیشتر شده اس. حتی برای آینه سرویس بهداشتی هم از آینه گریم گرد می توان استفاده کرد .

آیا آینه گریم فقط در رنگ نقره‌ای وجود داره؟

آینه ها نیز می‌تونن مطابق سلیقه شما در رنگ های متفاوت تولید بشن برای مثال می‌تونن در رنگ مسی ، مشکی ، سبز آبی یا هر رنگی که شما بخواید تولید بشن. بسته به سلیقه و نوع دکور فضای مورد نظر رنگ آینه رو انتخاب و سفارش خود رو نهایی می‌کنین .

اما بهتر هست که آینه گریم رو در همون رنگ اصلی خود یعنی نقره ای تهیه کنین. چرا که از این آینه برای آرایش کردن و مرتب کردن و چک کردن استایل استفاده می‌شه. و بهتره که شما بتونین رنگ دقیقی که استفاده می‌کنین رو ببینین. تا بتونین بهترین تصمیم رو در انتخاب رنگ لباس یا آرایش خود بگیرین. اما در نهایت مهم‌ترین چیز برای ما رضایت شماست. و ما می‌تونیم آینه گریم شما رو در هر رنگی که بخواید براتون بسازیم.

آپشن‌های آینه گریم‌ گرد

اگر شما هم اهل شنیدن موسیقی هستین و آرامش موجود در آهنگ‌ها رو با هیچ چیز عوض نمی‌کنین. این پیشنهاد رو با دل و جان بپذیرین. اگر بخواید می‌تونیم برای شما در کنار آینه قدی‌تون یک جایگاه usb و بلندگو تعبیه کنیم. البته امکان اضافه کردن آپشن پخش موسیقی با بلوتوث هم وجود داره. که هر زمان خواستین به اون متصل بشین و هنگام استفاده از آینه آهنگ هم گوش کنین. این یکی از امکانات جذاب آینه گریم هست.

چرا آینه گریم گرد رو از بین این همه آینه انتخاب کنیم

دایره به دلیل اینکه تمام نقاطی که در اون صفحه وجود داشته باشه به یک نقطه می‌رسه نماد اتحاد هست.

وجود آینه گرد در هر جایی باعث ایجاد حس همدلی و اتحاد بین افرادی که در اون مکان رفت و آمد می‌کنن ، میشه .مخصوصاً آینه گریم  گرد به دلیل داشتن چراغ و با تولید نور به گرما و نشاط محیط شما فزونی می‌بخشه.

آینه گریم فلزی

چگونه از کیفیت آینه گریم مطمئن بشیم؟

شما می‌تونین با خرید کردن از یک شرکت معتبر این اطمینان رو داشته باشین. که در ساخت آینه گریم شما از بهترین متریال‌های روز و با بهترین کیفیت استفاده شده . پیشنهاد ما به شما شرکت فرکو هست.کیفیت محصولات تولیدی فرکو در حال رقابت با کشورهای خارجی هست .و شما با کمی مقایسه با آینه های دیگر می‌تونین از کیفیت آینه ما مطلع بشین .همانطور که گفته شد نسبت به کیفیت فوق‌العاده‌ای که داره از قیمت مناسب تری نسبت به شرکت‌های دیگر داره .

چرا از تولیدی فرکو آینه گریم را تهیه کنیم؟

1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنین و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن.
2_محصولات ما از تولید به مصرف هست.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکو هست.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه می‌شه.
4_در صورت نیاز کارشناسان ما برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده می‌شن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده می‌شه.
5_تمامی سوالات خود رو می‌تونین از کارشناسان ما بپرسین و با ما در واتساپ درتماس باشین.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال می‌شه.همچنین درصورت خواست شما برای شما توسط تکنسین های تولیدی فرکو نصب می‌شه.
7_در هر گونه خرابی می‌تونین با ما تماس بگیرین.تا به شما کمک کنیم.در کمترین زمان آماده خدمات رسانی به شماهستیم.

ما اینجاییم تا اثبات کنیم می‌شه یک آینه هم ایرانی باشه و هم از نظر کیفیت با رقیبان خود در جهان رقابت کنه.

و جزء برترین‌ها باشه در عین حال بین رقیبان داخلی خود کمترین قیمت رو داشته باشه.شما می‌تونین آینه گریم گرد یا با هر شکلی که بخواید.رو با بهترین کیفیت از شرکت فرکو سفارش بدین.

راه های ارتباطی با شرکت فرکو

شما می‌تونین با مراجعه حضوری به آدرس سفارش خود رو ثبت نمایین و یا حضوری خرید کنین

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

اگر راحت تر باشین که به صورت غیرحضوری از متخصصین ما مشاوره بگیرین. و سفارش خود رو از آن طریق ثبت کنین می‌تونین با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمایین

02188068352

برای راحتی  هر چه بیشتر شما ما این امکان رو فراهم کردیم که شما بتونین ، از طریق واتساپ به شماره زیر پیغام بدین. از متخصصین ما مشاوره بگیرین و هر سوالی داشته باشین رو بپرسین. و آینه‌ای دقیقاً مطابق سلیقه و نظر خود رو سفارش بدین.

09101767773

اگر شما از کاربران اینستاگرام هستین می‌تونین با لمس لینک زیر پیج اینستاگرام شرکت فرکو رو فالو کنین. و در دایرکت مشاوره بگیرین یا ثبت سفارش کنین. و در کنار اینا می‌تونین در مسابقات هفتگی پیج اینستاگرام شرکت فرکو با شرکت کنین. و برنده جوایز نفیس این هفته ما شما باشین.

https://www.instagram.com/farkoo.ir/

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو