Home

خرید آنلاین در آلومینیومی

هنگامی که برای درب‌های جدید برای خونه‌های خود برنامه‌ریزی می‌کنین ، شاید بهترین انتخاب برای شما آلومینیوم باشه. این در حال حاضر محبوب‌ترین گزینه برای معماری معاصر بوده زیرا امنیت ، زیبایی شناسی و ویژگی‌های عایق داره.

از نظر خود ، آلومینیوم یک ماده بادوام و محکمه که نیازی به نگهداری زیادی نداره. کیفیت آلومینیوم قبلاً آزمایش شده اس. اگرچه کمی گرونه ، اما در واقع یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازار ، در هست. این هم برای مقاصد مسکونی و هم برای اهداف تجاری مناسبه. برای شیشه و جلوهای شیشه‌ای عالیه و یک قاب با کیفیت بالا رو برای شما فراهم می‌کنه.

آلومینیوم به دلیل دوام و قابلیت سفارشی‌سازی آسون ، انتخاب محبوبی برای درب‌های خارجیه. به همین دلیل ، جزء پرکاربرد در پروژه‌های ساختمانی مختلفه. این مواد همچنین نسبتاً ساده‌اس که به راحتی ظاهر در رو برای صاحبان خونه به روز می‌کنه. برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای درب‌های آلومینیومی به ادامه مطلب مراجعه کنین.

مزایای درب‌های آلومینیومی

قاب‌های شیشه‌ای بزرگتر و باریک‌تر

از اونجایی که مواد به اندازه کافی بادوام هستن ، نیازی به قرار دادن قاب زیادی روی شیشه نخواهید داشت. از این طریق ، دید بهتر و تطبیق پذیری در طراحی به شما داده میشه.

آسون برای نگهداری

آلومینیوم از آسیب‌های ناشی از اشعه ماوراء بنفش در امانه حتی در شرایط آب و هوایی شدید زنگ نمی‌زنه ، خم نمیشه یا پوسیده نمیشه. همچنین ، در تمیز کردن یا نگهداری اون نیز کار سختی نیست ، زیرا نیازی به این کار نیست. آلومینیوم اغلب فرسوده نمیشه و تاب نمی‌خوره ، تغییر رنگ نمیده و ترک نمی‌خوره.

پیچیده

درب آلومینیومی با کیفیت بالا تضمین شده که عمر طولانی داره. دارای پوششیه که به ماندگاری اون کمک می‌کنه. برخی از پودرهای پوششی برای این کار استفاده میشه که سازگار با محیط زیست نیز هستن.

انرژی کارآمد

یکی از ویژگی‌های اصلی آلومینیوم ، خاصیت عایق بودن اونه. گذشته از این واقعیت که آسایش بهتری در داخل خانه شما ایجاد می‌کنه ، همچنین به مصرف انرژی بیشتر نیز کمک نمی‌کنه. و از اونجایی که نگهداری از اون آسونه ، نیازی به صرف هزینه زیادی برای حفظ اون نخواهید داشت.

از اونجایی که استخراج فلز از سنگ بسیار دشوار بود ، آلومینیوم در کنار نقره و طلا به عنوان یک فلز گرانبها در نظر گرفته می‌شد. اما امروزه آلومینیوم به راحتی در دسترسه. آلومینیوم که برای همه چیز از چوب گلف گرفته تا قطعات خودرو استفاده میشه ، ماده‌ای همه کاره ، قوی و انتخابی عالی برای درب‌های بیرونیه.

هزینه درب‌های آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی خارجی معمولاً گزینه‌ای نسبتاً ارزان هستن. این تا حد زیادی به دلیل در دسترس بودن گسترده مواد و سهولت بازیافت آلومینیومه. بازیافت فلز تنها به پنج درصد از انرژی مورد نیاز برای جمع آوری آلومینیوم جدید نیاز داره و درب‌های آلومینیومی بیرونی رو به گزینه‌ای عالی برای صاحبان خانه‌های دارای نگرانی‌های زیست محیطی تبدیل می‌کنه.

دوام درب‌های آلومینیومی

با وجود اینکه آلومینیوم یکی از فلزات “نرم‌تر” به حساب می‌آید ، یک ماده بسیار قویه. برخلاف بسیاری از فلزات دیگر ، آلومینیوم با کاهش دما ضعیف‌تر نمیشه و اون رو به گزینه‌ای عالی برای درب‌های خارجی تبدیل می‌کنه. با این حال ، این ماده در مواجهه با دماهای بالاتر ضعیف میشه. این به دلیل هدایت حرارتی بالای اونه که اون رو در برابر حرارت آسیب پذیر می‌کنه درب‌های آلومینیومی به طور طبیعی در برابر خوردگی مقاوم هستن.

نکات نگهداری درب ورودی آلومینیومی

در حالی که بسیاری از صاحبان خانه از ظاهر اصلی درب‌های آلومینیومی ورودی خود راضی هستن ، برخی از صاحبان خانه ممکنه رنگ رو تغییر بدن و دوام درب خود رو از طریق درمان افزایش بدن. از اونجایی که این ماده در برابر خوردگی بسیار مقاومه ، اغلب نیازی به درمان روی درب‌های آلومینیومی نیست. با این حال ، درمان سطح برای استحکام بیشتر و عایق الکتریکی توصیه میشه. در حالی که روش‌های زیادی برای بهبود کیفیت سطح وجود داره ، مانند سنگ زنی یا صیقل دادن درب ورودی آلومینیومی ، آنودایز کردن و تکمیل با رنگ رایج‌ترین روش‌ها هستن.

شش دلیل قانع کننده که چرا باید درب آلومینیومی بخرین

ایمن

درب‌های آلومینیومی ذاتاً قوی و پایدار هستن و از اونجایی که یکپارچگی طراحی ذاتی دارن ، بسیار ایمن هست و در برابر ورود اجباری به مراتب بهتر از درب‌های UPVC ، کامپوزیت فایبرگلاس یا چوبی مقاومت می‌کنن.

ظاهری مناسب

تقریباً هر نوع زیبایی طراحی درب رو میشه از پوسته‌های درب آلومینیومی تولید کرد. ماشین‌های کنترل‌شده توسط کامپیوتر می‌تونن منحنی‌ها ، مربع‌ها یا اشکال پیچیده رو برای مطابقت با ظاهر دلخواه شما ایجاد کنن. پوسته‌های درب آلومینیومی برای اعمال پوشش‌های بافت‌دار و جلوه‌های چوبی مناسب هستن. این درمان‌های با کیفیت بالا در پوست درب ریشه دوانده اند و بسیار سخت‌گیر و تصفیه شدن.

تنوع رنگی

ترجیحات رنگی به راحتی در درب ورودی آلومینیومی مورد توجه قرار می‌گیره ، بنابراین می‌تونین به تخیل خود اجازه بدین. فرآیندهای رنگ خودکار مدرن به شما این امکان رو میده که تقریباً هر ترکیب رنگی داخلی و خارجی رو انتخاب کنین و نتیجه حاصل از ترکیب آلومینیوم با رنگ‌های مدرن به قدری بادوامه که می‌تونین مطمئن باشین درب شما برای بیش از 20 سال بدون از دست دادن رنگ قابل توجه به نظر می‌رسه.

نحوه تمیز کردن درب و پنجره‌های آلومینیومی

یکی از عوامل مهم در انتخاب درب و پنجره‌های آلومینیومی در وهله اول کم نگهداری بودن آنهاست. پوشش‌های رنگ‌های پودری مدرن معمولاً بین ۱۵ تا ۲۰ سال تضمین میشن ، اما با این وجود ، اگر می‌خواین بیشترین بهره رو از سرمایه‌گذاری خود ببرین ، نگهداری و تعمیرات مهمه.

نحوه تمیز کردن قاب‌های خود ممکنه به سن اونا بستگی داشته باشه. همانطور که در بالا ذکر کردیم ، قاب‌های مدرن به طور خاص پوشش داده میشن تا حداقل برای چند دهه یا بیشتر دوام بیاورن. پنجره‌ها و درهای آلومینیومی قدیمی ممکنه این پوشش رو نداشته باشن و بنابراین بیشتر در معرض عناصر قرار می‌گیرن. با گذشت زمان ، این قرار گرفتن در معرض می‌تونه آلومینیوم رو لکه‌دار کنه.

به طور کلی ، فریم‌های آلومینیومی مزیت مشخصی نسبت به قاب‌های چوبی دارن ، زیرا پوسیده نمیشن ، زنگ نمی‌زنن زیرا حاوی فولاد یا آهن نیستن و به راحتی UPVc علامت گذاری یا خراش نمی‌کنن. با این حال ، پنجره‌ها و درهای آلومینیومی همچنان کثیف میشن و مانند هر نوع اتصالات دیگری نیاز به تمیز کردن خوب دارن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو