Home
آینه رنگی خلص

آینه مسی

آینه مسی از زیباترین آینه‌هایی هست که تولید شده. بیا تا کاربرد و مزایای هر کدوم از آینه‌های مسی رو باهم مقایسه کنیم. این آینه نام های دیگری چون آینه شامپاینی و آینه رزگلد نیز داره که از انواع آینه رنگی محسوب میشه.
از مهمترین ویژگی این آینه اینه که جهت طراحی فضای داخلی دست طراحان رو باز گذاشته . و موجب محدودیت در طراحی نمیشه. بنابراین در صورتی که شما برای طراحی فضای داخلی مورد نظرتون آینه رو انتخاب کنین کاملا در تعیین طراحی آزاد هستین.

آینه مسی خاص
آینه مسی خاص


مهمترین ویژگی های آینه مسی جهت طراحی فضای داخلی خانه

  • ۱ همه ی ما از نقش آینه در شیک و‌مدرن نشان دادن مکان ها اطلاع داریم. بنابر این اذعان می داریم بکار بردن آینه در زیباسازی فضای داخلی خانه بسیار مؤثر و کارآمد است.
  • ۲ آینه مسی همان گونه که بیان داشتیم هیچ گونه محدودیتی در طراحی و سبک زیباسازی محیط ایجاد نمی کنند. تیم تخصصی فرکو با طراحی انواع متنوع مدل ها و اندازه های گوناگون این امکان را به شما مشتریان گرامی می دهد. که به راحتی هر طرحی را در هر ابعادی برای هر مکانی اعم از منزل یا محل کار انتخاب کنید. و از زیبایی محیط لذت ببرید.
  • ۳ آینه مسی (آینه شامپاینی) بدلیل اینکه جدید است مورد استقبال فراوان هم وطنان ما قرار گرفته است.
  • ۴ آینه بدلیل این که به عنوان یک شی دکوراتیو تزیینی محسوب می گردد، قابلیت استفاده در مکان های زیادی را دارد. مکان هایی که قابلیت استفاده از آینه را دارند عبارتند از: منازل، دفاتر تجاری، شرکت های خصوصی، سالن های آرایشی و…..
  • ۵ در صورتی که آینه مسی ( آینه رزگلد) را روی دیوار نصب کنید. و در نصب آن ها از شیوه ی نامتقارن استفاده کنید منظره ای زیبا و مجذوب کننده را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید : چگونه با آینه قدی منزل خود را تزیین کنیم؟

آینه مسی

تفاوت آینه مسی و آینه برنز


توجه شما عزیزان را به این نکته ی بسیار مهم جلب می کنیم. که نباید آینه را با آینه برنز بخاطر شباهت زیادشان یکی دانست .
زیرا رنگ مسی با آینه برنز متفاوت است. رنگ مورد استفاده در آینه ترکیبی ار رنگ صورتی و رنگ قهوه ای می باشد.
اما رنگ مورد استفاده در ساخت آینه برنز فقط رنگ قهوه ای تیره می باشد.در ادامه مطلب به بررسی انواع رنگ های آینه و کاربرد آن و معرفی خدمات آینه بری و آینه کاری و معرفی بهترین مرکز همراه با بررسی هزینه آینه می‌پردازیم.

آینه مسی و آینه برنزی
آینه مسی و آینه برنزی

دلایل استقبال بی نظیر از آینه مسی


همه ی ما بر نقش مؤثر و مفید آینه ها در زندگی بشر واقف هستیم.
تاثیر آینه در زندگی انسان و نقش مؤثر آن موجب گردید انسان روز به روز بیشتر به صنعت آینه رو بیاورد.
به تدریج و با پیشرفت صنعت آینه در زندگی بشر . آینه به وسیله ای دکوراتیو که باعث زیبایی و شکوه یک فضای داخلی می شود . تبدیل شد.
انسان ها با استفاده از آینه های متعدد که دارای اندازه و رنگ های مختلف هستند . به انعکاس بیشتر و بهتر نور و ایجاد روشنایی در محیط توجه خاصی نمودند.
همچنین این را باید اضافه کنیم که کاربرد دیگر آینه این است که نقص های ساختمان و بنا را می توان با نصب آینه پوشاند.

آینه مسی


با این کار یک تیر و دونشان می زنید هم محیط را زیبا و روشن می کنید هم نقص وعیب محیط را پنهان می کنید.
با وجود این که بسیاری افراد به حنبه دکوراتیو آینه بیشتر اهمیت می دهند . که آینه انتخابی مناسب برای این منظور است اما خیلی از افراد برای روشنایی بیشتر محیط و نورپردازی زیبا از آینه استفاده می کنند .
ما در بناهای تاریخی در تمام دنیا شاهد استفاده از آینه ها هستیم.
یکی از اهداف تولید و طراحی آینه تزیین و شیک و مدرن کردن محیط است.
به همین منظور تیم متخصصان گروه فرکو آینه را با مدل های بسیار متنوعی که در ذیل نام می بریم. که در ابعاد گوناگون طراحی و‌تولید می کنند.

آینه مسی
آینه معمولی ، آینه مسی، آینه رنگی

صنایع فرکو

صنایع شیشه و آینه فرکو که بیش از 10 سال در صنعت شیشه و آینه سابقه دارد. و در امر تزئینات دکوراسیون داخلی و معماری داخلی نیز تخصص بسزایی دارد. تیم فوق حرفه ای گروه صنایع شیشه و آینه ی فرکو ، در انتخاب نوع آینه کاری و رنگ مناسب آینه با توجه به رنگهای موجود در فضای داخلی محیطی که قرار است. از آینه کاری پشت تلویزیون استفاده کند ، در محل حاضر شده و‌کاملا تخصصی به شما مشاوره خواهند داد. در ادامه این مقاله به انواع شیشه رفلاکس خواهیم پرداخت .

آینه مسی

توضیحاتی پیرامون رنگ آینه مسی یا همان آینه شامپاینی

  • ۱ باید بدانیم از مهمترین قسمت های طراحی دکوراسیون داخلی این است که طراحی به گونه ای انجام شود . تا در نگاه هر بیننده ای حسی زیبا و همراه با شادی و تحسین به‌وجود بیاورد. توصیه ما به شما استفاده از آینه به عنوان یگ گزینه ی عالی در زیباسازی محیط است.
  • ۲ آینه مسی را در محیط هایی که رنگ دیوارها و فضای آن ها قهوه ای روشن یا کرم رنگ است . استفاده کنید تا زیباترین جلوه را در آن محیط ایجاد کنید. در صورتی که رنگ فضای داخلی شما قهوه ای روشن یا کرم است از آینه می توانید . برای تزیین اتاق خواب و پذیرایی و آشپزخانه و بقیه مکان های محیط استفاده کنید.
آینه مسی طرح دار
  • ۳ در صورتی که رنگ محیط شما به رنگ سفید است . توصیه ما این است که آینه بهترین گزینه برای بهترین دکوراسیون خواهد بود. تضاد پیش آمده در محیط بسیار جذاب است.
  • ۴ دلیل جذابیت و زیبایی فوق‌العاده آینه ترکیب رنگ صورتی و قهوه ای می باشد. که رنگ آن را شبیه رنگ مس و حالتی شبیه به رنگ طلایی نزدیک به قرمز می کند. در واقع رنگ مسی یک رنگ متالیک است که بیشترین کاربرد آن در هنر دکوراسیون داخلی است. و نه تنها در آینه بلکه در سایر وسایل دکوراتیو بسیار استفاده می شود.
  • ۵ به دلیل رنگ خاص آینه وقتی نور به این رنگ خاص آینه می تابد انعکاس رنگ نور زیبایی محیط را دوچندان نموده . و حالتی بسیار لوکس و باشکوه ایجاد می کند. با ایجاد یک جلوه منحصر بفرد بصری توجه هر بیننده ای جلب می شود. در حدی که با ایجاد نشاط در محیط هایی که دلگیرکننده هستند روحیه افراد را بانشاط می کند.
آینه مسی
آینه مسی گرد

انواع متنوع این آینه از لحاظ شکل و مدل

آینه مسی جورچین در دکوراسیون

آینه مسی جورچین در طراحی و نصب آینه جورچین از تکنیکی استفاده می شود . به این ترتیب که چند آینه با شکل های مختلف هندسی را بر اساس الگوی مورد نظر کنار هم قرار می دهیم . و سپس آن ها را طبق همان الگو روی دیوار نصب می کنیم.
اشکال هندسی مانند مربع ، گرد ، لوزی، مثلث در ابعاد و اندازه های مختلف کوچک و بزرگ کنار هم چیده می شوند.

آینه مسی جرچینی

آینه مسی لوزی در دکوراسیون

آینه مسی لوزی، از پرطرفدارترین آینه های مورد استفاده می باشد. کاملا مشخص است که این آینه به شکل لوزی تراش و برش داده می شود . و در صورتی که روی دیواری با رنگ کرم یا سفید نصب شود نمایی بسیار لوکس و زیبا به‌وجود می آورد.
گاه نیز از ابتدا به شکل لوزی تولید می شود و بسیار پرفروش و پرطرفدار است.

آینه مسی گرد در دکوراسیون

آینه مسی گرد و دایره شکل ، برای زیباسازی فضای اتاق های پذیرایی و هال بسیار مناسب است. در صورتی که اطراف آینه گرد را طراحی کنید بر زیبایی دکوراسیون اضافه خواهد شد.

آینه مسی گرد

آینه مسی سندبلاست در دکوراسیون

آینه مسی سندبلاست ، گروه فرکو از تولید کنندگان آینه سندبلاست است.
استفاده از آینه سندبلاست بیشتر در سرویس های بهداشتی و حمام می باشد.

آینه مسی مستطیل شکل در دکوراسیون

آینه مسی مستطیل شکل، اگر آینه مستطیلی را به صورت نامتقارن و در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ و بر اساس الگوهای هندسی چیدمان کرده و روی دیوار نصب کنید طراحی زیبایی را در محیط داخلی به‌وجود می آورید.

انواع رنگهای آینه

آینه مسی تراش خورده در دکوراسیون

آینه تراش خورده ، برای تولید آینه به رنگ مس تراش خورده حتما نیاز به ابزار تراش دارید .
این تراش در آینه باعث زیبایی خاصی می شود. برای نصب چنین آینه هایی لازم نیست حتما از فرم های مختلفی استفاده کرد.

آینه آنتیک یا همان پتینه در دکوراسیون

آینه مسی آنتیک یا همان پتینه ، آینه پتینه را به رنگ های متنوع نقره ای ،برنزی ، طلاآینه طلایی می توان به بازار عرضه نمود .
توجه شما را به این نکته جلب می کنیم که قیمت آینه آنتیک نقره ای ارزان‌تر از قیمت آینه آنتیک مسی و طلایی می باشد.

آینه مسی قدی در دکوراسیون

آینه قدی ، گروه فرکو اقدام به تولید و طراحی آینه در ابعاد قدی نموده است . نمونه های متنوع آینه قدی ساخت گروه فرکو در بازار به وفور موجود است . بیشترین کاربرد آینه قدی روی ستون های بنا و به صورت برجسته می باشد.
در صورتی که رنگ محیط داخلی به رنگ کرم باشد استفاده از آینه قدی بسیار مناسب خواهد بود.

آینه مسی
آینه مسی قدی

دیگر تولیدات در صنایع فرکو

علاوه بر انوع آینه از جمله موارد تولیدی دیگر می توان به طلق ها اشاره نمود:

قیمت تمامی این موارد از جمله قیمت طلق شفاف با توجه به این که در کارگاه و بدون واسطه تولید می گردد، از مناسب ترین قیمت برخوردار می باشند.

کارشناسان حرفه ایی دکوراسیون داخلی تیم فرکو

با استفاده از بهترین متد های آینه کاری و درجه یک ترین متریال آینه در فضای داخلی و خارجی بنا اقدام به خلق طرح ها و ایده های منحصر به فردی برای ایجاد فضاهای مدرن و یا نئو کلاسیک در دکوراسیون اقدام نمودند. که با عنوان آینه کاری مدرن به شما مشتریان محترم ارائه میشود. این آینه ها بر اساس ماهیتشان در سطوح مختلفی مانند : سقف ها ، دیوارهای داخلی ، مبلمان و… پیاده و اجرا می شوند. جنس متریال آینه های مدرن از دو متریال شیشه و فلز جیوه ایی نشات گرفته است. که نوع شیشه ایی از استقبال بیشتری نسبت به نوع فلزی برخوردار است.

آشنایی با آینه های چراغ دار

چگونه ثبت سفارش کنیم

برای اطلاع از قیمت هر نوع از آینه به سایت فرکو مراجعه کنید .با تماس شما به صنایع فرکو ، کارشناسان تیم حرفه ایی فرکو در کمتر از ۴۸ ساعت شیشه ی مورد نظر را در محل تحویل داده خواهد شد . شما عزیزان می‌توانید برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از اینه مد نظر خود با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود، از طریق واتس اپ 09101767773یا با شماره تلفن 02188068352 ما در ارتباط باشید تا بتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

سایر محصولات فرکو :

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

درب آلومینیومی دستشویی

پنجره دوجداره ترمال بریک

درب آلومینیومی کشویی

پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره دوجداره کشویی

درب آلومینیومی سفید

درب توالت

پنجره دوجداره ثابت

برای سفارش لوازم آلومینیومی به بازار ها و نمایندگی ها و سفارش پنجره دوجداره به کارخانه مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو