Home

انواع در و پنجره دو جداره

صنعت شیشه های دو جداره طی دهه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته . اکنون انواع مختلفی از شیشه های دوجداره تولید شده . به این معنی که می‌تونی از بین سبک های شیشه دوجداره متناسب با نیاز خود انتخاب کنی. ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی انواع در و پنجره دو جداره بپردازیم . تا بتونی هنگام خرید ، انتخاب مناسب تری داشته باشی .

پنجره دوجداره در هر خونه ای یکی از موارد ضروری هست . زیرا به کاهش هزینه های انرژی ، گرم نگه داشتن خونه و کاهش میزان سر و صدای خارج از خانه کمک می‌کنه. با این حال ، انتخاب پنجره ها و درهای جدید مانند گذشته ساده نیست . اکنون توصیه میشه که طیف گسترده ای از سبک ها و تنوع رنگی این درب و پنجره ها رو در نظر بگیری.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی کشویی بر روی این لینک کلیک کن

فرکو نمایندگی انواع در و پنجره دو جداره در غرب تهران

انواع در و پنجره دو جداره

اگر می‌خوای انواع در و پنجره دو جداره با طرح های جدید رو برای انتخاب خود در نظر بگیری ، اما احساس می‌کنی از انتخاب های بی شماری که پیش روی شما قرار گرفته ، غرق شدی ، ناامید نشو!

در مجموعه فرکو تا به حال بررسی های زیادی در مورد درب و پنجره های آلومینیومی و انواع این درب ها صورت گرفته . کارشناسان و مشاوران فرکو بر آنند تا با بررسی دقیق نیاز های انسان‌ها بهترین راه حل رو پیدا کنن . لذا می‌تونین از طریق لینک های مربوط در این صفحه به تمامی این مطالب دسترسی پیدا کنین . تا بهترین انتخاب رو برای فضای مورد نظر خود داشته باشین و آسایش و زیبایی رو به فضای خود دعوت کنین .

مشاوره

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی بر روی این متن کلیک کن

شیشه دو جداره چیست

انواع در و پنجره دو جداره

انواع در و پنجره دو جداره دارای دو صفحه شیشه ای هستن که توسط یک فاصله دهنده به یکدیگر متصل میشه . این دو جداره با شکاف بین 6 میلی‌متر تا 20 میلی‌متر از هم جدا میشه. این شکاف به طور نسبی مهر و موم شده و با آرگون پر میشه تا یک لایه عایق اضافه شده ایجاد کنه. این لایه عایق به عنوان عایق حرارتی و صوتی عمل میکنه . در حالت ایده آل ، در تولید پنجره ها و درهای دو جداره برای بهبود عملکردشون باید از شیشه های رفلکس در لایه بیرونی خود استفاده کرد. از نظر ساختاری ، فاصله بین این شیشه های جدا شده تفاوت اساسی بین پنجره ها و درهای دوجداره و تک جداره هست. با این حال ، تفاوت اصلی در مزایای منحصر به فرد شیشه دو جداره هست.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بر روی این متن کلیک کن

مزایای استفاده از در و پنجره دو جداره

انواع در و پنجره دو جداره

پنجره ها و درها عنصری حیاتی در طراحی خانه هستن. آنها ارتباطی با دنیای خارج ایجاد می‌کنن . نور طبیعی و جریان هوا رو به خونه عرضه و به زیبایی کلی خانه کمک می‌کنن. این روزها مدل های انواع در و پنجره برای انتخاب کم نیستن . و بسیاری از صاحبان خونه ها گزینه ارزان قیمت و پنجره های تک جداره استاندارد رو انتخاب می‌کنن. ما در ادامه 5 مزیت انتخاب شیشه دو جداره برای انواع در و پنجره دو جداره رو بررسی می‌کنیم :

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی دستشویی بر روی این متن کلیک کن

مناسب برای آب و هوای گرم و سرد

انواع در و پنجره دو جداره

خاصیت عایق بندی منحصر به فرد در و پنجره دو جداره به صورت با محدود کردن جریان هوای گرم یا سرد بین دو شیشه هست . این موضوع باعث خنک شدن خونه در تابستون و گرمتر شدن اون در زمستون میشه. این ویژگی نه تنها باعث آسایش حرارتی خونه در طول سال میشه . بلکه به گرمایش و سرمایش مصنوعی نیز کمک میکنه. این به معنی هست که هنگامی که ما از وسایل تبادل حرارتی برای خانه خود استفاده می‌کنیم . دمای تولید شده توسط اونا در مدت زمان طولانی تری درون محیط باقی می‌مونه .

انواع در و پنجره دو جداره

تخمین زده شده است كه تقریبا نیمی از كاهش گرما در طول زمستان و تقریباً 90٪ از افزایش گرما در تابستان می‌تونه از پنجره ها و درها حاصل بشه. طراحی منحصر به فرد محصولات دو جداره عایق بندی در برابر گرما و سرما تا چهار برابر موثرتر از پنجره ها و درهای تک جداره. فضای بین دو صفحه شیشه ای به عنوان یک مانع حرارتی بین خونه شما و محیط بیرون عمل می‌کنه. از خروج هوای گرم یا خنک جلوگیری می‌کنه . درجه حرارت ثابت تری رو حفظ می‌کنه . و شما رو از اثرات شرایط آب و هوایی عایق می‌کنه.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کن

کاهش مصرف انرژی

انواع در و پنجره دو جداره

خبر خوب اینه که نصب انواع در و پنجره دو جداره یکی از موثرترین راه ها برای صرفه جویی در مصرف انرژی در خونه هست. شیشه های دو جداره عایق بسیار موثری هست . این عایق می‌تونه نیاز شما رو به استفاده از مصرف برق برای کنترل دمای خانه کاهش بده. این ویژگی می‌تونه در مقایسه با پنجره های تک جداره ، بیش از 20٪ قبض های برق شما رو کاهش بده . و همچنین در عین حال به محیط زیست نیز کمک میکنه.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کن

عایق صوتی

پنجره دوجداره ترمال بریک

شیشه های دو جداره می‌تونه سر و صدای بیرون را – از طریق صدا ، حیوانات ، وسایل نقلیه ، هواپیماها ، قطارها و سایر منابع – در مقایسه با شیشه های منفرد تا 60٪ کاهش بده. سازمان بهداشت جهانی دریافته که قرار گرفتن در معرض سر و صدای طولانی مدت می‌تونه به استرس ، خواب و مشکلات شناختی و شرایط سلامتی مانند بیماری های قلبی عروقی کمک کنه. محصولات شیشه دو جداره به دلیل وجود فاصله بین شیشه های شیشه ، انرژی صوتی بیشتری نسبت به محصولات استاندارد تک لعاب جذب می‌کنه. افزودن شیشه صوتی اثر دو جداره رو افزایش میده.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی شیشه خور بر روی این لینک کلیک کن

تنوع سبک در انواع در و پنجره دو جداره

انواع در و پنجره دو جداره

هنگام انتخاب در و پنجره دو جداره ، طیف وسیعی از سبک های مختلف وجود داره . تفاوت اندکی میان سبک های در و سبک های پنجره وجود داره . و دلیل اصلی این تفاوت در نوع باز شوی پنجره های دو جداره هست که همه ی این مدل ها در مورد در ها صدق نخواهد کرد . پنجره های دو جداره رو می توان در انواع زیر سفارش داد :

  • پنجره دو جداره ثابت
  • پنجره دو جداره تک حالته
  • پنجره دو جداره دو حالته
  • پنجره دو جداره مدل سایه بانی
  • پنجره دو جداره مدل آکاردئونی
  • پنجره دو جداره دو لنگه بازشو (فرانسوی)
  • پنجره دو جداره فولکس واگنی
  • پنجره دو جداره کلنگی
  • پنجره دو جداره کشویی
  • پنجره دو جداره دایره‌ای (محوری)
  • پنجره دو جداره خلیجی
  • پنجره دو جداره کمانی

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان بر روی این لینک کلیک کن

سفارش انواع در و پنجره دو جداره

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن hosseinnajafi-callbanner.jpg است

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران فرکو تماس بگیر . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع در و پنجره دو جداره آلومینیومی و خدمات پس از فروش هست . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باش .

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Untitled-1.jpg است

می‌تونی برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه کنی و در مسابقات جذاب فرکو شرکت کنی .

انواع پنجره دوجداره رو نام ببرین؟

پنجره دو جداره ثابت
پنجره دو جداره تک حالته
پنجره دو جداره دو حالته
پنجره دو جداره مدل سایه بانی
پنجره دو جداره مدل آکاردئونی
و………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو