Home
پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره کشویی

صفحه اصلی » مقالات » کلینیک ساختمانی » پنجره دوجداره کشویی

با اهمیت پیدا کردن مبحث استفاده از نور طبیعی در ساختمان ها و فضاهای داخلی شیشه به یک عضو جدا نشدنی از ساختمون بدل شد . همین مسئله موجب شد که استفاده از پنجره های بزرگ گسترش زیادی پیدا کنن . هنگامی که خونه‌ها به شکل آپارتمان‌های امروزی ساخته شدن و توسعه یافتن ، نیاز به وارد کردن فضای طبیعی به داخل خانه‌ها اهمیت پیدا کرد . به همین منظور استفاده از شیشه در نمای ساختمون‌ها روز به روز افزایش یافت . پنجره دوجداره کشویی یکی از بهترین راه حل‌ها برای استفاده از شیشه های بزرگ در نمای ساختمون‌ها هست. پنجره آلومینیومی کشویی نیز یکی از پر طرفدارترین انواع پنجره کشویی‌ هست.

پنجره دو جداره ویلایی

کمپانی فرکو در راستای تولید انواع درب و پنجره آلومینیومی و uPVC از بهترین متریال روز دنیا استفاده می‌کنه . مشاوران فرکو اطلاعات مورد نیاز رو در اختیار شما می‌ذارن تا از صحت خرید خود اطمینان حاصل کنین . همچنین تمامی محصولات توسط کارشناسان خبره تولید می‌شن . ما در کمپانی فرکو در دو لاین تخصصی تولید شیشه و آینه و تولید درب و پنجره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم. برای اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش از طریق لینک زیر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس مرکز خرید طلق رنگی

مزیت استفاده از پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره کشویی
پنجره یک تکه آلومینیومی

پنجره دوجداره کشویی

پنجره های دوجداره کشویی به دلیل ویژگی‌های صرفه جویی در فضا در خونه‌های ایران برای دهه‌ها مورد استفاده قرار گرفته اس. نوع باز شوی این پنجره ها اجازه می‌دن درب پنجره ها بدون نفوذ به داخل یا خارج باز بشن. عملکرد پنجره های دوجداره کشویی آسونه. به سادگی به سمت چپ یا راست به دهانه مورد نظر خود بکشین. بدون اینکه نگران خرابی پرده‌های نصب شده باشین . همچنین این پنجره ها فضای کمی رو برای بازشو اشغال می‌کنن . لذا قابل استفاده در اکثر فضاهای داخلی هستن . حتی فضاهای بسیار باریک مانند راهروها .

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده پنجره دوجداره کشویی اینه که این پنجره ها در مدت زمان طولانی دوام دارن . و دارای قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای هستن.

پنجره دوجداره کشویی
در و پنجره یو پی وی سی
درب آلومینیومی کشویی
در و پنجره سرتاسری

پنجره دوجداره آلومینیومی

پس از بررسی پنجره های کشویی و مزایای استفاده از اون حال می خوایم لزوم استفاده از درب و پنجره های دوجداره در دنیای امروزی رو توضیح بدیم . تا شما بدونین چرا می بایست از پنجره دوجداره کشوی برای منازل خود استفاده کنین. پنجره های دوجداره دارای دوجداره شیشه که توسط اسپیسرها با فاصله ای معین از هم نگاه داشته می‌شن، ساخته می‌شن. در میان این دو جداره شیشه یک لایه هوا که معمول توسط گاز آرگون و یا کریپتون پر می‌شه قرار داره .

پنجره دوجداره کشویی

این گاز در میان دو جداره شیشه به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی عمل می‌کنه. این عایق حرارتی از هدر رفتن انرژی های تولید شده در فضای داخلی نظیر باد کولر ها در فصل تابستون و گرمای هیترها در فصل زمستان جلوگیری می‌کنه . همچنین نفوذ هوای گرم از فضای بیرون به داخل فضا در زمستان و هوای سرد در تابستان به حداقل می‌رسه . لذا هدر رفت انرژی پس از استفاده از پنجره های دوجداره به حداقل میزان خود می‌رسه.

پنجره دوجداره
پنجره الومینیومی با فریم مشکی

پنجره دوجداره کشویی بهتر هست یا لولایی

پنجره دوجداره کشویی
پنجره آلومینیومی کشویی

وقتی صحبت مقایسه بین دو محصول مطرح می‌شه بهترین راه حل اینه که تمامی ویژگی‌های هر دو رو بدونین و سپس با توجه به نیاز خود محصول بهتر رو تهیه کنین. موضوع اینه که ممکنه پنجره دوجداره در منطقه ای بهترین راه حل و در منطقه ی دیگر پنجره لولایی راه حل بهتری باشه . بنابراین هیچ مقایسه 100 درصدی وجود نداره . یکی از برتری‌های پنجره لولایی نسبت به کشویی عایق بندی بهتر این نوع پنجره اس . کیپ شدن درب پنجره لولایی باعث می‌شه که این پنجره نسبت به کشویی مؤثرتر عمل کنه . در مورد برتری‌های دیگر پنجره دوجداره کشویی نیز بسیار در این مقاله صحبت شده اس . پس با ما همراه باشین .

پنجره دوجداره کشویی و اهمیت نور طبیعی

پنجره دوجداره کشویی
پنجره آلومینیومی طرح چوب

پنجره های بزرگ نور زیادی رو به خونه وارد می‌کنن و منظره زیبای بیرون رو با فضای داخلی خونه به یکدیگر پیوند می‌دن. اما این پنجره ها یک ایراد اساسی دارن و اون نوع بازشوی اوناست. راه حلی که طراحان برای این مشکل پیشنهاد دادن ، استفاده از پنجره دوجداره کشویی بود .

شما می‌تونین از طیف گسترده ای از انواع مدل های پنجره های کشویی دوجداره انتخاب کنین . فن آوری های شیشه ای مدرن رو با تمام جذابیت‌های کلاسیک که پنجره های ارسی می‌تونن به ملک شما بیارن ، کنار هم قرار بدین. این قاب‌ها و گزینه های شیشه ای برای ایجاد جلوه ای منحصر به فرد در یک ویژگی جدید یا مدرن ایده آل هستن ، در حالی که هنوز از جدیدترین گزینه‌های لعاب استفاده می‌کنین. علاوه بر این ، تمام پنجره های روکش کشویی فرکو حداقل 10 سال ضمانت می‌شن.

شیشه رفلکس پنجره دوجداره کشویی

اما نکته قابل اهمیت در مورد پنجره های دوجداره استفاده از شیشه ی مناسب برای این پنجره هاست . بهتر هست که در لایه بیرونی پنجره از شیشه رفلکس استفاده بشه. این شیشه جلوی ورود اشعه های مضر خورشید رو می‌گیره. این اشعه‌ها در فضای داخلی باعث ایجاد حرارت و یا آفتاب سوختگی میشن . لذا ورود اونا چندان مطلوب نیست .


انواع پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره کشویی در انواع متریال های چوبی ، فلزی ، استیل ، آلومینیومی ، uPVC و … تولید می‌شن . اما مسئله‌ی مهم هنگام خرید پنجره ها اینه که کدام از این متریال ها انتخاب بهتری هستن . کمپانی فرکو در بررسی های تحقیقاتی دو متریال آلومینیوم و uPVC رو به عنوان بهترین انتخاب‌ها برای تولید پنجره دوجداره کشویی توصیه می‌کنه . ما در فرکو از این دو متریال فوق‌العاده برای تولید پنجره استفاده می‌کنیم . و در ادامه می‌خوایم دلایل این انتخاب رو برای شما نیز شرح بدیم .

پنجره دوجداره کشویی

پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره

پنجره های آلومینیومی با دوام ، شیک و می‌تونن سرمایه گذاری طولانی مدت برای خونه شما باشن . بنابراین تعجبی نداره که اونا یکی از محبوب‌ترین انواع پنجره ها در ایران هستن. برای اینکه بدونین آیا اونا انتخاب مناسبی برای خونه شما هستن ، مزایا ، معایب ، قیمت متوسط ​​و هزینه های جاری رو بررسی کنین تا ببینین آیا آلومینیوم برای خونه شما مناسب‌تر از سایر مصالح قاب پنجره دوجداره کشویی‌اس و یا خیر ؟

پنجره دوجداره کشویی

طول عمر طولانی پنجره کشویی

شما می‌تونین از پنجره های آلومینیومی خود نه تنها برای سال‌ها بلکه برای دهه های آینده لذت ببرین . زیرا به طرز باور نکردنی در برابر عناصر مقاوم هستن. مقاومت آلومینیوم در برابر تغییرات آب و هوایی ، طوبت و نم ، و انواع حشرات باعث می شه که این پنجره ها در مدت زمان طولانی سالم بمونن .

پنجره دوجداره کشویی

فریم ظریف پنجره آلومینیومی

اگر به دنبال این هستین که تا حد امکان نور رو به خونه خود وارد کنین . یا فقط می‌خواید از منظره لذت ببرین ، پنجره های آلومینیومی به چهارچوب بسیار کمی در اطراف لبه شیشه نیاز دارن. این با فریم‌های حجیم انواع دیگر پنجره های پنجره مانند uPVC مخالف هست.

پنجره دوجداره کشویی

طراحی انعطاف پذیر

آلومینیوم رو می توان به راحتی شکل داد . بنابراین امکانات طراحی شما تقریباً بی پایان هست و به لطف استحکام اون می‌تونن از شیشه های بزرگ پشتیبانی کنن. متریال آلومینیوم باعث شده اس که در بسیاری از موارد برای تولید انواع مدل های پنجره مدرن به سراغ این متریال بریم .

آسون تمیز میشه

برای اینکه ظاهر پنجره های آلومینیومی شما کاملاً جدید به نظر برسه ، هر چند وقت یکبار فقط به کمی دستمال مرطوب نیاز دارین.

سطح امنیت بالا

آلومینیوم یک ماده فوق‌العاده قوی و بادوام هست که به شما کمک می‌کنه احساس امنیت در خونه خود داشته باشین. متریال آلومینیوم به دلیل مقاومت بالا علاوه بر قاب های ظریف به شما امنیت بالایی به دلیل مقاومت عرضه می‌کنه . لذا فرقی نمی‌کنه شما از این متریال برای پنجره دوجداره کشویی و یا درب ورودی ساختمان استفاده می‌کنین . این متریال هرگز شما رو سر افکنده نمی‌کنه.

قبض های انرژی کمتر

پنجره دوجداره کشویی

هنگامی که از شیشه ای بزرگتری استفاده می‌شه ، قاب پنجره آلومینیومی به بهبود عایق خونه شما کمک می‌کنه زیرا شیشه عایق بسیار موثری هست. پنجره های آلومینیومی نیز مجهز به شکست حرارتی هستن که باعث کاهش یا جلوگیری از جریان انرژی حرارتی از یک ماده رسانا به ماده دیگر می‌شه. بنابراین گرمایش رو کم کنین و هزینه‌ی قبوض انرژی رو کاهش بدین.

دوستدار محیط زیست

پنجره دوجداره کشویی

این که بتونین گرمای خونه خود رو حفظ کنین ، نیاز خود رو به گرمایشی کاهش بدین، تنها یکی از راه هایی اس که پنجره های آلومینیومی با محیط دوستانه رفتار می‌کنن. آنها همچنین یک ماده پایدار هستن که می‌تونن بازیافت بشن و رد پای بسیار کمی از کربن بر جای می‌ذارن.

امنیت و نصب

آلومینیوم به دلیل استحکام و دوام فوق‌العاده یکی از ایمن ترین مصالحی اس که می‌تونین نصب کنین. برای اطمینان از بالاترین سطح امنیت ، نصب امری کلیدی اس و باید توسط یک متخصص انجام بشه.


پنجره دوجداره کشویی
پنجره دوجداره کشویی
پنجره دوجداره کشویی

پنجره آلومینیومی کشویی دوجداره بهتر است یا uPVC

همانطور که در بالا توضیح داده شد ، بحث پنجره های آلومینیومی در مقابل پنجره های UPVC بسیار پیچیده‌تر از این اس که بگیم یکی از دیگری بهتر هست.

پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی

کمی گرونتر هست ، اما برای سال‌ها دوام میارن و یک سرمایه گذاری طولانی مدت خوبه. از نظر طراحی ، اونا مدرن و شیک با پروفایل‌های زیبا و چشم اندازها هستن. احتمالاً بیشتر برای خونه های مدرن مناسبه (همانطور که در بالا نشون داده شده اس).

پنجره دوجداره کشویی PVC

نصب و راه‌اندازی مقرون به صرفه ، قاب پنجره های UPVC بسیار شیک هستن و – به لطف پیشرفت تکنولوژی پلاستیک – در حال حاضر در رنگ‌های مختلف از جمله خاکستری آنتراسیت (در بالا نشون داده شده اس) هستن. ظاهر ظریف اونا برای املاک قدیمی و خونه‌های بازسازی شده ایده آل هست.

پنجره دوجداره کشویی

در حقیقت ، UPVC و آلومینیوم هر دو مزایای مشابهی دارن – به ویژه از نظر کارایی حرارتی ، نگهداری و امنیت. 3 فاکتور اصلی که باید قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرین عبارتند از:

  1. اولویت شخصی
  2. سبک مورد نظر
  3. بودجه

قبل از تصمیم گیری بر روی یک متریال ، ممکنه یک نقل قول رایگان برای هر دو سبک دریافت کنین تا به شما کمک کنه بفهمین کدام متریال با دارایی (و بودجه) شما بیشتر مناسبه . برای این کار می‌تونین از ما مشاوره بگیرین . مشاوران فرکو به شما کمک می‌کنن تا بهترین متریال رو برای خونه و یا محل کار خود انتخاب کنین . شما می‌تونین با اطمینان کامل این کار رو به فرکو بسپارین. در فرکو هر دو متریال آلومینیوم و UPVC برای تولید پنجره به کار گرفته می‌شن . پس مطمئن باشین که مشاوره ی ما بدون جبهه گیری خواهد بود . برای تماس با مشاوران ما و یا ثبت سفارش می‌تونین بر روی تصویر زیر کلیک کنین .

ویژگی‌های مثبت پنجره‌های آلومینیومی چیه؟

 پنجره‌ دوجداره آلومینیومی نسبت به سایر انواع پنجره‌ها برتری‌هایی داره. پروفیل پنجره‌ دوجداره آلومینیومی مانند پنجره یو پی وی سی، شیمیایی نیستن و جزئی از طبیعت به حساب میان. آلومینیوم بدون شک قوی‌ترین فلز در دسترس امروز بر روی زمین هست. پنجره‌های آلومینیومی قادر به نگهداری از پنل‌های شیشه‌ای بزرگ هستن.همچنین پنجره‌هایی که از جنس پروفیل آلومینیوم تولید می‌شن، با توجه به ویژگی مقاومت در برابر خوردگی‌شون، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی بعد نصب دارن. این نوع پنجره‌های دارای طیف رنگی وسیع و متنوعی هستن و با هر سلیقه‌ای جور درمیان. 

به علاوه، پروفیل پنجره آلومینیومی معمولا قوی و پایدار هستن و قادر به مقاومت در برابر شدیدترین عناصر و تغییرات جوی می‌باشن. این پنجره‌ها دارای انعطاف‌پذیری فراوانی هستن و می‌توان اونا رو برای پنجره‌هایی با ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی کرد. همین موضوع باعث محبوب شدن این پروفیل در بین معماران و طراحان ساختمان شده اس.پروفیل‌های آلومینیومی برای پنجره‌ها، فریم‌های باریک‌تری در مقایسه با پروفیل‌های UPVC دارن و باعث می‌شن نور بیشتری از پنجره به خانه وارد بشه و این موضوع در زیباسازی و نورگیری فضای داخلی خانه مؤثر هست.

شماره تماس مرکز خرید طلق رنگی

پنجره دوجداره کشویی در معماری مدرن

در حالی که پنجره کشویی دوجداره جدید طیف وسیعی از ویژگی ها و مزایا رو ارائه میده . این تمرین همچنین در طراحی ظریف و محدود هست.پنجره کشویی دوجداره جدید بدون درز و بدون هیچگونه تأثیر ناخوشایند سوراخ ها ، پیچ ها یا پرچ ها ، جلوه ای یکپارچه ارائه میده.پنجره کشویی دو جداره جدید بر طراحی تمیز و بدون درز و بدون هیچ گونه سوراخ یا پیچ زهکشی قابل مشاهده تأکید می‌کنه.

دسته براق ، آسون برای کار و عملکرد کشویی فوق‌العاده صاف ، تضمین می‌کنه که همون سطح از سادگی طراحی ، برای استفاده روزمره عملی در خونه نیز گسترش پیدا کنه.علاوه بر این ، پنجره کشویی دوجداره به دلیل قابلیت اتصال صفحه نمایش به محصول ، عملکرد در تمام طول سال رو در همه شرایط ارائه می‌ده. از آفات ناخواسته محافظت کرده . و در تابستون از تهویه بدون دردسر ، همراه با حفظ گرما و بهره وری انرژی برتر در زمستون لذت ببرین.


مزایای پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره تولید شده دارای مزایای زیادی هست. استفاده از این پنجره ها خونه شما رو به محلی امن و آرامش بخش برای یک زندگی استثنایی آماده می‌کنه . ویژگی های پنجره دوجداره کشویی تولید شده در کمپانی فرکو شامل موارد زیر هست:

با خرید پنجره آلومینیومی کشویی در مصرف انرژی صرفه جویی کنین

  • یک قسمت اصلی از پنجره های دو جداره فرکو عایق قدرتمندی اس که اونا ایجاد میکنن. 
  • شیشه های عایق ضخیم و عایق از خروج گرما از اتاق جلوگیری می‌کنه .
  • دو جداره می‌تونه نیاز به انرژی رو کاهش بده ، بنابراین باعث کاهش هزینه‌های سوخت و افزایش بازده حرارتی می‌شه.

انعطاف پذیری بالای پنجره آلومینیومی

  • شما می‌تونین رنگ‌های متنوع و رنگ‌‌های نهایی مانند دانه چوب رو به پنجره های کشویی خود اضافه کنین. 
  • از نظر اندازه کاملاً قابل تنظیم هستن و متناسب با طول و عرض اکثر فضاها هستن. 
  • همچنین می‌تونین ویژگی‌های اضافی مانند صفحه نمایشی رو که نمی‌تونین در سایر انواع پنجره ببینین ، اضافه کنین.

دوام بالای پنجره آلومینیومی

  • قاب های پنجره UPVC ما فوق العاده با دوام هستن. در برابر خرابی‌های زمان و هوا مقاومت می‌کنن.
  • همچنین می‌تونن در برابر نوسانات شدید دما نیز مقاومت داشته باشن.
  • شیشه های موجود در پنجره های ما نیز بسیار محکم بوده . دارای مهر و موم های عالی برای عملکرد خوب هست

نگهداری پنجره آلومینیومی کشویی آسان است

  • آلومینیوم ممکنه زنگ بزنه ، الوار ممکنه پوسیده بشه اما UPVC به نگهداری بسیار کمی نیاز داره 
  • مکانیزم های ساده و محکم در پنجره های کشویی ما در مدت طولانی باز و بسته می‌شن.
  • می‌تونین به مواد UPVC اعتماد کنین که دارای چرخه عمر بالقوه بیش از 100 سال هست.
پنجره دوجداره رنگیی

پنجره آلومینیومی کشویی به راحتی تمیز می‌شه

  • پنجره های کشویی UPVC به راحتی تمیز میشن چون شما فقط قرار هست اونو بکشین و تمیز کنین.
  • سطح UPVC قابل پاک شدن هست و در برابر گرد و غبار و باکتری ها مقاومت می‌کنه. 
  • به دلیل دسترسی کامل می‌تونین داخل قاب و ریل های کشویی رو نیز تمیز کنین.

ظرافت پنجره آلومینیومی کشویی

  • پنجره دوجداره کشویی فرکو می‌تونه بدون تأثیر منفی در ظاهر ، در طراحی یک ساختمان ذکر شده به خوبی ترکیب بشن. 
  • پنجره دوجداره کشویی یک پنجره با دسترسی ساده با تمام مزایای شیشه های طرح های دو جداره رو فراهم می‌کنن. 

قیمت پنجره دوجداره کشویی

قیمت پنجره دوجداره کشویی متناسب با نوع فریم ، تعداد لنگه ها ، ثابت و یا متحرک بودن پنجره ، تعداد حالت های بازشو ، شیشه ی مورد استفاده و ابعاد آن متغیر هست . بنابراین ما نمی‌تونیم قیمت دقیقی از محصول مورد نظر شما پیش از آن که اطلاعات دقیقش رو بدونیم بدیم . برای محاسبه دقیق قیمت پنجره دوجداره کشویی مد نظر خود ، با کارشناسان فرکو تماس بگیرین و اطلاعات دقیق رو شرح بدین . کارشناسان فرکو قیمت محصول مورد نظر رو براورد خواهند کرد و با شما تماس خواهند گرفت . برای تماس با کارشناسان فرکو بر روی لینک زیر کلیک کنین .

شماره تماس مرکز خرید طلق رنگی

خرید پنجره دوجداره کشویی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنجره دو جداره کشویی و پنجره آلومینیومی کشویی ، لطفاً از مطالب دیگر سایت فرکو دیدن کنین . بروشور فرکو رو بررسی کنین یا با نزدیکترین نمایشگاه خود تماس بگیرین.

همچنین می‌تونین از طریق فرم تماس با فرکو به صورت آنلاین پرس و جو کنین . تیم ما همیشه خوشحال هست که همه چیز رو از مشاوره بی طرفانه تا اطلاعات قیمت در پنجره های ما و نقل قول هایی برای نصب شیشه دوجداره ارائه بده.خوشحالیم که می‌تونیم طیف وسیعی از گزینه های مالی انعطاف‌پذیر رو با توجه به بودجه شما ارائه بدیم.

فرکو در خدمت شما

کارشناسان و مشاوران صنایع فرکو در هر زمانی در دسترس هستن تا بتونین بهترین ثبت سفارش رو انجام بدین . از زمانی که سفارش شما ثبت می‌شه طی 48 ساعت آماده می‌شه.

تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن 

شما عزیزان می‌تونین برای مشاهده نمونه کارها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید و در مسابقات جذاب فرکو شرکت کنین .برای اطلاعات بیشتر لطفا پیج فرکو رو دنبال کنین.

مزایای پنجره دوجداره کشویی چیه ؟

صرفه جویی در مصرف انرژی
تمیز کردن آسون
نگهداری آسون
… (برای اطلاعات بیشتر وارد سایت بشین)

پنجره دوجداره چیه ؟

پنجره دوجداره یک عایق حرارتی و صوتی اس . استفاده از این پنجره ها انتقال حرارت و صوت رو به حداقل می رسونه . پنجره دوجداره باعث می‌شه که ……

20 پاسخ

    1. با سلام خدمت شما جناب رفیع عزیز . در پنجره های دو جداره می توان از انواع شیشه متناسب با نیاز و سلیقه مشتری استفاده کرد . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . تلفن تماس : 02188068352

    2. با سلام خدمت شما رفیع عزیز ، برای پنجره های دوجداره کشویی می توان از انواع شیشه های معمولی ، شیشه های سکوریت ، لمینت و شیشه های رفلکس استفاده نمود .

    1. با سلام خدمت شما خانم قادری عزیز . بله در کمپانی فرکو محصولات سفارشی متناسب با خواسته مشتری تولید می گردند .. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول مورد نظر خود با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . تلفن تماس : 02188068352

    2. با سلام خدمت شما خانم قادری عزیز ، بله ، در کمپانی فرکو از باکیفیت ترین متریال و شیشه ها برای تولید انواع در و پنجره آکاردئونی استفاده می شود . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا ثبت سفارش با شماره روبرو تماس بگیرید . 02188068352

    1. با سلام خدمت شما آناهیتای عزیز ، بله پنجره های کمانی فرکو قابل سفارش در ابعاد دلخواه شما هستند . برای ثبت سفارش با شماره روبرو تماس حاصل فرمایید . 02188068352

    1. با سلام خدمت شما ، شیشه های دو جداره برای تمامی پنجره ها استفاده می شوند تا انتقال حرارت را به حداقل برسانند . لذا بله برای پنجره های ثابت هم مورد استفاده قار می گیرند .

  1. سلام وقت بخیر
    پنجره دوجداره میخوام سفارش بدم ، قیمت طرح چوب با قیمت رنگی چقدر فرق میکنه ؟ قیمت هردو رو لطف می کنید بگید

    1. دوست عزیز قیمت هرکدام نسبت به ابعاد پیشنهادی شما تغییر خواهد کرد برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید02188068352

  2. سلام وقتتون بخیر
    درب دو جداره کشویی 3در 3 برای تراس میخوام ، سفارش قبول می کنید ؟ ارسال به کرج دارید ؟

    1. با سلام به شما دوست عزیز بعله سفارش داریم برای اطلاعات بیشتر با شماره های 02188068352تماس حاصل فرمایید

    1. بعله دوست عزیز بهترین راهکار برای ازبین بردن سروصدا همان عوض کردن در وپنجره های قدیمی می باشد برای اطلاع از قیمت ها با شماره های 02188068352 تماس بگیرید

    1. بعله دوست عزیز برای گرفتن اطلاعات بیشتر با شمارهی 02188068352 تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو