Home
در و پنجره upvc

تفاوت در و پنجره آلومینیومی با uPVC

در و پنجره یکی از مهم‌ترین اجزای ساختمان‌ها محسوب می‌شه . مهم نیست ساختمان اداری باشه یا مسکونی ، شما همواره نیازمند اون هستین که بهترین انتخاب رو برای تهیه درب و پنجره‌های ساختمان خود داشته باشین . برای اینکه انتخاب ما بهترین باشه پیش از خرید ، باید که نیازها و شرایط اقلیمی و .. ساختمان خود رو به خوبی مورد توجه بدیم. قدم دوم اینه که در مورد ویژگی‌ها و انواع در و پنجره‌های موجود در بازار آگاهی نسبتا خوبی داشته باشیم .بیا تا ابتدا نیازهای اقلیمی و مورد نیاز برای انسان‌ها در مورد درب و پنجره‌ها رو مورد بررسی قرار بدیم. و سپس به بررسی ویژگی‌های دو مورد از پر طرفدارترین درب و پنجره‌های موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت. و در انتها تفاوت در و پنجره آلومینیومی با uPVC رو بررسی می‌کنیم .

مدل پنجره مدرن0
مشاوره

پنجره دو جداره ساختمان چیست و چه مزایای دارد

انتخاب متریال مناسب درب و پنجره

در و پنجره آلومینیومی و PVC
پنجره دو جداره آشپزخانه

پنجره

در واقع هنگامی که از واژه متریال مناسب برای پنجره سخن می‌گیم منظور ما فریم پنجره‌هاست . همانطور که می‌دونی بخش اعظم پنجره‌ها از شیشه تشکیل می‌شه . اما مهم‌ترین جزو پنجره فریم اونه که در چهارچوب نصب می‌شه. همچنین تمامی یراق‌آلات پنجره نیز بر روی فریم نصب می‌گردن . لذا مهم‌ترین بخش اینه که به این نکته توجه داشته باشیم که انواع متریالی که برای تولید پنجره‌ها استفاده می‌شه کدومه و چه ویژگی‌هایی دارن .

درب

متریالی که برای درب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره گستره بیشتری رو شامل می‌شه . زیرا درب می‌تونه کاملا از این متریال تولید بشه . لذا موارد و ویژگی‌های بیشتری نیاز هست تا درب رو ایمن و مناسب کنه. در واقع برای ساخت درها به راحتی می‌توان از انواع چوب استفاده کرد . این در حالی هست که پنجره‌ها به شدت تحت تغییرات آب و هوایی قرار می‌گیرن و بهتر هست از متریال‌هایی که مقاومت بالاتری در مقابل این تغییرات دارن رو برگزید .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس‌بهداشتی بر روی این متن کلیک کن

انواع متریال در تولید در و پنجره

در و پنجره آلومینیومی و PVC
پنجره دوجداره ترمال بریک

متریال‌هایی که در بازار ایران برای تولید در و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارت اند از :

  • چوبی
  • آهنی
  • آلومینیومی
  • آلوود
  • pvc
  • upvc

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی دستشویی بر روی این متن کلیک کن

در و پنجره چوبی

در و پنجره آلومینیومی و PVC

در میان متریال‌های بالا ، چوب امروزه بسیار کمتر مورد استفاده قرار می‌گیره. در واقع چوب ویژگی‌های ضعیفی در مقابل تفییرات آب و هوایی داره. چوب در آب و هوای مرطوب دچار تبله کردن می‌شه . و همچنین در برابر سرد و گرم شدن تغییر شکل می‌ده . لذا از این متریال بهتر هست در مناطق با اقلیم خشک و یا تنها برای محیط‌های کنترل شده مانند اتاق ها و فضا‌های داخلی استفاده کرد .

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کنید

در و پنجره آهنی

در و پنجره آلومینیومی و PVC

در و پنجره آهنی یکی از پر مصرف‌ترین نوع در پنجره در دهه‌های اخیر بوده. بعد از مصرف چوب استفاده از در و پنجره آهنی به دلیل مقاومت بالاتر در مقابل چوب مطرح شد که ، البته این متریال هم ضعف‌های خودش رو داره . آهن به شدت در مقابل رطوبت دچار زنگ زدگی می‌شه . برای حل این مسئله معمولا از رنگ‌های ضد زنگ استفاده می‌شه . اما متاسفانه این رنگ‌ها هم در سال‌های زیادی قابلیت مقاومت ندارن و نیاز به تمدید متوالی دارن .

یکی دیگر از نقاط ضعف استفاده از در و پنجره آهنی انتقال حرارت بالای آهن هست . متریال آهن خیلی راحت سرما و گرما در مولکول‌های خود جابجا می‌کنه که این امر موجب اتلاف انرژی می‌شه .

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کن

در و پنجره آلومینیومی

در و پنجره آلومینیومی و PVC

در و پنجره آلومینیومی مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به انواع دیگر چوبی و آهنی داره . این مسئله موجب شده که در و پنجره‌های آلومینیومی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه معماران قرار بگیره و در بسیاری از ساختمون‌ها از اون استفاده بشه. کمپانی فرکو به تولید اختصاصی انواع در و پنجره آلومینیومی می‌پردازه . این کمپانی با افتخار بهترین کیفیت ها رو به بازار ارائه می‌ده. شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر می‌تونین با واحد مشاوره رایگان فرکو تماس حاصل فرمایید . در ادامه به بررسی مفصل‌تر و دقیق در و پنجره آلومینیومی و تفاوت در و پنجره آلومینیومی با uPVC خواهیم پرداخت .

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کن

در و پنجره آلوود

در و پنجره آلومینیومی و PVC

آلوود در واقع ترکیبی از چوب و آلومینیوم در کنار هم هست . این متریال برای استفاده از زیبایی چوب در کنار مقاومت آلومینیوم اختراع شد. این متریال مقاومت بسیار بالای آلومینیوم رو با زیبایی چوب همراه با یکدیگر برای شما به ارمغان میاره.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کن

در و پنجره PVC و uPVC

در و پنجره آلومینیومی و PVC

PVC مخفف Polyvinyl Chloride و U مخفف un-plasticised هست. این ماده به عنوان ماده‌ای محبوب برای پنجره ها و درها تبدیل شده . زیرا پوسیده نمی‌شه ، پوسته پوسته نمی‌شه، زنگ نمی‌زنه و تجزیه نمی‌شه و در برابر شرایط جوی مقاومه. در ادامه به بررسی مفصل‌تر و دقیق در و پنجره آلومینیومی و مقایسه اون با در و پنجره uPVC می‌پردازیم .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی شیشه خور بر روی این لینک کلیک کن

تفاوت uPVC و PVC

در و پنجره آلومینیومی و PVC

در ابتدا بهتر هست که توضیح بدیم که نوع PVC و uPVC از یک خانواده هستن . و تفاوت اساسی بین این دو نوع پلاستیک استفاده از نرم کننده‌هاست: PVC حاوی نرم کننده‌ها هست در حالی که uPVC چنین نیست. نرم کننده‌ها PVC را نرم و انعطاف پذیرتر می‌کنن ، به این معنی که PVC ماده مناسبی برای کابل ، اسباب بازی ، پرده دوش و حتی لباس هست. بنابراین uPVC متریال بهتری برای تولید احجامی که نیاز به مثاومت بالا مثل در و پنجره دارن می‌باشد . حال به بررسی تفاوت در و پنجره آلومینیومی با uPVC خواهیم پرداخت .

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان بر روی این لینک کلیک کن

در و پنجره uPVC

در و پنجره آلومینیومی و PVC

برای اینکه به تفاوت در و پنجره آلومینیومی با uPVC بپردازیم . ابتدا هر یک از این موارد رو بررسی خواهیم کرد . uPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده هست. این ماده معمولاً در ساخت پنجره‌ها ، درها ، ناودان‌ها و لوله‌ها که برای مقاومت استثنایی در اطراف یک هسته فولادی گالوانیزه از موارد قبلی پیچیده می‌شود ، استفاده می‌شه. طی چند سال گذشته ، محبوبیت محصولات uPVC به سرعت افزایش یافته است و به سرعت به یکی از پرکاربردترین مواد در خونه تبدیل شده.

با توجه به مزایای متعدد آن ، مورد علاقه شرکت‌های بزرگ شیشه سازی در سراسر جهان هست. پس چرا باید پنجره‌ها و درهای uPVC را روی تاسیسات چوبی یا فلزی سنتی انتخاب کنین؟ ما هفت مزیت برتر محصولات uPVC رو توصیف می‌کنیم ، و توضیح می‌دیم که چرا باید این مواد رو در نمای خارجی خونه خود ترکیب کنین.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی کشویی بر روی این لینک کلیک کن

صرفه اقتصادی بالا

در و پنجره آلومینیومی و PVC

وقتی نوبت به خونه های ما می‌رسه ، همه در جستجوی کیفیت برتر با قیمت عالی هستن. خونه ها گرون هستن – از خرید ، مبلمان و تزئینات ، تا پرداخت قبض های روزمره … ناگفته نمونه که همه ما می‌تونیم از پس انداز چند پنی اینجا و آنجا سود ببریم! با انتخاب پنجره ها و درها uPVC ، تضمین می‌کنین که از پنجره های UPVC شیب داده و پنجره ها رو بچرخونین معامله بسیار ارزون‌تری نسبت به معادل آلومینیوم یا چوب پیدا خواهید کرد. در حالی که نصب uPVC ارزون هست ، اما این بدان معنا نیست که برای خونه ارزشی نداره.

اگر قصد حرکت در آینده نزدیک رو دارین ، نصب پنجره ها و درهای جدید uPVC می‌تونه تفاوت واقعی ایجاد کنه. این راه حل های نسبتاً ارزان خریداران بالقوه رو تحت تأثیر قرار میده و خونه شما رو بسیار مطلوب‌تر می‌کنه.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره بر روی این لینک کلیک کن

دوام بسیار بالای در و پنجره uPVC

uPVC دوام بسیار بالایی دارن . این در و پنجره تا ده ها سال محکم و مقاوم باقی می‌مونن . این مزیت این محصولات رو سخت تر از سایر مواد سنتی می‌کنه. پلاستیک همچنین از نظر زنگ زدگی ، تورم و تاب خوردگی دارای مزیت هست. برخلاف فلز یا چوب ، uPVC شکل و مقاومت خود رو برای سالهای آینده حفظ خواهد کرد. انتخاب پنجره ها و درها uPVC به محافظت از خونه شما در برابر شرایط آب و هوایی شدید که در انگلیس تجربه می‌کنیم کمک می‌کنه. این ماده کاملاً ضد آب هست ، بنابراین نگران رطوبت و نشتی نباشین. بعلاوه ، از آنجا که uPVC تحت تأثیر دما قرار نمی‌گیره (برخلاف چوب و فلز) ، پنجره ها و درهای شما همیشه به راحتی باز و بسته میشه.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره کشویی بر روی این لینک کلیک کن

تعمیر و نگهداری بسیار کم

در و پنجره آلومینیومی و PVC

نگهداری از پنجره ها و درها uPVC بسیار آسونه . سطحی تمیز که پوسیده یا زنگ زده نشه. از اونجا که uPVC در طیف وسیعی از رنگ ها موجود هست ، نیازی به رنگ نیز نیست ، این بدان معناست که درها و پنجره های شما پوسته پوسته و تراش نخواهند خورد. برای تازه سازی تاسیسات uPVC ، تمام آنچه که طول می‌کشه اینه که یک بار با یک تمیز کننده تمام سطح و یک پارچه خریداری کنی.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره طرح چوب بر روی این لینک کلیک کن

عایق بندی موثر

در و پنجره آلومینیومی و PVC

پنجره ها و درهای uPVC بهره وری چشمگیر انرژی رو ارائه میده. در حالی که از نفوذ رطوبت و هوای سرد به خونه جلوگیری می‌کنه . قاب های پلاستیکی به حفظ گرما نیز کمک می‌کنه. تاسیسات uPVC نسبت به نمونه های چوبی خاصیت عایق بندی بیشتری دارن که در واقع باعث می‌شه از نظر محیط زیست سازگارتر باشن. در آخر حتی می‌تونی مقدار قابل توجهی پول در ازای پرداخت قبض های انرژی خانگی پس انداز کنی.

برای مشاهده و سفارش انواع درب توالت بر روی این لینک کلیک کن

افزایش ایمنی و امنیت

uPVC ذاتاً انعطاف پذیر هست ، و از نظر امنیتی اونو به ماده ای بسیار قابل اعتماد تبدیل می‌کنه. فریم‌های این پنجره ها و درها به روشی خاص ساخته شده ، که اونا رو بسیار ضد سرقت می‌کنه. اکثر درب های uPVC ضد سرقت هستن ، به این معنی که نمی توان اونا رو با ابزارهایی از این دست خراب کرد. سارقان بالقوه احتمالاً از خانه های دارای درب یا پنجره uPVC بازداری می کنند ، فقط به این دلیل که اونا از دشواری هایی که برای ورود به داخل دارند آگاه هستن.

برای مشاهده و سفارش انواع در و پنجره دو جداره uPVC بر روی این لینک کلیک کن

قابلیت جلوگیری از ورود آلودگی های صوتی

در و پنجره آلومینیومی و PVC

این یک واقعیت کاملاً شناخته شده که نصب uPVC از کیفیت صدای برتر برخوردار هست. این پنجره ها و درها به محافظت از گوش شما در برابر صداهای ناخوشایند ، مانند ترافیک اطراف و همسایگان بلند کمک می‌کنه. اگر مرتباً در خارج از خونه با غوغا از خواب بیدار می‌شین یا غالباً تحت فشار همسایگان پر سر و صدا قرار می‌گیرین ، پنجره ها و درهای uPVC می‌تونن راه حل این مسئله باشن. اونا قطعاً می‌تونن خونه رو به مکانی آرامتر و آرامتر تبدیل کنن!

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره upvc ساختمان بر روی این لینک کلیک کن

سبک های کاربردی و در عین حال شیک در و پنجره های uPVC

در و پنجره آلومینیومی و PVC

ما در مورد کاربردها و کاربردها از مزایای پنجره ها و درها uPVC صحبت کردیم ، اما در مورد ظاهر و ظاهر این نصب ها چه می کنید؟ با افزایش محبوبیت آنها ، سبک های بیشتری از هر زمان دیگری در دسترس هستن. یافتن درب یا پنجره uPVC با مشخصات دقیق خود دشوار نیست. اکنون طیف وسیعی از اشکال ، اندازه ها و رنگ ها موجود هست.

همچنین لازم به ذکر است که فریم های uPVC اکنون می توانند با جلوه های دانه های چوبی به پایان برسن ، که اونا رو برای خواص سنتی مناسب می‌کنه. این امر همچنین به تشویق افرادی که به ویژه پنجره ها و درهای قدیمی رو به روز می کنند کمک می‌کنه ، زیرا پرش به uPVC چندان تضاد ندارد. تفاوت در و پنجره آلومینیومی با uPVC در مورد ظاهر و زیبایی به این صورت خواهد بود که معمولا پنجره های آلومینیومی نمای فلزی دارن در حالیکه پنجره های uPVC حالت مات و پلاستیکی خود رو به نمایش میذارن .

برای مشاهده و سفارش انواع در و پنجره upvc غرب تهران بر روی این لینک کلیک کن

در و پنجره آلومینیومی

کمپانی فرکو پیش تر در مقالات متعددی در مورد در و پنجره آلومینیومی مطالب ارائه کرده که ، می‌تونین برای مطالعه بیشتر در مورد این نوع از در و پنجره به لینک هایی که در پایین قرار میدن مراجعه کنین. برای اینکه تفاوت در و پنجره آلومینیومی با uPVC بیشتر برای شما محرض بشه توصیه میشه تا این مطلب رو مد نظر قرار داده و در نهایت تصمیم خود رو بگیرین که کدوم مورد برای ساختمون شما مناسبتره!!

نتیجه نهایی

در و پنجره uPVC و آلومینیومی هر دو از مزیت های بسیار بالایی برخوردار هستن . و تقریبا هر دو می‌تونن تمام نیاز های مورد نیاز شما رو پوشش بدن . نتیجه نهایی وابسته به انتخاب شما برای خانه خود منحصر میشه . کمپانی فرکو اماده ارائه خدمات در مورد هر دو نوع از در و پنجره ها هست . می‌تونی با مشاوران فرکو تماس حاصل کنی و در مورد قیمت این در و پنجره ها اطلاعات کسب کنی و یا ثبت سفارش کنی .

سفارش انواع در و پنجره آلومینیومی و uPVC

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن hosseinnajafi-callbanner.jpg است

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مشاوران فرکو  تماس بگیرین . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع در و پنجره آلومنیومی و uPVC خدمات پس از فروش هست . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین .

همچنین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید. و در مسابقات جذاب اون شرکت کنین . ناگفته نمونه داخل پیج اینستاگرام فرکو هر هفته مسابقه هیجان انگیزی برگذار میشه. که جوایز های میلیونی نیز تقدیم شرکت کنندگان میشه. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو