Home

قیمت شیشه میز ناهارخوری 4 نفره

قیمت شیشه میز ناهارخوری 4 نفره در فرکو توسط مشاوران فرکو محاسبه می‌گردد تا در اختیار مشتریان قرار گیرد. بدون شک، چیزی منحصر به فرد در مورد شیشه میز ناهارخوری وجود دارد . این میز شیشه‌ای دارای دو ویژگی عالی است – شفافیت شیشه و مقاومت شیشه ، در این مقاله می‌خواهیم مزیت‌ها و کاربردهای شیشه میز ناهارخوری فرکو را به شما معرفی کنیم. انواع مختلف شیشه میزهای ناهارخوری موجود در عکس ها توهم فضا را به فضای داخلی شما می‌آورند. حضور شیشه رومیزی کاملاً شفاف است و هیچ اثر درهم ریختگی ایجاد نمی‌کنند.

قیمت شیشه میز ناهرخوری 4 نفره
شیشه میز ناهرخوری 4 نفره

علاوه بر این، شیشه میز ناهارخوری‌های تولیدات فرکو شکل و رنگ اشیاء اطراف را منعکس می‌کنند و طراحی اتاق را نیز برجسته می‌کنند. کیفیت عالی دیگر سبک بودن آنهاست. شما می‌توانید آنها را به راحتی حمل کنید. شرکت فرکو از شیشه الهام می‌گیرند و میزهای شیشه‌ای با طراحی منحصر به فرد ایجاد می‌کنند. که فضای داخلی خود را متحول کنیم و چیز جدیدی را امتحان کنیم.

شیشه میز ناهرخوری 4 نفره

در ادامه بعد از توضیحات در مورد انواع شیشه میز ناهارخوری به فاکتورهای محاسبه‌ی قیمت شیشه میز ناهارخوری 4 نفره خواهیم پرداخت.

شیشه میز ناهرخوری 4 نفره
شیشه میز ناهرخوری 4 نفره

شیشه میز ناهارخوری 4 نفره برای اتاق غذاخوری

آیا به دنبال یک شیشه میز ناهارخوری 4 نفره برای اتاق غذاخوری خود هستید؟ میز گرد، مربع یا مستطیل، در چوب، فلز یا سرامیک … انتخاب گاهی اوقات می‌تواند پیچیده شود زیرا مدل‌ها بسیار متنوع و گوناگون هستند. خرید میز ناهارخوری اغلب یک سرمایه گذاری است که باید در مورد آن فکر کرد. شیشه بهترین انتخاب برای یک سرمایه‌گذاری عالی می‌تواند باشد. در انتخاب شیشه میز ناهارخوری چندین عنصر باید در نظر گرفته شود. از جمله فضای موجود در اتاق غذاخوری شما، تعداد افراد خانه یا سبکی که می‌خواهید در اقامت خود القا کنید.

قیمت شیشه میز ناهرخوری 4 نفره
شیشه میز ناهرخوری 4 نفره

چه شکلی برای میز ناهارخوری 4 نفره خود انتخاب کن؟

میز گرد، مربع، مستطیل، بیضی یا خاص، مدل‌های میز ناهارخوری بسیار گوناگون است! برای کمک به شما در انتخاب خود، اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های هر شکل بیندازیم.

میز ناهارخوری با رویه شیشه‌ای
میز ناهارخوری با رویه شیشه‌ای

شیشه میز ناهارخوری گرد

شیشه میز ناهارخوری گرد مدلی مدرن و مد روز است که در حال افزایش است. این نوع شیشه رومیزی گرد شادی و نشاط را کنار خانواده می‌تواند به ارمغان بیاورد و دوستانه بودن میز گرد آن را به یک کاندیدای ایده‌آل برای مبلمان اتاق غذاخوری شما تبدیل می‌کند. این شکل مخصوصاً برای فضاهای کوچک 4 نفره مناسب است زیرا می‌توانید بدون هیچ مشکلی در اطراف حرکت کنید.

 میز ناهارخوری گرد با رویه شیشه‌ای
میز ناهارخوری گرد با رویه شیشه‌ای

شیشه میز ناهارخوری مربعی

شیشه میز ناهارخوری مربعی برای یک فضای داخلی صیقلی و براق عالی است. مانند شکل گرد، میز مربعی یک فضای داخلی بسیار دوستانه و گرم ایجاد می‌کند. فراتر از سبک، بسیار کاربردی نیز هست. این نوع شیشه میز ناهارخوری 4 نفره مخصوصاً برای مناطق کوچک مناسب است، زیرا شکل مربع به مدل اجازه می‌دهد بدون مشکل به گوشه‌ای برود. اما مراقب باشید، هر چه بزرگتر باشد، فضای بیشتری را اشغال می‌کند و از نزدیکی بین افراد می‌کاهد.

میز ناهارخوری مربعی با رویه شیشه‌ای
میز ناهارخوری مربعی با رویه شیشه‌ای

شیشه میز ناهارخوری مستطیلی

شیشه میز ناهارخوری مستطیلی امر ضروری در اقامت ما است. میز ناهارخوری مستطیلی در طول سالیان متمادی جای خود را در اتاق های غذاخوری ما تثبیت کرده است و سبک و کاربردی را به ارمغان می‌آورد. اگر این‌قدر میز مستطیلی طرفدار دارد به این دلیل است که میز مستطیل شکلی است که می‌تواند بیشترین مهمانان را در خود جای دهد. بنابراین اگر خانواده پر جمعیتی دارید یا دوست دارید از افراد زیادی دعوت کنید ترجیح داده می‌شود. علاوه بر آن، این فرم اجازه می‌دهد تا نزدیکی خاصی بین افراد خانواده وجود داشته باشد.

میز ناهارخوری مستطیلی با رویه شیشه‌ای
میز ناهارخوری مستطیلی با رویه شیشه‌ای

شیشه میز ناهارخوری بیضی

شیشه میز ناهار خوری بیضی شکل 4 نفره ترکیبی عالی بین میز گرد و مستطیل شکل می‌باشد. این نوع میز دارای مزایای بسیاری است. این نوع میز شیشه‌ای یک منطقه ناهارخوری کاربردی را ارائه می‌دهد. زیرا شکل بیضی آن امکان گردش مایع را بدون بهم ریختی اتاق فراهم می‌کند. در کنار آن، میزهای بیضی شکل با ظرفیت پذیرایی خود اغوا می‌کنند. آنها معمولاً میزهای ناهارخوری بزرگ و بسیار دوستانه‌ای هستند که مهمانان زیادی را گرد هم می‌آورند. اما این همه ماجرا نیست، سبک باریک و اصلی میز بیضی شکل ظاهری شیک به اتاق‌های غذاخوری می‌دهد و در انواع فضای کوچک و بزرگ داخلی جا می‌گیرد!

میز ناهارخوری بیضی 4 نفره با رویه شیشه‌ای
میز ناهارخوری بیضی 4 نفره با رویه شیشه‌ای

اشکال مختلف دیگر شیشه میز ناهارخوری 4 نفره

اشتباه نکنید شیشه میزهای ناهارخوری 4 نفره به شکل های گرد، بیضی، مربع یا مستطیل محدود نمی شوند. در میان آنها مستطیل شکل با لبه های گرد را می یابیم که زوایای آن را پاک می کند و با حفظ مزایای میز مستطیلی به سمت گرد می چرخد. و در آخر شکل‌های بسیار زیادی وجود دارد که بسته به نیاز مشتری تولیدات فرکو سفارش‌ها را قبول می‌کند. قیمت شیشه میز ناهارخوری 4 نفره نسبت به شکل‌های آن در فرکو تغییر می‌کند.

میز ناهارخوری 4 نفره با رویه شیشه‌ای
میز ناهارخوری 4 نفره با رویه شیشه‌ای

مزایا و معایب شیشه در قیمت شیشه میز ناهارخوری 4 نفره

مزایایی شیشه میز ناهارخوری 4 نفره بیشتر از معایب آن است. بیایید لیست کوچکی از مزایا و معایب اصلی میز شیشه‌ای را ببینیم

میز ناهارخوری 4 نفره با رویه شیشه‌ای
میز ناهارخوری 4 نفره با رویه شیشه‌ای

مزایایی شیشه میز ناهارخوری

معایب شیشه میز ناهارخوری

میز ناهارخوری 4 نفره با رویه شیشه‌ای
میز ناهارخوری 4 نفره با رویه شیشه‌ای

مزایایی شیشه میز ناهارخوری

در شیشه میز ناهارخوری 4 نفره یک زیبایی شناسی ظریف، تصفیه شده و مدرن وجود دارد
در فرکو می‌توانید شیشه‌های رنگی را در چندین رنگ انتخاب کنید.
شیشه میز ناهارخوری آسان و به راحتی تمیز می‌شود.
خورشید نمی‌تواند آن را کدر کند.

میز ناهارخوری 4 نفره تمام شیشه‌ای

بر خلاف چوب و پلاستیک به غیر از خراش، از هیچ چیز نمی‌ترسد.
بسیار بهداشتی تر از چوب است، زیرا اگر به طور منظم شیشه میز ناهارخوری تمیز شود نمی تواند باکتری ها را روی سطح خود ببندد.
اگر محل غذاخوری شما کوچک است، یک میز شیشه‌ای آن را بسیار بزرگتر نشان می‌دهد، زیرا شفاف است و اجازه می‌دهد نور از آن عبور کند.
اگر یک فنجان قهوه داغ را روی شیشه میز ناهارخوری خود فشار دهید، مانند یک میز چوبی به آن آسیب نخواهید رساند.
شیشه کاملا قابل بازیافت است.

میز ناهارخوری 4 نفره با رویه شیشه‌ای

معایب شیشه میز ناهارخوری

همان طور که در این مقاله گفته شد مزایایی شیشه میز ناهارخوری نسبت به معایب آن بیشتر است فقط در مورد معایب آن باید کمی از شیشه میز ناهارخوری مراقبت کنیم.
مراقب خراشیدگی‌ها باشید.
حرکت آن در ابعاد بزرگ‌تر می تواند سنگین باشد.

میز ناهارخوری 4 نفره با رویه شیشه‌ای

نتیجه‎‌گیری در قیمت شیشه میز ناهارخوری 4 نفره

شیشه میز ناهارخوری 4 نفره صنایع فرکو یکی از جذاب‌ترین مبلمان در یک خانه، به ویژه در یک اتاق غذاخوری مدرن است. به همین دلیل است که انتخاب این نوع میز شیشه‌ای باید به همان اندازه که متفکرانه است، محتاط باشد. برای اینکه شیشه میز ناهارخوری 4 نفره متناسب با نیاز مشتری باشد، باید معیارهای زیادی برای انتخاب در نظر گرفته شود. خریداران شیشه میز ناهارخوری 4 نفره می‌توانند بر اساس قیمت شیشه میز ناهارخوری 4 نفره از مشاوران فرکو راهنمایی لازم را جویا شوند.

میز ناهارخوری 4 نفره با رویه شیشه‌ای
میز ناهارخوری 4 نفره با رویه شیشه‌ای

برای تهیه و دریافت می‌توانید با یکی از روش‌های زیر با مجموعه فرکو در ارتباط باشید.

می‌توانید روزانه محصولات فرکو را دنبال کنید و به صورت آنلاین ، با بروز‌ترین سازه‌های شیشه‌ای و آینه فرکو آشنا شوید. برای این منظور پیج اینستاگرام فرکو را دنبال کنید.

آدرس دفتر:تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس با مجموعه تولیدات فرکو تلفن: 02188068352

اشکال مختلف شیشه میز ناهارخوری 4 نفره چگونه است؟

شیشه میز ناهارخوری 4 نفره می‌تواند گرد ، بیضی و … باشد.

مزایایی شیشه میز ناهارخوری فرکو چیست؟

از مزایایی شیشه میز ناهارخوری فرکو شفاف و نور را از خود عبور می‌دهد و نور خورشید آن را کدر نمی‌کند و…

2 پاسخ

    1. اگر محصولات ما را پسندیدید با راهنمایی از مجموعه فرکو می‌توانید اطلاعات کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو